Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #251449 üzenetére
Ahhoz, hogy rendesen ki tudd számolni a kalkulátorral, meg kell adni egy rakás paramétert. Az agyról biztos találsz ilyen leírást, a felniről már nem biztos, én legalábbis nem találtam az enyémről anno. Felhívtam a Bringaland-et, mondtam, mi a tervem. Mondták, vigyem be a kereket meg az új agyat, a többit megoldják. Bevittem, megbeszéltük, milyen küllőt/anyát/felniszalagot szeretnék, megcsinálták. 17 ezret fizettem összesen, ebből 4 az első kerék centrírozása volt. 13-ból kijött a küllő, anya, felniszalag, fűzés, centrírozás. Ennyiért biztos nem fogok itthon kínlódni vele, pláne úgy, hogy a centrírozás miatt úgyis el kell vinni valahova, ahol rendesen meg tudják csinálni.
#251450stickermajom Én is egyformának szeretem őket. Azt is nehezen nyelem le, hogy hátul DT350 agy van, elöl meg DT X1800, pedig ez nem olyan különbség, ami "kiabálna", igazából csak az veszi észre, aki direkt azt nézi
Nem tudom, segítség-e, de pl. vehetsz egy másik bringát OEM Maxxisokkal, oszt' átteszed a gumikat erre a bringára , problem solved -
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #251449 üzenetére
Sok keréken, pl a Mavicon matrica van, nem festve van a logó. Egyszerűen leszeded a matricát, lesz két egyforma fekete kereked és ennyi. Csak te fogod tudni, hogy különböző. Ha nem tetszik feketén, alin lehet kapni rá matricákat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Kro
tag
válasz chubby2o6 #251446 üzenetére
Szuper, köszi. Ha úgy alakul akkor pont ez kell nekem.
Valaki járt már úgy, hogy a postán feladott csomag nem ért célba/eltűnt?
Kedden adtak fel egy csomagot nekem, de még sehol sincs.
Eddig a posta sem tudott érdemben nyilatkozni csak, hogy türelem, keresik hol is lehet... -
Toobee
veterán
válasz stickermajom #251450 üzenetére
Alin van sárga filc, egész jól sikerült a sárgásítás, raktam is fel képeket annak idején, keresővel szerintem könnyen megtalálod.
https://barbieripnk.hu/
-
rétisün
veterán
megnyugtatásul: (nehogy azt hidd, hogy elveszik a csomag...meglesz az, még ha kicsit utaztatják is, mint az enyémet anno igaz, ez németből jött, de addig minden rendben volt, míg be nem ért az országba)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Piftuka
veterán
válasz parandroid #251260 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat mindnyájótoknak (parandroid, itouchfan, Hasaggymeg, arcitec)!
A kerékpárbeállítós videók közül már nézegettem néhányat, illetve olvastam ilyen cikket is.
Megértettem, hogy árban akár pár 100 ezer forinttal feljebb kell lépnem, ha nem akarok "vesződni".
- Egyébként a ROMET, X-FACT, KROSS "belépők" tényleg annyira rossz minőségűek?
- Mi a véleményetek a VITAL Club kínálatában található
"Csepel Landrider"
"Neuzer"
"Kellys"
"Scott"
"KTM" kerékpárokról?
--> A legnagyobb vázméret, alu váz szerint szűkítettem a fenti keresést, és a bringák emelkedő ársorrendben szerepelnek.Ezek közül melyik típusokat ajánljátok jó szívvel? És melyiket egyáltalán nem? (És miért, kérlek?)
*A bolt előnye, hogy nagyon rég óta üzemelnek a városban, "megszállott" bringások üzemeltetik, és személyesen is fel tudom keresni, kipróbálni a bringákat (amit a méretemre be is állítanak a vásárlást követően).
- A DECATHLON-t is felkeresem mindenképpen. Szerencsére van itt a városban üzletük.
- A használt kerékpárokkal elméletben nincsen problémém, de én sajnos csak "common sense" alapon tudnám átnézni, és könnyen át tudna verni bárki egy nem jó vétellel, "összetákolt", hibás darabbal, stb. Nem vagyok elég tapasztalt a témában, hogy bátran mehessek ebbe az irányba.
- A fekete "CUBE Nature" klassz bringa lehet, de a kényelem, megbízhatóság mellett - kérlek, ne nevessetek ki -, fontos a látvány és a "szimbolizmus" is számomra.
Erről a bringáról pedig nekem a halottas kocsi jut eszembe. Emiatt soha nem vennék ilyet.*Egyébként miért teljesen fekete a gyártók kínálatának zöme ebben a kategóriában?
Miközben az országúti, vagy MTB bringák soraiban egy csomó neon, "papagáj" található... Nem értem.- Ha pedig már a dizájn, és szín szóba került... ez szerelem volt első látásra:
"Riverside Touring 900"
Számomra a '30-as évek Indian Scout motorkerékpárjait idézi... Egyszerűen pazar. (Tudom, ez ízlés dolga.)A valamelyest egyszerűbb változata is tetszik: "Riverside 520"
(Bár ennek esetében is örülnék egy - ehhez a kékhez hasonlóan mély -, metal zöld színnek, vajszínű, vagy barna kormánnyal, nyereggel, kiegészítőkkel... )Szimpatikus a "csomag", a nagy teherbírás, amit a két bringa nyújt, és az élethosszig tartó jótállás is. (Plusz, amit olvastam, láttam Youtube-on, vélemények között velük kapcsolatban.)
Ezekről mi a véleményetek?
Nagyon köszönöm a további segítséget!
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
nagyúr
-
flash-
veterán
válasz gergo5991 #251445 üzenetére
Ez természetes hogy elszokik a szervezet, tekerj lazán, , nem is kell a sebességet nézni mert az egyébként is olyan sok mindentől függ, és a távot sem, próbáld az időtartamot mindig kicsit növelni, aztán ha megy 2-3 óra akkor intenzivebb szakaszokat, vagy rövid intenzivebb tekeréseket is érdemes csinálni a könnyedebben kívül. nem vagyok edző csak leegyszerűsítve kb így csináljuk, megyünk lazán sokat ,meg intenziven rövidet(ill ötvözzük a kettőt,de ebbe még az elején kár belemenni egyébként sem feltétlen mindig jó keverni)
Piftukaazért gondolt át, én trekkinget -cross nem vennék ilyen árért, használtan néznék inkább 200e körül valamit(és ha nem jön be el tudod adni bukás nélkül), amin már van már legalább egy Deore váltó szett, esetleg integrált hajtás, ha nemcsak síkra kell(hanem mennél lejtőkön), akkor hidraulikus tárcsafék szerintem az is előny ha van rajta (elől nagyobb súlynál 180as tárcsa is kellhet)
A kerék erős legyen, 36 körüli küllővel, ha nem is valami pro márka (Dt swiss, fulcrum) de egy "factory" kerék amik azért k*va erősek (pl specializednek az Axis néven fut amit talán a textro gyárt, nekem outin van ilyen , de nagyon erős)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
peetie1
aktív tag
Nézitek ma a girot? Tarvisioban milyen menő már az a kerékpárút. Ide el kell menni egyszer. Vajon van, vagy lesz ehhez a szakaszhoz garminra letoltheto track? Mondjuk a 20%os hegyi rész annyira nem hiányzik országútival
-
-
flash-
veterán
legnehezebb climb (terep is jöhet)
nektek aszfalton mi volt a legnehezebb climb -emelkedő rész amin eddig végigmentetek ?
Nekem eddig ez a a "Mini Zoncolan" szegmens viszi a primet turisták ahogy gyalogoltak lefele azt nézték mikor kapok szívrohamot (kicsit se néztek hülyének hogy alig haladva kínlódtam fel lihegve,na de ha emelkedő akkor tekerni kell )
(illetve van még 1-2 terep, pl Balatonfüred feletti Noszlopy Gáspár kilátó környékén,de ott már le is szálltam mert a trekking elkapart alattam(ugyan csak kevés volt a 28-28 áttétel),ha pedig nem álltam ki akkor meg gurultam volna visszafele[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Tin
veterán
válasz jjeahh #251392 üzenetére
A takarítás nem akkora para, 10 perc. Az olajozás meg 5. A csepegtetős waxot lehet, hogy majd kipróbálom. Egyedül az a szar a takarításban, hogy kell hozzá még valaki, aki fogja a bicajt kicsit döntve, és csak a mélygarázsban van lefolyó, ahol le tudom mosni, a lakók egy része meg pöcs. Bár eddig még senki nem szólt be. Autó gumi csere miatt már igen, de azt leszartam.
És ma végre tudtam menni egyet, de jól esett! Egész héten 12-14 órákat dolgoztam és nem bírtam elmenni pedig minden nap el akartam. De legalább regenerálódott a térdem, úgyhogy most megint meghajthattam óvatosan. Fáj is de majd egyszer elmúlik. Melegítettem előtte, nyújtottam közben és utána, ennél többet nem tudok tenni. Majd hozzászokik a terheléshez.
-
ReFleXx
addikt
válasz peetie1 #251466 üzenetére
En azt szoktam hianyolni a kozvetitesbol hogy mutathatnanak adatokat folyamatosan, pl mekkora az aktualis sebesseg es az emelkedo %a az adott kozvetitonel, abbol mar ugy lehetne sejteni hogy a mutatott versenyzo epp mit el at
Slope %ot neha kiirjak de csak nagyobb emelkedoknel.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #251468 üzenetére
Kemény az az aszfaltos emelkedő. Aszfalton talán nekem is valami hasonló: [link] . Terepen tudja franc, sok van, de a közelben pl. ezek: [link] [link] . A másodikat elszámolta a strava, 25-28%-os lehet, de azért így is meredek és nyomvájús, gyökeres. Amíg a gumi betapad, nem pörög ki, addig imádom az ilyen kihívásokat.
Juteszembe, ugy-e nálunk ma volt a Csíksomlyói búcsú, így rengeteg emberke jön ide Magyarországról, meg egész EU-ból, bringások is. Tegnap megláttam két külföldinek kinéző vér xc-s arcot a gyökerek climb felé és nem bírtam ki, hogy ne tekerjek utánuk. Aztán amikor féluton utolértem és láttam, hogy leszállnak tolni a bringát, hamar lerombolták a motivációmat
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Maximum1 #251421 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Tekeréskor nyekkenő hang hallani a nyereg felől. Na ezt nevezem én makacs hangnak. Igen a nyereg felől jön. Nyeregcső es nyeregvázcső pucolva kenve. Nyeregcső bilincs kenve, nyeregcső csavarok mozgó alkatrészei kenve. Nyereg teljesen szétszedve minden része kenve ami lehet, alul illesztéseknél befújva tf2 vel. Es tovabbra is adja. De csak! Tekerve és néha kézzel sikerül nyomasra szimulalni a nyeregből.
Még arra tudok gondolni hogy a nyeregcső felső része talán. [kép]
Am is útbab van a pótülés ugyan ilyen,(rendeltem egyet tartaléknak) kicserelem ha azzal is csinalja akkor csak a nyeregcső lehet...hihetetlen.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
corratec -62% ebike akció
Szlovákiában, akit esetleg érdekelne.. van több corratec-jük -50% al legalább
szlovák komáromba is le lehet rendelni tudnak magyarul szerintem az üzletben -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #251476 üzenetére
Bár rövid meredekebb aszfalt volt itt-ott, ez a leghosszabb+legmeredekebb eddig.
...vagy 3x, 4x másztam meg eddig, 2x Strava előtt de mindig Zasszonnyal, így vagy hátát nézve bíztatva őkelmét, vagy meg-megvárva őt is, minimum 2 seggel.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ébri
senior tag
Sziasztok! Bicajomhoz alapban járt VP-519 pedálom kezdi megadni magát, gondoltam mielőtt szétjön lecserélem, de nem igazán tudom, milyen hasonló pedál van, ami legalább ennyire, de ha lehet jóval inkább tartós (ha jól számolom kb. három évet bírt). Tudtok valami ajánlott típust?
Teljesen más kérdés: van egy bryton 420 computerem, ami egész jól működik, viszont napsütésben kb. nem látom, van olyan hasonló tudású eszköz, ami látszik napsütésben? (Erdőben ill. késő délután a kék háttérvilágítással szépen látszik, de napban a sötétszürke háttéren látok fekete számokat, kb. alig. Egyéni probléma, mert a szemem bőven rosszabb, mint az átlag, de az előző nem GPS alapúm simán láttam.)
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251477 üzenetére
Nem is emlékeztem, hogy ez ilyen kemény. Asszem Ozsdola fele másztam még hasonlót.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezek a keretes nem igazán tartósak, enyémek hamar megkotyogósodtak (a keret) mocorogtak, stb., valami egybeöntött kompozit, vagy fém kell.
Ami a Brytont illeti én most cseréltem alap Rider15 mérőmet Edge 530-ra és az egyik legparádésabb tulajdonsága a minden fényviszonynál, polarizált lencsével is látható kijelző...persze ennek megvan az ára is, ami 4 db. Rider 15.jjeahh...bár mivel mindig nejemmel mentem, és így még nem is éreztem úgy igazán keménységét, a 8% átlag ~10 kilométeren bizony emberpróbáló lehet nyélen lenyomni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ébri
senior tag
válasz Hasaggymeg #251480 üzenetére
Köszönöm! Garminnal komoot is könnyen szinkrózható, egyedül az ára ijesztő.
-
Foose
addikt
Sziasztok! Kéztől vásárolt bringa (elvileg 4 éves,azért nem tudni pontosan,mert Ő is mástól vette régen),ha minden igaz akkor gyári gumik vannak még rajta,continental contact speed gumik. Így néz már ki,mennyire veszélyesek ezek a repedések? Csak városban használom,viszonylag rossz aszfalton (repedések,gödrök,padkák).... két kép
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
flash-
veterán
Kalenji mellkaspánt (a Decathlonos pulzuspánt) szerintetek milyen?
megbízható,nem csúszkál el könnyen es emiatt nem szakadozik a mérés?
bryton pánt állandoan leakad egy számnál,ilyenkor mozagtom ujra le-fel rakom,par percig jó aztan van hogy nem is mér,gondolom kezd meghalni az egység? ( a szij az tavalyi szóval nem hiszem hogy az a rossz)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Phülöp
addikt
-
-FLY->
őstag
Hüm, találkoztatok már olyannal, hogy az új láncnál nem kellett levenni egy szemet sem? Pont plusz kettőt adott ki a 114 szemes connex.
-
Fall-N
veterán
válasz -FLY-> #251486 üzenetére
Hát ez attól függ milyen hajtómű és mekkora a legnagyobb lánckerék hátul. Teljesen más egy tripla trekking hajtás 48 legnagyobb tányérral és hátul a legnagyobb 32-essel, mint egy 1x hajtás, ahol elől 32T van, hátul meg 46 vagy 50 fog. Nekem 1x8-nál (36T elől, hátul 11-28) elég sokat ki kellett venni. 114 szemes láncból legalább 6-8 szemet. Na meg persze az sem mindegy, hogy hosszú, közepes vagy rövid kanalas a váltó.
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
Köszi a biztatást mégegyszer chubby2o6
Új verda jelen (remélem nem zavarok vele, hogy itt is örülök neki...)Holnap tosztogatás, ellenőrzés aztán vágtatunk egyet
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #251480 üzenetére
sztem jó kis készüléket választottál, biztos vagyok benne hogy hamar megszereted minden funkcióját ára meg szerintem ennek az 530-nak... aki kicsit komolyabban tolja, bringa mellé nem tétel egyszeriben.
[ Szerkesztve ]
-
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #251489 üzenetére
Szívesen
-
Foose
addikt
válasz velizare #251491 üzenetére
Köszi,én is úgy gondoltam,Eddig egyik korábbi bringámmal nem volt ilyen,azért nem voltam biztos hogy érett-e már a cserére. Kinéztem az utódot,csak kellene egy kis zsé hozzá... [erre] gondoltam.... urban biciklire,merev vázas..
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #251489 üzenetére
Ez melyik Cube LTD CC? 29" XT felszereltséggel?
[ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz flash- #251069 üzenetére
'21-ben vettem a Scott Aspect 930-am. Még az árak elszabadulása előtt sikerült beszerezni. Direkt L-es méretet rendeltem ami picit nagyobb, de már teljesen megszoktam, és baromi kiállása van a gépnek is. Gyorsabb tempónál elől hiányzik néha a harmadik tárcsa, de összességében elég. Annyira nem vagyok PRO. K2 Bike amit ajánlok látogatásra (hivatalos Scott partner) most már vannak készletek talán, rá tudsz ülni egy 29-esre. Asszem 7év váz gar, és összességében 2 volt a többire (most járt le).
Amúgy igen baromi jó. Kicsit trakking, kicsit MTB, nekem ilyen hybrid. Nem tudom hova besorolni ezt a bringát. Elképesztő sebessége van, nem viccelek. Magától megy a cucc. Elindulok és onnantól csak tartom szinten. Ezek a nagy kerekek baromi jók. Hegyre még XC-re se mertem felvinni ez nem az a kategória, bár elvileg egy nagyon zöld útvonalat elbírna , de nem bántom. Korábbi DIRT vázas szintén merevfarúhoz képest, talán kicsit nehezebben fordul, de ez a nagy váznak köszönhető inkább szerintem. Nem tudok annyira szűk ívben fordulni, de nem is kell. Egyébként is minden bringás közellenség manapság, nem száguldozok.
Összességében én imádom, azóta úgy tudom kicsit változott az alkatrészek típusa ami rajta van, nekem még Deore XT szett van váltó/hajtás. (úgy tudom a mostanin már nem az van) Az MT200 meg a többi maradt. Átlag felhasználásra teljesen jó, én elégedett vagyok. Villán gondolkozom majd vagy egy FOX vagy egy Rockshox Juditkán. Levegőset szeretnék, sose volt még levegős villám. A SRAM Eagle természetesen álom.
Ennyit nem költök rá, így is 300-ba volt alsó hangon. Jön megy megáll, tudja amit kell. Aki alul brandeli az vagy nem használt még ilyet, vagy fáj neki az élet.
Ez L-es és 174 centi vagyok. Direkt rendeltem nagyobbat.
Ilyen S meg M -re akartak rábeszélni, mondtam nekik felejtsék el, én vagyok a megrendelő, vagy ha nem így van megyek máshoz. Jó döntés volt.Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
jilian
addikt
...talán most jobb az időzítés....
-
Because
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #251495 üzenetére
ezzel a beállítással jó? huha... én is kb. iylen magas vagyok, de az M-es modern gépeket is hosszúnak érzem
-
MPowerPH
félisten
-
.mf
veterán
Hali!
Szereztem egy "új" (használt) bringát az ellopott helyett: egy Ghost Panamao X3 lett. A fékek egy kicsit gyengén fogtak, gondoltam betét és/vagy levegős, ezért gyorsan elrohantam vele a szomszéd bringaboltba, hátha meglesz még hétvégére, de mondták, hogy a fékkarnál olajfolyás nyomai vannak, lehet, hogy cserés a komplett fék, nem elég csak betétet cserélnem, és csak jövő héten tudják megcsinálni...
Tudom a mechanikus tárcsaféknek itt nincs jó renoméja, viszont ha soknapos-többhetes túrákra mennék, nagy előnye, hogy egyszerű, megbízható, bárhol könnyen javítható út mentén is, nem úgy, mint egy hidraulikus; trekkingre nekem egy v-fék adagolhatósága és ereje is kb elég, csak esőben legyen jobb nála. Az összefoglalóban van pár ajánlott típus, de azok régi típusok, nem tudom, mennyire up-to-date még az infó. Egy mostani olcsóbb vagy középkategóriás mecha tárcsafék miben és mennyiben rosszabb, mondjuk egy átlagos v-fékhez vagy cantihoz képest?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
bardi
aktív tag
Egy jó hidraulikus féken nincs mit javítani, amióta felraktam az enyémet, kb 2,5 éve, azóta betétet cserélek benne, ha elkopott, meg olyankor csinálok egy légtelenítést, és ennyi. Attól, hogy te most kifogtál egyet, ami nem jó, messze megbízhatóbb az összes többi féknél, nem igényel semmilyen állítgatást, csak használni kell.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen