Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
smkb
őstag
válasz Runner_fxr #115950 üzenetére
Nem neked szól, hanem az iparágnak, hogy MegaLOL továbbra is az emontik ára, de maguk a mai bringák is eszement módon túlárazottak. Féláron ütik meg nálam max az ingerküszöböt, és még akkor is van rajtuk profit. Olcsóbb 350.000-el ennél a Meridánál egy KTM Duke 390 ABS. Azért ez vicc... egy ilyen bringában ezred annyi mérnöki munka nincs, mint egy Duke 390-ben. Ugyanazok a tyúkbél alkatrészek vannak benne mint a mezei bringákban. Szanaszét hullik az az XT sor meg KMC lánc. Nevetséges, hogy 2 milliós bringákba ilyen alulméretezett kopóalkatrészek vannak.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zola007 #115948 üzenetére
Scott Watu, Lazer Cyclone, én ezeket néztem ki, mert azt írták tesztekben, hogy jól szellőznek. Előbbi jobban tetszett, de végül utóbbi lett, mert azt találtam olcsóbban. Két hátrányt tudnék felhozni ellene: lehetne vastagabb a párnázása és nincs rovarháló benne. Másképp kényelmes és tényleg jól szellőzik, meg szerintem nem is néz ki rosszul. Amúgy meg tessék két lista: [link] [link] bikeradaron az odaírt árakat nem kell komolyan venni, sokkal olcsóbban is kifoghatóak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #115946 üzenetére
Ha már pedelec: a Bükkön volt ilyen kategória a középtávon, utánunk indították őket talán 2 perccel. Persze, hogy ott értek utol, ahol kezdett meredek köves lenni: küzdök felfelé, megyünk libasorban a járható, tapadós részen, erre jön a troli és elhúz mellettünk a törmeléken. Nem ad lökést az embernek, na! Aztán jöttek szép sorban, de volt olyan, hogy egy meredek éles visszafordítóban alig bírt befordulni a muki, azt hittem eldől előttem. Síkon meg volt egy olyan, hogy megelőzött, majd utolértem, mentünk egymás mellett, rám nézett, mondott valamit (szerintem azt, hogy csak 25-ig segít, mert kb annyival mentünk), rávigyorogtam és elléptem (3x10 rulez!). Aztán jött egy agyontúrt, köves erdei út, ahol ő nyert (27,5+ fully, asszem KTM).
Ja és jött egy Cannondale Moterra is, hát böszme nagy dög, az biztos!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Runner_fxr #115950 üzenetére
Ilyen sok pénzed van bicajra? Inkább mocit vennék
Mennyiért adod a tiéd?Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Runner_fxr
Ármester
Azért nem tudok veled egyetérteni, mert amit belinkeltem az az abszolút top kategória. Ezen a szinten már ne keressünk jó ár/érték arányt.
Van ennél jóval barátibb áron is tök jól használható pedelec és sima monti is. Ráadásul a hagyományos bringák is hasonló áron mennek top szinten, tehát a magas ár az nem pedelec kiváltság. Inkább sok embernek az igényeivel van a baj, amivel abban az esetben nincs baj, ha pénz is van mellette, de amikor csak az igény magas, de fizetni már foghúzva akarunk, na akkor érdemes elgondolkodni.Ha már motorhoz hasonlítod, akkor a top kategóriához kéne, mondjuk valami Ducati vagy MV agusta, úgy talán más lenne az arány. Abban sem vagyok biztos, hogy többet foglalkoztak azzal a motorral a mérnökök, mint ezzel a Merida bringával, ez egy többszörös tesztgyőztes bringa, e mögött rengeteg fejlesztés van. És egy ilyen bringának 20kilós súly mellett kell elviselni az akár 20 méteres ugratásokat, az egy dolog, hogy a legtöbben nem erre használják, de attól még ki kell bírnia. Ráadásul az E8000-es rendszer is elég friss, még azért drága, mert a fejlesztési költségeket is beleszámolják. Idővel olcsóbb lesz ez is.
FIREBLADE78: Szerintem mindenkinek arra van pénze amire szeretné, hogy legyen. Ha motorozni szeretnék, akkor motort vennék. De mivel kerékpározni szeretnék az erdőbe, ezért bringát veszek! Ez szerintem logikus nem? Az enyémet 1,1-re írtam ki, aztán meglátjuk. De a meridát nagykerből veszem, így valamivel olcsóbb lesz mint a kisker ára.
6030D: Sajnos a bringa mellé nem adnak kerékpár kezelési tudást is, azt meg kell tanulni.
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz Runner_fxr #115956 üzenetére
Ez maga a jövő a jelenben.
FIREBLADE78:
Ez a hobbija, és régóta ezzel foglalkozik. Valószínűleg úgy már annyira nem horror, csak nekünk kívülállóknak tűnik annak.smkb:
Almát körtével, de persze. A 350-es árkülönbözet sem semmi.Én valahogy úgy vagyok vele, hogy szeretek kerékpározni, és motorozni is. Erdőben is jó lenne egy kis endurozás, de tilos... Így a jövőben, ha majd olcsóbb lesz, egy e-MTB-vel el tudom képzelni a csapatást. Persze a kettő más műfaj.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
tacto
aktív tag
Ezt nem az anyagszerkezettani intézet professzor emeritusainak tesztje, hanem kb. vizigót harcosoké, de
karbon vs. alu
Nekem jelenleg épp csak alu vázam van...[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #115957 üzenetére
Nem engedi az elektronika.... volt egy csávó, fordul rá a meredekre, csak nem váltott vissza, aztán nem indult meg a szekér úgy ahogy gondolta. Visszapakolta, emelkedőnek, közben meg látszott, hogy izomból nyomja: olyan hangokat adott ki a hajtás, hogy azt hittem elszakad neki a lánc, vagy valami törni fog.
Hogy megy ez egyébként? Ha nem vált vissza, akkor miért nem segít úgy a motor? Tehát mondjuk kónuszon miért nem tud mászni? Vagy ezt kb úgy kell elképzelni, hogy ahol én egy adott fokozaton mondjuk csak 500 W-tal tudnék felmászni, akkor ha nem nyomom be a 250 W-os motor mellé a 250 W-ot, akkor megáll a tudomány? Nem mintha tudnám, mikor mennyi wattot nyomok...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
ma már kulacs
mindekttő zefal kulacsom már eléggé csöpög egyiknek hamar szétment a szelepe..
ehhez uj kupakot hol tudok szerezni?mondjuk nem túl nagy eresztés, sok versenyzőnél látok ilyet hát nem mondanám hogy igazán jól tartja a hideget...
Zefal Arctica 75"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
StLui
veterán
Valószínű felütéses defektem volt tegnap, két 3mm körüli repedés a belsőn, egymás mellett. Javítanátok folttal? 3500 Ft egy 3.0-s belső.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz 6030D #115961 üzenetére
Ezeket a gépeket meg kell tanulni kezelni, hasonlóan működik egyébként ez a rásegítés dolog, mint amikor egy analóg bicón egyszerre használod az első és hátsó váltót. A rásegítési fokozatokat úgy kell elképzelni, hogy amikor magasabb szintre kapcsolsz az olyan mintha elöl kisebb lánckerékre váltanál, könnyebb lesz tekerni. De ugye nem lehet megfeledkezni a hátsó váltóról se. Az a lényeg, hogy egy megfelelő fordulaton tudd tartani, egy két túra után ráérez egy tapasztaltabb bringás, hogy melyik fordulaton a legerősebb a rendszer. Olyan nagyon nem más mint egy normál bringa, dolgozni kell rajta, és okosan használni a váltót meg a rásegítést, különben úgy jársz, mint amit mondtál, hogy nem ment fel amikor ráfordult a meredekre. Kónuszon elindulni sem tudsz vele egy komolyabb emelkedőn, ilyen esetben el sem indul a motor, hiába teszed fel max rásegítésre. Gondolom azért csinálták így meg, mert ahhoz akkora nyomatékot kéne engednie a motornak, ami tényleg hamar tépné el a láncokat, nyírná el a koszorúkat és a kazetták úgy törnének, kopnának hogy még talán a sor is átfordulna rajta. Meg ugye a motor is leéghetne. Azért is fontos, hogy ráérezz az ideális nyomaték/fordulattartományra, mert így a legnagyobb a hatótáv, ha erőlteted a rendszert, hamar merül.
[ Szerkesztve ]
-
-
parkr
őstag
válasz lsebestyen #115962 üzenetére
amúgy nekem simán berakta a kosárba.
de hasonló árban van a Ribblenél és a Tredznél is
-
seadrone
őstag
Helló!
Hogy van most bringával közlekedésnél az alkoholfogyasztás?
Fix érték van, vagy csak azt határozza meg a jogszabály, hogy közlekedésre alkalmas állapotban?
-
Zola007
veterán
Decathlonban 2890 az Elite Custom Race Plus tartó
belepróbáltam helyben vagy 5 féle kulacsot, passzosabban tartja mint a sima Custom RaceA kulacsok jó gagyik volt kivétel nélkül, akár Elite, akár Tacx, a decathlon piros csatis 790 forintosa pedig tényleg nem ér többet mint egy ásványvizes flakon
De ez megtetszett, csak az ára qrva borsos: Elite Syssa rozsdamentes acél 750 mlMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
StLui
veterán
válasz bringasisti #115965 üzenetére
Akkor nekifutok még ilyet sem csináltam
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Because
őstag
válasz bringasisti #115976 üzenetére
a kreszt tekintve a kerékpár jármű. a járművezetés személyi feltétele, hogy a szervezetedben nincs szeszes ital fogyasztásából származó alkohol.
-
StLui
veterán
válasz Because #115977 üzenetére
de nem gépjármű! Biztos, hogy engedélyezve lett az alkohol fogyasztás kerékpár vezetésekor, közben, addig a értékig, hogy biztonságosan tudjál közlekedni.
[link]1. A közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet módosítása
1. § A közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet 4. § (4) bekezdése helyébe
a következő rendelkezés lép:
„(4) Az (1) bekezdés b) pontjában foglalt feltétel fennállása esetén a kerékpárosra nem kell alkalmazni
az (1) bekezdés c) pontjában a járművezető szervezetében szeszesital fogyasztásából származó alkohol jelenlétére
vonatkozó korlátozást.”[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz bringasisti #115980 üzenetére
Az lehet a gond ha valakinél nincs önkontroll, bár azt gondolom ő módosítás előtt is ivott, mondjuk a kocsmában, és hazatekert. Én személy szerint nem nagyon találkozom láthatóan ittas bringással.
Én személy szerint nem nagyon iszom, kivéve esetleg trekking túra, de ott is csak bringásfröccs, hosszúlépés.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Zola007
veterán
válasz jjeahh #115981 üzenetére
női kulacs, szopogatni kell
van rajta egy levegőbeömlő szelep, így nem keletkezik vákum
legalábbis a tetején szemügyre véve erre jutottamMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz StLui #115983 üzenetére
sokkal több részeg ön- és közveszélyes gyalogost látok mint bringást
ennyi
a szabadtéri ittas állapotot tiltanám be és kész
aki be akar rúgni, az igyon otthon vagy menjen haza taxivalMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
StLui
veterán
válasz StLui #115987 üzenetére
bike24.de mennyi a ténylegesen várható szállítási idő? max 100 eur-ig nézegetek itt, rideshop is ezeket árulja, kb ezen az áron is.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Toobee
veterán
Rakoncátlankodik a váltóm, a legnagyobb tányérra nem akarja feltenni a láncot, úgyhogy igazi jó kis edzés volt a mai. Elöl 32T, hátul 10-42 ...lenne, így volt 10-36. Kellett küzdeni azért, nem is mentem felfelé terepen a HHH-re. Viszont végre egész jó idővel sikerült lezúgni a határ nyerges kedvenc szakaszomon, ismeri valaki?
https://barbieripnk.hu/
-
zoli03
őstag
Vannak 3 új órája Bryton-nak, már olyanok is, amin van rendes térkép (Rider 450 és Aero 60). Már a Bikefunnál is fent van (elérhetőség hamarosan), kíváncsi leszek a tesztekre.
-
StLui
veterán
Sram 11-es sorra milyen láncot javasoltok mondjuk ezek közül? (tartaléknak venném, meg egy-két patentszemet is)
a 2x10 shimano xt-hez is vennék, azon kmc van gyárilag, azt úgy tudom mehet is oda.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #115993 üzenetére
Én 10 alatt szoktam nézelődni,így talán ez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Toobee #115990 üzenetére
A határnyerges részt én is szeretem, az egy elég jó lefele. A végéről van egy jó visszamászás is
Csak én már kezdem unni HHH-t..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- További aktív témák...