- DIGI Mobil
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Apple Watch
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz balazs1022 #189398 üzenetére
Keszthely - Hévíz - Nemesbük: az út szar, inkább gravellel, vagy CX-szel, ha aszfalton mész. A kör utána zárható Vindornyaszőlős-Vindornyalak irányában, majd Rezi felé vissza. Ez az egy, amit személyesen ismerek bringás szemmel. Ha szintén Keszthely környékén rajtolnál el, Sümeg felé is el lehet indulni, vagy Tapolca irányába, esetleg Kővágóőrs - jó kis tanúhegyek vannak a tapolcai fennsíkon, nagy részük megmászható, illetve ott a híres kapolcsi völgy Tapolca és Veszprém között, utóbbi felé közelítve Nagyvázsonyt is útbaejtve, majd onnét délnek fordulva Balatonalmádi-Tihany irányban, visszafelé meg Badacsony. Útminőség gondolom mindenhol kriminális, országútival igen óvatosan állnék neki, gravellel jó buli lehet. A terepet meg abszolut nem ismerem, de kizártnak tartom, hogy ne találna az ember valamit.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
balazs1022
őstag
válasz parandroid #189401 üzenetére
Hát valami teleszkópos bringa lenne az alany. Ezért valami terepgyakorlatra vagyom. Eddig nem is nagyon tudtam még kipróbálni sem. Sok hónapnyi munka után építettem újra egy montit. Kilukázott alkatrészekből épült. De a folyamat végén megtanultam kereket fűzni, festeni. Először javítottam teleszkópot is. A váz is kuka volt, hegeszteni is kellett. Azt az egyet nem én csináltam, de én készítem elő. Mivel házfelújítás miatt nem nagyon volt rá időm mindig ezzel foglalkozni így is 1.5 évig tartott minden. De legalább 50.000ft-bol megvolt minden. Nagyjából most így fest:
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
válasz balazs1022 #189402 üzenetére
Ja, ezzel inkább csak a rövidebb túrák férnek bele, bár ha elég edzett a delikvens, akkor végülis bármi mehet, legfeljebb eltart egy darabig.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
Na, senki nem linkelte még? Kint van a GXAXS.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
balazs1022
őstag
válasz parandroid #189403 üzenetére
A turatippeket meg köszi!
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #189399 üzenetére
majd mikor már leadtam 3-4kg-t akkor nyomok szintet.....addig zsírégetés van síkon, kevés reggelivel saját zsíron. Tavaly végig tekertem hőségben a telet, meg a tavasz is előbb volt mint most.....szóval ilyen gondom nem volt. Még azt sem tudom a futás, hogy hat a bringára.
Ha csak ennyi marad az átlagom akkor montit veszek
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
-
varsam
őstag
Akik vaxoltok, azon belül is Squirt, milyen gyakran szoktátok kenni a láncot? Egy 15km kör után érdemes vagy ráér 2-3 ilyen kör után is?
-
Acef
addikt
Köszönöm a válaszokat
Hasaggymeg
"Szép lett gratulálok. ... amúgy a Torpedo sem kutya, miért szedted szét?"
- Nagyon ráz az alu váz+villa.
Régebben jobb utakon tekertem, nem volt gond, viszont a mostani útvonalakon zsibbadt a kezem, fájt a könyököm.
Ráadásul ebbe 700x32-35-ös gumi is elfér, így akár követhetem is a graveles trendet.peterkeT
"Nem kell a karbon villát félteni, csak ne ess vele, illetve ne üsd meg ... , úthibák nem bántják.
Amúgy jópofa gép, bár nekem a régebbi a linkeden jobban tetszett, ez a cromo váz nekem nagyon oldachool. ..."
- Az elődje után nekem is fura a vékony CroMo váz viszont több az előnye mint a hátránya(design), így egy darabig ezt fogom használni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balazs1022 #189400 üzenetére
Majdnem biztos a Tihanyi félsziget a belső tavakkal és Füreddel a távolban. Bár nem túl nagy, az is jó terepező hely, főleg a nyugati oldal.
jjeahh... 600 dollárért már komoly esélyes a sikerre, az "csak" egy jobb teleszkóp ára. 🤔 Már megint lekörözik a japcsikat.
XYzsolt... biztos kicsi a test zsír %-od azért vagy fázós, nincs zsír a bőröd alatt, sok hőt veszítesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rotyi
aktív tag
válasz balazs1022 #189400 üzenetére
Őrtorony-kilátó a Tihanyi-félszigeten Sajkod mellett szerintem.
Ami majdnem az, az nem az!
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #189414 üzenetére
Azon a sávon csak lefelé lehet menni, ott én is tolnám felfelé
varsam: Oh, csupán 250 km a távolság
'92 Honda VFR 750
-
HartgeH3-2.8
addikt
Srácok! Lemondtam a rendelésem az adott webáruház kimondottan sok negatív visszajelzése miatt. Így most ismét bringakeresés. Össztelósról lemondtam, jó lesz nekem még pár évig egy merev faros, jó telóval, jó vázzal, tárcsával. Építeni nem tudok, mert a fékbeállításon, külső belső cserén kívül nem értek hozzá. Főleg városba, de mennék hegyen is (nem downhill). Cross, Cube, Trek nyitott vagyok, csak legyen raktáron.
Bombázzatok please
Köszi. Ja igen olyan 250-300ig, többet nem szeretnék rá áldozni.Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #189416 üzenetére
Lehet benne ráció
2.500 km-nél kellett cserélni;
lánc+sor= 42 ropi olcsó szervízben, villanyos rombolóra.
1x11
CASSETTE SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t (a lánc pontos típusát nem néztem)A másik, sima össztelóson gyári/új értéken van a lánc tolómérővel méve.
2x11
Shimano Deore XT (CS-M8000) fogaskeréksor
Shimano CN-HG700-11 11 sebességes lánc
Igaz ennél nem tudom a pontos kilométert, használtan vettem.
Össz. kb 1.500 km lehet benne.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #189416 üzenetére
cikk elég sok adattal: (van youtube verzió is)
Should You Use A 1X, 2X or 3X Drivetrain For Touring and Bikepacking?VeloNews has lab tested the resistance of both 1X and 2X drivetrains, and the conclusion is clear: 2X is the most efficient across all gears (96.2% vs 95.1% drive efficiency).
The main reason for the higher resistance is greater chain angles from the chainring to the cassette, which results in the chainplates scraping harder on the cogs. But additionally, when you use the smaller chainrings and cogs found on a 1X system, the chain tension is higher, the chain speed (or tooth-interactions-per-minute) is faster, and a chain has to articulate more to wrap around smaller cogs.
The result is about 1% less drivetrain efficiency on average, but it’s 1.5 to 2.5% less in the three highest gears. -
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #189421 üzenetére
Tudtam! Leborotválom a lábam, és Shimano 2x-re váltok. Így majd gyorsabban tudok túrázni. Feltéve, hogy egyébként használnám a két legkisebb lánckereket hátul.
És végre nem lesz annyi olyan telefon, hogy "bocs, anya, kicsit késni fogok, tudod, ez a fránya 1x..."
Egyébként én örülök, hogy mérnek ilyen dolgokat, abból még baj nem lett, ha több adathoz jutottunk.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz Ringman #189421 üzenetére
Az átlag user által használt tartományban (~3.0-ig monti esetén) az átlag különbség 2 watt. Megkockáztatom, hogy ennél egy lefelé fordított stucni többet hoz, ha attól aerodinamikusabb lesz az ember. Arról nem beszélve, hogy ezt a különbséget nem tudom ki veszi észre...
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #189422 üzenetére
Ha az 1x hajtásodon most jók az áttételek, akkor akár hátra egy outi sort is felrakhatsz, súlyt spórolsz vele, és lehet, hogy ugyanúgy meglesznek azok az áttételek, amit használsz. Sőt, ott 1-2 foganként is lehet a váltás, így akár minimális pf különbséggel tudsz ugyanolyan sebességgel menni, de ugye különböző cog-on fut a lánc, nem kopik mindig ugyan az, tovább tart. Érdemes lenne csinálni rá egy diagrammot.
Meg is van, remélem jó a link: [link] [link]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
acsati
aktív tag
Nézegettem ma ezeket a Bryton belépő komputereket és a Rider 15 így kezdőként szerintem kielégítené az igényeimet. Azt tudja valaki, hogy ezt a Magene fordulatmérőt tudnám-e hozzá párosítani? (Ilyenem van régről, de telefonnal nem tudtam érdemben használni)
Decathlonban egész jó áron kapható, ennyit tudnék rászánni. -
6030D
Ármester
válasz acsati #189425 üzenetére
A Magene tud BT és ANT+-t is, szóval mennie kell. A Bryton 15 nem válogatós, a saját márkás szenzorokon kívül megy Polar szenzorral is. Haverom most cserélte a 4 éves 15-öt egy 15 Neo-ra, frissebb cucc, lehet, hogy jobban egéri, nem sokkal drágább. Vagy szettben, saját szenzorral, az eredeti kombód árához képest 3000 Ft-tal drágábban, ha lehet rendelni. Rendes bolt, gyorsan válaszolnak e-mailre.
