Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Runner_fxr #20351 üzenetére
Ahogy az első ezzel kapcsolatos postomban le is írtam, nekem 0 tapasztalatom van a 27,5"-os, illetve a 29"-es biciklikkel. Sőt továbbmegyek, a 26"-osokkal is, mert egész életemben országúton tekertem, a kezdeti pótkerekes gyerek biciklim után a következő egy 28"-os trekking volt. Szóval én csak a beszámolókra és számokra tudok támaszkodni, ennek megfelelően teljesen tiszteletben tartom azok véleményét akiknek van is tapasztalatuk vele.
Igazából számomra az kérdéses, hogy amit leírsz különbségeket, azok mennyire a kerékméretből adódnak, és vajon mennyire az eltérő váz geometriából, illetve felszereltségből? Mert szerintem amiket leírsz különbségeket, bőven adhatja az is.
Jó lenne csinálni egy tesztet, hogy:
- fix útvonalon
- 4-5 emberrel
- 26", 27,5" és 29"-os kerékpár. Úgy kiválasztva, hogy a felszereltség megegyezzen, és a vázgeometria is legyen megegyező amennyire az eltérő kerékméret engediAztán mindenki végigmenne mindegyik biciklivel és úgy ki mire jutna
Egyébként abban teljesen igazad van, hogy a választási szabadság sose hátrány. Nekem inkább az a bajom, hogy az egészet a gyártók úgy harangozzák be, hogy ez mennyire forradalmi, és ez most megváltja a bicikli ipart. És nem pedig, mint egy alternatíva. Persze az, hogy "bajom" az erősen túlzás, ahogy írtam is a bevezetőben, engem közvetlenül nem is érint a téma Bár mindig tervben van a terepezés kipróbálása, de egyelőre túl sok tényező áll ennek útjában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ukrajnai háború
- Mobilinternet
- Külpolitika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen