- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gonger
senior tag
Sziasztok,
trekkingen van észrevehető különbség egy 2014-es Deore(KTM-en) és egy 2019-es Alivio (Merida) hátsó váltók között? -
Runner_fxr
Ármester
válasz DonDennis #160050 üzenetére
Ja és még valami, bár annyi előnye van az E-bike-nak egy analóg bicajjal szemben, hogy látod a megtett km-t, amit a motor tárol, tehát hiába cserélnek rajta kijelzőt, akkor is a tényleges megtett futást látod. Viszont ha tuningolva volt, kiütötték belőle a 25-ös korlátozást, akkor amit mutat azt szorozd meg 2-3-al, mert tuning esetén nem pontosan mér, jellemzően jóval kevesebbet.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz itouchfan #160148 üzenetére
Köszi.
Nem tudom merre laksz de mivel említetted Nagykovácsit így arra gondoltam hogy Solymárvölgynél van egy alagút, ott áttudsz jönni a Kevélyhez, esetleg a pilist is betámadhatod, vissza meg Piliscsabán de egész Dorogig tudsz menni, még a Kétágú hegyet is beveheted montival.
Nem tudom mennyire ismered a merretekerjeket, jobbra fent beírod amit keresel, balra a bringára kattintva átvált montis útvonalra, jobb klikkel jelölgetsz, baloldalt a menüben Lefele mutató nyíllal meg a gpx fájlt töltöd le.
Középen bejelöltem a Solymárvölgyi átjáró alagutat[ Szerkesztve ]
-
Andris837
senior tag
Múltkor érdeklődtem, tanácsokat kértem. Végül eljutottam a döntéshez és egy Neuzer Firenze 300 mellett döntöttem.
36 küllős, lockoutolható teleszkóp, kazettás hátsó agy, felszerelt.A 36 küllőt itt ajánlották, talán a teleszkópot is. A kazettás hajtást pedig a boltban tanácsolták mivel jóval strapabíróbb, így összevetettem a dolgokat és döntöttem. Nézegettem még a cross trekkingeket, de azok "felszereltségben" jóval elmaradnak a sima trekkingtől és nem nagyon járok földúton, szóval nincs szükségem nagyobb terepet bíróra.
iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
-
-
Zsohi
őstag
Még ha nem is űrtechnika, de egy jól átgondolt megoldás. A hajtáshatékonysága rossz és ezért is kapott 'zárható' tagot, a hajtókarokat a lánc nem rángatja és fékezés alatt is aktívabb a többieknél. A leverage ration(emelő arány? ) alacsony ami nekem például nagyon is jó, mert közel 95 kiló vagyok menetfelszerelésben. Az viszont tény, hogy elég progresszív, de viszont a mai levegős rendszerek mind úgy hirdetik, hogy 'coil like', de mind1 majd kiderül milyen. A quality of life megoldások is jók, mint a kivágás az alsó csővőn, a kábel elvezetése lent, syntace x-12 tengely, könnyű és akkor ott 10 év garancia ami átszáll a következő tulajra. Az olyan nyalánkságok, mint a tűgörgős csapágyak, finoman állítható geo, Eightpins dropper, Evo6, bár ez az utóbbi kettő nálam kimarad. A lényeg a lényeg, hogy én már így látatlanban is elégedett vagyok és alig várom, hogy rátegyem a kezeim.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Teasüti
nagyúr
Szép estét!
Fox tagokhoz van letölthető service manual vhol?
2004-es Float R érdekelne, alkatrész cikkszámokkal esetleg ha ezek publikusak. Vagy egy service kit vhonnan. -
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #160160 üzenetére
De, ahhoz fel is kell ám jutni. Értem én, hogy egyesek szerint az e-bike "csalás", de akkor a bike parkos felvonó az mi?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz Somatom #160161 üzenetére
Endurós haveromnak hála én már megszoktam, hogy a lefelé veretős bringások másképp gondolkoznak mint én, watt, pedálfordulat, pulzus, a bringa súlya, mászóképesség számára értelmezhetetlen fogalmak, felfelé a bringát tolni kell és hogy annyira ne legyen ciki, cool neve is van a dolognak: pushbike . A szintemelkedést, átlagsebességet nem méri, vagy legalábbis nem érdekli, ha talál egy jó lejtőt vagy ugratót, 100x visszatolja, hogy újra leveresse. Már nincs bajom vele, tök türelmesen várok rá felfelé, ő meg vár rám lefelé és már meg sem hallom, amikor kezdi ecsetelni, hogy 2.6" Maxxis Minion alatt minden gumi outira való . 100%-ban persze sosem fogjuk megérteni egymást, de azért jól megvagyunk, béke van. Vótmá, de témába vág és vicces: XC vs DH
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #160161 üzenetére
Még nagyobb csalás.
(#160162) jjeahh...ha ikszcés vagy akkor öltözz ahhoz méltóan,tehát cicanadrágot fel!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz tacto #160163 üzenetére
Nem ronda képen sem. Ehhez hasonló lyuggatott vinilint vehetnék viszonylag jó áron én is, de félek, hogy nem szellőzik elég jól, a Northwave hasonló cipőinél pl. külön kiemelik, hogy a szellőzése max közepes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz jjeahh #160162 üzenetére
Megértem. Ezek számomra sem lényeges paraméterek. De, azért pushbike, nemááá. Pályán lefelé nincs gond, üvölti az ember, hogy páááályaaaa és usgyi. Az outisoknak viszont nem ártana tükör. Azt hiszik, hogy az aszfalton ők a gyorsak, ezért max egymás miatt néznek hátra. Soxor feltartanak. Nem tudom, hogy mennyire pofátlanság ilyenkor üvölteni, hogy pááályaaaa.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
-
gonger
senior tag
Sziasztok,
egy kényelmes cross trekkinget keresek, de felszereltség terén nem vagyok naprakész, hogy mi az ami ár-érték arányban is jó vétel.
A keret max 200, (legfeljebb egy kicsivel mennék ettől feljebb)
Felhasználás: 90 % város, vagy város körüli kisebb túrák a családdal, vagy csak örömbiciklizés a dolgos hétköznapok feledésére. Telóhoz nem ragaszkodom, de úgy tűnik lassan elkerülhetetlen ebben a kategóriában, felhasználásik terület miatt jórészt kikapcsolva használnám, szóval nem zavar, hogy ha kormányról nem lock-olható.Ráülve ezekre kb 2-re szűkítettem a kört kényelem szempontjából. (egyébként alig van bolti készlet a vírus miatt, kb 1 hete járom őket)
Merida Crossway 100 (2019) - cca 200.000 Ft - boltból, ÚJ
Váz anyaga: Crossway TFS-D-S
Villa: SR NEX HLO 63
Váltókar első: Shimano Altus SL-M2000
Váltókar hátsó: Shimano Altus SL-M2000
Első váltó: Shimano M370 48
Hátsó váltó: Shimano Alivio
Hajtómű: SR XCR 48-36-26 CG
Hajtóműcsapágy: FSA TH-7420ST Cartridge Bearing
Fogaskoszorú: Shimano CS-HG200-9 11-34
Lánc: KMC M99
Kerékagy, első: Shimano Centerlock
Kerékagy, hátsó: Shimano Centerlock
Felni: Merida comp D
Fék: Shimano M315 160 mm
Fékkar: Shimano M315
Külső gumi: Merida Speed 40 ref
Stucni: Adjustable pro OS A-Head - vajon mikor fog kikotyogósodni????
Kormány: MERIDA comp 660 R25
Nyeregcső: HL SP-405 Suspension 27.2
Nyereg: Cross Sport DDK-5103/2380
Markolat: Crossway Ergo
Tömeg: 13.52 kg
KTM Life Road (2014-es modell) - használt, de ÚJSZERŰ, tényleg szép, kb. garázsban tárolták megvétel óta. 190 e Ft-ért hirdetik, sokat nem akarnak belőle engedni, max egy 10-est (csomagtartó és sárvédő most lett rá felszerelve, bár erre nekem nem lenne szükségem) - Én azt gondolom, hogy a kora miatt kb 160-165e lenne a reális piaci ára:
Váz: alumínium 6061
Villa: Suntour SF14 NEX MLO 700C, mechanikus Speedlock-kal, rugóút: 63mm
Súly: 13.8 kg
Kerékagy: Shimano M475-6b
Felni: Remerx Dragon L719 Disc 700C
Külső gumi: Schwalbe Tyrago 37-622
Váltókar: Shimano Altus M310
Első váltó: Shimano Altus M310
Hátsó váltó: Shimano Deore M591
Hajtómű: Shimano M361 48-36-26/CG
Középcsapágy: Shimano UN26
Fogaskoszorú: Shimano HG31-8 11-32
Fokozatok száma: 24
Pedál: Wellgo C-127 MTB-Alloy - tudom, ez szar, de van spd-m
Fék: Tektro HDC-300 hidraulikus tárcsafék
Féktárcsa: Tektro 180/160 mm
Kormánycsapágy: Ritchey OE Logic Zero Drop-In
Kormány: KTM Line HB-KT3 Lowrizer 25.4/620
Kormányszár: KTM Line AS-009 A-Head, 17°
Nyereg: KTM VL-3257
Nyeregcső: KTM Line SP-620 350/27.2
Letámasztó: KTM Line 006Ezekkel a paraméterekkel melyik a bestbuy szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Tegnap ezeket hozta a futár....
Shimano CS-HG400 9 sebességes fogaskeréksor [Dobozos, 11-32]
BBB BTL-125 láncnyúlás mérő multiszerszám
Shimano Deore (CN-HG53) 9 sebességes lánc [116 szem, Dobozos]
Sunrace CNQ09 9s. patentszem
Motorex Bike Grease 2000 (100g tégely) nyomásálló kenőzsírLáncnyúlás mérő teljesen beesik azaz cserélni kell a láncot.
Ha már megvettem az új hátsó sort akkor azt is cserélem.Kérdésem pedig hogy ha belemelegednék életem első "nagyobb" szervizelésébe és szétszedném a középcsapágyat akkor benzin vagy gázolaj (hétvégéig ez a max. amit be tudok szerezni) jó lehet a régi zsír eltávolításához?
WD40 lánctisztító van még itthon ha esetleg érdemes próbálkozni vele.
-
Somatom
veterán
válasz Napfénysüti #160168 üzenetére
Terepen nem nagyon jár outis. Nekem viszont nincs minden felhasználási módhoz külön bringám. Csak egy van terepre, piacra járni, ügyintézni, stb. Megértem, hogy ők sportolnak, én viszont haladnék. Amikor ráérősen szüttyögök, mert épp olyanom van, akkor nem játszom a king of the roadot, hanem szépen félrehúzódok és figyelek a hátam mögé.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Kempetlen
tag
válasz gonger #160169 üzenetére
Az első a fémhulladék kategória, a második csak félhulladék.
Tektro fék, instant kuka Suntour teleszkóp, ráadásul jól be is lehet állva mindkettő a tárolás miatt. Ilyen szempontból nem annyira nyerő – az amúgy általában nem igaz – garázsban állás.
Az a használt, amiről írtál, kb. 80 ezret érne, de tényleg csak újszerű állapotban. Én első-hátsó karbon villás, full Ultegra szettes országúti Specialized-ot vettem 170-ért. Csak a miheztartás végett...
Valami klasszikusabb, merevvillás, jó felszerelésű gépet néznék személy szerint ennyiért, cross, fitness, urban vagy MTB 29 stílusban. A trekking kategória kikerülhetetlenül a bringák szürke szamara, arra én nem építkeznék.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
gonger
senior tag
válasz Kempetlen #160172 üzenetére
A végén megtartom a patika Csepel Royal ***-t, ami ezek alapján a vasárban menne el :-)
de az a gondom, hogy fáj rajta a derekam. Fitness-t ezért vetném el, ott is általában negatív geo-kat látok.
Viccet félretéve 200 körül tényleg ilyen szarok ezek a bringák egy hétvégi családos felhasználásra?
Én a lentebb emlegetett Neuzert sem látom jobbnak. -
Sped
aktív tag
Beszereztem egy Team Sunwebes ruhaszettet, de a kesztyű egy mérettel kisebb, mint amilyen kéne, ha valakit érdekel elpasszolom. Egyébként az All4cycling-ról lett rendelve, DHL-el szállítottak extra gyorsan, és mivel 150 Euro fölötti volt a rendelés, így ingyen. Mez, nadrág és zokni is tökéletes lett, a kezem méretét valójában én mértem el, hihetetlen, de igaz.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
Kempetlen
tag
válasz gonger #160174 üzenetére
Én a lentebb emlegetett Neuzert sem látom jobbnak.
Jól teszed. Az egy fos.Újonnan szarok, igen. Nem tudom a magasságod és a súlyod, de csak egy példa így hirtelen: 2017 Giant Rapid 0. Itt vannak a specifikációi. 200-ra ledumálva már most sokkal jobb vétel annál a kettőnél, amit írtál. Normális Shimano fék, nem régi, 105-ös váltók stb. Itt érdemes még nézelődni:
• apro.bikemag.hu
• bolha.testbike.hu
• Facebook csoport #1
• Facebook csoport #2
• Facebook csoport #3
• Facebook csoport #4
• Facebook csoport #5[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz Kempetlen #160176 üzenetére
Magasság 175 cm
Belső lábhossz 78 cm
súly 72 kgAmi tényleg fontos: porckorong kiboltosulás miatt derékfájós vagyok, ha nagyon előre kell dőlnöm, de a városi tápos bringa csopper kormányt azért kerülném :-)
Egy 8,5 kg-os országútit adtam el, szóval a súlyban mindenképpen szoknom kell a nagyobbat, de inkább a kényelem a fontos.
Montit eddig nem néztem, de tudom a körmös, terepgumit le lehet cserélni . -
Mela Kehes
addikt
Üdv!
MapMyRide alkalmazást használok és a honlapon szoktam nézni az adataimat. Az a baj, hogy csak havi bontásban látom és a workoutra nem lehet rákeresni. Békéljek meg ezzel vagy csak valamit nem vettem észre?
"Ha lehet menni akkor menjünk, ha meg tökölni kell akkor meg tököljünk."
-
-
Kempetlen
tag
válasz gonger #160177 üzenetére
Akkor még stimmelne is méretben az a Giant, amit hirtelen találtam. Max felraksz rá egy nagyobb hajlású kormányt, vagy nagyobb dőlésszögű / rövidebb / hosszabb kormányszárat. Ezekkel sokat tudsz játszani, így magasságban és előrenyúlásban is jópár centivel arrébb tudod pakolni a markolatot.
ZolkoW: Igen, ez is kényelmesnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
DonDennis
senior tag
válasz Runner_fxr #160149 üzenetére
Köszi a részletes választ, akkor viszont lehet inkább csak egy sima biciklit célzok meg és ezáltal kisebb távokat mert így karantén elütésnek azért fájna 700-800.000Ft egy biciklire :/
"Why would I sit down? I'm always on my feet." - Dominick Cruz / "I can't read, can't write, can't do math... but I can compete" - Julian Edelman
-
Kempetlen
tag
válasz Kempetlen #160181 üzenetére
És akkor egy példa a montira: Focus Whistler SL 29
Erre mehet egy Schwalbe Hurricane, vagy valami full slick, és meg is vagy.
Nagyjából úgy 500% élmény pluszban az eredetileg írt trekkingekhez képest.Btw: érdekes lett ez a 2020-as Hurricane. Kíváncsi vagyok, mennyire halk az eddigiekhez képest aszfalton. Továbbra is ugyanez a futóéles megoldás szerencsére. A legjobb a javarészt aszfalt és kevés földutas használatra.
[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
válasz DonDennis #160182 üzenetére
Én azért face csoportba,meg tesztbike oldalon látok most is jópár hirdetést ami 1-1.5milás bicót kinál eladásra face csoportba rá is kérdeztem ez egyiktöl hogy most szerintem kevés ember fog 1 miláért bicót venni,föleg a mostani helyzetbe.Visszairt hogy ki tudja,lehet valaki ép most keres Mondjuk tesztbike oldalon most szépen felmentek a használt cuccok árai.
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
adott egy Cube Nature Pro kerékpár, ami 2013-ban lett vásárolva, újkora óta nálam van. A vázban kb 7000-7500 km lehet. Itt egy kép a kerékpárról: [Cube Nature Pro 2013]
A probléma az vele, hogy a nyeregcső állandó jelleggel becsúszik a vázba. Erre kb az elmúlt bő egy évben lettem figyelmes. Zsírozva nincs, teljesen szárazra át lett törölve a nyeregcső és belül a váz is. A nyeregbilincset viszont ha embertelen módon megszorítom, akkor is becsúszik a nyereg. Ha rajta ülök kb 30 km út során már lehet utánállítani a nyergen. Szerintetek létezhet, hogy a nyeregbilincs valamelyik komponense fáradt el? Esetleg a nyeregcsövem kopott meg a járatos szakaszon, és amiatt kell egyfolytában utánállítani? Itt egy közeli kép a nyeregbilincsről: [nyeregbilincs] A(z alu)váz az hibátlannak tűnik, nincs repedés vagy arra utaló jel.Volt valamelyikőtöknek hasonló problémája? Nagyon zavaró a dolog egyébként.
Köszi előre is!meg
-
6030D
Ármester
válasz gonger #160169 üzenetére
Szerintem a Merida annyira nem rossz, ráadásul értelmes fék van rajta. Az állítható stucnikat mindenki fikázza, haveromnak kb 8 éve van fenn a bringán, meg sem mozdul (crosstrekking, a srác formától függően 84-93 kg között). Az elején beállítod, utána nem nyúlsz hozzá, és nem fog az mozogni. Ha igen, akkor 3000 Ft egy új stucni, és már tudod, melyik kormányállás a jó neked erre a bringára, így veszel hozzá egy olyat.
A nyeregcső szintén megosztó, van aki szerint jó, van aki szerint tönkre megy. Ha tönkre megy, akkor veszel egy új csövet 3-5000 Ft-ért. Ha nem vagy 120 kg, nem hinném, hogy ezek a cserék egy éven belül történnének.
A használt KTM-re csak annyit, hogy 2-3 évesen a listaár feléért szoktak elmenni a bringák, ez meg 6 éves. Itt van kb a mostani verziója, jobb fékkel, meg hátsó váltóval (ami a leírásból lejön), tehát használtan az szerintem nem akkora deal 200-ért. Ha alacsony vagy, esetleg nézd meg ezt is, vagy kérdezd körbe a környékbeli Herviseket, milyen méret van. Szerintem nem rossz ennyiért. Bővebb spec.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kempetlen
tag
válasz peugeotmate #160185 üzenetére
Volt-volt. Egyrészt segíthet, ha kicsit megdörzsölöd csiszolópapírral, másfelől a váz belsejét is érdemes tisztítani tárcsaféktisztítóval vagy alkohollal. Nyeregcsőbilincset amúgy is vennék újat, és akkor már lehetne valami pofás imbuszos. Ha ezek sem oldják meg, akkor vegyél új nyeregcsövet!
Karbon nyeregcső esetén szokták írni a karbonzsírt, szóval ha mégis kellene kenőanyag, hogy ne nyiszogjon, azzal érdemes próbálkoni. Az, ha jól tudom, kicsit ragadósabb, vagy van benne valami dörzsanyag is.
6030D: Jó, de ki az az állat, aki megvesz egy ilyen Meridát, ha ugyanannyiért ilyet vagy ilyet kaphat? És ez kb. 30 másodperc keresés eredménye volt.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Kempetlen #160187 üzenetére
Én csak reagáltam arra, amit kérdezett.
Ha jó a full merev, akkor én elérhetőséget is tudok adni egy Trek Emonda vázas fittnesre, mint az új, 105 váltó, Tiagra hajtás+fék, 8,3 kg, 1-gyel kezdődő ár. De nem ez volt az alapfelállás.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
gonger
senior tag
válasz 6030D #160188 üzenetére
Érdekelnének a részletek.
Kaptam egy Cross ajánlatot már Trekkre, ami szintén egy keveset használt, de régi modell:
https://www.thebikelist.co.uk/trek/8-5-ds-2014
19,5"-os váz, ráülve nem volt kényelmetlen, de a gyári javaslat nekem 17"-est írni.
Illetve bőven 220 fölött lehetne elhozni, ami szerintem szintén sok, ráadásul a vázba épített isozone szerintem nem is annyira vált be, mert később elhagyták a gyártásból. -
dgyuri0123
nagyúr
válasz gonger #160169 üzenetére
Én tuti ezt venném inkább (most) 159e-ért újonnan 2 év garanciával.
"csak a zene van"
-
6030D
Ármester
válasz gabro0 #160192 üzenetére
A teljes sztorit nem tudom, de elvileg adott volt a váz, de akinek épült, annak hosszú lett volna kossal, ezért kitalálták, hogy legyen fittness, mert alkatrész van hozzá. De nem tetszett az illetőnek, ezért eladó. Elvileg. Mindegy, eladó, az a lényeg.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tomic
addikt
Szerintetek ez a [Cube] ajànlott ennyiért?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mela Kehes #160178 üzenetére
Most nézem...a training fül nyílik le és ott a workouts is,ott meg a go to gombon választhatsz évet.
(#160185) peugeotmate...ahogy azt már írták,törölj be a vázba is és jó lesz,szinte kizártnak tartom,hogy rossz nyeregcsővel adta ki a Cube. Én egy hegesztő elektródával szoktam betolni száraz rongyot,miközben fogom a végét,nehogy beessen,utána meg egy fújásnyit beporlasztok teflonos olajból a lyuk közepébe,a levegőbe,ami éppen elég ahhoz,hogy sem ne recsegjed,de be sem csússzon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
DonDennis
senior tag
válasz Runner_fxr #160149 üzenetére
Mi a vélemény a Decathlonos e-bikeokról? Illetve az S-es méret nekem túl kicsi lenne? Sajnos nincs M-es pedig az ár jó, főleg ha úgy veszem, hogy lehet 3-4 hónap múlva drasztikusan kevesebbet fogok csak biciklizni.
"Why would I sit down? I'm always on my feet." - Dominick Cruz / "I can't read, can't write, can't do math... but I can compete" - Julian Edelman
-
Toobee
veterán
Taposósoknak Aboutyou-n LILLA25 kuponkóddal lehet venni jó áron Terrexeket. A talpukról nem tudok semmit, úgy látom már nem is egységes, van Conti, van Adidas feliratú. Hogy mi maradt a Fiveten Stealth örökségből, azt nem tudom.
Terrex AX3 Mid GTX - ez pl.: 20.600 Ft-ra jön kihttps://barbieripnk.hu/