- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Magisk
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MG5 menetpróba
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speedy007
őstag
ha ezt tudtam volna és nem lettem volna lusta jobban kutatgatni akkor itthon is lett volna allis ártól kicsit kb.1.000Ft-vel drágább asszimetrikus narrow-wide lánctányér a testbike bolhán új csavarokat is árul hozzá a tag és 6.0000Ft. körül lett volna egy "szett"
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #278080 üzenetére
.
nem jó, holnap küldöm a levelet : ( Ma még adtam egy esélyt neki....
Utána jártam a onyx vesper agy is ilyen gyűrűs állítós, meg sem merem venni mert ha azzal is ez lesz **** . Egyedül DT240 merném megvenni, az tuti jó lenne.. mégha váz probléma is van vagy ki tudja.. nem értem hogy tudja elq* az hogy befogom, nem fér a fejembe, mikor egy szaros cső van benne , amibe bemegy az átütő (így kézben ha belerakom az átütőt kotyog benne az axle tengely, dehát gondolom azért hogy át tud dugni rajta...
Próbáltam úgy is hogy kitekertem a feszítő gyűrűt, beraktam nyomatékra húztam majd kezdtem el rászorítani a gyűrűt, de ekkor meg rá sem bírtam úgy tekerni hogy ne kotyogjon (ez se normális szerintem), még kulccsal is próbáltam tovább tekerni rá - akkor se,...aztán megint kivettem kézzel ráhúztam ahogy érzésre engedte, megnéztem kézzel nem kotyogott az agy két pontja (ahol bedugjuk az átütőt-és kijön), szépen forgott, beraktam elkedztem húzni és úgy szorul szorul és szorul egyre jobban végül alig forog befogva.. tény így nem kotyog...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #278102 üzenetére
Ha nem húzod meg egyáltalán azt a kis csálén álló menetes tengelyfogadót a tengely nyomatékrahúzása után sem, akkor is megszorul a kerék és nem forog rendesen?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #278103 üzenetére
ha a feszítő csavart lazán hagyom (nem rárekerve a tengelyre), és úgy húzom nyomatékra, gyönyörűen forog, de akkor meg kotyog mint állat. Kereket beszorítva próbátam rátekerni, tökig amíg tudtam rátekertem a feszítő csavart a tengelyen, és a kotyogás nem szűnt meg. Ekkor vettem ki és kézzel nem nagy erőt kifejtve csak úgy ütközésig tekertem ezt a feszítő csavart, rögzítettem, vissza a vázba, nyomatékra húztam és ekkor meg szorul de nem kotyog.
szerk: ja hogy azt a kis pici csavart ami fogja a fület meg a mentet? nem szoktam meghúzni...az a pici csavar am sem sok vizet zavar ekkora tengelynél 10Nm nél (mármint ha utána meghúznám is aká..de volt úgy is hogy becsavrtam utána semmi különbség nincs)
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #278089 üzenetére
Az Altus / Acera / Alivio csak 9 sebességig van, így a Deore 9s (M591/M592) az gyakorlatilag megegyezik a legutolsó Alivioval. Ezek még a Shimano által elnevezett Double Servo-Panta váltást használják. Itt több ponton feszíti a váltó a bowdent és így mozog.
Az újak már a váz síkjában mozognak ez a Shadow RD/RD+. Itt egy pont körül mozog a váltó és egy ponton feszíti a bowdent a váltó, így sokkal finomabban is mozog. Magyarul nem rángatja olyan durván a láncot, mint egy Tourney (vagy a régi ős SIS 6s, akinek volt, az tudja, milyen durva módon váltott le a kisebb fogaskerék felé). Na ez a Deore 10/11s, SLX, meg a Deore 12s. Igazság szerint nem sokban térnek el az XT-ről. Persze nehezebb, meg más anyagot használnak (például a váltó kanala), de a lényegi felépítése egyforma.CUES-szal meg az a baj, hogy az élettartam javára ezt a finom működést és a gyors váltást áldozzák be. Ez ebike mellett előny, de sima montinál egyértelmű hátrány.
-
Fall-N
veterán
válasz Fall-N #278105 üzenetére
Na az lemaradt, hogy ezt a (SunTour féle) egy forgáspontos váltást használja már az összes gyártó, a SRAM a SunRace és a microSHIFT is. Egyedül az a különbség, hogy most a Shimano az ebikeok felé viszi el a fejlesztést, ami nem szimpatikus a mi szempontból, ha a régebbi HyperGlide emiatt ki fog veszni. SRAM is bemutatta a hasonló T-Type láncot, de azt külön a dedikált ebike váltókhoz használja, nem lesz az összes váltó ilyen.
-
Kro
tag
válasz mauimagic #278095 üzenetére
Jah, hogy ez így működik. Bepakolsz és kinyomod purhabbal. Így valóban nem zöröghet.
chubby2o6: Nah ezt mondjuk én sem hagynám a bolt előtt már. Ha beviszi még lehet meg is dicsérik a bringát.
Mondjuk ez érdekes, van akit a boltba is beengednek bringával, engem a majálisra sem engedtek be vele, úgy hogy csak toltam volna. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #278104 üzenetére
Igen, arra gondoltam, hogy esetleg az húzza valahogy félre a tengelyt és így azok a lyukak nincsenek pont szemben egymással, feszítve a tengelyt és a csapágyakat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #278105 üzenetére
Acera/Alivio esetén van már 2*10-is illetve RD/RD+ is mint a Deore esetén is az utolsó egy-két generáció is ilyen már. Én nem bánom hogy kompromisszumot kell kötni mert nem mindegy tényleg hogy karbantartás ide vagy oda 1-2 évente kell kazettát és láncot cserélni a kerékpáron a kerékpár árának az aktuális értékének negyedeért. Oké hogy jön az örök zöld közmondás ha van pénzed majomra legyen banánra is de akkor is gáz hogy 20-30.000 körül vannak ezek.
Szerintem pont ezért nem akarják az XT-t be szántani egyenlőre hogy aki akar sportolni még legyen alternatívája még . De az alatti kategóriáknak valóban nincs értelme ha tényleg így van a belépő és a középkategória szinte ugyanaz csak annyi különbséggel hogy az egyik az egy évvel ezelőtti vagy kicsivel korábbi trendet képviseli az akkori minőségi színvonalal míg a másik az aktuálist.
De nem hinném hogy akkor különbség lenne váltás időben hogy ekkora tragédia lenne. Biztosan kilehet küszöbölni nagyobb lendületet vagy ahogy ti mondanátok emeltebb csapás számmal azt a pár milisecundumot.
Én az ebike-ot nem értem tényleg annak mi a bánat értelme van . Kerékpár és sport eszköz vagy hobbi kikapcsolódási eszköz , aki nem tud kerékpározni az ne üljön fel rá .Pont ezért nem lesz zöld a kerékpározás mert ilyen marhaságot használnak
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Másnak sem jó a Strava összesített, idén megtett távja? Azt írja, csak 45 km-t mentem idén. A tegnapi 50-est nem adta hozzá. Egy pillanatra megjelenik a 90valahány, de aztán csak a 45-öt mutatja. A naptárban mutatja mindkét tekerést, de a tegnapi Edge 530-cal felvett táv nincs hozzáadva a céljaim mutatásánál a "this year" alatt.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #278111 üzenetére
Acerából és Alivioból sincs 2x10. A legutolsó széria az M4000 volt, az 3x9, 2x9, az M4100 már a Deore 10s. 10 sebességes váltókból Deore, SLX, és XT van, de az utolsó kettő már régi, kifutó szériák nem is kapni mindenhol már őket. Az SLX és az XT is már régóta 12 sebességes és a Deoreból is már rég van 12s, így elvétve találni váltót SLX-ből például, de váltókar nincs hozzá (SLX is tervben volt, sehol sincs 10 sebességes váltókar belőle). Érdekes módon XT 10s még simán kapható, kar is van hozzá. Azért nem vettem, mert ez a régi XT nem jobb a mostani Deoretól.
Nem miliszekundumokról van szó, hanem határozottan lassabban működik a LinkGlide. Vannak angol nyelven összehasonlítások, ott is sokan azt mondták, hogy inkább maradnak a HG-nál, ameddig van. Ha nem zavar, akkor nyugodtan válts CUES-ra, nekem nem lett szimpatikus, pedig nézegettem én is, hogy azt veszek.
Egyébként a LinkGlidedal a CUES jelenleg csak 9-11 sebességes kivitelben van, így a 12 sebességes váltók maradnak HG-n, így valószínűleg a SRAM-hoz hasonlóan az összes váltójuk már 12 sebességes lesz ezért a Deore, SLX, XT és XTR sem fog eltűnni. Elég szarul kommunikál a Shimano, így következtetni lehet, hogy mi a jövőbeli tervük. Van 12 sebességes LinkGlide is már, de azok ebike váltók.
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #278113 üzenetére
Engem nem zavar bár alkalmam se és tapasztalatom se volt még vele😅. Én úgy is úgy szoktam használni a HG rendszert hogy ha elől vagy hátul váltok olyankor csökkentem a terhelést hogy ne menjen idő előtt tönkre . Bár télen ez az én tapasztalatom váltani úgy sem tudsz gyorsan mivel xarrá van fagyva minden a kerékpáron de ha fűtött helységből viszed a hidegre akkor meg gyorsan xarrá fagy minden rajta olyankor lassú és akadoz valamint nyúlós ó lesz minden a kerékpáron
-
válasz Dark Archon #278112 üzenetére
Nekem jó.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mauimagic
aktív tag
válasz Speedy007 #278111 üzenetére
Én az ebike-ot nem értem tényleg annak mi a bánat értelme van
Sérülés után rehabra, idős embereknek vagy napi ingázásra szerintem tökéletes.
Az, hogy az egység sugarú eMTB-os itthon nem ebből a felhasználói körből kerül ki, el kell engedni.Érdemes megnézni az új bringa eladásokat a hanyatló nyugaton, veszélyeztetett faj lett az "analóg" bringás, nem kell szeretni, de ez van.
Nem flame-nek szántam, véleménynek.
Tudom, az itteni ebikeosok teljesen mások, tudják az erdei etikettet, hordanak sisakot, egy bringázás alatt több kalóriát égetnek, mint egy "analógos", az pedig csak a véletlen műve, hogy én a legtöbbször sutyerák jóllakott napközis alkatú e-sportemberekkel futok össze, a többség nem ilyen
Nálam 1:10 az arány kb. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #278114 üzenetére
Én sem hiszem átlagmuglinak számottevő lenne az a váltáskésés. Versenyen, vagy nagyon technikás terepen lehet annak jelentősége, hogy egy fél pedálfordulattal később teszi át a láncot. Persze meg lehet szokni az új 8x szériás Shimanotól felfelé (XT és ugye XTR) az Instant release és Multi release-nek becézett úri huncutságokat melyek után lassúnak érezheted a Cuest, de ha hozzászoktál szerintem aligha lesz akadály a Cues lassúsága...mondom ezt úgy, hogy még nem próbáltam.
#278116
mauimagic... én a legtöbbször sutyerák jóllakott napközis alkatú e-sportemberekkel futok össze...nem kerékpárúton kell nyomni, hanem rendes terepen ahol a kemény mag jár. Amúgy én pont nem ezt tapasztalom, terepen sportember alkatú villanyosok vannak legtöbben, ott ahol általában ugye kicsit több tudás is kell annál mint egy sima rásegítés.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
Viseljetek alul rácsos trikót, jót tesz a melegen tartásnak, és a szárazon maradásnak
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
-
SteveAd
tag
válasz -=RelakS=- #278118 üzenetére
+1 Ket eve hasznalom a Brynje Super Thermo hosszuujjast (-3 fokban siman eleg egy jo kabat ala). Viszont a kevert (reszben merino) valtozatot ne vegyetek, mert nagyon osszezsugorodik mosasban (igen, 30 fokon mostam kimelo programmal, a forgalmazo vissza is adta az arat) es kevesbe vezeti el az izzadsagot. A 100% polypropilen Super Thermo a legjobb. Az osztrak forgalmazotol rendeltem, altalaban 2-3 nap alatt Bp-en volt a csomag. Ja, a meretezessel erdemes vigyazni (M-es mezeket/felsoket hordok, de ebbol S kellett, mert akkor mukodik 100%-osan ha testre tapad teljesen)
-
válasz Dark Archon #278119 üzenetére
Nekem ilyen éves cél nincs beállítva. Nem is tudtam, hogy van ilyen. Megyek amennyit tudok, ez a célom.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Speedy007
őstag
válasz mauimagic #278116 üzenetére
Hát nem tudom hogy napi használat esetén mi előnye van ennek,oké nem kell tekerni talán ennyi. Nehéz ,viszonylag gyakran kell tölteni pláne télen ,drága is mint ahogy a szervizelése is illetve lassú is (ilyeneket szoktam kerülgetni rolleresekkel együtt ahol a 25km/h-s tiltás van). Szerintem aki le van rokkanva pont nem az fogja ezt választani mivel akár női akár mély vázas vagy férfi kerékpárról van szó nehézkes lesz neki a le és fel szállás illetve kényelmetlen is nekik emiatt . Ennyi erővel mehetnének segéd motorral(B-s jogsi ugyanúgy jó rá ebikera ahol kell már a vezetői engedély is)vagy motorral.
-
őstag
válasz Fall-N #278105 üzenetére
"CUES-szal meg az a baj, hogy az élettartam javára ezt a finom működést és a gyors váltást áldozzák be. Ez ebike mellett előny, de sima montinál egyértelmű hátrány."
az ipar sajnos az ebike-ok irányába megy, Németországban 2023-ban megközelítőleg 5 millió kerékpárt adtak el, amiből majdnem a fele már ebike volt. igen, ebben benne van minden kínai agymotoros rettenet is, de a newtonméter nem válogat. szóval attól tatok kénytelenek leszünk megszokni
aftermarketben még 2028-ig lesz HyperGlide, a gyártóknak meg amíg a mai készletük tart.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #278117 üzenetére
Én 99%-ban terepen megyek, ezek ottani tapasztalatok. Mondjuk itt a környéken van legalább 2 cég, akik eMTB túrákat visznek, na ott a legszebb a merítés.
ránézésre ex montis ebikeos arcra mindig felkapom a fejem, mert egyrészt van rajtuk sisak, másrészt nincs rajtuk 2 réteggel több ruha, harmadrészt köszönnek. Több muflont látok, mint ilyet, pedig az se gyakori errefelé
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #277928 üzenetére
Mint kiderült az SKS termékekre 5 év gari van!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #278125 üzenetére
Ez a túráztatás dolog ez külön műfaj, ott tényleg leginkább valamiféle kontraszelekció történik. Sógorom mesélte, hogy elvitték őket is vagy 2 hónapja amolyan e-bikeos csapatépítőre ahol egyik munkatársnak sikerült az első 20 méteren úgy összetörnie magát, hogy azóta is mankóval jár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tknof1871
őstag
Üdv! porvédő a kónusznál, első kerék, golyós csapágy.
Csúnya vége lett. Talán azért is, mert a porvédő valamiért fordítva volt. Nálam a homorú oldal befelé, a csapágygolyók felé nézett. A csavarhúzó deformálta.
Így néz ki a belső, a csapágygolyók felé néző, oldala Így néz ki a külső oldala
Ezt házilag vissza lehet alakítani az eredeti alakjára? Nincsenek speciális szerszámaim, csak a szokásos, ami egy átlag ffinak. Kalapács, csavarhúzók, villáskulcsok, van egy satum. Inkább mutassam meg kerékpárszerelőnek?
A másikat műanyag gumiköpenyleszedővel piszkáltam ki. Az is deformálódott, de alig látszik. A képen láthatóhoz képest szinte semmi.
Gumi porvédő nem volt felettük. Csak egy ilyen fém porvédő volt mindkét oldalon. 20 darab csapágygolyó van. Néhány lepotyogott a földre, többségét fogóval szedtem ki. Oldalanként 10 csapágygolyó szokott lenni? Youtuberek azt mondják, ha nem vagyunk biztosak, akkor tegyünk annyi csapágygolyót vissza, amennyi éppen belefér a csészébe szép sorban/körben, aztán egyet vegyünk ki. Tolómérővel megmértem, 4,75-4,8 mm az átmérőjük. Csak a gumiköpeny mérete biztos, 37-622 (700x35c). Az agyról semmit se tudok megállapítani.#277900 jjeahh
Amikor ez a kínos jelenet történt a boltban egyből beugrott a régi komment. A TWR headsetet hallgatva annyira el tudnak szakadni a környezettől, hogy némelyik a látószögében közeledő kerékpárt se veszi észre. Már egy ideje azon gondolkodok, lézer pointert kéne a kerékpár kormányára tenni. Vagy bele kell törődni, hogy az élet veszélyes.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Lacerta
aktív tag
Az én elméletem az, hogy az ebike a probléma megoldás kiszervezésének klasszikus módja. Olyan, mint az életmódtanácsadás meg a személyi edző.
Kéne valami mozgás, de igazából nem akarok megizzadni, nem is bírnám, de mégiscsak ciki lenne ha csak itt a háztömb körül köröznék AHA! itt a megoldás, csak fizetni kell érte, és máris enyém az összes KOM a hegyen.
-
Lacerta
aktív tag
válasz tknof1871 #278130 üzenetére
Kis kalapáccsal, ha alá teszel valamit, vagy nagyobb kalapáccsal, egy közdarabon keresztül simán vissza lehet kocogtatni az eredeti állapotra.
A 10 golyó kicsit gyanús mert a páratlan számút szokták preferálni. Ha visszateszed a helyére a golyókat, kb. fél golyónyi résnek kell maradnia. Ha még egy befér kénylemesen, akkor 11 golyós volt.
-
ZavaBalazs
őstag
f4lcon, ilyen tipped, mint az autós topicban, nincs biciklis gyerekülésre? kisebbik gyerek természetesen ott is képes kitörni a nyakát alvás közben, hiába vettünk hátrabillentős ülést (persze a bukósisak nem segít ezen a problémán...)
(amúgy köszi a tippet, utánanézek, de nem zárom ki, hogy ezt a pántot álmában is kb 0,2 másodperc után tépné le a fejéről... )
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
RexpecT
addikt
válasz Lacerta #278131 üzenetére
Alapvetően én is a fogyasztói társadalomnak n+1-edik termékének találom amit túlerőltetnek, de attól még nem igaz amit írsz.
Sima biciklit is lehet úgy használni, hogy nem izzadsz meg, és ebikeot is lehet úgy hogy ugyanúgy leizzadsz.
Ettől függetlenül nekem is van egy olyan érzésem, hogy a többség az alacsony saját teljesítményt és a legnagyobb rásegítést preferálja.
De ez már alapvetően emberi tulajdonság és nem e-bike specifikus. Legyen minél nagyobb, erősebb, szebb, újabb, menőbb valami, és lehetőleg a legminimálisabb erőfeszítést kelljen kifejteni a használata közben.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Nutra #278128 üzenetére
Kár az ebikeon vitázni, akinek kell az vegyen. Átlag ember, mit használ és mennyire kell neki vagy sem, azt eldöntik maguk. Itt a hagyományos bicikli van túlsúlyban, de itt a legtöbbünk sport célra (is) használja a biciklit. A családban nálunk is lenne rá felhasználási mód, de nem nekem, hanem az asszonynak, amikor viszi a 20 kilós csemeténket. Ő kizárólag A-ból B-be megy, meg velem meg a gyerkőccel, de az is lassú lötyögés. Viszont erre a felhasználási módra nem áldoznánk több százezer Forintot és amúgy is jelenleg a kelleténél kevesebbet mozog, így legalább addig is mozog valamit.
Az ebikeot csak azért hoztam fel, mert ez határozza meg sajnos az egész piacot. Amúgy nem tisztem ezt bírálni, mindenki azt használ, amit akar. Engem semennyire nem mozgatnak meg, nem jönnek be. Ez valahol érthető is, ameddig az embernek jó az erőnléte.
f4lcon: Jelenleg ez megy, csak a Covid járvány miatt is többen vettek biciklit, mint amennyire komolyan gondolták, hogy biciklizni fognak. Természetesen leegyszerűsítettem a dolgot, külföldön ahol nem akadály a keret rá, ott népszerű a műfaj.
Lacerta: Persze azért elég jól tolják az ebike marketingjét, így szokás szerint kreáltak egy felhasználói igényt, ami előtte nem létezett vagy nem hiányzott annyi embernek. Ez abból a szempontból szomorú, hogy aki fiatal és egészséges az nem is lesz motivált, hogy sportoljon és erősödjön, majd a motor leveszi a terhet a válláról. Aki eddig is tolta a biciklizést annak meg több távolságot és nagyobb teljesítményt hoz, de ők ugyanúgy beleteszik azt a teljesítményt amit eddig. Na ez nem is zavar egyáltalán. Csak akkor amikor a 18-20 éves zsúrpubi el van hízva, de az ebike ott feszít alatta, mert pénz van rá. Mellé még ha az arrogancia is társul, akkor beszélünk arról a csoportról, akiket nem kedvelünk ha összefutunk velük. De ugyanez megy edzőtermben is. Mindenki izmos akar lenni már holnapra, de legalább nyárra. Ezért látom sokszor, hogy lejár pár hónapja az ember, de már szteroidot használ. Nem számít mibe fog kerülni.
Abban bízok, hogy a versenysport miatt azért nem fogják beszántani a nem ebikehoz tervezett alkatrészeket teljesen. De az is lehet, hogy a LinkGlide fog felfejlődni arra a szintre, hogy ugyanolyan gyors és precíz lesz, mint most a HG.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Lacerta #278131 üzenetére
+ Speedy007
Van amúgy egy szűk réteg, akinek erre kell az ebike, az ilyet helyre kell tenni - magadban mindenképp, ha jár a szája, akkor nekem speciel nem gond beszólni sem. Itt is volt kolléga, aki nagyon kemény volt a kiütött korlátozásos ebike-kal dombnak felfelé, kapta is az ívet rendszeresen.
Ezt a terepre ebike dolgot amúgy az én gyomrom is nehezen veszi be, de egyébként meg nekem aztán rohadtul nem fáj, ha valaki ezt élvezi. Ha meg belekever a komokba, akkor flagelni kell, és átrakják ebike kategóriába, már ilyen is van külön a straván. Ha magától nem ezt használja, lehet szívni a vérét.
Én személy szerint abszolút nem érzem szükségét a rásegítésnek, annak viszont örülök, hogy nejemnek megvettük, sokkal konfliktusmentesebbek a közös tekerések, és munkába is egyszerűbben, szívesebben jár biciklivel, ha szembeszélben, meg a dombon felfelé nem az életéért kell küzdenie. Kb amúgy 4-5 kmph-val nőtt az átlagtempója, nagyjából ennyit veszel észre a statisztikáin. Meg hogy az emelkedő nem fogja meg, és nem izzad csatakosra. Eddig olyan 18-20 között volt az átlaga, most közelebb van a 25-höz. Ami nekem is jó, amikor együtt tekerünk. Amúgy meg októberben futotta az ötödik maratonját, szóval beszólhatsz neki, hogy tápos, de csak ha utánacsináltad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz ZavaBalazs #278133 üzenetére
sorry, mi csak autóba kerestünk megoldást
de az elv egyébként hasonló lehet gyerekülésnél is, sőt azzal együtt, hogy ha sisak van rajta, akkor elég csak a sisakot kikötni, nem kell az egész fejét. talán csak egy bilincses valami is elég lehet, ami hátul rögzül a sisakban valahogy?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dom1n0
aktív tag
Hogy áll a téli szezonotok, sikerült tartani a szintet, fejlődni esetleg?
Én ma mértem egy Ramp testet, November óta 10%-ot sikerült fejlődni, happy vagyok -
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #278135 üzenetére
Tegyük azt is hozzá hogy mi abban a környezet védelem ha egy környezetre nem káros közlekedési eszközt környezet károssá teszi az ember . A villamos energia nem a bokorban terem hő energiával és atom erőművekkel hozzák létre ezek egyike sem a környezet barátságukról híresek, oké lehet mondani hogy van szél,nap és vízi erőművek de ezek csak kisebb városokat ,települések elektromos hálózatára tudnak rá segíteni . Nem környezet védő aktivista vagyok ne értsétek félre de állandóan ezzel szoktak villogni mikor magyarázzák hogy miért is jó az elektromos közlekedés mert környezet kímélő . Akkumulátor elő állítsa és a hulladéka se az illetve az elektromos járművek teljes életciklusuk alatt több káros anyagot bocsátanak ki mint a robbanó motoros társaik teljes életciklusuk alatt mivel az elektromos áramot továbbra nem környezet barát módon állítjuk elő java részt
-
6030D
Ármester
válasz dom1n0 #278138 üzenetére
Én tartom a szintemet Na jó, nem, most híztam, de az majd lemegy tavasszal.
10 % emelkedés az szép eredmény, gratula. Mondjuk szerintem nagyban függ attól is, mennyire vagy rákészülve az adott mérésre (pihentség, kaja stb.), szóval lehet, hogy 1 héttel később is 10 %-kal több lett volna, viszont ne keseredj el, ha mondjuk márciusban meg kevesebb lesz minimálisan.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szuszinho
őstag
Sziasztok,
Mi volt érdekes az utóbbi pár ezer hsz.-ben? esetleg waxolás?
-
addikt
válasz f4lcon #278137 üzenetére
LOL, oda ne kösd már a gyerek fejét / sisakját az üléshez. Én is dönthető ülést vettem amúgy - tök felesleges, attól még lenyaklik a feje. Bírják ezek a gyerekek amúgy Esetleg egy felfújható nyakpárnával segíthetsz rajta.
szuszinho: fultonnak új bicója lett, de problémái vannak a kerékkel - ez volt
900hsz (szerk.: 901 ) . A maradék 100 az időről időre felbukkanó, mondhatni szokásos, unalmas, csőlátású e-bike flame.[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #277981 üzenetére
Kiszedtem a kereket és megnéztem:
A HUB tengely egy az egyben ki lehet szedni oldal irányba a hub testből ha lecsavarom a feszítő csavart, (kazettával együtt szépen kijön) egy cső lényegében (amibe bedugod az átütő tengelyt).
Annyit csinál a feszítő csavar, hogy a tengely ne járjon oldal irányba a hub testben. Ezt rácsavarom nem erőltetve ütközésig, ekkor kézzel ellenőrzön a kereket, a tengely nem mozog oldalirányba, kerék szépen jár. Így beteszem a keérkpárba, és itt is CSAK a tengelyt nyomja a váz két oldalról (egy csövet), egyedül az agy tengelye az ami érintkezik a csapágyakkal. Csak azt tudom elképzelni, hogy a váz elhúzza a tengelyt kicsit ferdére ahogy húzom be az átütőt. Az a kérdés hogy csak ez az agy érzékeny erre egyedi, vagy a váz hibás. (rosszabb eset) vagy ez minden karbonváznál így van, és nem lehetséges úgy berakni átütő tengelyes kereket hogy az ugyan úgy forogjon berakás után mint a kézben. (utóbbiba kételkedem)[ Szerkesztve ]
-
válasz szuszinho #278142 üzenetére
A mosás téma jó volt.
Hétvégén nem is tettem öblítőt a mosáshoz. Viszont a zsebkendőt benne hagytam a mezben. Szóval van még mi javítani a technikámon.
Ja meg fulton bringája. De az az év témája díjat is megkapja már most.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
aktív tag
válasz 6030D #278141 üzenetére
Köszönöm . Igazából ez most nem sikerült igazán jól, ki sem tudtam engedni a pulzusomat jól, 171-en elfogytak a lábaim, szerintem várni kellett volna még 2 napot előtte, tegnap előtt még futópadon kínoztam magam.
Futásnál valahogy jobban érzem a fejlődést egyébként, de abban nagyon gyenge voltam amikor kezdtem, vagy jobban büszke vagyok rá lehetlsebestény: Köszönöm Nekem olyan 4-5 óra edzés van egy héten, abból a fele futás, fele bicó jellemzően.
-
szuszinho
őstag
Wow, gratula, ki is kerestem, szép darab!
Hogyan tovább? Zárjuk a topikot?
.LnB:
Mindig mondom Z-nak, hogy ne tegyen bele, de sokszor "elfelejti" -
jjeahh
nagyúr
válasz szuszinho #278149 üzenetére
Cseréld ki az öblítős flakont Sanytolosra, vagy öntsd ki belőle az öbítőt és tölts bele Sanytolt . De ha egyszer ki volt mosva öblítővel a ruhád, az valszeg már el lett szúrva, lehet, hogy többé sosem lesz olyan, mint előtte.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Borderlands 2
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- Mini PC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest