- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Yettel topik
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz [KgP].Robot #78250 üzenetére
Marathon SL, 2004-2005 környéke
Elvileg csak 100-120 mm rugóút.
A nyak elég rövidre van vágva. Nézd meg, hogy elég lesz-e neked
Egyébként úgy emlékszem, klassz darab[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Tothgera30
Ármester
Előtte a gyári, KTM Tream volt, 90mm-es. Még egy fél kg-ot le akarok faragni a cangából, szóval még Carbon kulacstartó, könnyebb felnik is tervben vannak. Bár a gyári 11,6kg-hoz képest a titán pálcás nyereggel, a 780/785 3x10-es XT helyett, M8000 2x11 XT-re történő váltással is nyertem. Menetkészen, felszerelve úgy 11kg-ba meg fog állni, ami azért nem lesz rossz, tekintve hogy fullos Reaction HPA SL van ilyen súlyban, vagy épp hozza egy átlagos Deore-SLX-XT mix Carbon gép súlyát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #78252 üzenetére
Ezzel a bringával hosszabb távra tervezel? Amúgy jó a leírás a stucniról. Jöhet bármiről hasonló.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
válasz Tothgera30 #78252 üzenetére
milyen kereked/belsőd/külsőd van?
Kínai karbon nyeregcsövet próbáltál már?
[ Szerkesztve ]
-
Strezi
őstag
válasz Tothgera30 #78240 üzenetére
Tetszik, komoly! Köszi!
Most hirtelen kiváncsi letem hogy az én Ritchey-m pl. hogy viszonyul ehhez a súlyhoz.
Csavarokkal 106 gramm a 100-as, nekem 70-es van (elvileg 93gramm).[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #78253 üzenetére
Telitalálat, már majdnem egy évig kerestem egy ilyen példányt, így mikor ebay-en megláttam, nem sok időbe telt hogy magaménak tudhatom, és még az új 645k-s árat se kellett lepakolnom érte.
#78254 joysefke: DT350, X470-be fűzve. Thunder Burt van rajta, latex belsőkkel. Kínai nyeregcsövet nem, és nem is tervezem, nyerget igen, de kissé spártai volt.
#78255 Strezi: A Ricsi jóval drágább darab. Abból is van itthon, de az 110-es, illetve a lényeg hogy elég meredek példányra volt szükségem, hogy lent tartsam az elejét mászásnál, amolyan UCI XC versenysportban alkalmazottak szerint.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Strezi
őstag
válasz Tothgera30 #78256 üzenetére
Így is kell, végre egy rendesen agresszív XC bringa (az a stucni )
Hejj, amikor még nekem is bírta ezt a derekem
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
szatocs
őstag
Aki már próbálta mindkettőt, mi a különbség érzésre a Crank Brothers és az Shimano klip rendszere között érzésre?
=== Szatocs ===
-
Normi™
őstag
válasz szatocs #78258 üzenetére
Egy 520-as Shimano-ról váltottam Eggbeater 2-re,a négyoldalas dokkoláson kívül sok dolgot nem érzek,a stopli sokkal gyorsabban kopik az biztos és elég drága egy új,nekem most kell cserélnem kb.7-8 hónap után,Napi olyan 30-70km-ert megyek de van hogy 100km körül is.Karban kell ezt is tartani akkor sokáig jó,hetente tisztítom és kap a rugó egy kis Tf2-őt,hagyom lecsepegni és indulok is.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
pc360
addikt
válasz szatocs #78258 üzenetére
Személy szerint Time fan vagyok. Stabilabb, mint az SPD, több helyet hagy mozogni, és jobban érezni a leoldáshoz szükséges erő mértékét. Nekem 5-8 ezer km-t bír egy stopli, mással pedig nem is kell foglalkozni. A CB csapágyairól eddig nem olvastam túl jókat. A Time legalább úgy drága, hogy közben jó is.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
nagyúr
Budapestiek! Margitsziget környékén van valami ajánlott bolt ahol lehet minőségibb bringás ruházatot venni?
Més que un club!
-
szatocs
őstag
válasz Napfénysüti #78261 üzenetére
Náluk voltam már párszor, rendelésre is gyorsak voltak eddig és elfogadják a SZÉP kártyát is.
=== Szatocs ===
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #78261 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Titeket nem izgat, hogy a bringázás nem kíméli a férfiasságot?(nincs rá jó hatással)[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #78265 üzenetére
A cicanadrág az oka. Idővel majd azt veszed észre, hogy Justin Biebert hallgatsz. Ez egy ilyen sport. Add el a bringád és vegyél Flabélos bérletet.
Vagy olvass utána a megfelelő bringás ruházatnak, nyeregnek, üléspozíciónak.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
SSJmeszes
senior tag
válasz IMIIKE1998 #78265 üzenetére
Nálad minden fordítva van mint kellene lennie?
Mi nem jó?YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
Strezi
őstag
válasz IMIIKE1998 #78265 üzenetére
Nekem pont jó hatással van
Épp akartam mondani, ahogy fogytam és erősödtem már majd 5 kilónyit, úgy fogyott a szeméremdombom és ez a fütykös optikai méretére is jó hatással van Egész kezdek magamnak tetszeni és asszony is megjegyezte
De fontos a jó nyereg hogy a kényelem is meglegyen Esetleg próbáld kicsit előre dönteni, az is segít.
Ami meg a bringaméretet illeti pár napja, megnéztem magam a bringán, és alattam kisebb a 29, mint alattad a 27.5 szóval jó az neked
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Normi™
őstag
válasz IMIIKE1998 #78265 üzenetére
Nem lehet,hogy nem jó méretű a váz?
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
maximilian4
addikt
válasz SSJmeszes #78267 üzenetére
Szerintem egyérelműen arra gondol, hogy nyomja neki odalent a nyereg és abban igaza van hogy ebből kifolyólag tényleg nincs túl jó hatással a férfiasságra. Mennyi nagy kerékpáros szenvedett here- vagy prosztatarákban? Elég sok.
IMIIKE
Ezért kéne kerékpáros nadrág, lehetőleg bélelhető. Azért az sokat javit a helyzeten.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
IMIIKE1998
őstag
válasz maximilian4 #78272 üzenetére
Mondjuk a különböző doppingszereknek, amit az élsportolók nagy része szed, bizonyítottan rákkeltő hatásuk van.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz IMIIKE1998 #78275 üzenetére
Kb annyira mint annak a szemétnek, amit nap mint nap megvesz a boltban az ember...
Egyébként ha nem esett volna le neked akartam volna segíteni, de ezek után érdekel engem hogy nyomja neked odalent a nyereg vagy fáj-e a hátad...
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Strezi
őstag
Igen, fáradt voltam Tegnap tényleg nagyon kihajtottam magam, az a bringa olyan, sokat ad de sokat is kér! Még hajnalban is kicsit reszelősen vettem a levegőt, valószínűleg bedurrantak a hörgőim, meg talán lejjebb is valami a tüdőmben. Nagyon hideg már a levegő a lihegéshez ... Szerencsére a mai tekerés rendbe tett, bár nagyon nehezen indult.
Másodjára is flagelték, így nem tudtam már megmutatni az összehasonlítást privátba tettem. Ez van, bár nem tartom jónak ahogy a Strava ezt kezeli, így marad a privát.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
IMIIKE1998
őstag
válasz maximilian4 #78276 üzenetére
Ezt úgy értettem, hogy a nyereg nyomása ehhez képest elhanyagolható, pláne, ha fel is állunk tekerés közben. Sztem te értettél félre, no offense.
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #78272 üzenetére
Ezért írtam, hogy olvasson utána. Vannak hozzá nyergek, gatyák, amik javítják az érzést. Az meg, hogy nyom, nem nyom, és ez káros-e orvosfüggő, valaki szerint nem akkora baj, főleg mtb-nál, ahol kiállsz sokszor ezért a vérkeringés nincs korlátozva folyamatosan. Masszázzsal meg ugye segíteni is szoktak a dolgon, így az a része sem annyira gázos. A here-prosztatarákosok hány százaléka kerékpározik? (nem ellened a kérdés, csak megjegyzés)
IMIIKE1998: Melyik doppingszer rákkeltő?
Strezi: én arra gondoltam, hogy ma nem a piroskával voltál... igen, nagyon hideg van már, simán oda lehet vágni a torkot hamar. Én tegnap este futottam, ott is figyelni kellett a légzéssel.
Reggel még olvastam, azért kaptál hideget-meleget bőven, gondoltam, hogy megelőztek a törléssel.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Napfénysüti #78261 üzenetére
Pavé Bike?
Van egy csomó komoly bicajuk készleten is, de nem tudom ruhában mennyire erősek.
Egy telefont megérhet...J.
-
SSJmeszes
senior tag
válasz maximilian4 #78272 üzenetére
Oké, értelek. De nekem, ha valami kényelmetlen akkor igyekszek tenni ellene alapjáraton!
Amúgy nem tudom a kérdésedre a választ, ennyire nem követem a dolgokat.YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
6030D
Ármester
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz IMIIKE1998 #78278 üzenetére
Gatya rengeteget jelent és persze a nyereg is.
Én ilyen gatyával nyomom (nyomtam nyáron): http://www.decathlon.hu/700-ferfi-kerekparos-nadrag-id_8126007.html
Rengeteget jelentett, csak dicsérni tudom. Most bélelt kantárosnadrágban tekerek.Egyébként neked a töködet nyomja a nyereg vagy csak egyszerűen töri a seggedet? Nagyon nem mindegy.
Ha nyomja a töködet akkor jó esetben a nyereg beállításával van baj (pld. rossz -suhancosan emelkedő- szögben áll) rossz esetben meg nyerget kellene cserélned.Nekem az a nyereg amivel akkoriban a bicajt vettem egyértelműen rossz (kicsi) volt és emiatt rosszul feküdtek fel az ülőgumóim, hamar kitörte a seggemet. Ha nyerget cserélsz, akkor érdemes megmérni előtte az ülőgumó-szélességet és annak megfelelően választani.
J.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tothgera30 #78256 üzenetére
Látom kéttányéros rendszered van. Én kicsit dilemmában vagyok, hogy ha netán veszek bicajt, akkor az egy vagy kéttányéros legyen.
Te szezon végén nem érzed úgy, hogy sok a két tányér mert a kistányért emelkedőn felfele nem tudod rendesen kihasználni /nagy-fogaskerekek parlagon/, a nagytányér meg túl erős felfele és emiatt terepen is állandóan kapcsolgatás van a két tányér között?
Nekem három tányéros rendszer van (3x9, 32-es közép, 12-36 kazetta, 26"), de terepen gyakorlatilag csak a középtányért használom, onnan csak extrém-esetben kell elváltanom. Nem látom át, hogy a tipikus 26-36 kiosztás nem-e fogja azt eredményezni, hogy ezután majd elöl is kell kapcsolgatnom, mert azt kényelem terén nagy visszalépésnek élném meg...
Más kérdés, hogy szezon elején lehet jól jön majd a kistányéros csörlőzés lehetősége...
[ Szerkesztve ]
-
J.Pinkman
tag
A hűvösebb időkre milyen sapkát ajánlanátok? 5k körüli kategóriában, igencsak izzadós fejre.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Strezi #78257 üzenetére
Szerencsére a hátam és a derekam bírja, persze kényelmi szempontból országútizás után megváltás a 29er-re pattanni, de ha mégsem jönne be Maratonon, akkor feljebb rakom egy slot-al (hézagolóval) majd a későbbiekben.
#78286 joysefke: Sokáig dilemmáztam rajta, mert én is 1x10/1x11-es rendszert akartam 11-42-es hátsó sorral, 34T-s tányérral. Viszont pár húzósabb teszkör, Maraton, és erdős ösvények után úgy döntöttem 2 tányéros rendszer lesz, mivel nekem a három tányéros verzió felesleges (néhány őrültet kivéve, szerintem átlag usernek nem kell olyasmi). Két tányérosnál főleg a nagyobbikat fogod használni, ritkán kell a kicsi, de ha kell, akkor viszont nagyon, mert röhögve tekersz el a többiek mellett emelkedőn. Három tányér nekem nem szimpatikus, mert a középső és a nagy tányér között lett volna nekem érzésre egy ideális tartomány, így én ott váltogattam sokat, ami mind-mind időveszteség, lefelékben meg 50-60km/h fölött már nem nagyon tekerek bele. Egytányéros rendszernél talán előny hogy egyszerű mint a faék, és jó párszáz grammot lehet faragni, nah meg jól is néz ki. Viszont írdatlan nagy ugrások lesznek a soron, a hosszabb Maraton versenyeket pedig szerintem ki is zárhatod a repertoárból, mert emelkedőn elfogysz, aszfalton meg kevés. Illetve a narrow wide nem olcsó, sort/láncot eszi jobban.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #78288 üzenetére
11-42-helyett 11-40 esetleg segített volna a hirtelen ugrások problémáján illetve a 34-es helyett 32-es tányér pedig a néhol túl erős áttételen? Vagy 32-es tányérral már túl lassúnak ítélted meg a nagy lefeléken?
Én terepen úgy sem merek gyorsan menni lefelénekem 3x9-nél elég jól kihasználható a középtányér: fölfele (szinte) mindenhova elegendő, lefele meg terepen tipikusan elegendő nekem. Amikor lefele nem elegendő, akkor általában találok annyi időt, hogy feltegyem nagytányérra, de ez inkább a gyors (lejtős) erdei utakon és persze aszfalton van. Erdőben általában van akkora a súrlódás, hogy elegendő nekem a középtányér lefele is.
Ha később meggondolom magam, akkor ha 11-es kazetta+váltó van hátul, akkor elöl szabadon cserélhetek kéttányérról egytányérra illetve fordítva, vagy nem ennyire egyszerű a történet?
J.
[ Szerkesztve ]
-
1eske
tag
A múltkor írtam ide, hogy 150 körül keresek biciklit főleg rosszabb minőségű aszfaltra, de ritkán rövidebb földútra is, 60-100 Km-es túrákra hétvégére.
Most rátaláltam erre a biciklire: Conway Cross Sport CS901.
Elvileg menetkész állapotban van, tehát cserélni nem kéne rajta semmit, ez mennyire lenne jó vétel számomra kis alkuval?
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz Tothgera30 #78243 üzenetére
Ha nem a bringán van akkor a mezben, de így súlyban ugyan ott vagy.
Én azt az előnyét látom, ha nem a bringán vannak a cuccok, hogy adott esetben ha pl. be kell menni egy közértbe le lehessen zárni a bringát kis időre mert nem kell félni, hogy lelopják róla a cuccokat.
A másik előny ha bringán van ami kell, ha geb@sz van nincs az, hogy otthon-maradt mert elfelejtetem berakni. (pl. defektezös cuccok) Vagy rásötétedik és látsz haza felé esetleg ennek kapcsán perecelsz valamivel ..
Versenyen ill. // nagy esélyes taknyolásos terepezésen kívül én nem látom a "gramm-huszárkodásnak" sok értelmét.
(Ha meg valaki "huszárkodni" akar menyen most a 4 -5 fokban egy rövidgatyos-pólós mezben és máris takarított jó pár grammot. Vagy egy 10 Km futás tekerés előtt és máris lemegy pár gramm. )
Más:
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
-=RelakS=-
veterán
válasz geotigris9 #78291 üzenetére
Meg az sem mindegy, hogy ha rajtad vannak a cuccok, és perecelsz, akkor nagyobb lehet a sérülés/anyagi kár, mintha a bringán maradnának.
Más:
Az a megemelt láncvilla nagyon bejön. Még jobban bejönne, ha szimmetrikusan tartanák a bringát, és a másik oldalt is ilyen terv szerint építenék.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Szabálysértési bírság fél órával ezelőtt befigyelt!
Kivilágítatlan bicajjal mentem át a zebrán, a zsernyák meg épp jött ki a körforgallomból! Ezt a pechet! -
geotigris9
tag
válasz -=RelakS=- #78292 üzenetére
(Helyzete válogatja.)
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Tothgera30
Ármester
válasz geotigris9 #78291 üzenetére
'Ha nem a bringán van akkor a mezben, de így súlyban ugyan ott vagy." - Nem teljesen. Hasitasit nem teszek a nyeregcsőre, sem máshová. Eleve a bringa súlyelosztását hazavágja, nyereg alá pedig egy pár pótbelső foglalna helyet, de lehet elég egy darab is. Míg súlyozásban táskásoknak ott a táska, meg ugye akkor már több műzli, banán, itóka, gél, aranyérkrém, óvszer, patron, kis pumpa, és társai. Míg mez zsebébe a legszükségesebbeket teszed, mert korlátozottabb a hely. Az pedig nagyon nem mindegy.
"Én azt az előnyét látom, ha nem a bringán vannak a cuccok, hogy adott esetben ha pl. be kell menni egy közértbe le lehessen zárni a bringát kis időre mert nem kell félni, hogy lelopják róla a cuccokat." - Nagyon nem egy kajakban evezünk. Egyik bringámat sem hagyom ott 2-3 méternél távolabbra, vagy legalábbis rábízom ismerősre. Boltba simán beviszem, ahová nem vihetem, oda nem megyek, úton-útfélen boltok, közértek, ABC-k vannak.
"A másik előny ha bringán van ami kell, ha geb@sz van nincs az, hogy otthon-maradt mert elfelejtetem berakni. (pl. defektezös cuccok) Vagy rásötétedik és látsz haza felé esetleg ennek kapcsán perecelsz valamivel .." - Soha nem fordult még elő, vagyis hazudok, egyszer, de akkor vonattal jöttem haza, mert lámpám se volt.
"Versenyen ill. // nagy esélyes taknyolásos terepezésen kívül én nem látom a "gramm-huszárkodásnak" sok értelmét." - Ez eddig is tiszta volt. Gramm huszárkodásról szó nincs, akkor a küllőket is száraztésztából füzettem volna, pusztán merev 27.5-29er MTB-nek 11,5kg alatt van értelme, versenyzők szerint.
"(Ha meg valaki "huszárkodni" akar menyen most a 4 -5 fokban egy rövidgatyos-pólós mezben és máris takarított jó pár grammot. Vagy egy 10 Km futás tekerés előtt és máris lemegy pár gramm. )" - Jelentem ezredes, megvolt. 2 hete. Azóta is meg vagyok fázva.#78289 joysefke: Jelenleg is 11-40 van rajta (411g), gondolkodtam a 11-42-n, de ez eleve könnyebb, és teljesen kiszolgál. 32T kevéske, még egyenesben is, talán ha a sor 9-10T cog-ban állna meg, akkor elég lenne, de inkább csak XCO-ra (lásd Eagle és társai). Azért 3x9-el ne hasolítsuk össze, nagyon távol áll attól egy jelenlegi rendszer. Fater trekkingjén van 3x9 LX-XT szett, 11-32-es sorral, oda kell is a 3 tányér, mert középső és nagy között kell vaciálni, még aszfalton is.
Hivatalos XT M8000 sor amúgy fogkisoztásokkal létezik: 11-40T 11-13-15-17-19-21-24-27-31-35-40, 11-42T 11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-42.
"Ha később meggondolom magam, akkor ha 11-es kazetta+váltó van hátul, akkor elöl szabadon cserélhetek kéttányérról egytányérra illetve fordítva, vagy nem ennyire egyszerű a történet?" - Lényegében ilyen egyszerű. Bár kell hozzá Narrow Wide, új lánc (más méretre lesz szabva), és sor (jelenleg inkább 11-42/11-46), első váltót lebontod, és pár apróságot veszel még hozzá. Ezzel ugye nyertél pár száz grammot, de izzasztó lesz egy hosszabb hegymenet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Strezi
őstag
válasz joysefke #78289 üzenetére
Megmarad az opciód első két tányérra. Két tányér kell előre meg váltó és váltókar hozzá.
Szerintem csak a 1x első tárcsa árát bukod max ha nem jön be.Nagyon más az 1x tárcsa, nem csúcsosak a fogai, mert nem kell váltásra felkészíteni. Ez a normál shimano, nem narrrow wide. Egyszer sem akart vele eddig leesni a láncom.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
zoo8800
veterán
-
Emtra Prime
csendes tag
válasz Tothgera30 #78256 üzenetére
Elől miért olyan kicsi a hajtómű tányérja? Úton gondolom tekerni kell mint az állat.
E.P.
-
Normi™
őstag
válasz Emtra Prime #78299 üzenetére
Milyen útra gondolsz?Egyébként az ránézésre egy 36-os vagy 38-as tányér.Én álatlában 35km/h-ig elvagyok 36/12-vel,de az aszfalt és 28-as trekking.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"