- BYD Atto 3 menetpróba
- Mobil flották
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz barcasattila #163353 üzenetére
Igen így gondolkodom, amiben nem segítettek a szervizesek sem, akik szintén azon az állásponton voltak, h felesleges hozzányúlni ha nincs baja.
És nem is szar helyekre hordtam, Pécsen pl. az Imperátorban volt szervizben Magyarországon utoljára.De épp ez az, h ez van leírva a "nagy könyvben", h ne nyúlj hozzá ha nincs baja.
Én is a gyári előírás szerint tartom karban a gépeimet, nyilván van tartva a bicikli üzemórája a rúgószervizekhez (ProBikeGarage), nyilván van tartva a motor futásteljesítménye (Drivvo). A DOT fékfolyadékot abban én is időben cserélem. Mondjuk abba is szintetikus olaj van és mérföldre pontosan cserélem, de ha a japán 8000 mérföldet írt a kézikönyvbe, akkor minek cseréljem 3000 km-enként? Mondjuk az autó az pont leszart igáslónak van használva, de az itt a szigetországban úgyis fogyóeszköz.[ Szerkesztve ]