Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zola007

    veterán

    válasz -=RelakS=- #15598 üzenetére

    Ez szép és jó, de mivel többsávoson bal oldali sávban voltam, ha balra rántom ,akkor szemből totálkár, ha jobbra, akkor pedig a mellettem haladót vágom telibe :)

    a srác saját bevallása szerint se nagyon fékezett, én meg már majdnem álltam, bármelyik oldalra 20-30 centi és kifordítja a kocsi farát az ütközés, így is beakadt a vonóhorog a teherautó hűtőjébe, ezért lett teljes totálkár, de az alváz és a csomagtartó alaplemeze is meggyűrődött, szóval lehet tippelni az ütközés erejére.

    Féktávon álltam meg, abs nélkül, kb pont a határán válthatott a lámpa, azonnal kezdtem fékezni és szerintem már pirosra is váltott mire ténylegesen megálltam.
    Száraz úton 50-60-nál (14-17m/s) átlag reakcióidővel (kb 1 mp) durván 30-40 méter a féktáv, kb 2mp a sárga, tehát éppen megállsz a vonalig ha fékezel, amint vált

    Az oktatódnak üzenem, megnézném, hogy ő
    1, felnéz
    2, realizálja hogy sárga
    3, elkezd fékezni
    3, tükörbe néz, fékezés közben
    4, észreveszi hogy a mögötte lévő nem fékez
    5, belenéz a jobboldali tükörbe és felméri a mellette lévő sávot
    6, felhagy a fékezéssel és irányt vált

    ebből arra következtetek, hogy az oktatód még bőven féktávnál nagyobb távolságra volt a lámpától az említett helyzetben
    De ha ezt nekem 30-40 méteren megcsinálja, akkor veszek neki egy láda sört

    [ Szerkesztve ]

    Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

Új hozzászólás Aktív témák