Hirdetés
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #261510 üzenetére
Elvileg lassabb, a gyakorlatban pedig nem tűnik fel, talán akkor, ha valaki 30-40 cad-al teker, vagy annyira elfelejtett váltani, hogy már szinte megáll és nincs értelmezhető pedálfordulat. Normál pedálfordulattal még a legkedvezőtlenebb fogpozi esetben is közel isntant érzet. Nem kell vele finomkodni, terhelésen úgy vágja be a következő fokozatot egy jellegzetes hanggal, hogy rögtön meg van a visszajelzés is mikor váltott. Lehetsz emelkedőn technikás kanyarban, mindegy. Kis terhelésen elég észrevétlen a váltás, ezt terhelve élmény használni.
Amikor kipróbáltattam barátokkal direkt csak utána kérdeztem, hogy észrevettétek, hogy lassabb? Erre a válasz a: "Mi?"
Úgy néz ki akár linkglide, akár t-type, az új trend a váltás minőség és tehrelhetőség priorizálása a sebességgel szemben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen