Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    erőt vettem magamon, elkezdtem felmérni a károkat. A láncba már nehezen, de belemegy a 0,75-ös mérő, a váltógörgők csak komoly erőhatásra forognak el, a kerékagyakkal talán nincs vész, racsni is kerreg, hajtókarcsapágyat pucolni kell, a hátsó sorban is maradt száraz sár, ami nem maradhat ott,hiszen gyorsításkor megérezném a perdületváltozást :P
    Ez jópár órás melónak hangzik, majd valamikor... a láncon még gondolkodom, mi legyen vele, itt is írtátok, hogy 11-es rendszerben illik már 0,5-nél váltani. Talán az lesz a legjobb, hogy átteszem a friss, 200km-es láncomat, aztán az a bicó kap újat (péntekre ígérte a DHL a szállítást! :))/London váz/)

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák