- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Android szakmai topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Jester01 #116106 üzenetére
Valahol olvastam egy statisztikát, hogy a kerékpárosok több mint 60%-a rendelkezik jogosítvánnyal, szóval én sem értem ezt a felháborodást. Ez az első amit a legnagyobb hanggal követelnek, a bringás jogsi, utána jön a "nem fizet adót" és hogy nem a kerékpár úton teker. A legviccesebb amikor valaki a térd-könyökvédőt hiányolja meg a lámpát-láthatóság mellényt. Könyörgöm, nappal, jó látási viszonyok mellett mi a fenének lámpa? Ha valaki nem veszi észre a kerépárost az sürgősen adja vissza a jogosítványát.
Jogosítvány téma: A statisztika szerint a kerékpárosok több mint felének van valamilyen kategóriából jogosítványa, szóval tegyük fel ismerik a szabályokat. De viszont mivel nagyon kicsi az esélye, hogy felelősségre vonják ha kerékpáron követ el szabálytalanságot, ezért lazábban is értelmezik a KRESZ-t (átmegy piroson, zebrán, telefonál, stb). Persze az autósok sem angyalok (állandó gyorshajtás, zebra előtt nem áll meg, telefonál, stb) szóval minden kategóriában megvan ez a jelenség, nem csak a bringásoknál.
Arra kiváncsi vagyok, hogy ha kiállnék egy tetszőleges kereszteződésbe és elkezdeném számolni a gyalogost/kerékpárost/autóst melyik csoportból jönne össze több szabálytalanság.
Kerékpárút: Ha minden kerékpárút jó minőségű lenne, és nem idióta módon kanyarogna össze-vissza akkor lehet többen használnák. Viszont aki versenyez/edz, akkor használhassa az utat. Sokan azt nem fogják fel, hogy sokszor annyira tele vannak a kerékpárutak, hogy haladni sem lehet. Erre egy jó hasonlat lehetne a 7-es út (mint a kerékpárút) és az M7-es autópálya (úttest). Ha sietek vagy zavar a nagy forgalom a városokban akkor kocsival is az autópályát veszem igénybe nem pedig a lassú főutat. Ugyan így vagyok biciklivel is. Ha csak nézelődök vagy túrázok akkor kerékpárutat használok, de ha edzek vagy haladni szeretnék akkor kimegyek a főútra a kocsik közé.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen