- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Mobil flották
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
Tényleg. Az normális egyébként, hogy ha ezt a Bryton310-et pause-olom, mert át kell kelnem a bringát tolva, egy nagyon forgalmas úton, vagy mert kulacsot töltök. Szóval a pause alatt is számolja az átlagot? Nem az lenne a lényege ennek, hogy akkor leállítja a számolást? Ez minden computer-en így működik?!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lsebestyen
addikt
Nekem a bryton 310 sosem számolt semmit ha rányomtam a pause-ra. Párszor jól meg is szívtam vele, mert csak később vettem észre, h nem mérek semmit. Más kérdés, hogy fölösleges szerintem ilyen esetekben leállítani, akkor szoktam, amikor 15 percnél tovább tartó esemény van, amikor ide-oda van rakosgatva a bicó.
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #258903 üzenetére
Ez az, mert az utat nem számolja. Múltkor is úgy felejtettem én is elég sokáig. De az átlagom állandóan bezuhan ha folytatom a rögzítést. Ilyen kis megállások után is. És nem értem, hogy miért. Az auto pause meg mintha nem működne, nem jelzi, hogy pause-ol.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
parandroid
félisten
A kisebbik lányom ‘örökli meg’. Egy gyerek méretű, nagyon-xs-es ilyesmije van: [link], de az hosszabb távú közlekedésre korlátozottan alkalmas, meg ki is nőtte. Na, azzal is lenne meló, meg az első lámpa törött, ez az iskolai tömeges biciklitárolók átka… Azért, ahogy nézem, ennek is megkérték az árát, én valami 200 euróért vettem neki ebayen, akkor frissen szervizelve (friss szervízszámlával), tökéletes állapotban. Egy lámpacsere, meg egy nagyszervíz után az is jó bicaj még, ha. em is mai darab, majd körbekérdezünk ismerősök között, kell-e valami kisméretű lánygyereknek.
jjeahh: Fél munkanapot töltött szervízben, ami tőlünk kb 100m, szerelőben megbízok, alkatrész lehet, hogy itt pár euróval drágább volt, de nincs szállítási költség, meg nem én szopok a szereléssel, ami nekem elég sok pénzt is megér. Meg támogatom a helyi kis üzletet a netes nagyokkal szemben, így ha bármi nagyobb gond van bármelyik bicinklinkkel (értsd: bonyolultabb, mint egy defektes kerék), akkor le tudom tolni. Lánc amúgy gyári shimano, a szaki nem szórakozik kínai vackokkal - legnagyobb megelégedésemre.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsebestyen
addikt
Passz, nem kéne neki. Szerintem állítsd be rajta a smart pause-t aztán annyi. Egy idő után meg úgyis el fogod engedni ezt az átlag dolgot, legalábbis engem már csak akkor érdekel, ha megütöm a 34-et. Az alatt nem stresszelek rajta, hogy a bicajúton a kutyákat kell kerülgetni és emiatt leromlik. Rákaptam most a strava live miatt a szegmensekre, ott nyilván érdekel, de egész edzésre levetítve nagyon ritkán, mert a városi része drasztikusan lerontja amúgy is.
szerk.: a smart pause valóban nem jelzi, marad ott továbbra is a teli karika, de a háttérben tényleg szünetelteti. Csak ugye amint elindulsz akár 2-3km/h-val, akkor folytatja rögtön.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #258905 üzenetére
A nulla forintos otthoni szervízdíjba valamiért nem szokták beleszámolni a szerszám beszerzéseket.
Nem egyszer volt, h kiszámoltam, ha egyszer használom, akkor is megéri megvenni egy olcsót. Kiderült miért olcsó, vehettem egy drágábbat Csapágylehúzóból harmadikra is szükség lett volna, de sikerült a kettőből összecsavarozni egy harmadikat -
orbano
félisten
válasz andrisbandi #258907 üzenetére
Ne is mondd, most hagytam ott egy húszast ezekre.
Plusz az olcsó állvány 20e, ami majd később úgyis 50e lesz.
HT II-es csapágy kulcs 10e
Nyomatekkulcs 25+5
És nem számolom a krova, imbusz, bit, torx készleteket, mert az amúgy is van.
Viszont elkepesztoen meditatív meló, ez a része megfizethetetlen.A vér nem válik VAZZE!™
-
andrisbandi
őstag
válasz andrisbandi #258907 üzenetére
Kikerestem a képet a cs.lehúzóról.
- Megnéztem a yt-on hogy szedik le erről a bringáról a lánctányért, pontosan milyen szerszámmal.
- Kiderült az enyém újabb verzió, három karossal nem férni hozzá.
- Jó akkor vettem kétkarost. Az már majdnem jó lett, 1-2 mm hiányzott hosszra, a csukló része eltartotta. Mákom volt az elsőről át tudtam dobni két kart, azok picit hosszabbak, úgy sikerült a szerelősdi. -
vlevi
nagyúr
válasz lsebestyen #258906 üzenetére
Pont ezt írtam volna én is. A teljes edzés átlag ideje helyett ki kell nézni olyan Strava szegmenseket, amik neked megfelelőek.
Ha nincs, 2-3 kattintással fel lehet venni egy új szegmenst.
Keressni kell olyan helyet, ami elég hosszú, és nincs benne zavaró tényező. -
Ringman
nagyúr
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #258905 üzenetére
"Lánc amúgy gyári shimano, a szaki nem szórakozik kínai vackokkal - legnagyobb megelégedésemre" - valamiért ha nekem válaszolsz, mindíg belekevered a kínaiakat ok nélkül is, pedig nekem egyenesek a szemeim . Sram KMC, Shimano nem kínai .
Ezt leszámítva megértem a te érvelésedet is .#258907 andrisbandi: láncbontó pont nem drága, teleszkóphoz sem igazán kell semmi drága szerszám, max egy fecskendő. Imbuszkulcs/multitoolja és láncbontója amúgy is kéne legyen minden bringásnak, nem?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
válasz fulton #258900 üzenetére
Szép javulás, nem mondom!
Látom magamon is, mit tett 3 hónap bringázás, és én hozzád/hozzátok képest hurka vagyok. Olyanokon veszem észre, hogy ahol az elején meg akartam halni, ott most úgy felmegyek, hogy szinte észre sem veszem. 5% alatt már nem döglök ki, de erre azért rá kell még gyúrnom, mert az ilyen átlag 7-8%-os emelkedőket még nem bírom. Tegnap volt egy 20%-os, ott egyszerűen feltoltam Igazából benéztem a fordulót, és ez egy vékony gyalogút volt, mondom vissza már nem megyek és kerülöm meg.
Na és akkor jön az országúti? Próbáltál már bringát?
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #258905 üzenetére
Az lett volna a igazán szép gesztus, ha hazahozod és a magyar kis szerelőket támogattad volna.
-
nagyúr
válasz lsebestyen #258906 üzenetére
Karoon hogy néz ki a live segment? Feldobja a képernyőn hogy most jön egy? Futnia kell hozzá az appnak mobilnettel?
Bevallom ezt a részét még nem próbáltam.Més que un club!
-
.LnB
titán
válasz Napfénysüti #258916 üzenetére
Pedig tőled vártam a választ a reggeli kérdésemre. Akkor ezért nem reagál senki...
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tin
veterán
válasz parandroid #258905 üzenetére
Ha van kinek odaadni, tényleg hülyeség eladni, hisz ezt legalább ismered. A fiamnak én tavaly vettem egy olcsó (kb 70€ átszámítva) acélvázas 10+ éves Scott 26-os montit, akkor még kicsit nagy volt neki, idénre belenőtt. Kapott új külsőket és belsőket, egy lánctisztítást, beállítottam a váltót, és teljesen jól megy. Arra, hogy beletanuljon, essen párat, majd szétrúgja, simán jó.
Én meg néha már gondolkoztam a Hyde utódján, de lehet, hogy egyelőre tök felesleges. Most párszor elmentem vele élménytekerni, és elgondolkoztam rajta, hogy minek is más? 55-el zúgtam lefelé lejtőn, stabil volt. Mászni még nem tudok, oda tök hasznos a kis első tányér, amit eddig nem is használtam. Lassúnak ez se lassú, a ballonos gumik tök jók pl. földúton, ami szintén volt a tekerésen, szóval könnyen lehet, hogy még egy évet várni fogok a cserével, amíg megerősödöm annyira, hogy elég legyen az 1x vagy 2x hajtás.
-
nagyúr
-
.LnB
titán
válasz Napfénysüti #258919 üzenetére
Ezekre: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
flash-
veterán
válasz Napfénysüti #258730 üzenetére
tetszik!
egyre többet mászok ,kelleni fog egy olyan ami mutat is valami használható szinttérképet( bryton felejtős )
apropó holnap vagy szerdán megy délelőtt pilisbe tekerni? -
Fall-N
veterán
válasz orbano #258908 üzenetére
Én szerszámokból BikeFunt szoktam venni, ami kábé egyszer használatos azaz nagyon ritkán van rá szükség, az lehet kínai is. Például a csillaganya-beütő egy ZTTO (vagy ZiTTO?) lett háromezer Forintért. BikeFun szerszámok eddig megbízhatóak voltak, semmi bajom velük. A HT2-es szerszám például eBikeból 5-6ezer Ft körül volt valahogy. Házi szereléshez fölösleges a ParkTools. Nyomatékkulcs drága sajnos, azt akciósan kifogtam anno.
Alap, nem speciális szerszámokat meg Lidl, Aldi, Penny vonalon is be lehet olcsón szerezni.
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz Lacerta #258889 üzenetére
Arra még nem jártam. Hór-völgy, Bekény puszta alap, meg Tardona - Varbó, Csondró patak völgye ilyesmi. Sajnos montira ülni kevés időm van. Az a szerencséje, hogy a 7 éves, 27,5"-os, gyorszáras montinak már nem igazán van ára, hiába a jó felszereltség (Recon silver solo air telo, deore/xt váltók, iparis TL kerekek stb.) Szóval így marad és évi 1000km körül azért kerül bele, főleg télen
-
lsebestyen
addikt
Karoo stava live szegmens: Nekem az a tippem, hogyha fedésben van kettő szegmens, akkor azt fogja indítani csak, ami korábban indul. Ezt onnét sejtem, hogy a hungaroring körül van egy elég szerencsétlenül létrehozott szegmens, amiben van fedés, ezért mindig csak minden második szegmensre indítja el magát. De mivel pofon egyszerű a szegmenseket hozzáadni, így nem olyan nagy dráma.
Igen, kb 30mp-cel előtte szól, h indul a szegmens, mutatja a szegmensig hátralévő métereket, szóval van idő felvenni a tempót. Strava app nem kell fusson, elég megcsillagozni a szegmenst Straván, aztán szinkronizál magától a dashboard.#258835.LnB: navis kérdésedre: igen oda navigál, talán más színnel is jelöli a start pontig az útvonalat a térképen. Olyan is volt, hogy bezártam a navit, mert máshol mentem, utána jóval arrébb betöltöttem az útvonalat, de rájött magától, hogy a nagy részén már túl vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #258921 üzenetére
Ez a rövid stucni öcsém, -6cm, tiszta aggresszív-prroggresszív.
#258905parandroid...ott a munkabéreket fizeted meg, itteni bringaszervizes keres 1000 eurót, az ottani 3 ezret, vagy többet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
lsebestyen
addikt
válasz Napfénysüti #258927 üzenetére
Már meg is válaszoltam.
-
nagyúr
válasz lsebestyen #258928 üzenetére
Jaja arra utaltam. Meg is csillagoztam most pár érdekes szegmenst magamnak.
Més que un club!
-
flash-
veterán
válasz t420s #258781 üzenetére
sima felülletű országúti külsőn (gp5k) ha nem jól teszem be a belsőt-külsőt a felnire, akkor miután felfújom, a külsőn látszik hogy picit puklis (, az okozhat ilyesmit, üt is ilyenkor picit (ha meg nagyon rosszúl az már az első fújásoknál látszik, mert akkor oldalirányba jön a gömböcke, akkor nem is szabad tovább fújni mert tuti elszáll a belső+külső)
keréknyomás gondolom rendben van.szappanos megoldás az tud segiteni,esetleg előtte teljesen engedd ki a levegőt mindkét kerékből, mozgasd át mindkét kereket belsővel együtt úgy a bringán ahogy van, és pumpáld túl kb.1 barral a max megengedettnél (ha így nem ülsz rá nem lesz defekt gond ebből csak ne tűző napon csináld ) akkor kipattogja magát, majd visszaengedheted.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #258924 üzenetére
Arra még én sem. De régóta fájt rá a fogam, hogy megnézzem.
Most már csak a csípéseim helyei fájnak, meg a kislábujjam, amivel tekerés közben lestukkoltam egy keményre száradt agyagrögöt.
A völgy nem nagy szám, de fenn a platón vannak nagyon szép részek.
Általában úgy tekerek, hogy legyen az útvonalban olyan terület, amit még nem ismerek, és érdekesnek gondolom.Hórban gyakran járok, Sály-Kács felől jövet Bekénynek szoktam felmenni Bükkszentre. Amikor északon tekerek, akkor pedig pont a Tardona-Varbó útvonalon szoktam visszajönni ( most is így volt).
Kíváncsi leszek, mikor lesz meg ott a bicikliút, és milyen lesz? Mályinka-Tardona közt már épül.Csondróba bemész bicajjal?! Aztak*rva. Én gyalog sem merek, amióta beleborult az erdő.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #258926 üzenetére
Az a durva, hogy nem csak megtekerte a kormányt, hanem rendesen stucni előlap le, villa fordít, előlap vissza - mert a kormány hátra hajlik. Dropper is van. Féktest csavarok menetei biztos sírnak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #258912 üzenetére
Fék légtelenítése nálam...befogom az állványba az első villa szárát, hogy fent legyen a bringa eleje és ~vízszintesbe kerüljön a kis dugócsavar; kicsavarom a dugót, rácsavarom a tölcsért és beletöltök pici olajat; szorítgatom a féket, kocogtatom a fékvezetéket figyelve, hogy kábé végig emelkedjen a vezeték; ha már nem jön buborék betolom a tölcsér dugóját, leveszem a tölcsért és jól feltöltve a fékkarnál visszacsavarom a csavart. Ez 10, max 15 perc fékenként.
6030D...ez nem post mount hanem fore mount
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
Karoo2-ről olvastam tegnap, hogy nem méri jól az elevation gain-t.
Szó mi szó, a tegnapi bringázásomon a Karoo2 Ascentnek 318m-t mért, a Samsung okosórám viszont 165m-t, nem tudom, hogy ez ugyanazt jelenti-e, de gyanítom igen.
Van egy pár thread róla a Hammerhead oldalán, ott bizonyos országokról írnak, meg bizonyos SIM kártyákról, de volt egy magyar nevű kommentelő srác is, szóval fogalmam sincs, hogy ez mitől függ. Ami lejött, hogy SIM kártya nélkül pontosan mér, de utólag korrekciózható a dolog pl. Stravaban. Arról is írtak, hogy ha nem teljesen vízszintesen van felfogatva az eszköz, akkor is mérhet pontatlanul. Nekem nem vízszintes, hanem kicsit felém van döntve, lehet, hogy emiatt mért pontatlanabbul. SIM kártya nincs benne, viszont fent volt Wifivel a megosztott mobilneten, ez is okozhatta. Mivel nem szinkronizálok Stravára, így nem tudom, hogy igazából mennyi volt az elevation gain, a tervezőben az útra 240m-t mond.
Csak azért írtam le, hogy ha valakinek ez "élő" adatként fontos, ellenőrizze le. Utólag nyilván korrigálható, de az elég idegesítő lehet, ha az ember erre gyúrva teker, és nézi a kijelzőn az élő adatot, az meg fals.
A Hammerhead supportja már kőkeményen dolgozik a javításon vagy egy éve, szóval ez valószínűleg ilyen Nálam nem dealbreaker, mert a magasságadatok helyesek, a mászás-előrejelzése pedig térképről megy, csak a közben akkumulált adatok helytelenek.
-
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #258933 üzenetére
Így könnyű, de én 2 éve cseréltem olajat, szóval alul is rá kéne dugni a fecskendőt és párszor átnyomni rajta a friss olajat. Ez már nem annyira egyszerű, picivel több munka és több a lehetőségem elcseszni valamit .
#258935 f4lcon: paranoid szerintem alis noname-re gondolt lehet azért, mert alacsonyabb árakat írtam a szervizesnél, pedig legtöbb webshopban ennyibe kerülnek. HG5x amúgy szerintem nagyon vacak, az XT már fasza.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz Lacerta #258931 üzenetére
Csondróba inkább túrázni megyek Párszor bevitt régebben haverom, de felfelé akkor inkább tolás volt . Múltkor mentem Köpüs tetőről le Tardonára, aztán bátor voltam , mert fennhagytam a bringát Odvas-kőnél és lementem a barlangszálláshoz spd cipőben
Erről a bringaút építésről még nem hallottam. Múltkor legnagyobb meglepetésemre a Lippa forrásnál jött szembe velem 3 országútis Lehet ők már jöttek kipróbálni az új bringautat -
lsebestyen
addikt
Ausztriában elég sokat nézegettem, ott pár métert tévedett abban, hogy épp milyen magasan vagyok, szerinem az túlélhető. Straván párszor korrekcióztam, de alig volt különbség. Azt szoktam nézni, hogy a kezdő- és végpont magassága jó legyen (ezt tudom fejből) és ez szinte mindig jó. Amikor nem, akkor a légnyomással van éppen valami (pl zivataros idő).
Ami az enyémben nem a legjobb az a hőmérséklet jelző, de van egy gyanúm, hogy az újabbakban ez javítva lett (más érzékelő), az enyém még tavalyi modell (hiányzik is róla a csati takaró gumi). Totál alámér, de ahogy nézegettem legalább az konstans -5 fok kb. Tekerés közben nem izgat, de sokszor szoktam visszanézni menéseimet, akkor érdekelne, hogy éppen hány fok volt.
Ezt a vízszintes elhelyezést be tudnád linkelni hol olvastad? Más is mondta már, de vannak kétségeim... szerk.: ja lehet ott van a threadben mint javaslat, kár hogy nem lehet kommentre linkesíteni ezen a fórumon. Na majd elolvasom egyszer.[ Szerkesztve ]
-
orbano
félisten
Lánc teljes zsírtalanításához (waxolás előtt) mit érdemes használni? Van valami lakásbarátabb megoldás, mint a benzin, vagy a méregdrága specifikus megoldások?
A vér nem válik VAZZE!™
-
Toobee
veterán
Bőségesen számolja a szintet, az biztos.
Karoo2: 1018 méter
Epix: 894 méter
Úgy, hogy aki az Epix-szel jött, még ment tovább hazáig (kb 25-30 méter szint). Edge 530 is hasonlókat mér, mint az Epix.Most nyomtam egy correctet és a Strava javította a 1018-at 841-re.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nahát az szép is lenne ha víz mértekkel kellene felrakni, arról nem is beszélve, hogy az útviszonyok és esetleges első rugózás miatt is képtelenség lenne úgy tartani. ...végén gimbal kell neki, hogy mérjen. Szerintem kizárt, hogy ez befolyásolná!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #258938 üzenetére
A magasságértékekkel nincs igazán bajom, Google-n ellenőriztem néhányat, és nagyjából rendben van. Igazából ami cseppet bosszantó, hogy amikor utólag áttekinted az utad, nem jó érték van kiírva az adatokban, de ez persze korrigálható.
Nekem nagyjából jó a hőmérő, érzetre annyi volt, amennyit mondott, de az időjárás app 2 fokkal hűvösebbet írt, mint amit a készülék mért. Ez viszont ugye szintén nem pontos, hőmérővel meg nem hasonlítottam.
Figyi, te honnan tudod, mikori modell? Az enyémen gyárilag tavaly februári firmware volt, de maga a készülék 73%-os akkuval érkezett, és ha valóban másfél éves lenne, akkor majdnem üresnek kéne lennie az akkunak. Ráadásul nekem az akkufedél egy kis gumival a házhoz van csatlakoztatva, tehát nem is tud leesni. Mikortól ilyenek? Vagyis mennyire lehet régi az enyém, és vajon miért olyan régi firmware volt rajta gyárilag?
Tiéd mikori vásárlás, és mi a szériaszámod? Talán az növekvő.
-
Tin
veterán
válasz Toobee #258940 üzenetére
Köszi az összehasonlítást. Valószínűleg a barometrikus magasságmérője által visszaadott értékek változásából kalkulál, és esetleg túl finom a mintavételezés, magyarul pl. a rázkódás (ezt írták a fórumon) megbolondítja, és többet ad hozzá, mint kellene. De hogy utólag miért nem korrigál térkép alapján legalább a felhőbe feltöltve, arról fogalmam sincs. Főleg, hogy az előre kalkulált utamon (route) ott vannak az értékek.
#258941 Hasaggymeg: nem én találtam ki, az ottani fórumon írták. Nem tudom, hogyan működik az érzékelése és az algoritmus, így azt sem, hogy mi alapján számol rosszul. Azt végképp nem értem, hogy SIM kártyával miért rossz a számítás, akkor a mobiltornyos adatok zavarnak be, vagy mi? Vagy a 4G modem zavarja össze?
-
andrisbandi
őstag
válasz orbano #258939 üzenetére
Régi, nagyon retkes láncra a "Brigéciol D3"-ban áztatás, kefelés válhat be, előtakarításnak.
A másik, a vizes-savas nem jó, a 2000. Mar.A benzin és a gázolaj adalékolt, h tisztítsa a motort a lerakódásoktól. Ez a kemény maró hatás a gazdaságos láncoknak nem használ. Ezután rozsdásodni fognak, pedig elötte nem. A felületkezelt láncoknak nem tudnak ártani.
A petróleum nagyon hasonló, kitűnően oldja a zsírt, olajat, régi waxot. Festékboltban kapható, nem árt a fémnek, szinte szagtalan.
Éjszakára érdemes beáztatni.
Csak ezzel is okés, utána tisztával még párszor átmosni, pl petpalackban rázva. Ezeket a tisztábbakat következő alkalomra el szoktam rakni, jók éjszakainak.
(A foltbenzinnek nevezett, tisztább petróleum párlat is hasonló, ha csak az van)Maximalisták denaturált szesszel megáztatják 20 percre, majd átmossák tisztával ha kell. Ez alkohol (szintés festékboltos) nem zavaró a szaga. Ha marad, sokmindere használható még.
-
lsebestyen
addikt
Ja te a Karoo dashboardon nézted a szintet? Én mindig Straván nézem, akikkel együtt szoktam menni (van mindenféle márka) egyezni szokott. Hammerhead dashboardon csak az útvonalaimat néztem eddig, ott viszont valóban bőségesen számolta a szinteket, tök mást írt, mint amikor összeraktam Stravában. Amikor pedig letekertem az útvonalakat, akkor szinte méterre pontosan annyit mutatott az eszköz, mint ami a Strava tervezőjében volt.
Serialt nem osztanám meg senkivel, de ha jól tudom tavaly nyáron volt rendelve. Én volt csapattársamtól vettem még áprilisban. Nem tudom sajnos mikortól változtattak a gumidugón.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #258946 üzenetére
Ja, Stravára nem töltöttem fel. Ott elvileg van valami korrekció is. Meg lényegében mindegy, hogy mit mond, ha utólag nézed, tudod a helyes értékeket.
Útközben viszont szintén van olyan adat, ami mutatja az összegzett emelkedést, na valószínűleg aki azt nézi, azt jelentősen túlméri. Útközben engem az nem érdekel, csak leginkább a grade, esetleg a magasság, de azok nagyjából jók.
Nem gáz, megértem. Úgyis megjön majd a topikból többeknek, és az már egy másik (biztosan friss) szállítmány lesz, szóval kiderül, hogy azokon mikori firmware van.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Van korrekció, de amikor feltölti Stravára, akkor a fit fájl alapján jeleníti meg a szintet a Strava - tehát azt fogja kiírni, amit a ride végén látsz az eszközön is! A korrekcióra neked kell rányomnod. Párszor rányomtam, de jelentős különbség nem volt, a szintrajzban sem. Megnézem majd a HH dashboardon a korábbi tekeréseim, most már kíváncsi vagyok.
"Útközben viszont szintén van olyan adat, ami mutatja az összegzett emelkedést, na valószínűleg aki azt nézi, azt jelentősen túlméri" Mint írtam nekem nem méri túl menet közben sem. SIM kártya nincsen benne.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #258937 üzenetére
Régebben mi is gyakran jártunk oda gyalog, de amióta járhatatlan a felső szakasza, a barlangszállást pedig szétcs*szték, nem nagyon. Pedig a gyerekeknek biztosan tetszene a kaland, főleg amikor jó sok víz van a patakban.
A bringaútról én sem hallottam, de tavaly csináltak egy kamu tanösvényt a két falu közt, aztán amikor idén megint arra jártam, meglepve láttam, hogy a tanösvényre közben dózeroltak egy 3m széles zúzottköves utat, amit egy tanösvényhez mérten kissé túlgondoltnak éreztem.
Rágugliztam, és ezt találtam.Ezzel a zúzottkővel egyelőre nem túl outi-barát, bár még mindig fényévekkel jobb, mint a Tardona-Varbó közti kék bicajos jelzés. Szerintem tesznek majd rá aszfaltot is.
Ráférne a kék bicaj jelzésre is, mert azokkal az erodálódott betonszirtekkel nagyon durva. Bár felőlem csinálhatnak új nyomvonalat is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- NVIDIA® driverek topikja
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Összefog az x86-ért az AMD és az Intel
- Autós topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Háztartási gépek
- 3D nyomtatás
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
- Tripltek 9 Pro masszív drónos táblagép 1300 nit tartós fényerővel!
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- Újszerű Hubsan Zino Pro drón+AJÁNDÉK HORDTÁSKA
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest