- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz MZsoltee #219600 üzenetére
Akkor lesz rettegés a BuBa-val is.
Mivel az olyan mint egy mese: hol van, hol nincs.
Biatorbágynál konkrétan úgy ér véget, hogy még tábla sincs, hogy merre menjél, csak vége van az egésznek és kész csá old meg. Aztán Etyek előtt ugyan úgy egyszer csak a semmiből megjelenik a szép széles kerékpár út.
Szóval aki retteg a bringázástól meg az autók között menéstől annak nem tudom teljes szívből ajánlani, mert azért vannak közös szakaszok.Ahol egyébként van bingaút az egész jól megvan csinálva, ki van táblázva.
Mondjuk Bp-ről megtalálni az elejét azért az is egy szép feladat, mert először ki kell menni Kamaraerdőre és onnan kezdődik a bringaút (szerint ez sincs nagyon agyon táblázva, hogy nézd ember ez megy Balatonra).Szóval megoldható, de azért kalandos.
Jah még ami fontos: szint van benne.
Tehát, azért kell menni benne felfelé néha igen látványosan (pl. Etyek előtt), néha kevésbé látványosan. Azért aki nincs kondiban, azt meg tudja izzasztani rendesen még Fehérvárig is a táv.[ Szerkesztve ]
-
MZsoltee
veterán
válasz Csokicsibesz #219602 üzenetére
A tereptől van a rettegés, amilyen képeket zsocy feltöltötött az esélytelen.
Az autós birngázás sem nagy lkedvenc, de ahhoz már hozzá vannak szoktatva.
Az eltévedés faktort nekem kell kezelni, de majd azt mondom ez volt tervezve, madj elhiszik.A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #219593 üzenetére
Motor? Úgy könnyű ám :}
jjeahh
már nem lötyivel gátlok defektet, mert az lyuknak nézi a szelepet, is, csak a baj van vele. A szivacsbetétnek is vannak hátrányai, de az legalább nem szárad bele a kerékbe, meg nem tömi el a szelepet
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #219604 üzenetére
Én amióta úgy rakom le a bringát tekerés után, hogy a szelep mindkét keréken lent van, azóta nem tömítette el a szelepet. Viszont a tej beleszárad nálam is a gumiba, igaz amire zavaróan vastag kezdene lenni, arra már úgyis nagyon elkopott a külső és cserélni kell. De aki nálam kevesebbet teker, annak a beleszáradás valós probléma lehet... még. Mert az új trend úgy tűnik a vízbázisú szmötyis tej, ami elvileg szinte sosem szárad bele és 6-7mm vágást is tömít.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
Tannus Armour Tire InsertÚgy tűnik létezik defektgátlós (-90% esély) szivacs...
A súlya brutális; 30 deka fölött... -
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #219606 üzenetére
Illetve nehéz belegyúrni a külsőbe, ha a mérete határon van, és furán puha lesz tőle a kerék. Cserébe a padka csak akkor gond, ha már a felnit is alakítja.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #219607 üzenetére
Pl; Finish Line's Tubeless Tire Sealant
A New Standard In Sealant.
Finish Line's Tubeless Tire Sealant will change the way you think about sealant. It will never dry out, is non-toxic, and cleans-up with a wet rag. Sealants from other brands cure inside tires and need to be refreshed to maintain effectiveness. They are often latex based and contain ammonia, causing irritating odors and harsh cleanup situations. -
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #219608 üzenetére
Soudal -os kepviselovel hozattam termekmintat. Mindig hulyesegeket hoz, gondoltam akkor kerek ebbol mintanak, mert az ingyen van.
A mostani borzalom utan lehet, hogy cserelni fogom a gumifelallast, mert egyszer belefutok egy ilyenbe megint, es kapufa. Dissector meg ugy tunik, hogy gordulesi ellenallas teren sem rosszabb, mint a Rekon. Kicsit nehezebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz zsocy #219597 üzenetére
A Székesfehérvár - Balatonakarattya szakasz végig járható országútival. Egyedül a Kőszárhegy-Polgárdi szakasz (régi műút) az ami nagyon rossz, ki lehet bírni csak kátyús.
Illetve egy-két településen kicsit érdekes a vonalvezetése. De ennek a 33 km-es résznek a 80%-a teljesen jó.Més que un club!
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #219610 üzenetére
Ez asszem egyike az első vízbázisúaknak, de nem valami jó. Mondjuk nekem a Finish Line wax sem vált be.
#219607 Hasaggymeg: Én ezt vagy ezt valszeg ki fogom próbálni, ha elfogy a Stans tejem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
Kb 300-400 km óta új lánc van a montimon. Múlt héten a tekerésem végén lezúdult egy 10-15 perc özönvíz, konkréten 10 perc után 3-4 centi víz állt a turista úton, aztán az aszfalton is átgázoltam egy-két víz átfolyáson amikor nem láttam a gumit már (5-6 cm vízfolyás biztos volt). Aznap nem tudtam már letakarítani a bringát, másnap lemostam (ugyanúgy ahogy eddig mindig, meg ahogy a másikat is mosom) és letöröltem a láncot is ahogy szoktam, stb.
Ma ránézek és látom, hogy a lánc több helyen rozsdás kicsit és ahol állt (legkisebb 3 fogaskerék hátul), azokon is egy kis felületi rozsda lett.
Mi a teendőm, mit kéne csinálni?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Jester01
veterán
válasz MZsoltee #219600 üzenetére
Ha a hivatalos úton szeretnél jönni, akkor első szakaszon a Bia - Etyek - Tordas van kész (kép1 kép2) onnan Pázmándig még épül. Országútival mindenképp érdemes Martonvásár felé menni. Velencei tónál opcionálisan északi vagy déli part. Fehérvár - Szabadbattyán kész van, megnéztük a múlt héten: kép1 kép2 kép3
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #219613 üzenetére
A Stan's gyorsan szárad? Múltkor volt az a defektem mikor kiderült nincs már tej benne, de tavaly március óta benne van a gumikban úgy, hogy már egyszer átszereltem (tejestűl ) a gumit másik kerekekre. Összesen ment bele összerakáskor márciusban 1,5-1,5 dl, átszereléskor + ~30-30 ml arra ami még volt benne, most a defektnél a tavasz elején meg + ~50-50ml. Az azért nem olyan rossz így 14 hónaposan tekintettel arra, hogy folyton foltosodik ez a Conti, főleg a hátsó, a kopottabb. Nekem nagyon tetszik, már van is egy újabb 900ml-es flakonnal itthon.
#219614itouchfan... ...enyém is volt ilyen megázás után másnap, de ez kábé semmi, száraz rongy-kenőanyag-száraz rongy és uzsgyi tovább.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #219617 üzenetére
Nem szárad gyorsan, de amire elkopik a gumi, már jó vastag réteg lesz benne. Engem annyira nem zavar, de azért az is nyom pár grammot . Viszont ha évente 2000km-t vagy kevesebbet tekernék bele, akkor már lehet zavarna és többször ki kéne kaparnom belőle.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #219617 üzenetére
Itt is látni a lánc külső szemein vásást. Ilyeneket nem láttam még. Mi az oka?
Hasonlóan mint itt ( bár ez durvább ) : [link]Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #219620 üzenetére
Az chamfering és nem error hanem feature. [link]
Gaben kollégánál sem ezt a rézsű vágást gondoltam hibának, én azokra a vágás és ütésnyomokra gondoltam amik látszanak egyik-másik láncszemen.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz Napfénysüti #219612 üzenetére
Kb. egy hete ez a kedves tri influencer hölgy is írt róla.
Neki nem tetszett - elvitték az időfutam bicikliket és csodálkoztak, hogy nem erre való az útvonal. Balcsihoz én még kerékpárral nem mentem le, de korábban azt hiszem 6030D kolléga is rakott be ide alternatív útvonalat Fülét/Berhidát érintve, az nem tudom milyen lehet forgalom és útminőség ügyileg.
Más: Volt egy kisebb-nagyobb esésem, kisujjam most sínben. Mindenki vigyázzon magára, ezzel együtt a pénztárcájára. Első kerék ráfja annyira sérült, hogy nem fordult el a kerék a villa között. Új kerék 30 ezer, sisakcsere megint egy 30-as, továbbá a váltófül 5k. Ezen kívül Fehérváron a Lehel utcai boltban próbáltunk új bilincset keresni az AXS pöcögtetőhöz, nagy nehezen találtunk, 15 ezer jó magyar forintért. Megnéztem, szerencsére az itthon lévő mechanikus GX bilincse is passzol az AXS-hez.
-
Tigerclaw
nagyúr
Noseless ülésekkel kapcsolatban van valakinek személyes tapasztalata?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
6030D
Ármester
válasz balintbaba #219622 üzenetére
Néni fogyhatna még kicsit hasból.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #219622 üzenetére
Jobbulást! ...váltófül is tört?! A GX ASX-ről te is csak jót tudsz mondani?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #219625 üzenetére
Köszi! Hátsó váltótartó fül szerencsére nem tört, az csak elhajlott - ameddig van tartalék nem kezdem el hajlítgatni a rosszakat.
Az AXS-ről magáról csak jót tudok mondani, de vannak fenntartásaim. Szép, jól vállt, menet közben is könnyű finomállítani, de szerintem a legnagyobb előnye, hogy nem kell váltóbovdennel vacakolni, az a rémálmom.
Az én biciklimre viszont szerintem felesleges. Merevfarú, kívül futnak a bovdenek - a sima GX is úgy váltott mint az álom, ha rendesen be volt állítva, nem is volt nagyon lassabb az AXS-nél.Igazán értelme szerintem össztelós, belső bovdenvezetésű kerékpároknál van, ahol össze-vissza futnak a kábelek, szegény bovden pedig minden pontnál dörzsölődik egy picit. Az országútimon mechanikus 105-ös szett van (legdrágább Jagwire bovdennel és bovdenházzal), integrált kormánnyal, belső bovdenezéssel, egy nagy darab kaki rajta a váltás. Sajnos ezt nem annyira olcsó cserélni, félmilliónál indul a belépés az elektromos országúti rendszereknél.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz balintbaba #219622 üzenetére
Egyébként azt az egy szakaszt amit írtam (Kőszárhegy - Polgárdi) teljesen vállalható outival. Jó ezen a részen anyáztam én is pedig tubeless 28-as gumival mentem de ha megcsinálnák ezt a régi műutat egy szavam nem lenne.
Més que un club!
-
balintbaba
tag
válasz Napfénysüti #219627 üzenetére
Elhiszem, bár nekem a Balaton körüli bicikliút sem vészes 28-as gumival, pedig azt elég sokan szidják.
Szerintem a Balaton körnél is a felfogás a rossz, nem lehet rajta tempót menni, de nem is arra való. A triatlonos hölgyet épp ezért nem értem, normális kisforgalmú 4 számjegyű út is alig van itthon, amin normálisan lehetne időfutam biciklivel edzeni, nem tudom miért gondolja valaki úgy, hogy akkor erre a Buba pont alkalmas lesz.
-
nagyúr
válasz balintbaba #219628 üzenetére
Szombaton megyek oda körbetekerni a Balatont. Én is kibírom (kb bármit, elég jó a fájdalomtűrésem) csak feltűnő hogy egy szakasz a többihez képest mennyire rossz állapotban van.
A hölgy látta volna múltkor hol mentem el az országútimmal mikor a főnököm telkéhez tekertem ki... Szerintem még montival is jó terep lenne annyira borzalmas köves, murvás "út" volt.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
chubby2o6
senior tag
Megjött a Bikeinn-ről a nyereg ( múlt csütörtökön volt egy hete, hogy megrendeltem, szal ennyit a 2-3 napos szállításról ). [link]
Küldtek vele egy ilyen [link] Quick click nevű biszbaszt, de fogalmam nincs, mit kéne vele gyorsan klikkelni.
Vettem tegnap egy ilyen [link] gatyát is (Vin DieseltVan Ryselt akartam, de nem volt a csömöri Dekában ), viszont az a szűk alsógatya (?), amiben a betét is van, baromira szorítja a combom. Ráadásul nekem a betét is kényelmetlen, bringán/széken ülve oké, de állva/sétálva olyan érzés, mintha bekuláztam volna . Maga a térdnadrág része kényelmes, jó anyagból van, szóval csak azt vettem fel tegnap a bringázáshoz. Ilyen betétes alsóból lehet olyat kapni, amiben keskenyebb a betét? Vagy az úgy a lényegét veszítené el? Mert így sétálni csak terpeszben tudok benne. -
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #219630 üzenetére
saddle Quick click
- Nyegepálcás hurcoláshoz.
Ergon Saddle Topeak QuickClick AdapterA combszorítós gatyó jobb, ha megszokható... kevesebb bogár megy alá.
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #219633 üzenetére
Most váltottam nyeregtáskáról övtáskára, akkor ez így nem kell.
Tudom, hogy szorosnak kell lennie, majd megpróbálom megszokni. Meg a betétet is, ha bringával megyek melóba ( 2x11 km ) nem kell leszállnom sehol, ülve meg egész kényelmes. -
Nutra
tag
Wahoo Elemnt Bolt v2 tapasztalatok valaki?
(Persze csak jókat, ha már pont meghozta a futár ma és éppen költözöm rá )
v1 több évet kiszolgált, nekem bejött, pont akciós volt (persze amint a magyar címet látta a bikediscount, rögön rádobta a prémiumáfát, de ez van ) -
nagyúr
-
itouchfan
senior tag
Ha esetleg valaki lát valahol Focus Mares CX, Cube Cross Race vagy Giant TCX bringát "L" méretben, akár újonnan, akár használtan, akkor ne legyen rest nekem elküldeni, nagyon hálás lennék érte . Esetleg más sportos geos gravel vagy gravelesebb CX is belefér, ha hidrós fékes
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Nutra
tag
válasz Napfénysüti #219636 üzenetére
249Eur265Eur + szállítás , de azt +2 lánc árán bőven visszanyertem
(300 a listaár, szóval így is elég jó)
Aztán még ha a v1-et el is tudnám adni... -
itouchfan
senior tag
válasz itouchfan #219637 üzenetére
Illetve ezzel kapcsolatban:
Használ valaki Sram Apex 1x11 szettet? Milyen a váltás minősége, Shimano szinten ez a Tiagra nagyjából? Mennyire tartós?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
DonDennis
senior tag
Sajnos a KONA bicajt M-es méretben elvitték, így maradt a további nézelődés. Mi a vélemény a Haibike Seet 9-ről? Első "komolyabb" MTB-m lenne, hobbi bicajozásra. Jó vagy ezért az árért 330-370.000 lehet jobbat is találni? Alapból a KONA előtt a Decás AM 100 Hardtail volt kinézve,de az idén nyárra nem lesz készleten...
"Why would I sit down? I'm always on my feet." - Dominick Cruz / "I can't read, can't write, can't do math... but I can compete" - Julian Edelman
-
coolrob
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Páromnak vennénk kerékpárt. Városban használná munkába járásra (napi 2x3 km) illetve a gyerkőcöt vinné bölcsibe, meg esetleg egy-egy menni kirándulni vele.
Cross trekking típust ajánlották, ám a kinézett típusról (CTM Bora 2.0) pont lecsúsztunk, és felénk elég kicsi a választék is.
Tudnátok esetleg javasolni 1-2 nagyobb Pesti bringa boltot, ahova ha felszaladnánk hétvégén, akkor van választék és el is lehet hozni? A legtöbb helyen csak rendelés van sajnos.
Illetve fura, hogy volt olyan márka aminek az L-es típusa is jó volt méretben, de volt olyan, ahol az M-es annyira nagy és magas volt, hogy menni se tudott vele rendesen. Itt Mire érdemes figyelni? Ekkora eltérések vannak, és szimplán csak kipróbálás után érdemes venni?Előre is köszi a segítséget!
A legátlátszóbb bolhás szövegek: 1. Mennyit engedsz a feléből? 2. Ez boltban is olcsóbb de azért elviszem ha engedsz belőle kicsit.
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #219639 üzenetére
bringával együtt vennéd? csak mert amikor vettem a fékváltókarokat, alig volt árban különbség a rival és az apex között. és a rival szerintem hibátlan, nem tudok belekötni. akkor az apexről nem mondtam hasznosat, ugye?
mondjuk az árkülönbség a drótos fvk-ra vonalkozott. (pár euró volt akkor)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
-
zsocy
őstag
válasz Napfénysüti #219643 üzenetére
Garmint, már benne vagy az ökoszisztémában, miért lépnél oldalra? Egy aktuális évjáratú 8xx szériás óra jó lenne neked az tuti.
Ami most van azzal sincs bajod, nem? -
itouchfan
senior tag
válasz ZolkoW #219642 üzenetére
Bringával, igen. Persze lehet upgradelni, de ez a hidrós 1x11 apex, nem tudom, ahhoz képest milyen a rival hidrós, de gondolom jóval drágább.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
chubby2o6
senior tag
válasz stickermajom #219644 üzenetére
Nekem érte kellett mennem a postára.
Tényleg nem tudom, mitől függ, hogy melyik csomagot hozzák ki. Vagy a szállítási opcióknál be kellett volna jelölnöm valamit? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #219626 üzenetére
Azt tapasztaltam, hogy gyakran tervezésen múlik a bowden vezetése és így a váltás minősége is,ha össze vissza kavirnyál akkor a legjobb házzal és szállal sem lesz az igazi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Horgász topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Opel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android szakmai topik
- BestBuy ruhás topik
- OpenWRT topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs