- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Mobil flották
- Apple iPhone 11 - népalma
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz fulton #277598 üzenetére
Am nem változott a véleményem szervízekkel kapcsolatban...azt gondolom itt mi, topiklakók akik valahol mind jobban hódolunk ennek a kerékpározásnak/bringánknak mint az átlag (szörintem..) mindig is jobban össze fogjuk rakni a kerékpárt mint azt a szervízek (már akiben megvan a szerelésre a hajlam), ahol nem mondom h mindenütt rossz munkát végeznek, de valahol érthető(?) okból, nem fordítanak annyi időt rá hogy az tényleg patika legyen, szeretem ha patikásak a dolgok pl hogy az a kerék mennyit fordul el álló helyzetből egyáltalán megindul e miután befogtam 10Nm-re... volt hogy csak negyed fordulatot ment, megint lekaptam..volt hogy leheletnyivel lassabban...megint le... mindig ugyanazon poziból vizsgálva, a viszonyítási alap pedig beszorítás nélküli állapot volt, de mostmár szépen megindul vissza fele is, befogva nem is kotyog..szupi.. ráment az idő de megérte nekem). Egyszer kell beállítani jól, utána ha 10Nm húzom mindig ilyen lesz...elvileg. Nem úgy mint a gyorszáras agyamnál...ahol függ hogy épp mennyivel sikerül visszazárni.
Ez csak az én meglátásom/tapasztalatom eddigiek alapján.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz velizare #277596 üzenetére
Amolyan kínai Knog utánzatot (ez a Temu idegesítően nyomul ) vettem vagy 3 éve...egyszerre kettőt, mert miért ne annyi pénzért. Aztán az elsőre rámarkoltam párszor, meg beakadt ágakba-bokrokba, meg szétrázódott aztán ledobtam és a másodikat már nem tettem fel mert megoldottam másképp érkezésem jelzését másoknak. Így az ott áll a fiókban fölöslegesen évek óta mint egy ékes példája az előre vásárlás meggondolatlanságának...vagyis állt, mert minap már feltettem kínomban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Lacerta #277499 üzenetére
Minek rendeletek csavart, főleg Kinából, úgy őszintén? Egy sima mezei csavarboltban vagy vasboltban lehet kapni ilyet, semmi speciális nincs bennük. Ha "igényesebb" csavar kell (eloxált, csillámpóni színű, oil slick), akkor bármilyen nagyobb bicikli boltban is van, ők is tartanak a szervíz miatt. Ezért várni napokat, heteket tök fölösleges. Kábé 10 Ft egy darab csavar, de ha rendes a bicikli boltos akkor még sokszor pénz sem kér érte (főleg ha szokott járni oda az ember).
Rendelni én is rendeltem már hazai boltból, hogy meglegyen például az X Forint az ingyenes szállításhoz vagy a zöld hétfőhöz, hogy meglegyen a minimum összeg. Persze akkor már színes lett.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Napfénysüti #277592 üzenetére
Ez mi, döglött patkány?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #277598 üzenetére
Az van, hogy élesben lehet igazán kipróbálni, az állványon nem lehet mindent beállítani, így a finomhangolás mindig rád marad. Én mindig is többre értékeltem bringámat néhány hónap egy év után mint újan, akkor már minden a helyére került és nekem többet ért akármilyen zsír újnál.
#277605Dark Archon...feltoltak oda egy paradicsommadarat fejjel előre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #277502 üzenetére
Attól függ. Amatőr szinten szerintem sem érdemes karbon kerekeket rendelni rögtön, de egy igényesebb kerék azért szeretem hosszabb távon is jó minőségű marad. Mavic vagy DT szettjeivel nem lehet nagyon mellényúlni, de ahogy olvastam a Newmen kerekek sem rosszak. Sok biciklihez adott kerék egy hulladék sajnos, mert a legtöbb gyártó a kerekeken spórol. Outi/gravel kerekeket csak úgy fűzni sem lehet olyan minőségűt, mint egy gyári. MTB-hez (vagy trekkinghez) simán lehet egyedit fűzni, van is választék az alkatrészek terén.
-
nagyúr
-
fulton
addikt
Akinek van di2 rendszer, minden fokozato külön álíthatom a mikrobeállításokat, vagy ha belépek a beállításokba a hátsó váltón, és indexelést hajtok végre adott fokozaton, akkor az mindre kihatással van vagy csak arra az egy fokozatra hátul amin épp van a lánc?
hogy lehet lekapcsolni a hátsó váltót, pl szállítás miatt, vagy szerelés miatt.. valahol volt egy vidi de nem találom.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #277544 üzenetére
Simán lehet a jövő így, a mobiltelefon (Huawei , Honor, Xiaomi és cégei, Oppo, Vivo stb.) szórakoztató elektronika is már tele van kínai gyártókkal (Hisense, TCL, Vision).
Bár annyira bestbuy kínai alkatrészekkel nincs tele a sajtó. Például kínai agy, ami saját tervezésű. A kínai váltók sem olyanok még (pl. LTwoo), le vannak maradva. Egyedül a microSHIFT ami tényleg felér lassan a magyokhoz, bár lehet ők tajvaniak.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #277604 üzenetére
Hát mert nem csak csavart rendelünk, és jellemzően 10 dollár fölött ingyen van a szállítás, és 2 hét alatt itt van.
Meg azért, mert volt itt is a városban jó csavarbolt, de bezárt. Ami van, oda sátras ünnepekkor lehet csak kijutni mert rövidebb a nyitvatartása, mint a munkaidőm, szombaton pedig zárva van. És ha mégis sikerül, akkor vagy van, amit keresek, vagy nincs. -
Fall-N
veterán
válasz Napfénysüti #277608 üzenetére
Amikor először láttam valami FB csoportban azt hittem Photoshop. Úgy néz ki, mint egy üvegmosó.
De ha müködik akkor nem szar. Polifoam csövet nem szoktak az outiknál ráhúzni a csőre? MTB-n könnyebb utólag megoldani, koskormányon átvezetett csövön már macera, főleg ha a kormánycsapágyon is át van vezetve. Azt én sem bontanám meg szívesen, főleg a hidraulikus féket.
Lacerta: így érthető. Én sem nagyvárosban lakok, de szerencsére itt legalább sok helyen kapni csavart. Egyedül az imbuszos kulcsnyílású csavart nem kapni mindenhol. Sok helyen csak Philips fejű (kereszthornyos, PH-1 vagy PH-2) csavar van.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Fall-N #277604 üzenetére
Fehérváron (Csavar-Akku) ha csak bár csavarért vagy alátétért megy be az ember, azt ingyen odaadják.
fulton: Nincs Di2-m, de ezt pont tudom. Nem fokozatonként indexelsz, pont ugyanúgy működik, mint a bovdenes rendszer esetében - az egész fogaskeréksorra kihatással lesz, ha állítasz valamit. A fogaskerekenkénti indexelést egyedül az LTWOO tudja, ami nem mellesleg kínai.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
Ne haragudjatok hogy még kínlódok, szerintetek melyikbe éredemes bele vágni? Itthon ebbe amit korábban felsoroltam két apróbb módoítással a lánc és a kazeta esetén XT-re csere Hasaggymeg javaslata alapján vagy inkább várjak 1-2 hetet ha már eddig halogattam és Cues U6000-s 1*10-s szetett vegyek a németektől 32T vagy 40T-s első hajtóművel és 11-39-s kazettával a bikediscount-de-ről ugyan ennyiért szállítással együtt. Hajtómű esetén azért vacillálok mert volt lehetőségem kicsit megkínozni a jelenlegi hajtásomat és mind 32T-s mint 34T-s tányérral használtam a 11-34-s kazettát a 32T-s esetén nagyon könnyű volt 34T-s esetén már picivel nehezebb de még mindig olyan érzésem volt mikor a kutya tapossa a vizet hogy a vízen tudjon maradni
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #277613 üzenetére
Értem. Köszi az infot. Meg mindenkinek köszönöm előre is utólag is jövőben is a segítséget mégha nem írnám..
Egy valamit nagyon hiányolok a di2 ből, első váltónál nincs határoló csavar. hátul van. Ezt minek hagyzák ki nem értem...nem bírok én úgy az elektronikában, mármint hogy nem fogja ledobni a láncot a hajtókarra pl, olvastam nem egy iyet...mert ha lenne csavar, az fizikailag ha bellítod akkor tuti nem vágja ki. CSepelen nekem soha nem volt láncledobásom pl. Igaz nem is váltok elől szinte soha
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz lsebestyen #277594 üzenetére
Montin nekem is zörög mindkettő, rohadt idegesítő, de nem mindegyik ilyen, egyik haverom XT-je pl csendben van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #277606 üzenetére
Ok, hogy állványon nem lehet tökéletes, de jellemzően sok olyat is összecsapnak a szervizek, amit még tudtak volna csinálni hogy ne valahogy, hanem jól működjön.
Csavarbolt: Szombaton zárva, hétköznap nem érek oda mikor nyitva, nem egyszerű az sem.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
szimpláncsak
tag
válasz Speedy007 #277614 üzenetére
A cues-nál arra kell figyelni, hogy elvileg csak Linkglide alkatrészekkel kompatibilis, de szerintem már minden nagyobb webshopban kapni hozzá dolgokat . Hogy gyakorlatilag elmegy-e mással azt nem tudom.
Amúgy fura amit írsz, valószínűleg más pedálfordulat a kényelmes nekünk. Én vagy 1 hónapja váltottam 1x11-re, elől nekem is 34T van, hátul 11 a legkisebb, de én síkon kényelmesen ki tudom tekerni a 34-35-öt, ha nagyon pörgetem még többet is, csak ahhoz meg gyenge vagyok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #277614 üzenetére
Ide talán a legendás bé-bé-bé illik a legjobban. Bár nem ismerem az új Cues szériát és nem tudom kompatibilitás terén is minden rendben lenne-e nálad (nézz utána!) azt viszont tudom, hogy 1x váltásra több mint érdemes áttérni. Ami a víztaposást illeti a 40/11 áttétel a könnyen megtanulható 80-as csapásszámmal is már túrdöfrancos 40 km/h sebességet jelent, amit ha tartani tudnál kétlem lenne időd itt fórumozni.
#277617jjeahh...itt a kolléga fékváltókarról beszél. Neked amúgy 1 ujjas van, vagy a hosszabb fékkaros? A zörgés meg fura, mikor xar úton mész sebességgel (gondolom akkor zörög leginkább) általában egy ujjad amúgy is fékkaron szokott lenni, ami már önmagában kizárja a zörgést.🤔
#277618
MC Pite...tipikus betanított, gyártósori munkás tevékenység, ott meg csak a szokásos...első körben Fulcrum miért ad ki kezéből be nem állított kerekeket? Ha mégis van ilyen akkor Cube összeszerelői miért nem veszik észre és állítják be maguk? Stb. stb...amúgy ez a zárt csapágynál a hézagolásállítás egy faxság úgy ahogy van, ha másnál működik nélküle akkor minek erőltetik az olaszok.#277609
fulton...nézz utána mert van itt egy érdekes cikk ami azt taglalja, hogy a határoló csavarok a Di2 rendszernél nem éppen úgy működnek mint a bowdenes váltásnál. Vagyis a leírás szerint kissé tovább kell velük a váltót engedni a szélső lánckerekeknél, hogy az optikai finomállítás (gondolom ezeken az van, vagyis optika keresi az optimális pozíciót egyes lánckerekeknél) működni tudjon egyáltalán. Nekem az nem tiszta miért van egyáltalán határolócsavar ott ahol elektronika szabályozza a váltást.
Van itt a gépészetben olyan szelepmozgató motor melyet mivel többféle szelepre lehet szerelni (ahogy a kerékpáron a sorok is különböző méretűek) gombnyomásra bekaliberezi magát az elején, vagyis megkeresi a 2 végállást aztán utána szépen azok között mozog. Itt is valami ilyesmi kellene legyen, az optika "megtanulja" hol a 2 vég és azokon túl sosem mozog a következő kaliberezésig.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
2 ujjas van, amit egy ujjal használok.
"mikor xar úton mész sebességgel (gondolom akkor zörög leginkább) általában egy ujjad a fékkaron is szokott lenni, ami már önmagában kizárja a zörgést"
A zörgés miatt kénytelen vagyok rajta tartani a mutatóujjam, másképp síkon nem tenném . Mert hát ha igazán kitaposod a belét, síkon is tud még a váltó és a lánc is csattogni, a nyeregben maradni is nehéz. Nem, nem kell fullyFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
mindent cserélnék cserélnék le róla, így kompatibilitási problémának nem igazán kellene lennie. új széria ide haza jelenleg korlátozott az alkatrészek hozzá férhetősége csak a kopó alkatrészeket lehet hozzá kapni jelenleg a kazetta és a lánc . a 40-s tányér azért tetszik igazán mert gyárilag nadrágszár védős nem tudom hogy utólag lehet e rá fabrikálni rá azt ha a 32-set veszem illetve a másik aggodalmam hogy lehet e cserélni az első lánctányért ha még sem válik be a 32-s esetleg 34 vagy 36-ra
-
dom1n0
senior tag
Szeretnék egy kis segítséget kérni, mert elvesztem
Ha Shimanos kereket veszek, az full nem kompatibilis az SRAM XDR-el? Mert ugye az XDR verziók külön vannak, van egy SHIMANO/SRAM és külön egy SRAM XDR...
Már kicsit elvesztem ebben -
Ringman
nagyúr
válasz dom1n0 #277623 üzenetére
ha le lehet cserélni a szabadonfutót, akkor nem probléma, a dt swiss kerekek pl. ilyenek. (más sorozatnál is hasonló)
---
Bicycle Industry FIGHTS Back at The UCI with New Handlebars!![ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
Kötve hiszem, hogy ezekben optika van, egy sima léptetőmotor az egész. Ilyen végálláskereséses funkciókhoz, amit te szeretnél, már csak egy PLC-t, és néhány érzékelőt kell valahova elrejteni a bringára, és kész is
Tök felesleges bonyolítás lenne. Onnantól, hogy meg van az első fogaskerék, illetve pontosan tudni az egyes fokozatok közötti távolságot, bőven elég.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #277622 üzenetére
Hát ha a becsípődő nadrág miatt aggódsz akkor nem lehetsz egy erősen pörgető fazon, így maradj a 40-esnél.
#277623
dom1n0...ahogy mondod, fúlnemkompatibilis. ...a Shimano HG-ra felmennek egyes azzal kompatibilis Sram sorok is, de az XD és XDR-re már egyetlen Shimano sor sem...ahogy az új Shimano Microspline-ra sem egyetlen Sram sor sem. Vagyis meg az adok-kapok a két elefánt között rendesen.
Közben látom sokat segítettem. ...lényeg, hogy olyan kerék kell melynek van cserélhető gyári szabadonfutója a keresett szabványból.#277628
Ringman...Mavic ID360-nál lehúzod egyiket és feltolod a másikat. Ott vannak sorban. [link][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz dom1n0 #277625 üzenetére
szerintem az összes dt agy tudja ezt, nem csak a 240-es, a többi márkát nem ismerem. vsz. legtöbbjüknél lehet cserélni, csak az átszerelés módja lehet nehezebb (pl. szerszám kell hozzá), meg eltérő lehet a szabadonfutó ára, dt-nél ez kb. 50€-tól indul.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #277629 üzenetére
Úgy tűnik igen, van hozzá különböző szabadonfutó és csak Shimi Microspline-t nem látok a kínálatban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz dom1n0 #277629 üzenetére
Using identic [link] al rims to the Ultimate series, with more cost efficient DT Swiss hubs
dt agy van benne, szóval vsz. igen (bár ahogy nézem a 370-as széria, az az abszolút belépőszint)Compatible with:
Shimano 10 - 13 speed, SRAM 10 & 11 speed freehub as standard
SRAM 12- and Campagnolo 13-speed groupset options available separately
itt van külön: [link]Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #277630 üzenetére
Tökéletes, köszönöm.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #277626 üzenetére
[link] ...nem is tudom hogyan tudna másképp hatékonyan működni, hisz egy kis ütés, elállítódás után össze-vissza váltana ha nem tudná korrigálni. Vagyis "látja" a lánckereket, úgy trimmel. Amúgy ha megnézed működés közben is olyanokat csinál, hogy vált, majd esetleg korrigál is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
válasz Ringman #277632 üzenetére
Igen, elvileg ezeket nekik gyártja a dtswiss direktbe, a tesztek alapján elég jók.
"Though these DT 370 Classic hubs are made exclusively for Swiss Side, you can expect the internals to function largely the same as DT’s other top of the line hubs. "
Igazából a másik opció az arc 1400 lenne, ezek között vacilálok. -
Ringman
nagyúr
válasz dom1n0 #277635 üzenetére
ruedascustom-ot nézd meg szerintem, MPowerPH elégedett a kerékszettjével, van dt agy és több féle felni + sapim cx ray küllőkkel és dt agyakka (350 v 240) lehet mindent kérni.
ha beválik az acél monstercrossom, akkor vsz. én is veszek egy 28-30 mm belső szélességű felnis szettet a bringára.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #277612 üzenetére
Én nagyvárosban lakom ( Miskolc ), és mégis ez a helyzet.
Van a környéken csavarbolt, de mondjuk vehetek benne pozdorjacsavart meg sima szénacél horganyzottat. Ezekből van otthon is jó sok, az évek alatt betáraztam.
Nagyobb választékhoz legalább fél órát kell bumlizni csak oda, és akkor nem biztos, hogy van, amit keresek.
Szóval rozsdamentes csavar, főleg kis méretben, egzotikus fejjel ( imbusz, torx ) csak kínából. -
Ringman
nagyúr
válasz Lacerta #277637 üzenetére
Szóval rozsdamentes csavar, főleg kis méretben, egzotikus fejjel ( imbusz, torx ) csak kínából.
tűrés szempontjából jók/elfogadhatók ezek a csavarok? (átmérő, kulcsnyílás, menetemelkedés, etc)Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #277636 üzenetére
ha beválik az acél monstercrossom, akkor vsz. én is veszek egy 28-30 mm belső szélességű felnis szettet a bringára.
Egy ruedascustom-mal meg is duplázod rögtön az árát, monstercost lesz belőle."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #277627 üzenetére
nem vagyok az lendületesen szeretek haladni. amennyire a domborzat és az időjárás engedni (szél). 3*9-s hajtás esetén nagyon ritkán használom az első hajtóművön a 22-s tányért és hátul a kazettán 24-32-s sort jobban elvagyok a 44-32 és a 12-21-s sorral
-
Ringman
nagyúr
válasz dom1n0 #277639 üzenetére
gyak. minden karbon felni kínai.
szerintem ez valami kínai átszitázva, de van duke felni is.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277640 üzenetére
monstercost lesz belőle
eddig kb 1600eur (kerékkel+külsőkkel együtt), arra még rá kéne locsolni vagy 1000-1200€-t
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Tin
veterán
válasz Ringman #277571 üzenetére
Nincs akkora jelentősége, hogy túlfújjam, hisz ott az SV18, ami mindkettőnél könnyebb. A 32mm és a 35mm között vacillálok, néztem tegnap több videót, amit linkeltél azt is, de nem tudtam még eldönteni. A nüansznyi kihozható apró teljesítmény-növekedések annyira nem érdekelnek, a tartósság és a kényelem annál inkább, plusz az, hogy nyugodtan lemehessek az aszfaltról, és ne azon kelljen aggódnom, hogy defektet kapok (ezért is lesz az All Season változat). Ez egy fitnesz bicaj, szóval a légellenállásom miatt úgyse tudok annyira gyorsan menni, az viszont nem mindegy, hogy mennyire kell foglalkoznom azzal, hogy hol mehetek el, és hol nem.
Ezért fogom először belsővel használni. A felni és a gumi is TR, viszont nem ismerem őket. Ha elmegy pár hónapot defekt nélkül, akkor később esetleg áttérek a tubeless-re, de egyszerűbb egy belső csere, mint taknyolni meg mosogatni-tisztítgatni-utánfújogatni-öntögetni. Nem mondom abszolút, hogy az hülyeség, hiszen induláskor a waxra is azt mondtam, hogy jó nekem az olaj, aztán rájöttem, hogy hosszútávon jobb a csöpis wax. Viszont a tömlőssel sincs rossz tapasztalatom a másik bringáról, szóval azzal még várok.
A méretet meg majd eldöntöm. Valószínűleg nincs sok különbség a 32 és a 35 között, de inkább az utóbbi felé hajlok.
-
Ringman
nagyúr
én a 35-öst venném a helyedben.
tubeless gyorsabb&kényelmesebb, de legalább tpu-t raknék bele (ridenow, de nem ultralight)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Lacerta
aktív tag
válasz Ringman #277638 üzenetére
A cégnél bent elég sok rozsdamentes csavart használunk, és amikor még volt bőven raktáron, abból kéregettem, azok első osztályúak voltak, azt tekintem referenciának.
Azoknak a minőségét nem érik el, de egyébként hibátlanok, abszolút megfelelnek a szabványnak, ha nincs mihez hasonlítani, akkor nem látszik hogy kínai.Említésre méltó problémáim egyedül némely imbusz csavaroknál voltak, azt tapasztaltam, hogy a hatszögű süllyesztés átmérője kicsit lötyögősebb ( de még mindig a DIN szabványon belüli érték ), mint cégtől lootoltaknál.
Ezek közül, a nem hengeres fejű imbusz csavaroknál, ahol eleve kisebb a süllyesztés mélysége is, és ha az imbuszkulcs átmérője is picit kisebb ( ezeknek is van tizedes tűrése ), és jól meg kell tépni a csavart, akkor volt olyan, hogy elnyaltam a hatszöget a csavarfejben.
Na ilyen helyekre azóta inkább torxot használok, vagy ha nincs, akkor barnított szénacél imbuszt ( ezek is kínaiak ).
De asszen ez elég marginális eset. -
addikt
"Egyszerűbb a belső csere" - persze, mondjuk heti 3x, mert volt olyan nekem. Jellemzően reggel, munkába menet Arról nem beszélve, hogy fúj, pazarlás, és már egy belső sem 500 Ft.
Meg az ilyen gyöngyszemek, mikor esőben szerelgetsz, azt hitted, megragasztottad, majd fújáskor megint kilyukad, mert elengedett a ragasztás vagy, mert bennefelejtetted a tüskét a külsőben. Vagy, mert kettő volt benne. Egyszerűbb ám a [sííííííííííííp].
Az az egyszerűbb, ha észre sem veszed, hogy dolgozott a tej, csak miután befejezted az etapot:
S állítom ezt annak ellenére, hogy nem mindig ment egyszerűen a tubeless összeszerelése, de leginkább a megfelelő szerszámok hiányának, és tapasztalatlanságnak volt köszönhető.Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Tin
veterán
válasz Ringman #277645 üzenetére
Igen, pont azok miatt hajlok a 35-re, hogy már versenyen is átlépték a 30-at. Viszont a tegnapi videók alapján valahol itt van a móka vége a jelenlegi gumikkal, mert szélesebbre mászva meg már lassulni kezdenek. A 35 viszont gyakorlatilag gravel gumi, szóval a felhasználást se befolyásolja szinte sehogy. És hát fitneszen úgyse azon a 3mm különbségen fogom elveszíteni az időt, hanem a légellenálláson.
A 32-es igazából az ár (-10€), a kisebb belső, és a 20-as felni miatt volt képben, de az ár csak rövid távon számít (és amúgy is elcseszek csomó hülyeségre többet), a belsőre is van alternatíva, a felni pedig nyilván tudja az eggyel nagyobbat is.
#277648 Dark Archon: értelek, de pont arról beszélek, hogy eddig nem volt rossz tapasztalatom. Elméletben tudom, hogy a tejes megoldással az extrém repedéseket leszámítva észre sem veszem, ha defektet kapok, viszont ahhoz ugye kell booster, folyadék, szelep, ahogy írod szerszámok, technika, és minden, amit ki kell tanulni, és amihez rohadtul nem sok kedvem van most (emlékszel, mit agonizáltam a Smoove-al, mire megtanultam használni?). A felni TR, a gumi TR, és lehet, hogy 3 hónap múlva már tejjel nyomom, de egyelőre kevésbé látom macerásnak a belsőcserét az út szélén, mint egy tejes szórakozást, ha épp nagyobb a defekt. Meg ugye nekem ott az ADAC is, szóval ha defektet kapok, elvileg felhívom őket, kijönnek és megcsinálják, vagy egyszerűen hazavisznek. Esőben meg nem megyek sokszor, hiszen én csak sportból bringázom, nem commuting.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #277646 üzenetére
mennek 32-vel touron, pogi is asszem pont 3x-el ment 2023-ban
Ringman: Oké, persze minden ott készül, de azért egy noname alis meg egy princeton között van különbség, ez a márka meg ismeretlen számomra, ezért nem tudom hova tartozik inkább. 1200 eurokért nem szeretnék kisérletezni már
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest