- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz beleriand72 #143699 üzenetére
Biztos vagy abban, hogy ez a biciklizés lényege? Itt, a topikban valóban többen vagytok olyanok, akik sportolásra használjátok a bringát. De, kint az utcákon azt látom, hogy a többség számára a bringa nem sporteszköz, hanem egy praktikus módja a közlekedésnek. Szvsz. a többség számára a biciklizés lényege az eljutás A -ból, B -be
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
samujózsi
tag
válasz beleriand72 #143699 üzenetére
Hát biztos igazad van, én kicsit másképp nézem a túrázást. Szerintem ott a kirándulás a lényeg, nem az, hogy ki bír többet/gyorsabban.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
beleriand72
tag
válasz Somatom #143701 üzenetére
Én se feltétlen kimondottan sportcélokra használom (47 éves, 115 kilós vagyok) talán inkább a biciklizést tartom (per pillanat) olyan társas elfoglaltságnak, ami kikapcsol, némileg formában tart, változatos, sok összetevőjét én döntöm el, egészséges. Pusztán közlekedési szempontból messze nema leghasznosabb, bár mondjuk környezetkímélő, ám igazán nagyon korlátozottan használható ilyen célokra.
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
beleriand72
tag
válasz samujózsi #143702 üzenetére
Én is azt mondom, épp ezért nem szimpatikus erre a célra, számomra
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Somatom
veterán
válasz beleriand72 #143703 üzenetére
Milyen korlátokra gondolsz? Ma mentem egy ügyintézős kört XII. -> XI. -> VIII. -> XIII. -> III. -> XII. címekkel. Sztem jobban jártam, mintha autóval mentem volna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
beleriand72
tag
válasz beleriand72 #143704 üzenetére
Egyre kevésbé az a lényege a biciklizésnek, hogy eljuss aból bbe, hanem hogy jobban megismerd magad és környezeted, nem elsősorbansporteszköz, de nem is csak közlekedési eszköz.
Túra... Én 100 kmes túrásokhoz csak akkor csatlakoznék, ha kb megfelelek a feltételeknek, ha csak motoros bringával megy, akkor téged ott nem biztos, hogy egyenlő partnernek fognak tekinteni. Én biztos akkor inkább az 50 kmes túracsoportba próbálkoznék. 😀MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
beleriand72
tag
válasz Somatom #143705 üzenetére
Vidéki gyerek vagyok, Pesten félóra után fuldoklom. Szerintem többet ártasz ezzel magadnak.
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Somatom
veterán
válasz beleriand72 #143707 üzenetére
Minél többet? Annál, mint ha autóval mentem volna? Azt javaslod, hogy az egészségem érdekében inkább autózzak Budapesten, mint bringázzak? Hááát ...
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
válasz beleriand72 #143699 üzenetére
Szerintem a probléma inkább az, hogy hozzáértés, tapasztalat nélkül, szítják a tüzet jó páran a pedelec ellen! Ez sem tesz jót a kerékpáros társadalomnak!
Nem akarlak megsérteni, de Te is mondtál pár akkora hülyeséget, hogy az embernek a haja égnek áll! Milyen gázt húzol egy pedelec-en? Ilyen azokon egyáltalán nincs. Nekem jó pár ismerősömnek van pedelec MTB kerékpárja, de egyik sem viselkedik úgy mint amiket itt leírtál. Én őszintén szólva még egyetlen Trail/Enduro montist nem láttam, aki vehemensen ellenezte volna az eMTB terjedését. Épp azért nem, mert tisztában vannak vele, hogy egy ilyen rendszer mennyire jól passzol ehhez a bringázási stílushoz. Szó nincs se menőzésről, se lustaságról, csupán hatékonyabb, sokkal élvezetesebb. Azok akik főleg pedelec-et elleneznek, országútisok és XC-sek. Illetve néhány túrázó, akinek az az élete, hogy reggeltől estig a bringán ül, ők nem annyira értik ezt, de talán épp azért, mert abban a műfajban ahol ők bringáznak, nincs is annyira létjogosultsága a pedelec rendszernek.[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Egyébként én minden hater-nek és szkeptikusnak ajánlanám ezt a kis szösszenetet:
[link]Maxi
-
beleriand72
tag
válasz Runner_fxr #143709 üzenetére
Leírtam, hogy elismerem az alapkoncepció nem volt rossz, amikor kitalálták. (Nyilván a gázkar idézőjelben értendő, legyen akkor egy gomb, amivel a rásegítés növelhető.) Ahol nagyon nem tetszik az elterjedése az - az általad is említett - túrázás (kis kompromisszumokkal, akár el is fogadom), és nyilván az országúti használat. Pesti közlekedésre, munkába járni szerintem fölösleges luxus. Ha szívni akarja a szennyezett levegőt, akkor menjen az ember sima kerékpárral, ha siet vagy sok az emelkedő, akkor pl elektromos robogóval. Én biztos hogy napi szinten a szabadban nem szelném át a várost.
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
beleriand72
tag
válasz beleriand72 #143711 üzenetére
...pedelec...kipróbálnám, használnám a kerékpárommal felváltva. Simán el tudom magam képzelni, hogy 10 év múlva valami hasonló lesz a seggem alatt, egyenlőre jól esik a szenvedés .
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
samujózsi
tag
válasz Runner_fxr #143709 üzenetére
Most mondjam, hogy te is írtál hülyeséget?
Túrára, feltéve, hogy bírja akkuval, pont ideális lenne egy ilyen járgány a gyengébbeknek, idősebbeknek, akár országúti, akár XC jellegű túra.
Szerintem. Milyen jó is lett volna, akár a Budakeszi úton, akár Dobogókőre fel...
Ha nem versenyről van szó, akkor talán az empátia hiánya lehet az ellenzés oka (mondom ezt úgy, hogy sohasem ültem ilyenen és vélhetőleg nem is fogok).[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
félisten
válasz planbmokus #143601 üzenetére
Köszi.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz beleriand72 #143706 üzenetére
Mikor valahol olvastam,hogy Európában éllovasok vagyunk az egy lakosra jutó kerékpározók számát illetően,csak hitetlenkedtem,aztán...kiderült,hogy igaz,mivel a magyar rendszeresen kerékpározók nagy részét azok teszik ki akik közlekedési eszközként használják kerékpárjukat és nem sport,vagy szórakozás céljából...tehát igen,egyelőre azok vannak többen,sokkal többen,akik A-ból B-be jutás miatt ülnek drótszamárra.Az egy másik kérdés.hogy ezen emberek zöme vidéki,tanyabájkkal (vagy valami teszkós csodával) közlekedik és talán majd évtizedek múlva fog elektromos kerékpárt vásárolni.
Runner...ha már itt vagy megkérdezem. 7végi maraton 8-10 e-bike lovasának rajtját várva azon morfondíroztam hogyan és főleg milyen mértékben garantálható a rásegítéses vasaknál az egyenlő,vagy közel egyenlő műszaki feltételek melletti fair versenyzés? Hallottam,hogy egyetlen aksival kellett végignyomni a távot,de ismereteid szerint mekkora motornyomaték,rásegítés és aksierő különbség lehet egyes ilyen enduro/trail pedelec-ek között? Lehet-e ezt pariban tekinteni az analóg kerékpárok közötti különbségekkel,mint főleg súly és váltásteljesítmény,vagy egy pedelecnél ez egyértelműen eldöntheti a verseny kimenetelét?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
félisten
válasz Hasaggymeg #143715 üzenetére
Én "nagyon sok" low budget elektromos kerékpár látok.
A legtöbbön nincs ugye pedál se, de kategóriát tekintve attól még az. -
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #143715 üzenetére
Ha csak ennyi volt a kikötés, akkor sztem ez eldönti a versenyt. Nálam az eco fokozat épphogy rásegít, boost -ban viszont vidáman hasítok fel a 20% -os emelkedőn. Nyilván az utóbbi nagyobbat harap az akkuból. Ha vki egy 500Wh -s akkuval indul, annak be kell osztania az elektromos teljesítményt. 1000Wh -s akkuval viszont végig tudja tekerni minimum közepes rásegítéssel. A max. akkukapacitást ki kéne kötni egy ilyen versenyen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz D1Rect #143716 üzenetére
Ilyen-olyan elektromos,vagy éppen belsőégésű minimotorral ellátott ütött-kopott tragacs már most is van,nem beszélve az egyre elterjedtebb amolyan bevásárló szekerekre (vagy minek hívják),de én itt kizárólag a rásegítéses,vagyis "ha nem tekered nem segít" kerékpárokra gondoltam.
Más...82 km/h ?! Nem csoda,hogy időnként végzetes balesetet szenved egyik-másik. Egy sokkal biztonságosabb motorkerékpárral,vagy autóval is roppant kockázatos lenne ekkora tömegben,centikre egymástól nyolcvannal száguldani.
(#143718) Somatom...tudtommal ez volt az egyetlen kikötés,ami mondjuk jogos is,mert egy szatyor aksival hátadon bizony végignyomhatod búsztosan az egészet...de ha ilyen akkumulátor különbségek vannak,akkor valóban arról is kellene szólni valamit.Mi van a motorokkal,azok között nincs ilyen eget-verő különbség?
(#143720) Somatom ...hát itt Budapest körül elcsodálkoznál mikor mami megérkezik egy ilyen verdával,majd kiszáll és besétál a zöldségeshez kis szatyorjával.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #143719 üzenetére
Amit a képen mutattál, azt mozgáskorlátozottak használják.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #143719 üzenetére
70 fölött mentem már én is... 15%-os, hosszú lejtőn...
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #143719 üzenetére
De, van. Ezeket a paramétereket mind szabályozni kéne. Sztem országúton, enyhe terepen az ilyen versenyzésnek semmi értelme. Ahogy Runner is írta, a kemény terep az teljesen más tészta. Ott nem elég az, hogy kapcsolsz egy boostot és hajrá. Azt a megnövekedett teljesítményt és súlyt le is kell tudni kezelni. Jópár éve kipróbálhattam crosspályán egy CR250 -es Hondát. Csak pár kört mentem vele, tolt az adrenalin, de sosem felejtem el azt a fáradtságot amit utána éreztem. Kezem-lábam remegett, úgy szedtek le a motorról. Pedig, azt még tekerni sem kellett.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #143721 üzenetére
Én is,talán 76 volt a max,de akkor már jó sok adrenalin lehetett bennem és gondoltam is rendesen egy esetleges esés következményeire,pedig előttem,utánam száz méterekre sem volt senki. ...de 82?!...egy olyan "tömegben"
(#143725) cdl...ráadásul a nyugati társadalom elöregedése is a rásegítés malmára hajtja a vizet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
cdl
senior tag
A pedelec témához:
Most, hogy a Fertő tónál campingeztünk 1 hétig, ledöbbentem a elterjedtségén.
Az osztrákok legalább 40%-a ilyennel teker. Persze a nyugdíjas korosztály többségben volt.
Meg is van a létjogosultsága.
A hegyes vidéken még az outi szekcióban is megértem a használatát.
Így idős korban sem kell lemondani a szeretett hobbiról. -
TayRol
veterán
-
ZolkoW
őstag
válasz beleriand72 #143711 üzenetére
Szerintem ott is meglenne a létjogosultság, ahol mondjuk egy csapat túrázik, de vannak gyengébb tagjai, ÉS ez mindenkinek rendben van. A "rendben van"-t nem úgy értem, hogy indulás előtt mindenki aláír egy nyilatkozatot , hanem hogy aki gyengébb, az mondjuk olyan alkat, hogy akkor ő pedelec-kel megy. Például akikkel nagynéha túrázok, azok között simán én vagyok a leggyengébb, mindig lemaradok, de már megszoktam, hogy addig a srácok mennek pár extra kört, visszagurulgatnak, stb - naszóval ha én ebben látnám a megoldást, akkor nekem is az lehetne, viszont feleségem is lehet, hogy lelkesen jönne velem, ha lenne egy rásegítéses biciklije, csak hát nincs.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143715 üzenetére
2 kategória volt, 500 alatt meg felett. A pedelec futamona dobogót nem a teljesítmény fogja eldönteni, hanem hogy ki tud bringázni. Nem az aszfalton gurultak le ők sem, a kanyarban meg nem segít a motor.
Runner: az a jó a pedelecesben, hogy nem kell rá (sokat) várni a dombtetőn. (Bocsánat minden érintettől, nem hagyhattam ki! )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
samujózsi
tag
válasz 6030D #143729 üzenetére
Mennyivel jobb tolni?
Szerintem nincs miért bocsánatot kérned... (max. az ajtó keretétől, mert az arcoddal ledörzsölöd róla a festéket - bocs )(#143724) Hasaggymeg - hát nem tudom, bennem akkor nem volt annyira adrenalin, nem is érzékeltem a sebességet igazán. Utólag ijedtem meg talán, hogy mi lett volna, ha... Nem állítom, hogy szívesen kipróbálnám újra, ugyanolyan bringával. Össztelós géppel, jó minőségű telokkal és szintén jó, hidraulikus tárcsafékkel talán...
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
nagyúr
-
cdl
senior tag
válasz Napfénysüti #143731 üzenetére
Pontosan.
Én itt a síkon is el tudom képzelni, mehetnénk együtt.
Bár most vettünk egy CAAD 10-et Neki, de a tempónk között van különbség. -
Somatom
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz beleriand72 #143711 üzenetére
De most őszintén, miért nem tetszik? A túrázás nem verseny. Ha gyorsabb nálad egy emelkedőn, akkor mi van? Az elektromos robogót ne keverd ide, az motor és nem kerékpár. Ha valaki nagyon menőzni akar vele egy túrán, és feleslegesen sok rásegítést kér, hamar lemerül. Elfelejted, hogy a sportolás mértéke nem a letékpár típusától függ, hanem attól ahogyan használod. Mindaddig amíg tapasztalat nélkül akarod megmagyarázni, hogy miért nem jó, szerintem csak fing szeletelés, semmi több.
samujózsi: Felőlem mondhatod. De ha figyelmesebben elolvadtad volna amit írtam, akkor most értenéd, hogy túrázás alatt azt mondtam, aki megszállottan megy állandóan. Amilyan világjáró szinten, nem a hétköznapi trekkingesre gondoltam. Ott persze, hogy van értelme,
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz beleriand72 #143712 üzenetére
A pedelec csak rövidebb távon tudja azt, hogy ne szenvedj. Ha megtanulod használni és hosszabbat akarsz menni, akkor inkább csak az átlagsebességed növekszik, de a végén a fáradtság nem lesz kisebb, csak hamarabb teszed meg az adott távot.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #143731 üzenetére
Én is,de olyan büszke (makacs ),hogy azonnal a torkomnak ugrik ha csak megemlítem is az elektromos kerékpárt.Pedig nekem is jót tenne,azt is szoktam mondani neki,hogy erőnlét növelése szempontjából az ő szerencséje,hogy velem tekerhet,az én szerencsétlenségem meg az,hogy vele.
(#143730) samujózsi ...biztos vakmerőbb is voltam,de én V fékes,Rock Shox Dart1 villás 26"-os Schwinn Csepellel ereszkedtem a leggyorsabban.
(#143729) 6030D ...értem én,hogy egy jó analógos megver egy gyenge pedeleceset,de egy nem túl technikás,sok mászást igénylő,hosszú körön hasonló kaliberű bringásoknál sem lesz mindent eldöntő a motor ereje,vagy tényleg csak annyit ad itt is a technika a különbségekhez mint a rásegítés nélkülieknél?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Egy újabb olyan cicaharc, amikor mindenki a saját szűk igényei alapján ítélkezik/dicsőít valamit. Ilyenkor miért nem lehet picit kilépni a saját fejünkből és objektíven nézni a dolgokat? Mert szerintem mindenkinek igaza van, de ettől még fölösleges ítélkezni vagy szentté avatni az e-bikeokat, egyszerűen egyeseknek nem kompatibilis az igényeikkel, másoknak meg csakis az e-bike lehet opció, mert az felel meg a legjobban. Személy szerint én nem próbáltam még egyet sem, de így "vakon" sem kéne ingyen sem, mert egyszerűen nincs szükségem rá, de egyáltalán nem ítélem el, aki ilyennel teker. Csak egy bajom van velük: a stravan a csaj/férfi bringások mellé csinálhatnának külön egy pedelec kategóriát is, így nem "lopnák" a QOM/KOM-okat olyan bringásoktól, akik évekig edzenek és szenvednek azért a teljesítményért. Tudom, hogy a motorizált járműveket lehet jelenteni meg tiltani a stravan, de az sem megoldás, mert az ebájkosoknak is joguk lenne ugyanúgy használni a stravat... meg gondolom ezt amúgy sem ebikeoknak találták ki, hanem motroknak meg autóknak még régebben. Szal picit ilyen szempontból le van maradva a strava szerintem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #143715 üzenetére
Mint ahogy 6030D is említette, az aksi kapacitás szerint kategóriákba sorolják őket. Persze ettől még vannak különbségek, egy elavultnak számító agymotoros gépnek esélye sincs egy középmotorossal szemben. De ma már az agymotoros MTB elég ritka, újonnan csak a legolcsóbb kategóriákban árulnak ilyet.
És igen, itt is ugyan úgy az dönt, hogy ki az erősebb, és ki a jobb bringás. Épp ezért nem tartom alapvetően hülyeségnek a pedelec versenyt.Ha középmotoros MTB-ot nézünk, akkor azonos akku kapacitás mellett nagyjából hasonlóak az erőviszonyok. Shimano, Brose, Bosch, Yamaha, nagyjából ezek a fő gyártók, itt a legerősebb motorok, kb egyformán jók.
Többet számít a kerékpár többi alkatrésze. Ha veszel egy alap XC gépet, olcsó Suntour villával és társaival, nyilván jóval lassabb és bizonytalanabb lesz lefelé, mint egy közép-felső kategóriás Trail/Enduro. Mivel itt van rásegítésed, nagyjából hasonló erőbefektetés hajtani is őket, tehát az ösztelós pedelec-el, mindenképpen előnyben leszel terepen, egy merev vázas pedelec-el szemben. De azért analóg hajtásúak között is megvannak a különbségek, már ami technikát illeti. Gondoljuk végig, hogy mennyire fair, elindulni egy 9 kilós, csúcs, full karbon XC-vel, 30/32 X 50-es áttétellel, mondjuk az alap 13-14 kilós, acerás, aliviós, suntour-os XC-vel szemben? Azért is akad egy lób@szónyi különbség.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Fú próbálom értelmezni az utolsó kérdésedet, de nem biztos, hogy jól értem.
Az a kérdés, hogy egy edzett bringás meg tud-e verni egy edzetlen e-bike-ost? Mert ha ez, akkor szerintem csak a wattoktól függ. Ha mondjuk az ebike-os tud 100w-ot és arra pakol rá még a technika + 250w teljesítményt, akkor 350w-al mászik. Ha te analóggal tudsz 400w teljesítményt leadni, akkor meg tudod verni felfele.
Lefelé pedig egyenlőek az esélyek ott csak a technika dönt. -
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Én úgy képzelem, hogy itt sok százalékot jelenthet minden olyan különbség, hogy melyik gyártó hogy határozza meg az Ah értéket, amit ráír az akkupakkra, melyik motor/hajtómű a hatékonyabb, melyik elektronika jobb hatásfokú, meg milyen állípotú az az akksi. Az, hogy hány kiló a szekér, az persze ugyanúgy ott van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #143744 üzenetére
Nem tudtam, hogy lehet ilyent, kérdés, hogy akkor a KOM-okat lehet-e vadászni és összekeveri-e a normál KOM-okkal.
Más: vettem Gorilla Tape-t. Majd ha annyira helyrejön a bordám, hogy újra kimerészkedek terepre, visszarakom a Nobby Nic gumikat és arra gondoltam, hogy a Stan's tubeless szalagot is lecserélem Gorillára, mert szélesebb, szerintetek érdemes? Vajon jobb lenne, vagy hagyjam a Stans'-t? Jelenleg a Stan's szalaggal csak annyi bajom van, hogy picivel keskenyebb, mint a felni és a küllőkhöz is beszivárgott a tej... anno asszem 6030D írta, hogy hosszú távon a küllőknek nem tesz jót, szal jó lenne, ha sikerülne teljesen elszigetelni a küllőlyukakat a felnin.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Én egy Merida nyergében, V fék, manitou black teloval hoztam összevalahol a Hárs hegy környékén
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Alapból ha egy hegyi teljes kört nézel, nagy valószínűséggel egy pedelec gyorsabb lesz, mint egy analóg, ez nyilvánvaló, főleg, ha az átlagsebesség 25 alatt van. Az, hogy mi utolértünk vasárnap egyet, az is csak hibaszázalék, lehet, hogy már két defektet szerelt addigra.
Egy versenyen ha egy kategóriába esel valakivel, akkor ott nem azon kell jogászkodni, hogy igazságos, vagy nem. Nálunk a 30 éves együtt megy a 39 évessel, van olyan, ahol 20 év egy korcsoport. Valaki fizikai munkát végez 12 órában, valaki ülő munkát. Ahogy Runner is írta, analóg csoportban sem mondhatom azt, hogy ő azért vert meg, mert egy 10 kilós fully-ja van, nekem meg 11 a merev, de láttam RR540-et is csomagtartóval. Ő sem puffog (remélhetőleg), hogy a karbonnal könnyű. Ilyen a versenysport, ha a legjobb akarsz lenni, akkor bele kell rakni a lóvét a technikába is az edzés mellé, nincs mese. De ha belegondolsz, ez mindenhol így van.jjeahh: van olyan tej, ami oldja az alu küllőanyát, az a nem jó. Nekem is folyt oda Mitas lötty, nem okozott gondot. (Talán ammóniamentes a kulcsszó )
-=RelakS=-: Most nézegettem egy kicsit, de nem igazán látom, hogy hol lehetne az e-ride-ot kiszűrni
Megváltoztatod a sportot Ride-ról E-bike ride-ra. Onnantól az egy másik kategória, csak azokat a szegmenseket fogod látni, amit E-bike sporthoz hoztak létre. Olyan, mintha a bringa - futás között váltanál.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #143748 üzenetére
Remélem az enyém sem okoz gondot, semmit nem ír rajta az ammóniáról, csak ezt: [kép]. Bár ha nem bántja az anyákat, akkor is zavar, mert a legutóbbi gumicserénél egyik anya mellett annyira eresztette a levegőt, hogy a szalagot újra kellett tegyem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...