Annyi, hogy nézd meg, mit szeretnél látni egyszerre egy képernyőn, mert mindkettőnél vannak fix mezők, ahol nem lehet bármit megjeleníteni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #189422 üzenetére
Mindent meg kell tenni, akár a második tányért is felszerelni előre a hatékonyság növelése érdekében csak ne kelljen edzéssel hátbaszúrni a fórumtársakat. Mindenesetre amióta új bringám van kiderült, hogy a karbon nehéz, az 1x váltás nem hatékony, így már csak az átütősről és a boostról kell kiderüljön, hogy sz@r és rendben leszek .
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
Tubeless outisok, érdekelne ki milyen guminyomással gurul? Főleg ha ilyen 90 kg körül van a rider.
Més que un club!
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #189430 üzenetére
Inkább egy visszakérdezés Milyen a tubeless outin? Van objektív értelme?
-
nagyúr
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #189432 üzenetére
A felütéses a halálom, általában ismert úton megyek sprintet szóval ilyen 20-30km nyélen, de ha mégis túrázok egy 100-ast tuti bekapok egyet A komfort nem érdekel, de lehet a felütés miatt belevágok
-
maximilian4
addikt
Na felraktam még este a kormányt. Nagyon betegen néz ki a kos kormány 30 fokos flare-rel. Nagyon furcsa volt mikor 780 milis renthal kormányról 420 milis kosra váltottam, most a 440 milis 30 fokos kormány hasonló érzéssel tölt el. Az egy dolog hogy felül csak 20 milivel szélesebb, na de lefele szélesedik mint az állat. 575 mm... furcsa, de jó. Holnap élesben is kipróbálom.
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #189434 üzenetére
Az a bandázs rózsaszín? ...ha nem bocsi, színtévesztő vagyok.
#189435bszg@...felraktad a terep hengert?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #189436 üzenetére
Erre mondta nagyanyám boldogult leánykoromban, hogy ciklámen, de ahogy a művelt francia mondaná, ‘missed me with that gay shit’, én már akkor is tudtam, hogy az egy virág, nem egy szín, szóval ja: pirosasrózsaszín.
Amúgy ez a kormány pontosan mire is jó?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Maximum1
őstag
válasz Napfénysüti #189430 üzenetére
90kg, 25mm GP5000TL, 6 bár
itt az ajánlása, ha jól emlékszem Te 28mm-en mozogsz.
5-re raknám.25-622 / 700x25C / approx. 300 g / 5,5-7,5 bars (80-109 PSI)
28-622 / 700x28C / approx. 345 g / 4,5-6,5 bars (65-94 PSI)[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #189437 üzenetére
Ha eldőlsz, a fékváltókar ér először földet és garantáltan törik .
#189421 Ringman: Érdekes, hogy a cikk szerint az 1x lánc a legtartósabb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
eddie1978
aktív tag
válasz parandroid #189437 üzenetére
A flare miatt befelé dőlő fékváltókarok mennyire használhatóak kényelmesen? Tudom ez szubjektív. A karokat közel függőleges pozícióra tervezik. Itt viszont befelé dől, emiatt szerintem pont a fékkar test éle és nem a síkabb része kerül a tenyér alá. A másik kérdés számomra a karok elérhetősége, kezelhetősége. A csukló itt befelé áll ahogyan elképzelem magam előtt a kézfejet. Ebből a pozícióból milyen kezelni? Tapasztalat van már valakinek?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Napfénysüti #189430 üzenetére
Elöl 5.5 hátul 6.0. 110 kg 28 mavic kerék.
#189431ivana
Nagyon is. Komfortosabb és semmivel nem lassabb mint a régi fakerék. Belsős 9.0-ra fújva.Azon a bringán amióta tubeless (1,5 év)nem volt defektem.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
MODERÁTOR
válasz maximilian4 #189434 üzenetére
Nem ferdül kicsi jobbra az első kerék?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Felnik ✔️
Agyak ✔️Akkor még egyszer, kit ajánlanátok kerék fűzésre? Semmi extra, csak jó lenne ha valaki profi cuccal csinálná meg. Egy nevet már kaptam, köszönöm de a több jobb!
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
nemeth989
senior tag
válasz Napfénysüti #189430 üzenetére
90kg, DT kerék, 28mm-es Gp5000 nekem elől 5,5-5,8 között, hátul 6-6,2-n megy.
6,5barral kezdetm el elől-hátul, most már nagyjából alakul így érzésre.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
Ringman
nagyúr
bike24-ről vasárnap este rendeltem, tegnap (!) ideért a tubeless szett, még jó hogy szerda reggel raktam fel az új gumikat belsővel, azt hiszem így is marad az első defektig
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest