- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Runner_fxr #19450 üzenetére
Tudom. Most akartam telő venni erre úgy nezki vazat cserelhetek. :'( faxa....
De telora se lett volna most mert elvok uszva rendesen.az várhatott volna.de ez eléggé gazos ezek szerint...
Termeszetesenaz egeszsege tobbet er 50e.nél....de ha nincs ra mit tegyek?itt a szezon...:-(
Elviszem a szokasos szervizembe mit mondanak ra....
De amugy fogalmam sincs miota így van....nem figyeltem.gondolom senki se nezegeit pláne ott elol a vazat.A rock rider meg nekem is elég lenne....baratnomnek még sok is. Ő 15ert szeretett volna..mondtam neki ebbe legalább van tovabbfejlodesi lehetőség.neki tetszik. Tény a linoneumon....betonon nem tudom mit nyujtana.
Én azert elegge megszoktam a merida.t...de 2x annyit a nevert nem adnek....más kérdés az én '02.es merida vazam melyikkel lenne kompatibilis....gondolom ' 13assal tuti nem...sők az evkulonseg fejlodes nem idokozbe??
Mondjuk amit linkeltel probike.ot ott láttam magellan.vazat 40ert. Nem dölnek kesbe tőle.az nem égő annyira nem??merida után....."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Krisz79
őstag
Erről a kerékpárról mi a véleményetek?
Giant Rincon 2010
Váz: Giant AluxX aluminium
Villa: Suntour XCT V2 80mm travel
Kormány: Steel riser
Stucni: Aluminium ahead
Nyereg: Giant Sport Trail
Pedál: VP resin cage pedal
Váltókar: Shimano EZ Fire 24 speed
Első váltó: Shimano Tourney
Hátsó váltó: Shimano Acera
Fék: Tektro linear pull
Fék kar: Shimano
Fogaskeréksor: Shimano HG30 11-32
Lánc: KMC Z51
Kerekek: double wall aluminium
Agyak: Formula aluminium
Gumik: Kenda Kinetics 26x2.1'[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
sanzi89
addikt
válasz dragonfx #19451 üzenetére
Oly mindegy mi van írva a vázra. Ha egyébként megfelelne a Magellan váz - méret, kompatibilitás - gondolkodás nélkül megvenném.
Egyébként csak én emlékszem rosszul, vagy tényleg nincsenek bontott bringából vázak? Régen mintha 20-30 között lett volna választék, de lehet csak az emlékezetem csal...u.i.: Mondjuk valami hasonló.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sghc_toma
senior tag
válasz Runner_fxr #19437 üzenetére
az Anthem X 29er 1-em 12.7 kg.. ez egy L-es 29"-os bicaj - igaz, hogy ez egy XC gep, nem AM, de elvileg a Trance sem sokkal nehezebb.. ebbol kiindulva szamomra nem tunik olyan hihetetlennek a 11.5 kg..
ezek a nem gyari alkatreszek az Anthem-en:
- XT fekek
- Nukeproof Neutron pedal
- WTB Frequency i23 felnik, elol DT350, hatul DT240s agy
- Continental Rubber Queen kulsok
- Revelation RCT3 Dual Air 140mm telo (igen, ilyen kis gnomot gyartottam belole...)in asm we trust
-
dragonfx
veterán
válasz sanzi89 #19453 üzenetére
Na ez az...amúgy 184 vagyok szerintem a 19es is eleg lenne.én amugyse szeretem egekbe ván a nyereg....
Nem fogom az lx v-fek szettemet kidobni...drága volt de faxa. Ahogy a deore valtokat sem es a fogaskoszorukat.
Amúgy lenne pár kérdésem...
Honnan tudom meg a kormanycsapagy es a monoblokk milyen állapotú?
A hajtás cserével a monoblokk csere együtt jár...vagy az külön??mert akkor az irto régi...
A kormanycsapagyam se tudom milyen...
Hogy tudom meg octalinkes vágy 4szog tengelyes vágy milyen?
Meg mostaniakra melyik atultetheto?
Teleszkopot is szet kene szedetnem....
Nem tudom lehet jobbb lenne uj bic,aj es az ertelmes cuccokat atmenteni arra....vagy ezzel a vazheggesztessel cserevel megoldani......
Használt vazat nem veszeuk. Magellan polaris.t meg crux.öt láttam 40ert. Kettő közt a mi különbség? Ezek kompatibiisek a shimano cuccokkal??[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sghc_toma #19454 üzenetére
A 12,7 és 11,5 között azért van különbség. Ilyen szinten ehhez az 1,2 kiló mínuszhoz akár súlyos száz ezreket kell költeni. Meg a te bicód csak 100mm rugóutas, nem 140, ez is hatalmas különbség.
Én most is azt gondolom, ez nem lehet valós adat, csak olyan hasra ütés szerű, kb annyi lehet, "plusz mínusz 1-2kg", jelen esetben inkább plusz, én így gondolom. Ha még is valós adat, az csak is csúcsminőségű, felső kategóriás alkatrészekkel lehetséges. Kíváncsi lennék arra a bicóra, meg egy valós súly mérésre.dragonfx: A Merida maximum Magyarországon számít menőnek. Nem rossz, de egyáltalán nem egy olyan prémium márka, mint ahogy azt nálunk sokan gondolják. Hogy égő lenne a Magellán? Semmivel se rosszabb mint egy Merida, szerintem szépek is. Pláne a Pyxis team fehér-arany színnel, abból valami gyönyörű bicajt lehetne építeni. Volt egy ismerősöm, még a 2000 évek elején sokat bicóztunk együtt, na ő valami elvetemülten nyomta a merev vázas magellánnal, úgy rémlik pyxis volt neki is, amit az a váz kapott, nem mindennapi, persze egy idő után megadta magát, de sokáig tűrte az extrém felhasználást, pedig nem arra tervezett váz volt.
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz dragonfx #19455 üzenetére
Hát, ha te magad nem tudod megcsinálni az átpakolást, akkor nem egy tuti biznisz lesz a végén, ha mindenért fizetni kell. Lehet jobban járnál, ha a váz és az átépítés költségét - legalább 60k - kitoldod azzal, hogy eladod a mostani bringát, fizetnek érte amennyit fizetnek és az egészből veszel egy új bringát. Deore meg LX szintről ne is álmodj, de legalább egyben lesz és nem kell vele szarakodni.
Én biztos vennék egy bontott vázat és otthon kicserélgetném magam a cuccokat. Ami gond szokott lenni az a kormánycsapágy, a monoblokk, nyeregcső. A váltókat, fékeket, karokat, teleszkópot, hajtás többi elemét nagy valószínűséggel probléma nélkül át lehet tenni, de erre tuti választ soha nem fogsz kapni... Mintha a lottó számokat kérdeznéd.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dragonfx #19451 üzenetére
Ha jön a szezon, ha nem, azért a testi épséged ne kockáztasd egy repedt fejcsövű vázzal.
Azt senki nem tudja neked megmondani mennyit és meddig bírja az a fejcső. Függ a testsúlytól, felhasználástól, meg a jó szerencsétől. Az is lehet elgurulgatsz vele még 1-2 hónapot is, de az is lehet, hogy a lehető legrosszabb pillanatban szakad ketté, amikor mondjuk 40-50-el gurulsz, te dolgod, ha szeretsz orosz rulettet játszani használd nyugodtan. Nekem egy ismerősöm már megtapasztalta milyen az amikor nagy tempónál kitörik a villa, bár ott gyári hiba volt, nálad is hasonló veszély áll fenn. Na most ő majdnem meghalt, eltört a nyakcsigolyája, volt vagy 10 műtétje és örül, hogy tud járni, de olyan súlyosan károsodott az idegrendszer, hogy a sportolást elfelejtheti.[ Szerkesztve ]
-
Freiherr
őstag
válasz Runner_fxr #19459 üzenetére
Elég szar ilyenekről olvasni.Én pont emiatt tépem meg a gyorszáraimat,lehet hogy túlzás,de nem akarom elhagyni a kerekemet.
XXX
-
sghc_toma
senior tag
válasz Runner_fxr #19456 üzenetére
OK, hogy sok az az 1.2 kg, de vedd figyelembe, hogy egyreszt az egyik 29er, a masik meg gondolom 26"-os, illetve az enyemben egy 140mm-es RS Revelation van a gyari 100mm-es Fox Float Evo helyett. Emiatt gondolom ugy, hogy az az 1.2 kg megsem olyan sok - persze siman lehet, hogy tevedek, fogalmam sincs, hogy 26 es 29 kozott milyen kulonbsegek szoktak lenni tomegben.
in asm we trust
-
dragonfx
veterán
válasz sanzi89 #19458 üzenetére
Hat sajnálnám a bicajt eladni/ sutba vágni csak a vaz miatt.akkor inkább csere. A felszereltseget én alakitottamvek alatt. Jóval a 150k.s szint folott ván mint amennyibe anno kerult a cangam 12 éve.
Eladni szerintem így nem lehetne.meg akkor azt is alakítani, úgy hogy nekem tetszen...az megint nagy pénz....az alkatrészek egy része. Szerencsére a kisebb olcsóbbak ugyis cseresek...azokból is berakok faxat.
Hát én se szeretnék bukni.de már nem is megyék mint a hülye.régen sokat estem...megúsztam.....nem hianyzik. En 30 fölé max lejtőn megyek....:-D
Kerekek is jók.en fuzettem...vuelta airline.De ha eladnam túti a rockridert vennem es ami hasznos atrakatnam ra.
Rst telot amúgy erdemes szetszedetni tisztitatni hátha jobb lesz? Asszem rugo elasztomeres.
Nyeregcsovem nem drága dolog.gyári. De ülés az tuti marad zseles lookin.Nem tom mit tevo legyek...plane zseton nélkül szezon előtt...
Az a gáz foglalmam sincs miota lehet repedt...de tuti nem hétvégén repedt el mert ezt a kotyogast mar regebb óta éreztem...csakhat ki a franc figyeli ott elol....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz sanzi89 #19458 üzenetére
Amugy a kormanycsapagy es a monoblokk régi úgyis cseres lenne.
A fékek valtok bowdenezestol tartok....vagy ha veszek shimi bowdent az meretpontos?
Nyeregcso nem draga ami ván.nem gond.
Na még a lanctanyerok lánc....én sosem szedtem azt a részét szét...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok! Bike24-ről valaki esetleg szeretne valamit rendelni? Most rendelnénk, aki szeretne beszállhat, és a postaköltséget így szét tudjuk osztani! Érdemes megnézni szerintem elég jó árak vannak. Akit érdekel, privit írjon.
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #19464 üzenetére
Ja igen, lehetőleg holnap estig!
-
csaabz
őstag
válasz Runner_fxr #19456 üzenetére
Már több hozzászólásodban is megfogalmaztad ezt a véleményt a Meridáról és az az igazság, hogy elég nagyot tévedsz. Nézz utána, milyen múltra tekint vissza a cég, hány versenyt nyertek/nyernek világszerte, hány szabadalmuk van és milyen magas minőséget képviselnek.
A szegény (de megbecsült) Magellánhoz hasonlitani pedig elég nagy butaság. No offense.https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
XanD3R
senior tag
Sziasztok!
Szeretnek venni egy biciklit. Ez lenne az elso komolyabb bringam. Hosszas nezelodes es gondolkodas utan arra jutottam, hogy egy picit sportosabb trekking lenne a szamomra a legmegfelelobb.
Ki is neztem egyet: Kross Evado 4.0 2014
Kb 70 %-ban hasznalnam aszfalton - 30%-ban jobb minosegu foldutakon.
Vetnetek egy pillantast ra? Esetleg ebben a arkategoriaban van jobb, megfontolando alternativa (150-180k korul)?
Uj bico erdekel csak, esetleg valami nagyon jo allapotban levo hasznalt de a hozzaertesem hianya miatt felek megkockaztatni egy hasznaltat. -
dragonfx
veterán
válasz XanD3R #19467 üzenetére
Ne már kajak egy ilyen felszereltsegu bicajt 2 kiloert adnak??
Ilyenkor felértékelődik bennem a vagy inkább vazat csereljek leszervizeljem az enyemet kap egy jobb telot es sima 300as kategóriát surolna...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
syberia
veterán
válasz belaazallat #18500 üzenetére
A próba megvolt, és más váltót kell nézzek mert nem jó
Ez az alivio hasonló évjáratú mint a mostani altus, szerintetek?
Láncvonal ennél is 47.5-50mm és 63-66 a láncvillaszög (trekking)szerk: erre a bringára kell nekem első váltó,
most Shimano FD-M310 (Altus) kotyog rajta...[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok!
nézelődöm több forrás alapján karbon villa után is. azt szeretném kérdezni, hogy az ebay-en kapható 15-20 ezer közötti karbonvillák vajon mennyire kerülendőek? vagy lehet találni azért ott is megbízhatót? nem sok ilyen irányú rutinom van a tervezés alatt álló városi egysebihez nézném, féket is kapna természetesen. ehhez annyit, hogy elég erősen elsőfék-használó vagyok inkább, ~90kg súllyal. ez jelenthet gondot?
köszi előre is, ha valaki tud segíteni!
ui.:
csak mert pórul járt tulajt láttam már a topicban, ha jól rémlik ebay-es Mosso karbonvillával és félek
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
batagy
őstag
Sziasztok!
Régi Camping kerékpárba ékes helyett négyszögtengelyes hajtókart be tudok szerelni? Itt azt írja valaki, hogy az angol menetesek elvileg kompatibilisek. Elvileg 46 fogas (átmérője 17 cm) fogaskerék van benne.
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #19465 üzenetére
Mégse lesz..
-
Manitou
veterán
válasz Runner_fxr #19437 üzenetére
Igen ösztelós.
Nem is írtam, hogy nem komoly, 6 éve olyan 750-800e gépnek számított kb.
Full XT a váltókaron kívül, ami LX., iparis novetec disc light agyak. könnyű külsők, fox talas.
A kerékszetten kívüli alkatrészeken túl sokat már nem lehetne faragni, vagyis az már nekem nem érné meg anyagilag+ már a tartósság rovására menne.
Minden alkatrészt egyesével mértem le, szóval nem egy szobamérleggel lemért kb adat.
Én grammániás vagyok/ voltam, nem annyira hihetetlen súly ez. A 11,5 az pedál nélküli adat, mint ahogy az összes bicajnál is ezt szokták megadni.Itt van kép a bicajról:
[link]
[link]
[link]Azóta egy Fox RP2 tag lett beletéve.
[ Szerkesztve ]
-
Mewryck
tag
válasz batagy #19472 üzenetére
ha angol menetes,akkor minden gond nélkül(ékes hajtómű miatt 100%,hogy angol menetes) és akkor már monoblokkot javaslok a sima középrész helyett
hajtóművet is lehet hozzá találni gondnélkül
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
belaazallat
addikt
válasz syberia #19470 üzenetére
Mit értesz, hogy kotyog rajta?
A verseny bringák első váltója kezel még 47,5mm lánc vonalat, vagy marad a gagyibb Shimano asszem tz50.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
veterán
sőt, a nyeregre is létezik kulacstartó... dupla.
amikor legelső alkalommal láttam élőben, azt hittem valami gázturbina van a bicajon...más:
országúti bandázsolásra tud valaki valami útmutatót?
mert leszedni le tudtam, de vissza... na az nem megy[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
syberia
veterán
válasz belaazallat #19480 üzenetére
Ha középre váltok vele és megmozgatom a láncterelő részét akkor láthatóan mozog és kotyogó hangot ad, ebből gondoltam hogy 6 év alatt (kb 12e km) megérett a cserére, most már kis terhelés alatt sem vált szépen fel, de még használható.
A tz váltó ehhez képest komoly büntetés lenne
https://howbad.info/
-
batagy
őstag
válasz Mewryck #19476 üzenetére
Köszi
A monoblokk esetén milyen specifikációkat kell néznem hogy passzoljon?
A biciklihez most nem férek hozzá, csak hétvégén. Gondolom a tengely ház szélessége és az üreg átmérője számít, amit majd le kell mérnem.A monoblokknak mi az előnye a sima tengelyes képest, azon kívül hogy egyszerűbb szerelni?
(Bocs a primitív kérdés miatt, de 20 évre kimaradtam a biciklizésből.)[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz syberia #19483 üzenetére
Visszakerestem, rossz típust mondtam: C050, ez van az enyémen is, egész jól működik.
(#19484) batagy
Lehet angol, vagy olasz menetes.
nagy a valószínűsége, hogy angol menetes lesz. 68mm-es csapágy ház és a hossza az kérdéses. Szét kell szedni és meg kell nézni mekkora, amit kiveszel belőle, gyakran rá van írva.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
pengemetal
aktív tag
válasz hoffman_ #19471 üzenetére
Nekem van Mosso alu MTB villa az egyik bringámon, de semmi rossz tapasztalatom nincs vele. A neten keringtek törött Mosso képek, de én bátor voltam és bevállaltam Szerintem ésszel használva nem lesz gond vele. Idáig futott egy tavasz-nyári szezont aztán görgőbe került.
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
evilskati
aktív tag
-
-=RelakS=-
veterán
Annak mi értelme van, hogy a szemből jövő autó (najó, Škoda 120 ) rám gyújtja a reflektorát?
Ráadásul fényes nappal, mikor a nap jobban vakít?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
zoli03
őstag
BikeFun Twin hátsó lámpája nincs valakinek? Ennyiért szerintem nagyon megéri, ma venni akartam a helyi boltban, de csak jövő héten kapnak BikeFun termékeket, remélem kapnak ilyet is, mert akkor mehetek felderítő útra a környező városokba.
-
veterán
válasz evilskati #19487 üzenetére
asszem' ezt gyakorolni kell, bár elsőre nem lett olyan nagyon gáz... szerintem
köszi!még egy bilincs kell, hogy fel tudjam tenni az ultegra első váltót, addig megy a veloce-val.
aztán kap egy szép bianki-ződ' bandázst, és kész a gép...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
pengemetal
aktív tag
19 széles felnire elég a 18-as tömlővédő szalag vagy inkább 20-as legyen?
Szerk.: megtaláltam, hogy 20-ast ajánlanak hozzá
[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
zoli03
őstag
válasz -=RelakS=- #19491 üzenetére
Elvileg az egyik szórt fény ad (a bordázott), a másik meg fókuszáltat. Most egy Mars 4.0 van, de ennyiért muszáj kipróbálnom.
-
Stauffenberg
nagyúr
Sziasztok! Idén még nem jártam a topikban, de most kérdezni jöttem.
Tervezem egy cross-trekking bringa vásárlását. Egy régi országútit váltana (vagy jönne mellé, nem tudom). Még képlékeny, hogy mennyit költenék rá, alapvetően olyan 60-80 ezer forint körül nézelődök. Milyen felszereltséget illik ennyi pénzért nézni?
Új és használt is szóba jöhet.
Amennyire nézegettem a Bikemag aprót, gyakorlatilag 70 ezer alatt nem nagyon láttam modern, cross-trekking gépet. Találtam egy Gepida Alboin 300 CRS-t, pár éves, gyári felszereltség, 70 ropi. De ezzel kifújt. Szóval értem én, hogy a használt jóval jobb ár/érték arányú, de sajnos nincs valami nagy bőség belőlük... aztán meg annak is mekkora az esélye, hogy ha találok jónak tűnőt, akkor ne kelljen átutazni a fél országot miatta.
-
zoli03
őstag
válasz -=RelakS=- #19495 üzenetére
A Mars 4.0-án is fókuszált, annyira nem is szeretem. Pont szemből kegyetlen erős, de máshonnan már nem annyira.
-
grizlisandor
veterán
válasz grizlisandor #19426 üzenetére
Ma mit találtam.HARTJE tracking bicikli (katt) és pont abban a városban hirdeti, ahol melózok.
Ez meg már túl nagy lenne? Felveszem a kapcsolatot az eladóval egy kipróbálást megér.
[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
válasz grizlisandor #19498 üzenetére
"eladás oka:kinőttem"
Azt a rohadt Mekkora lehet a hírdető[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 Classic / Pro / Cine FMC drón táska, koffer (StrartRC)
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben +koffer +MC +extrák
- DJI FPV Fly more combo + sok tartozék
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest