Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arn

    félisten

    válasz jjeahh #154771 üzenetére

    tudom mirol beszelek :) terepen minel kisebb lesz a gordulesi ellenallas, minel kisebb a gumi anyaganak az ellenallasa az ut egyenetlensegeivel szemben. a conti jobban elnyeli a rezgeseket, kevesbe zokkent ki a tekeresbol es "fluidabb" erzes.

    a guminyomas a masik... mert maganal a gordulesnel ugyan elonyosebb lehet terepen az alacsonyabb nyomas (lsd fent), viszont minel tobbet kell "pumpalni" tekeres kozben a hatuljat, annal tobb energia vesz el. detto a minta... vmelyik jobban beleharap a talajba, mert szetterul, ahogy pumpalod tekeres kozben, jobb a tapadas, de lehet nagyon megno a gumi ellenallasa. egy gordulesi ellenallasos dobon ezen esetek csak egy reszet tudod kiszurni - statikus teszt vs dinamikus viselkedes.

    meg kell talalni a megfelelo banaszot a kenyelem, tapadas, gordules komboban :)

    facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

Új hozzászólás Aktív témák