- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok,
megjött a 165-s tiagra hajtókar...A felállás 170-mm-s 2 éves tigara hajtókar+ márciusi KMC lánc+ kb 1 éves 11/36-s sor
Itt váltanám a hajtókart 165-mm-re.
A 170-s kar meg átmegy a görgős bicóra annak a gyári 3*10-s szetthez lévő lánca van és egy kb 2 hónapos görgőn alig használt 11/32-s sor a gyári 11/25 is meg van még.jól gondolom, hogy vegyek egy új 10-s láncot az új hajtókar+1 éves sorhoz és a 2 éves hajtókart+ Idei láncot tegyem át az új 11/32 sorhoz?
a régi 3*10-hez való lán és 11/25-s sor ki tudja mennyit ment...
köszi
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Tasunkó
senior tag
válasz Fall-N #257787 üzenetére
Nem értem miért nem halt még ki a régi kerék. Már 10 éve is ez ment, és máig meg kell vizsgálni az alsó szegmensben a fogaskereket, hogy ne olyan legyen. Pedig nagyjából ugyanannyi energia, meg anyag kell mindekttőhöz. Lehet hogy a kínaiak 1980-ban teligyártották egész a föld magjáig az elhagyatott bányákat ezekkel a menetes agyakkal.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Fall-N
veterán
válasz Tasunkó #257803 üzenetére
Igen, kivonhatnák a forgalomból már ezeket az elavult vackokat. Az a gáz, hogy abszolút nem törekednek a gyártók, hogy minimálisan jó legyen a minőség, ezért gyakorlatilag az összes imbolygós vacak. Pedig nem sokkal drágább egy kazettás agy. Szerencsére tárcsafékes, menetes agy nem létezik, így kiszorítja az új bicikliknél már. Csak a nagyon alapszintű vackok vannak már csak szerelve menetes kerékkel.
Kutga: Jó az a Deore, csak át kell állítani a határoló csavart, hogy ne 9s legyen, hanem 8, de amúgy is be kell állítani a szélső állásokat. Viszont Deore szintű váltókart csak használtan tudsz szerezni hozzá, mert újan nem kapni, csak Deore 10s-t. Újan Acera vagy Altus van csak, ami 8s, illetve már adott nektek a váltókar.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #257795 üzenetére
Mitől olyan különleges ez a Lake, hogy az kellett pont?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Jester01
veterán
válasz Ringman #257769 üzenetére
Mit isznak ezek a continentalnál? Ha már rátettek reflexcsíkot akkor fájt volna nekik rendes stvzo-sat használni? Na mondjuk nem tudom mi a különbség, meg itthon amúgy is csak annyit ír a jogszabály, hogy fényvisszaverő meg úgyse nézi a rendőr szóval jó lehet ha látszódik azért. Ha olcsón meg lehet csípni valamikor akkor télire lehet, hogy kipróbálok egy szettet.
Jester
-
őstag
válasz Khelben #257802 üzenetére
8000 km -t ír a giant-ra a connect szóval a hajtókar ennyit futott, a 11/36-s sor az kb 2500 km lehet a lánc pedig kb 1000 km nél lehet...
a görgős bicón a 11/32-s sor az max 2-300 km a régi hajtókar+ lánc+sor az kitudja...?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
nagyúr
-
arcitec
addikt
válasz Napfénysüti #257809 üzenetére
[StVZO bike lights: everything you need to know] Itt a lámpákra vonatkozó németországi szabványként beszél róla. A guminál valszeg a normálisan látható reflexcsíkról lehet szó, ami - pl a Schwalbe gumik többnyire ilyenek, nekem is olyan van - prímán világít este,
ha fény éri.[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
nagyúr
-
Tin
veterán
válasz Napfénysüti #257809 üzenetére
A német kresz (StVO) járművek engedélyezésére vonatkozó "része", vagyis igazából annak kiegészítése. Gyakorlatilag a műszaki feltételrendszer a járművek forgalomba helyezéséhez/lépéséhez.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Jester01 #257806 üzenetére
furcsa döntés, nem megy körbe a márkajelzés miatt, lehet pont ezért nem kap plecsnit.
cinturato veloból is van reflexcsíkos (az lassabb külső, mint a gp5000)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
parandroid
félisten
válasz Napfénysüti #257809 üzenetére
Strassenverkehrs-Zulassung-Ordnung. Azaz közlekedési engedélyezési rendelet. Ez mondja meg, hogy mi, illetve ki közlekedhet a német utakon. Ami ennek nem felel meg, azt német boltokban még forgalmazni is tilos, nemzetközi webshop meg elvileg nem is szállíthatja ide. Lásd még a Varia radarok külön német piacra szánt kiadását.
Van még StVO is, Z nélkül, az meg a Strassenverkehrs-Ordnung, a német KRESZ, azaz a közlekedési szabálygyűjtemény.
Ringman: Aha, láttam én is, hogy megjelent, kár, hogy van még egy bontatlan szett sima a garázsban. Mondjuk akciós volt, kis buktával talán továbbadható. Azért darabja 60+ eur, az elég súlyos…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tknof1871
őstag
Üdv!
A horgonycsavaron átmenő bovdennek és annak a karomnak (amin a horgonycsavar van) ilyen szimmetrikusnak kell lennie?
Nekem a bovden láthatóan ferdén van. Amikor meghúzom a horgonycsavart nem tudom a háromszög alakú karomnak a középvonalában tartani.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
addikt
-
-
őstag
válasz Khelben #257819 üzenetére
Nem is kérdés, hogy sokat elmegy még a régi.... az én wattjaimmal
a kérdés, hogy melyik bicóra tegyek új láncot....
A Giant-re a vadi új hajtókarral és a 2500 km-s sorral, vagy a görgősre amire átmegy a használt hajtókar a szinte új sorral...?.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #257820 üzenetére
"@Szeretet-forrás "
Szerintem erre gondol. -
jjeahh
nagyúr
Szívesebben jönnék Zoliwrc földjére nyaralni, mint a román tengerre henyélni, minden reggel lesétálok ide kávézni
Marhára fáradt vagyok, így itt nem lesz több tekerés most . Olyasmi ez a hely, mint nálunk Tusnádfürdő, csak itt van Duna is és nincs 10 méterenként 2 medve. A hegyek nem olyan nagyok, de az is számít, hogy a hegy alja, ahonnan indulsz hány méteren van tengerszint fölött. Nálunk pl. Csíkban a város 700 méteren van, onnan indulok tekerni és onnan kezdek még mászni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sepyi
aktív tag
Ebből kellene több. 25C, gyenge szél,(nálunk mindíg fúj, sosincs szélcsend), gyenge forgalom, elfogadó autósok. Szinte hihetetlen, de a mai tekerés tökéletes volt.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
tknof1871
őstag
válasz user2 #257825 üzenetére
Igen, szimmetrikusnak kellene lennie.
Mert ha nem szimmetrikus akkor az egyik oldalon a fékgumi jobban fog kopni mint a másikon? Ugye eltaláltam.
Akkor ha középvonalba teszem utána egy másik problémát kell megoldanom. Egy ideje már így használom.és igen, macerás tud lenni.
Lehet, hogy túl szorosra akartam húzni és azért ment el a középvonalból? Úgy kell meghúzni, hogy a bovden nincs a középvonalban de megszorul a csavar, aztán jól megszorítani és remélni, hogy a bovden a középvonalnak megfelelően áll be és a csavart is jól megszorítottam?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #257824 üzenetére
Visegrádi vár. ...ezen és a túlsó parton is vannak jó mászókák, főleg ezen. Zoliwrc nagy tudója a bal parti Börzsönynek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz tknof1871 #257827 üzenetére
Ezt irgalmatlan szopás beállítani, én inkább vettem canti fék összekötőt.
Ezzel kicsit a fék is jobban fog, mert nem kell annyi erőt fektetni a bowden kiegyenesítésébe.'92 Honda VFR 750
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #257545 üzenetére
esetleg ezt nézd meg, de a hátsó sor elég sportos:
[link]Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
válasz Ringman #257830 üzenetére
Tyű, ez szép! A sor tényleg nem hegymászó-barát, főleg a 42T lánctányérral. De amúgy miért jobb ez, mint egy zsír új Cube Nuroad Pro lényegében ugyanennyiért, csak 2x10 sebességgel?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
mauimagic
senior tag
válasz Hasaggymeg #257820 üzenetére
-
Csápájev
őstag
válasz Ringman #257830 üzenetére
Erről mi a véleményed?
Kisebb túrákhoz elég a 8 sebesség? -
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #257831 üzenetére
hidrós a fék és valamennyivel könnyebb. [link]
nem az évszázad vétele amúgy.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
válasz Ringman #257835 üzenetére
Meg lehet szokni a jó hidraulikus féket, nem mondom, de azért annyira nem fog hiányozni, ha nincs. A TRP Spyre fejlesztett a mechanikuson legalább annyit, hogy két oldalról húz, azt olvastam.
Megvárom, míg lejjebb megy az ára egy 100-assal, akkor megveszem
Illetve kezd lenni még egy vesszőparipám... a 650b kerék. Vajon kisebb testmagassághoz (166 cm) az tényleg annyival jobb? Canyon, Triban gépeken lehet ilyet felfedezni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Ringman
nagyúr
válasz Csápájev #257833 üzenetére
Kisebb túrákhoz elég a 8 sebesség
edzettség kérdése amúgy van itt a topikban, akinek hyde bringája van, de hagyományos váltós.az alfine 8 legkisebb áttéte az 0.527, így a 46-22T-s első-hátsó fogaskereket figyelembe véve ez kb 24,24T - 22T, ez olyan mint egy országúti áttét. (34-32-nél kicsit több)
bordásszíj esetén nem igazán tudsz úgy a fogaskerékméretekkel játszani, mint sima láncos bringánál, itt körülményesebb és drágább cserélgetni az alkatrészeket (viszont strapabíróbb)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Tasunkó
senior tag
A Tourney -ről cseréltem Deore -re az első váltót alsó felfogatás felülről húzós, MTB 3 első tányérhoz. Annyi a különbség, hogy a csukló masszívabb a Deore-nél, nem olyan pléh tinglitangli. Meg plusz 1 adalék rugó van, erősebben ránt az észrevehető.
Egyébként ugyanaz a baj volt, az első tárcsám kicsit 8asos, vagy eleve az ülésoszlop szöge amin rögzül a váltó nem a shimanó elképzelése szerint lett tervezve. Mindegyis de reménytelenül szűk volt a láncterelés, minden szélen citerázott rajta.
Pajszererrel szétfeszitettem az ív közepénél nagyobbra, ennyi. Már elsőre nagyon jó lett, szebben állítható, majd ha jön a 2. próba, és kell még, most már villáskulcs csavarhúzó kombóval feszegetve, svájciórásra hangolom. Ezt megcsinálhattam volna a Tourney-vel is, de most már mindegy. Jobb a műveletet leszerelt váltónál elkövetni, nem kell félni, ha nagyon szétfeszül, fogóval könnyű összenyomkodni.[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gedeon31 #257843 üzenetére
Azok a Time bringák nagyon ott vannak, egyik a kevés maradék gyártókból akik saját maguk készítik vázaikat is. (FranciJában)...egyszer egy hasonló muffolt darabon ültem, csak nagyon kicsi volt nekem mert nejemnek néztük.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #257845 üzenetére
FranciJában
szlovákiában
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Gedeon31
addikt
válasz Hasaggymeg #257845 üzenetére
Egy ilyen kerékpárral nagy élmény lett volna ott felfelé tekerni a kilátóba.
Mind carbon kerékpár ugye?
Gondolom így is emlékezetes marad az a pillanat ,amikor rá ülhettél arra a kerékpárra
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #257847 üzenetére
a cég francia, tudtommal a "szövőszékek" szlovákiában vannak, aztán lehet a befejező munkálatok, lakkozás az a franciáknál történik. (de lehet csak a bringák összeszerelését csinálják ott)
Europe's Time Bicycles lands Little Rock headquarters
The purchase included Time's carbon-frame factory in Slovakia, trademark license and intellectual property for bikes and frames.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
dom1n0
senior tag
Hat nem semmi volt a mai nap is a touron, eddig nagyon egy eroben van a ket eselyes es Pogi csapata elott is le a kalappal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Mini PC
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Társasjáték topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest