- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
robee19
tag
válasz -=RelakS=- #124451 üzenetére
Én feladtam volna a versenyt és a másik irányba indulok egy KOM-ért
-
trialboj
őstag
válasz -=RelakS=- #124451 üzenetére
Az ilyen brutál szélre is az ebike a megoldás, nehéz, és a 300 as rásegítéssel talán lesz annyi nyomatékod hogy éppen lehessen tekerni.
Amúgy ilyen szélben nem értem egyáltalán hogy jutottak el a rajtig, ez csak pont itt fújt, amíg készülődtek meg kitekertek ide, addig nem zavart senkit?Eddig, ebből csak 1 rövid snittet láttam, azt hittem valami majomkodás.
(#124448) jjeahh
Ezt nem értem, mi köze a láncnak a kitámasztáshoz? annyira keresztbe váltottál, hogy megfeszüljön és ne guruljon el a bringa? Köv kép lehetne valami olyasmi ahol belelőg valami növényzet az előtérbe ami teljesen el van mosva, ez egy jóféle obi, lássunk egy kis a bokeh effektet."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
HEAHEA
tag
válasz Toobee #124433 üzenetére
Ezt milyennek találod? Zefal Down Tube Armor:YouTube videó róla. Igaz, nem fólia, de megvan 2-3 mm.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #124453 üzenetére
Ha "nehezebb" fokozatba váltasz, akkor nem fordul el olyan könnyen a hajtókar, így nem dől el a bringa. Ezért mindíg úgy támasztom ki, hogy elöl felváltok a legnagyobb lánckerékre... nem tom így érthető-e
Bokeh effekt: van 55mm F1.4-es obim és egy speed boosterem, a kettő együtt kb. olyan mint egy 40mm F1.0 üveg, következőben vihetem azt, meg egy sor karácsonyfaégőt[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
.mf
veterán
válasz -=RelakS=- #124451 üzenetére
A hélium literje tengerszinten 1 gram felhajtóerővel bír, úgyhogy nem nyersz vele sokat
---
Hejhó, visszatértem igaz még nem a bringáimhoz egy csőtörés és lakásfelújítás miatt, na meg mivel Indiától búcsúzóba kaptam egy lázas-hányós-fosóst, amibe egy hét alatt 8 kilót fogytam... Na de az agyam továbbra is pörög ezen-azon. Szeretek terepen, hegyi ösvényeken tekerni, csavarogni-felfedezni, de mivel
alapvetően lusta vagyoka belvárosban lakok, a terephez egy jó adagot kell tekerni. János, Széchenyi, Csillebérc már jópárszor volt, meg most fogas nélkül kicsit fárasztó is, Csobánkáig még időnként eltekerek ha van egy napom bringázni, de Pilis már messze van, pedig azt is megnézném, úgy tűnik jó bringautak vannak arra. Szóval rég motoszkál bennem egy e-bike átalakítás, hogy oda-vissza gyorsabban vagy kevésbé fárasztóan meglegyen az út. Szeretném aránylag feltűnésmentesre venni a figurát, anno hátsó kerékbe való Bafang SWXH (250W, 36V) és kulacsnak álcázott 36V, 10Ah akku kombót néztem ki. A Bafang SWXH kínálata azóta viszont eléggé megcsappant, ára felment. Van itt valaki, aki ezekben otthon van, hogy mik most a jó ajánlatok? Vagy tud valaki ilyen oldalt?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #124442 üzenetére
Fölösleges lemaratni, vedd meg inkább úgy, hogy gyárilag nincs rajta, nyersz 40+ g-ot.
1.030 Gramm in Rahmengröße M (Rot + 40 Gramm) Nem mellesleg rohadtul tetszik ez a váz, és van is az aprón jó áron, ha egy hangyaf@sznyit hosszabb lett volna két dimenzióban, tuti ezt veszem meg. Nem a gramm miatt, hanem a kinézete miatt. Viszont később szerintem eladhatatlan itthon, mint ahogy ezt is 3 hónapja árulják..mf: vonat: Nyugati - Kismaros, onnan kisvasúttal Királyrét (10 km), és mehet a Börzsöny. Fölfelé magas (néha van busz), lefelé jó. Egyébként ebike szakosztály erre van, nem azért, mert el akarlak zavarni, csak ott Runneren kívül/mellett van pár fúr-farag bácsi. Szerintem Runner nem ilyen fórumot kívánt a pedelec bringáknak, de itthon mindent meg lehet oldani okosba', ezt is.
jjeahh: azé' váltasz így keresztbe, mert így feszít legjobban a váltó, és amikor lefelé csapatod, akkor nem csapkod a lánc, illetve a láncvillától is így van legmesszebb a lánc. Emelkedő előtt nyilván váltasz, hogy ne tépd el a láncot. A kép a lejtő alján készült.
Fólia téma: ha sok pénzem lenne drága biciklire, én is lehet, hogy fóliáznám. Van olyan ismerősöm, aki az új autót fóliáztatja (alapszínen felül gyári felár 120-150e alsó hangon, prémiumnál 300-800e, fólia 300-500e) , használja, majd amikor eladja 3-5 évesen, akkor megjegyzik, hogy szép a fényezés. Sőt, választhatsz milyen színt kérsz. Na de bringánál maradva, én a plasti dip-en gondolkodtam. Mivel alapból a matt vagy selyem fény tetszik, ha egy fényes bringa lett volna a befutó, akkor tuti megfújtam volna matt "lakkal/dippel", egyrészt az ízlés, másrészt a védelem miatt (kb 3-4 réteg, kézzel fújva szerintem 1-1,5 mm). Ettől függetlenül ha valakinek van tapasztalata vele, megírhatná, mert védelem szempontjából még mindig érdekel.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
gabro0
őstag
Új Conti Grand Prix Urban köpeny, ha valakit érdekel [link]
-
.mf
veterán
válasz 6030D #124458 üzenetére
Köszi - pedig körbenéztem a témák között, talán ha e-bike vagy pedelec lett volna a címében, a kereső is kidobja...
"itthon mindent meg lehet oldani okosba', ezt is" - ezt nem csak itthon csinálják, nyugaton még nagyobb piaca van. Másrészt, nézd meg mennyibe kerül egy gyári... Van egy kis különbség a gyári e-monti millás ára és egy minőségibb e-bike átalakító szett 150-200-körüli ára között. Arra, hogy a városból kevésbé unalmas/fárasztó legyen egy nem aszfaltra való am fullyval kijutni, nem fogok 1-2 millát kiköhögni, akkor már veszek egy autót és kifuvarozom magam akár távolabbra is, kényelmesebben...Párszor vittem vonaton bringát (igaz az Velence és Balaton-karikák voltak), és abban maradtam, hogy inkább odatekerek. Nem tudom, Börzsöny felé milyen, de eddigi tapasztalatok nem voltak túl biztatóak. Káosz, jegy hiába van, bringa vagy felfér vagy nem, külön bringa-rész helyett bringák az út közepén egymásra hányva, aztán szedd ki a sajátod... HÉV már talán inkább, végülis az is kimegy Szentendre felé... Volánra nem is tudtam, hogy felengedik a bringákat, akkor elég akár csak Népstadion / Etele / Flóriánhoz tekerni...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #124432 üzenetére
"...szerintem megéri a fóliázás, mert ha pl pár év múlva eladás előtt lehúzod róla, akkor kb egy esztétikára makulátlan bringát árulhatsz, nagyon nem mindegy."...ahogy ismerünk téged előbb-utóbb újra csere lesz,főleg ha azt nézem ez a motor/aksi integrálás milyen ütemben fejlődik,néhánynál már lassan csak közelről látszik,hogy rásegítéses. Azon a Specin,vagy Rocky Mountain kerékpáron tulajdonképp már alig vastagabb az alsó vázcső mint a normál kerékpárnál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #124462 üzenetére
Nekem ezek a vázba rejtett aksik nem tetszenek, nagyon vastag lesz a váz tőle (egy két kivételtől eltekintve), és maga a tube akku olyan hosszú, hogy lehetetlen tartalékot magaddal vinni, míg a váz akku elég kompakt, simán befér plusz 1db a hátizsákba.
Tegnap beszéltem a sráccal akinek lefóliázták a Commencal bringáját. Azt mondta, hogy brutálisan jó lett, sehol egy buborék vagy gyűrődés, és gyakorlatilag a teljes váz és villa be van csomagolva. Nagyon arra hajlok én is, hogy elviszem oda, csinálják meg tökéletesen.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #124463 üzenetére
És pont akkora, hogy simán lehet tekerni... felénk tegnap óta havazik, már akkora a hó, hogy lassan egy pedelec fatbike is elsüllyedne
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #124464 üzenetére
Ha mégis úgy döntesz fóliázod,akkor azt szerintem is rendesen kell megcsináltatni.Egy olyan árfekvésú,új kerékpárnál nem érdemes kísérletezgetni.Azért annál a Trek Powerfly-nél elég szépen be van illesztve,de persze meg is említi,hogy a Merida előnye az árfekvésen kívül,az aksi kiszerelhetősége.A Rocky Mountannek meg nem tudom hol az aksija,talán a masszívabb közepén?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #124463 üzenetére
Holnap én is megyek egy havas kört.
Hasaggymeg: Ha magam csinálom, akkor csak olyan anyaggal állnék neki, ami méretre van vágva, ez meg csak az invisiframe, ami 34 ezer, van egy másik srác, aki 20-ért megcsinálná, de az nem egy teljes fóliázás, csak a fontosabb helyeken.
Keddre van időpontom, addig eldöntöm.A Trek az Bosch motoros, én ilyet már nem vennék, legalább is MTB-ból, trekkingben még okés. Eljárt az idő a Bosch rendszer felett, 5 éves fejlesztés, a konkurencia technológiailag beelőzte.
Elvileg 2020-ra jön az új Bosch generáció, ami váltja a CX-et.
A Merida legnagyobb előnye a váz, annyira eltalált a geometria, hogy gyakorlatilag megegyező az analóg verzióval, ezáltal az irányítása nagyon precíz, nem véletlenül választottam ezt és nem véletlenül lett teszt győztes.A Rocky Mountain Altitude powerplay az brutál de az ára is. A vázba van az aksi.
[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
őstag
Sziasztok!
Páromnak szeretnék venni Téli kerékpáros kesztyűt. 20e-es keretben gondolkodom de nem zavar ha 1-2e ft túlépem. Sajnos a márkákban és minőségben nem vagyok otthon ezért kérném szakavatotabbak segítségét.
Ami fontos hogy nagyon jól tartsa a meleget ( minusz fokok se okozzanak problémát), szél és vízálló legyen. Esetlegesen extra, 5 ujjas, van rajta fényvisszaverő réteg.
Azt is megköszönném ha boltot vagy megbízható webshopot is tudnátok ajánlani.
Köszönöm.
Üdv.
-
ZolkoW
őstag
-
szkink
aktív tag
válasz Runner_fxr #124468 üzenetére
Hát ha bármit is számít a véleményem én nem gondolkodnék a helyedben hanem vinném a szakihoz azt csinálja meg normálisan,gondolom valami garancia is jár hozzá,és ha valami gebaszvan (ne legyen) van hol reklamálni,lehet a tanuló pénz többe lenne.
MÁS: Egy kis nyálcsorgatás hétvégére nem 18+
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #124472 üzenetére
Csak nem mérted strava-val? Ha egy jó adag szintemelkedés is van benne, akkor hóban az nem rossz, tegnap én rövidebbet mentem .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #124472 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #124473 üzenetére
Nincs Strava,tehát nem is létezem , Map My ride van,de az sem volt bekapcsolva,mert már tudom az utat kívülről.A szint megközelítőleg 400 m,de annyiszor kipörgött egy-egy meredeken,ami után alig bírtam visszaülni,hogy 600-nak is éreztem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek egy szélesebb gumi nagyobb magassággal is rendelkezik? Tehát egy 25-ös és egy 30-as gumi között van magasságban különbség, vagy csak szélességben?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #124476 üzenetére
Általában arányosan nő a szélességgel a magasság is,egyre ballonosabb a gumi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #124476 üzenetére
Igen.
Hasaggymeg: ilyenkor nem jönne jól neked egy trail king?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #124475 üzenetére
Én is voltam, de nem fotóztam, akkor az olyan, mintha nem is lettem volna, nem?
Sződligeti bringaúton 7-8 cm hó van.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #124477 üzenetére
+jjeah: Köszi, akkor a 28-as gumma talán még belemegy. De most vettem észre, hogy a szervizben mennyire ráhúzták a gyorszárat... Alig tudtam megindítani. Ezt amúgy tényleg ennyire meg kell húzni vagy lehet lazábbra is engedni?
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #124472 üzenetére
400at másztál 20km hóban? race kinggel elül hátul?az nem semmi, vizet már nem is viszel ekkora karikára? Ilyenkor neked nincs gond a derekaddal, passzentos a kabátod, vagy rajtad is lötyög kicsit derék tájékon?
Én a minap mentem 1 rövid kört, de már a mászás elején visszafordultam mert fázott a derekam, hazafele betűrtem a nadrágba a kabátot. 1 fokban 2 réteg aláöltözet + a softshell kabát, én nem fáztam de a derekam önállósította magát, és végig úgy éreztem h fázik, pedig többször megálltam kézzel megnézni, és se nedves sem hideg nem volt.
(#124479) 6030D De te stravaztál nem? ha ott megvan, a fénykép már csak bónusz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
dellfanboy
senior tag
miutan munkaba is kerekparral jarok (napi2x20km) most igy lemerve magam sikerult hiznom 3kg-t.
idaig annyira nem tunt fel, max annyi hogy mindig kva ehes vagyok
szoval tudnatok ajanlani 1-2 weblapot ahol utana tudnek olvasni hogy/mit/merre kellene enni/inni hogy az allapotom jobb legyen ne pedig rosszabb?
raadasul ami felhaborito, hogy meg a karacsonyi zabalasok elott vagyunkeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
trialboj
őstag
válasz dellfanboy #124484 üzenetére
Nem lehetséges hogy az már lassan izom lesz, ami nehezebb mint a zsír? Nem írtad mióta jársz bringával, azért napi 40km nem kevés, még ha lassan is mész, akkor is érthető hogy éhesebb vagy mint általában. De ha beleférsz a ballagási öltönyödbe akkor csak nem lehet nagy a gond.
(táplálkozásban nem tudok segíteni, erre szerencsére sosem kellet figyelnem)"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #124478 üzenetére
Valószínűleg igen,nézegettem is ma unalmamban mi lenne az a kompromisszumos külső,de...talán egy 2 tizeddel szélesebb 2,2es réjsz king.Más nem lenne jó a terepezés mellett évi olyan 3-4 ezret nejemmel aszfaltozni,cserélgetni,több bringát fenntartani,vagy egyéb,a kerékpározásra szánt így is kevésnek érződő időt tovább szűkítő bonyodalomra nem vagyok hajlandó.Egyre inkább keep it simple a mottóm,hogy maradjon idő arra amit igazán élvezek csinálni.
6030D...nincs fotó?! Szerintem nem is voltál,hisz te a Nagy Hideg Hegyen is,ahol más a túlélésért küzd,szétfotózól mindent. Amúgy érdekes az a 7cm hó,mert a Somlyón sem volt több a -0,5C mellett.
trialboj...ügyeskedni kell,főleg lefele,szerencsére jól adagolható ez a 615,persze így is taknyoltam vagy 3 kisebbet,mert a letaposott havon nagyon könnyen megindul az első kerék a nem tiszta egyenes,hanem valamelyik oldalra lejtő nyomdékon.Tarajon felejtős menni,azonnal lecsúszol,a szárazzal ellentétben itt vennem kell a legmélyebb árkot és abban kell mennem,mert minden másról hamarosan úgyis belecsúszok.
Ami derekamat illeti,harisnya meg valami lidis téli futónadrág volt rajtam,melyet,nejem leplezetlen rosszallására,kábé a hónaljamig húzok fel,belecsípve egy rövid és egy hosszú aláöltözőt.Aztán jön egy újabb hosszú aláöltöző már kilógatva és az ominózus dekás kabát.Így védbe érzem a derekam,amely amúgy néha szokott fájni a hosszabb kormányrafekvős mászásoktól.Ma nem fájt,de mászni 2 nadrágban,bakancsban,hóban egy áttétellel és jónéhány kalóriával többet igényelt.Csak néztem,hogy szégyenszemre mindjárt meg kell állnom levegőt venni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dellfanboy #124484 üzenetére
A képlet egyszerű.Fexel és sorozatot nézel egész nap A eneriaigénnyel és B energiabevitellel.Amíg A=B addig szedentáris életmódod ellenére tartod a súlyod.(Bár itt hozzáteszem,hogy ideális súlyod ellenére is nagyobb a szív és érrendszeri betegségek kockázata,mert egy tunya vagy.) Elkezdesz bringázni,így A x 1,2 lesz amit elégetsz,ugyanakkor ha beviteled B x 1,3 ra nő,a sportolás ellenére mindaddig súlyt szedsz fel amíg A < B.
trialboj...2 óra alatti csaptól csapig kerékpározásra télen nem szoktam folyadékot,vagy ételt vinni.Talán 2 szem [link]cukorka van nyeregtáskámban heveny eléhezés (és fogzománc) ellen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek amúgy mennyit ér egy normál állapotú, 2008-as mtb váz? (Magellan Crater szintű.)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #124488 üzenetére
Felét sem mint amennyiért fefóliázzák.
6030D...jujj de szééép! Ez már döfi,de meg is dolgoztál érte,gratula! Milyen a hajtás
fogszáma elől,hátul? Majd kíváncsi leszek az első tapasztalatokra,de a markolatot gyorsan dobd le,még mielőtt dizájnerünk,aka.Tothgera meglátná,mert abból baj lesz!
Szerk: amúgy a szarv még hagyján,de az a markolat egy talány számomra,annál is inkább mert egy versenyzőé volt és már fórumtárs is törte ujját hasonlón.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #124490 üzenetére
Nem azért kérdezem. Csak találtam egy ugyanilyen vázat, mint az enyém 18-asban és 10k-ért hirdetik, amit sokallok kicsit. De lehet átépíteném a cuccokat és megoldva a méret dolog.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #124490 üzenetére
Köszi. Azt nem értem, miért dolgoztam meg érte? Pénzért vettem, azért meg ugyanúgy másnak is dolgozni kell.
Ez most egy 32-es első tányér, de kaptam hozzá egy 30-ast is. Majd kiderül, melyik lesz jó. Hátul 10-42. A markolatot már lecseréltem volna, ha a váci bolt 2 hét alatt elment volna érte a pesti nagykerbe. Állítólag hétfőn vagy kedden meglesz. Meg fekete kulacstartók lesznek még rajta ezeket a fehér Ritcheyket meg eladom (akit érdekel, írjon).A markolatot én is furcsálltam, azt mondja, hogy a nagy tenyere miatt neki ez volt kényelmes. Ő se akart ilyet, de ez vált be. Mondjuk nálam 10-15 évvel idősebb, szóval még bőven ment a szarvacskás montis versenyek világában is, lehet, hogy azt szokta meg.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #124492 üzenetére
Megdolgozás alatt azt értem,hogy sok tehetősebb kerékpárossal ellentétben nem egyből ültél egy ilyen kategóriájú kerékpárra,hanem egy szerényébb alsó-közép kategóriájúval edzettél/versenyeztél amíg kigyűlt egy jobbra.
Úgy saccolom,hogy bár lehet alul nehéz lesz utolérni egy aszfaltos lejtőn ráhajtani,de a 32 szerintem sok lesz ha egy Naszály,vagy Csóványos végénél nem akarsz leszállni.30/46 az én tippem,aztán meglátjuk.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #124495 üzenetére
Akkor lehetsz bajban ha hirtelen rá kell markolni és mivel nem lehet átérni,egyenes ujjal szorítva azt a lapos részt,túlterhelheted az ujjaid izületeit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #124491 üzenetére
Erre valaki? Nem nagyon vagyok otthon ár témában. :/
Hasaggymeg: Szerintem is inkább meg kell tanulni nem kicsavart kézzel markolni a kormányt, minthogy ilyen markolattal próbáljuk magunkra előltetni a helyes kéztartást.(Bár ha valakinek kényelmesebb, megérheti.)
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #124486 üzenetére
Maxxis ikont próbáltad már? Nem gördül olyan szépen mint a RK, de pl sáros körülmények között nehezebben csúszik meg/ kapar el a segge. Nekem van 1 db, de nem használtam eddig mert úgy éreztem ráz kicsit a RKhez képest, gondoltam ősszel majd feldobom ha sár lesz, de szárazság volt szóval marad tavaszra.
(#124489) 6030D
Köv kép remélem a természetes élőhelyéről jön majd. amúgy le vagytok ti maradva, újra divat a szarv , de csak az igazán király arcok merik bevállalni.--
Vettem pár darab imbusz kulcsot csak, olyat amire szükségem van, UNIOR márka, már volt egy ilyen, 1 év alatt minden berohadt csavart kilazított, és semmi baja, most tudtam meg hogy ez a márkája, ajánlom bárkinek."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #124486 üzenetére
"a letaposott havon nagyon könnyen megindul az első kerék"
+1, tudom milyen ez, sőt, egy nyamvadt keréknyomról is ha enyhén legurulsz, már megindul oldalra az első kerék és elsodródik. aztán rájöttem, hogy a legjobb ha amikor csak lehet mindíg olyan helyen megyek, ahol nem dől oldalirányba a talaj és lehetőleg szűz hó van. Persze így is lehet taknyolni, nekem szerencsére eddig még nem sikerült... csak majdnem. A mogyorókat viszont párszor már sikerült felütni a felső csővel emiatt . Amúgy azt bírom, hogy ha télen sokat tekersz, akkor tavasszal, amikor elolvad a hó, hirtelen hihetetlen könnyű lesz manőverezni és olyan mintha repülnél6030D: Tényleg dögös, grat! A szivacs marcsával még jobb lesz . A stucni nem hosszú picit? Mekkora lehet, 100-110mm? Vagy még hosszabb? Bár lehet csak nekem tűnik úgy.
Más: Ha már karbon s minden... alu bringára súlyspórlás miatt érdemes karbon alkatrészeket venni, vagy nincs értelme? Gondolok ezalatt pl. olyan apróságokra, mint kormány, stucni, nyeregcső.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- Egyszer összerakott, majd visszabontott LEGO Technic (42154) 2022 Ford GT eladó
- Veroval compact BPU 22 automata felkaros vérnyomásmérő, új állapot, nem használt, féláron eladó
- Meseszép Montblanc Summit XL Chronograph 7060 (Csere 1TB új Steamdeck-re is.)
- Eladó hibátlan Xiaomi Scooter 3.Alig használt!100km-el,garanciás!
- Daniel Wellington karóra