- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speedy007
őstag
válasz
Hasaggymeg #278523 üzenetére
Nem terepen használom nem is járok vele arra aszfalton. Lánc villa hossz kb.ugyan annyi mind a kettőre 114-s lánc kell,ugyanúgy 3*9-s ,kormány szélesség egál, stucni KTM-n hosszabb 110-s Kellys-n 90-s mind a kettő állítható , ugyanaz a teleszkóp van elől csak az egyik V-Fékes a másik tárcsa fékeshez való , KTM kereke papíron nehezebb mivel 36 küllős kerék van rajta Kellys-n 32 küllős. Akkor marad a váz geometria, illetve az alkatrészek minősége mivel a sárvédő ugyanaz ,úgyanúgy alumínium csomagtartó rajta és kosár van hátul ,nyereg is ugyanaz csak a nyereg cső különböző KTM-n sima nem rugós van Kellys-n rugós. Súlyra mind a kettőt emelgetve orrnehéznek mondanám a teleszkóp miatt de érzésre a KTM a könnyebb hiába hogy az a nehezebb vázú 7005-s alumínium Kellys 6061-s