- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz galuska95 #92597 üzenetére
régen a WTB-nek volt olyan megmozdulása, hogy letét ellenében elvihettél tesztnyerget, aztán ha bejött, megvetted a rendes változatát. nem tudom, ez van-e még, de én éltem is vele.
Ez nagyon egyéni dolog, de a legfontosabb talán, hogy a két ülőcsontod milyen távolságra van egymástól, a Speci is úgy adja meg a nyergeinek a méretezését (vagy valami ilyesmi, rég nézegettem.)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #92599 üzenetére
Van ott Szentendre előtt és utána is a parton olyan kerékpárút,ami gyengébb terepnek is beillik. Ennél kissé változatosabb a Skanzen felé,majd Pilisszentlászló irányába és úgy Visegrád,vagy egyik oldalon menni,másikon jönni,így használva a többi fogaskoszorút/lánckereket is. De Visegrádról,a tetőről lehet erdőben is jönni a Papréten át,vagy felfele menet balra kanyarodva Lajos-forrás felé feltekerni Dobogókőre az erdőben,vagy...vagy...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz galuska95 #92597 üzenetére
Először is olvasd el az összefoglalóban ezt: 3.0.6a Milyen nyerget vegyek?
Ha megvan milyen széles kell legyen akkor egy lépéssel előrébb vagy. Boltot ajánlani nem tudok, de érdemes rákérdezni hátha beleegyeznek, akkor is ha nincs kimondottan ilyen szolgáltatásuk. Nálunk is az van hogy ha karcmentesen visszaviszed, akkor kicserélheted egy másikra.
Nem egyszerű meló megtalálni a helyes nyerget, nézd át miket próbáltál eddig milyen keménységűek, milyen profilúak voltak, és ha egyik sem tetszett akkor olyat keress amit még nem próbáltál.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #92572 üzenetére
Kerestem a bringádat, te a francért se láttam. Van pár emelkedő, bezony' , én heti szinten mászom meg ezeket a dombokat, szeretek erre fele gurulni - az erdészeti útvonal is nyugodtan járható, nem csesznek meg érte, mert arra mész (ha hiszed ha nem, a motorért szólnak, de napi szinten használják haverok arra fele a 450-es EXC-ket ). A sípályán mondjuk nekem elég volt felgyalogolni, bicóval nem tudtam kipróbálni a defekt miatt sajnos, majd egyik héten elnézek. Kíváncsi vagyok mekkora kihívás ott felmenni. Bár lejönni nem merek a Promax fékekkel meg ezzel a csodálatos felszereltséggel és vázzal, ami nekem van. A videóidat láttam, még reggel meló előtt megnézegettem őket. Nem apróztad el a lejtőket, engedted rendesen..
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #92605 üzenetére
A Budai-hegységben is vannak emelkedők, de azért ez a sípálya kemény dió fölfelé, mármint normál hajtással. Fel lehet rajta menni, de az biztos, hogy nem lesz kedved egymás után többször.
Most hétvégén is megyek Eplénybe. Kipróbálom azt a pályát ahol a DH verseny volt. Megpróbálom megugrani a végén az ugratót. Ha van kedved kijönni, akkor összehozhatunk valamit.
Jövő hétvégén megpróbálok még jobban jönni, ez még csak egy olyan ismerkedős hétvége volt.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #92602 üzenetére
Pár hete tekertem a Paprét - Lajos forrás részeken (bár odáig nem bicóval mentem), nagyon szuper hely, illetve a lejtőkön gyorsan meg tud nőni a km óra által mutatott érték...
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Dottore
addikt
válasz Runner_fxr #92608 üzenetére
Félre ne érts, nem a kvalitásodat akarom megkérdőjelezni, sokkal inkább baráti tanács. Azon a pályán fullface és védőcucc nélkül nem nagyon mennék le. Persze lassan lecsorogni le lehet de akkor meg a lendület hiánya miatt nem nehéz fejre állni a nagyobb lelépőknél.
-
eddie1978
aktív tag
Pákozd, Pogány-kő-Bella-tó gurulás 20170715
Amennyiben valaki erre jár, próbálja ki. Csak ~90m szintvesztés, de jó.
Youtube másnál is ennyire tömörít? Ide felesleges űrtechnika kamera. Ezt a minőséget egy 20000Ft-os is tudja. Vimeo talán jobb
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz eddie1978 #92612 üzenetére
Ez nagyon király! Jöhet még ilyen. Szerintem nem rossz a yt videód minősége, ha átállítom 720p60-ra, akkor teljesen jó, leszámítva, hogy világos. Az ilyen gimbal-os videókat pedig különösen szeretem.
A hétvégén a Velencei-tónál leszek én is, kérdezni is akartam, hogy kinek mi a javaslata, merre érdemes menni (emelkedő a lényeg). Aszfalt is érdekel, mert csak rövid tekerések fognak beleférni. Nadapi aszfaltos részt már néztem, Panoráma utat ismerem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
Bence-hegy mindneképp ajánlott, mellette még valóban Nadap jó emelkedő illetve ha tovább mész Pázmánd felé akkor Verebnél is van egy emelkedő. Itt volt Tour de Hongrie hegyi hajrá is.
Ha itthon lennék hétvégén mondanám hogy szívesen összefutnék tekerni egyet de sajnos családi program lesz.Més que un club!
-
ígyvanferi
addikt
-
5381
aktív tag
Már egy hónapja használom ezt a szemüveget és nagyon örülök neki, hogy megvettem. Bejön az osztatlan látótér és hihetetlen tiszta a képe. Kényelmes és a lepattanó bogarak sem tettek még kárt a tükrös részén.
szóval, ha valaki országútihoz keres egy profinak látszó szemüveget, akár ezt is beveheti a lehetőségek közé -
Jester01
veterán
Kérdés mi a rövid, Vérteskozmára is fel lehet mászni az 70km oda-vissza. Alcsút oda-vissza 50km, Baracskai körként 60km. Zámoly-Gánt-Nadap kör 75km. Csókakő 85km, Csákvár-Felcsút-Alcsút-Berény 70km.
Vonattal Tárnokra, onnan Sóskút-Etyek-Alcsút-Berény-Velence 60km.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dottore #92611 üzenetére
Van rajtam védőcucc, egy Uvex Enduro-s sisak és egy hosszú ujjú kesztyű. Jó nyilván ez sovány viselet egy DH felszereléshez képest, de sokan nyomják csak így.
Nagyon nagy hülyeségeket azért nem szoktam csinálni. Olyan pályát nem vállalok be amiről úgy látom, hogy számomra már nem "biztonságos".
Végignézve a pálya bemutató videót, szerintem vállalható, leszámítva a pálya közepén lévő nagy ugratót.
Nyilván nem ilyen tempóban fogok rajta végigmenni mint a LiMiT Racing Team DH versenyzője, meg nem is DH géppel megyek hanem AM-el, de szerintem menni fog.eddie1978: Egy ilyen cucc nekem is jó lenne, de ez ha jól számolom több mint 200K. Nem is annyira a képminősége a megdöbbentő, hanem amit a gimbal tud. Nagyon sokat dob a felvétel élvezhetőségén, és a sebesség érzet is sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #92621 üzenetére
Ez azért nagyon király pályabemutató volt. Eddig még nem hallottam magyar kommentárral ilyen típusú videót, ha valaki ismer magyar bringást aki ilyeneket tol az dobjon már egy linket.... Ezt a csatornát leszámítva mert ezt már átnézem.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
flash-
veterán
strava mobilon nálatok is van hogy bezáródik?
nem áll le a rögzítés, csak sokszor van hogy bele kell menni a record-ba és akkor jön elő-folytatódik az útvonal rögzítése..(de valami hibaüzit kiad azért,vmi signal vagy ilyesmi.. már nemtom)
(pedig folyamatosan be van kapcsolva a mobilnet és a gps...)ez miért lehet? elszáll a gps-a jel,és ilyenkor történik? vagy más egyéb?
mobilon már mindent beállítottam a strava ba,korlátlan adatot kapott, illetve akkukimélő módból is kivettem,szóval nem hiszem hogy a telefon zárja be...
(telefon: Huawei P10 lite)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #92621 üzenetére
Főnököm vett egy ilyet. Merida pedelec Kipróbáltam, szerintem ez Shimano motor a legerősebb. Mentem már Brose és Bosch motorossal is nálam ez viszi a prímet. Boostban iszonyatosat tol, első próbálkozáskor dombon felfelé ki is ugrott alólam. 1*11-es hajtással, 2,8-as gumikkal. Komoly gép.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
#27813376
törölt tag
Van itt valakinek ilyen szériából valemelyik? Arra lennék kíváncsi, belefér-e a telefonom (4,7coll), plusz egy belső, air pumpa és patron. Nem tudom melyiket vegyem meg. L, M?
[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ShiTmano #92624 üzenetére
Alapvetően mindig az adott ország (EU/UK/USA/Kanada főleg) jogszabályai határozzák meg a motor maximális teljesítményét, nyomatékát, és a max. sebességet ahol még rásegít. És ezeket el is érik könnyedén, szóval ha csak valaki nem mókolt firmware-rel hajt, akkor nem igazán lesznek ilyen különbségek. Pl. UK-ban nem éri meg a 350W-os verzióval közlekedni, mert külön engedély kéne rá.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #92617 üzenetére
+ Jester01: köszönöm, ránézek melyik merre visz. A rövid kör 50 km-t jelent, Agárdról. Az kb két óra.
flash: korábban már írtam, sok helyen engedélyeztetni kell. Pl az optimalizálásnál is. Azért veszít GPS jelet, mert lelövi a háttérben.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
CaNNa3IS
senior tag
Nagyon érzi a bringát. [link]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #27813376 #92626 üzenetére
Nekem ilyen van és az M-be még nagyobbítás nélkül is bele fog férni a 4,7".
(#92631) CaNNa3IS...meg a pályát,melyen nem először tolhatja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Tomi_Sci #92629 üzenetére
Próbáltam már párat, hidd el van különbség. Főleg dombon felfelé érezni. Ma egymás után próbáltam a Broset meg a Shimanot, az utóbbi erősebb, még a Brose tulaja szerint is. Az egy dolog, hogy 26-ig segít rá mindegyik, de addig, hogy jut el az a nem mindegy. A gyári maximális nyomatékadatok nem tükrözik a valóságot.
Jah, és gyáriak a bringák.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
6030D
Ármester
válasz Jester01 #92634 üzenetére
Már én is gondoltam rá, hogy leb*szom a haveromat, miért azon az oldalon van a nyaralójuk.
A Berény-Fehérvár irány jó ötlet, úgyis arra/szülőkhöz is akartam menni. Régen elég ramaty volt a Fehérvár-Berény közötti út, főleg a vasútátkelő környékén. Gondolom most se jobb...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
#27813376
törölt tag
válasz Hasaggymeg #92632 üzenetére
Köszönöm
-
ZolkoW
őstag
válasz ShiTmano #92624 üzenetére
ez aljas, hogy ilyeneket lehet venni mellesleg szinte pont ennyibe került az autóm annó, de mindenesetre ijesztő, ez ránézésre már nem is néz ki annyira pedelecnek.
nem hiszem, hogy nekem való lenne, de érdekességképpen kipróbálnám.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Alapbol be van allitva a telefonomon a PIN illetve az ujlenyomat vedelem; tobbek kozott azert is, mert igy kenyelmes hasznalni az OTP-s alkalmazasokat.
De! Sokszor van, hogy bringazok es a bringan a tartoba rakva, menet kozben amikor kellene valami, kenyelmetlen mindig bepotyogni a 4 szamjegyet, amikor szaguldozom.Tudnatok ajanlani valamilyen gyors megoldast arra, hogy 1-1 gombnyomassal ki-, illetve bekapcsolhassam a PIN/ujjlenyomat paros vedelmet?
Annal is inkabb maceras, mert amikor pl. kikapcsolom, utana mindig ujra meg kell adnom az ujjlenyomatokat es ez igy eleg kenyelmetlen
UI.: esetleg feljebb allithatom a DPI-t, hogy kenyelmesebb legyen bringazas kozben tapizni a szamjegyeket, de akkor sem az igazi...
Ti, hogy alltok ehhez a kerdeshez? Tudom, ne nyomogassam kozben - nem is szoktam, de azert nagyobb utak soran, azert jolesik, ha relative konnyen hozzaferek az informaciokhoz (navi, stb).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
ZolkoW
őstag
válasz axlfsi #92639 üzenetére
Mi banddel (tudom,külön eszköz, de a régit már fillérekért utánad dobják) fel lehet oldani, mint "megbízható eszközzel". a mostani telefonommal nem próbáltam, szóval azért nézz utána, de az előzővel működött. mint tipp..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #92622 üzenetére
Elég lazán tolták, végig pofázta és közben úgy jött lefelé mint az állat.
ShiTmano: Tesztek alapján nem erősebb mint a Bosch CX, nem tudom milyen Bosch-al mentél, de ott van 3-4 féle motor is. A CX 75Nm, az a legerősebb, ez van az enyémben is. A Shimano E8000 egyébként 70Nm-es. Érdekes, hogy a Brose 90Nm, de a tesztek még is a Bosch CX-et érzik erősebbnek.
Mindettől függetlenül, most én is azt mondom, hogy az új Shimano E8000 a legjobb szabvány pedelec motor.
Nem azért mert erősebb, hanem azért mert méretre és súlyra is kisebb. 2,5kg körül van a súlya, szemben a konkurenciával, ami bő 1 kilóval nehezebb és nagyobb is. Ezáltal az E8000-el kompatibilis vázak láncvilla hossza gyakorlatilag majdnem ugyan olyan rövid mint a legjobb geometriával rendelkező, normál hajtásos AM/Enduro vázak láncvillája. Ezáltal nagyon fordulékonyak, játékosak maradnak.
Bár hozzáteszem, egy jó Bosch-al szerelt váz sem rossz, a mostani gépem is elég jó. De tény, hogy megszokást igényel a kanyarokban. Én már egész jól befordítom, de eleinte kicsit gondba voltam a 475mm-es láncvilla miatt. Viszont már az M-es méretben is 1222mm-es tengelytáv mellett valami irdatlan stabil a gyors egyenes szakaszokon.Egyébként nekem is az a Merida pedelec tetszik most a legjobban, többszörös teszt győztes, remek választás! Szinte biztos, hogy ez lesz a következő bringám. Bár lehet, hogy az egyel magasabb felszereltségű. E-One Sixty 900 A Shimano E8000-el szemben egyetlen kritikát tudok mondani, amit tesztek is alátámasztanak, hogy a kettes Trail és a 3-as High üzemmód között túl nagy a teljesítmény ugrás, egy Bosch 4 fokozata egyenletesebben van elosztva. De ez csak szoftveres dolog, bármikor jöhet rá egy új szoftver, ami jobban elosztja a teljesítményt.
Tomi_Sci: Ez így nem igaz, a motorok max nyomatékát a gyártó határozza meg. Amiről Te beszélsz az a 25km/h-s korlátozás. Erre azért van szükség, mert a jogszabályok szerint az ennél gyorsabban haladó, rásegítéses járművek már nem kerékpárnak minősülnek. Tehát jogosítvány és biztosítás kell rájuk.
És ilyenkor valóban, átlépi a 250W-os teljesítményt. Egyébként a 25-ös korlátozás mellett is le tudnak adni a motorok akár 500W-ot is komolyabb emelkedőkön, akkor ha izomból tekered. A korlátozás kivételére már számtalan megoldás létezik, így pláne fölösleges gyárilag nyitott verziót venni, borsos felárért.ZolkoW: Így kb 20 év hagyományos monti és 3 év pedelec monti használat után azt tudom mondani, hogy ennek a pedelec őrületnek montiban, igazán a hosszabb rugóutas gépeknél van értelme. Tehát AM/Enduro 140-160mm, esetleg felette. XC-nél nem, mert túl merev lesz a váz a középmotor miatt, meg aki XC bringát használ, pláne valami könnyű karbont, az olyan nagyon sokat nem profitál a pedelec-ből, mert az akku kapacitással gondba lehet. Viszont AM/Enduroba valami kegyetlen nagy buli. Az eplényi csapatás végképp meggyőzött afelől, hogy ekkora rugóút mellett nekem a büdös életben nem kell többet normál hajtás. Egy Enduro bicajt nem könnyű feltekerni komoly hegyekre, ami sokat le tud venni az élményből. De ilyen brutális 70-90Nm-es középmotorokkal úgy mész fölfelé mint a rakéta. A bicajozás élményéből szó szerint semmit nem vesz el, csak hozzáad, és annyira bőven el lehet vele fáradni, hogy az edzés adag meglegyen. Egy pedelec AM/Enduro gyakorlatilag ennek a kategóriának az új generációja. Majdhogynem értelmetlenné teszi a hagyományos hajtású gépeket ezen kategóriákban, és ez a fejlődéssel még inkább így lesz. Persze a normál hajtás is meg fog maradni, de inkább az XC kategóriákban van létjogosultsága.
Magyarországon egyébként még baromi nagy az ellenállás a rásegítéssel szemben, ez szerintem 100%-ig azon alapszik, hogy csak megy az okoskodás, zéró tapasztalattal. Meg egy nagy kalapba teszik a kínai villany robogót, a nagyfater elektromos trekkingjét, és a fentebb linkelt Merida pedelec Endurot is. De ha ezt el tudod engedni, akkor csak élményben lesz részed![ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
-
#27813376
törölt tag
válasz Runner_fxr #92642 üzenetére
Milyen rásegítéssel toltad felfele?
-
jjeahh
nagyúr
No az este úgy 15km-re itthonról elfutott előttünk egy fekete macska
10 másodperc múlva defektet kaptam, egy b*zinagy szeg beleállt a hátsóba...
Ok, kiszedem a kereket, szerencsére volt nálam ragasztómentes folt, gumileszedő, minipumpa meg minden, meg is csináltam, de ránksötétedett és a nagy izgalomban (mivel életem első defektje) elfelejtettük felvenni a virítós mellényt. Indulnánk haza, erre elállja az utunkat egy rendőr, kemény félórát cseszegetett a mellény miatt. Elkérte az igazolványunkat, kiírta az igazolványszámokat stb., de semmilyen papírt nem adott és amennyire értek románul nem beszélt büntetésről, de... picit tartok attól, hogy postán kapok büntetést. Létezik ilyen?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zsolt74
senior tag
válasz Runner_fxr #92642 üzenetére
Kicsit hosszabb távon(néhány km-en mentem a Meridával,furcsa volt a Brose után a Shimano.
A vázgeometria is teljesen más, a Meridának közelebb és lejjebb volt a kormánya,és úgy éreztem hogy kicsit idegesebb is a kormányzása,mint az enyémnek, Nekem a rugós nyeregcsövem komfortosabbnak érződött mint a Merida hátsó rugózása(gondolom azt is lehet puhábbra állítani).
Nagyon jó, a Merida nagyobb ballonosabb 2.8-as gumija, az enyémen lévő 2,25-el szemben.Zsolt
-
nagyúr
Üdv!
Venni szeretnék egy biciklit általános használatra,semmi sport vagy extra igénybevétel nem lesz.Mindenképpen túra,lehetőleg minél fiatalabb és jobb technikai felszereltséggel,értékállósággal.
EZT néztem ki,kb. ebben a összegben keresnék,de vannak más márkák is szinte ugyanezzel a felszereltséggel.
Ezt nem ismerem,jónak mondható vagy bóvli kategória? -
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #92642 üzenetére
simán átérzem, és valószínűleg tényleg ez a felhasználás, ami leginkább indokolja. csak engem a lejtőzés nem nagyon mozgat, azért is esek kívül a célközönség körén, de technikailag érdekes nekem is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz #27813376 #92644 üzenetére
Eleinte a 2-es Tour, így is fel lehet menni, de azért néhány kör után ez még mindig elég fárasztó, Sport és Turbo-t használtam főként. Így is rendesen felvitte a pulzusom mire felértem a pálya tetejére, de még élvezhető maradt, nem volt szenvedős.
Viszont amikor mondjuk egy Budai-hegységben túrázgatunk, ott az OFF és Eco esetleg Tour szokott lenni, nagyon ritkán a Sport.
Zsolt74: Szerintem azért érezted furcsának Shimano-t, mert a Brose belső szíjhajtása után, kicsit parasztosabban működik, akárcsak a Bosch. Emiatt kicsit nagyobb a rezonancia és a hang is.
A Brose is egy nagyon jó cucc, nincs is azzal különösebben probléma.Ha jól emlékszem neked valami merev géped van.
Nyilván egy 160-at mozgó Enduro teljesen más geometriával rendelkezik, itt a felhasználási terület is gyökeresen más. Függetlenül a rásegítős rendszertől.
Lejjebb volt a kormány? Azt nem gondolnám, sőt, inkább magasabban kéne lennie, de hogy közelebb volt az lehet, meg az sem mindegy milyen vázméretet próbáltál, és Te hány centi vagy? Mert az is lehet, hogy az neked kicsi méret volt.
Minden bicajt meg kell szokni, a rövid láncvillák miatt biztos, hogy egy fordulékony gép az a Merida, bár még nem próbáltam.
A 2,8-as gumik valóban baromi nagy tapadást tudnak nyújtani, és hobbi szinten többet nyújt mint a 2,25 vagy 2,35, ez is tény. Versenyen már más a helyzet.
Ha annak a Meridának rendesen belövöm a rugózását és a csillapítást, mondjuk egy viszonylag puhább beállítást alkalmazok, csapatósabb terepre, és teljesen nyitott állapotban vannak a telók. A 2,8-as külsőket mondjuk leengedem 1,2 bar-ra. Az a 160-as utakkal, úgy kimozog mindent mint a takony. Össze sem hasonlítható egy rugós nyeregcső adta komforttal. Viszont ha mondjuk le van zárva, vagy nagyon keményre van fújva a teló és a gumi is, akkor valóban lehet pattogós. Ez csak beállítás kérdése. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #92645 üzenetére
Nem befizetendő csekket szoktak adni? Amúgy lehet fogod kapni a büntit,de akár figyelmeztetéssel is megúszhatod (avertizment).
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg