- LG V30 - vezércsel
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- iPhone topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #277614 üzenetére
Ide talán a legendás bé-bé-bé illik a legjobban. Bár nem ismerem az új Cues szériát és nem tudom kompatibilitás terén is minden rendben lenne-e nálad (nézz utána!) azt viszont tudom, hogy 1x váltásra több mint érdemes áttérni. Ami a víztaposást illeti a 40/11 áttétel a könnyen megtanulható 80-as csapásszámmal is már túrdöfrancos 40 km/h sebességet jelent, amit ha tartani tudnál kétlem lenne időd itt fórumozni.
#277617jjeahh...itt a kolléga fékváltókarról beszél. Neked amúgy 1 ujjas van, vagy a hosszabb fékkaros? A zörgés meg fura, mikor xar úton mész sebességgel (gondolom akkor zörög leginkább) általában egy ujjad amúgy is fékkaron szokott lenni, ami már önmagában kizárja a zörgést.🤔
#277618
MC Pite...tipikus betanított, gyártósori munkás tevékenység, ott meg csak a szokásos...első körben Fulcrum miért ad ki kezéből be nem állított kerekeket? Ha mégis van ilyen akkor Cube összeszerelői miért nem veszik észre és állítják be maguk? Stb. stb...amúgy ez a zárt csapágynál a hézagolásállítás egy faxság úgy ahogy van, ha másnál működik nélküle akkor minek erőltetik az olaszok.#277609
fulton...nézz utána mert van itt egy érdekes cikk ami azt taglalja, hogy a határoló csavarok a Di2 rendszernél nem éppen úgy működnek mint a bowdenes váltásnál. Vagyis a leírás szerint kissé tovább kell velük a váltót engedni a szélső lánckerekeknél, hogy az optikai finomállítás (gondolom ezeken az van, vagyis optika keresi az optimális pozíciót egyes lánckerekeknél) működni tudjon egyáltalán. Nekem az nem tiszta miért van egyáltalán határolócsavar ott ahol elektronika szabályozza a váltást.
Van itt a gépészetben olyan szelepmozgató motor melyet mivel többféle szelepre lehet szerelni (ahogy a kerékpáron a sorok is különböző méretűek) gombnyomásra bekaliberezi magát az elején, vagyis megkeresi a 2 végállást aztán utána szépen azok között mozog. Itt is valami ilyesmi kellene legyen, az optika "megtanulja" hol a 2 vég és azokon túl sosem mozog a következő kaliberezésig.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben +koffer +MC +extrák
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
- DJI Mavic 3 Classic / Pro / Cine FMC drón táska, koffer (StrartRC)
- DJI Motion Controller 2 - drón mozgásvezérlő "joystick"
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest