Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Nothing Ear (Open) - nyisd ki a fülhallgatód
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Csak úgy lapul ezeken a képeken a Galaxy S25 Ultra dummy
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Leáll több iCloud funkció a régebbi iOS verziókon
- Letiltás - hogy is van ez?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Khm, nekem zöld, azaz zöld csíkos Schwalbe Advancer-em van a cross bicón, egyszer láttam csak üzletben, meg is vettem (tipp: teljes bicóról szedhették le). Meg kell hagyni, csinosan mutat rajta, ezüst-fekete vázzal, ezüst alkatrészekkel. Kép most nincs nálam kéznél, de majd teszek fel.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
válasz Atos23 #49732 üzenetére
Előtte direkt megnéztem a többi HSZ-t is.
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem tudod, mire kell/lehet használni a kerékpárt.- A levegősödés bizony a fék hibája is lehet, de kérdés mennyit használod?
- Eszi a fékbetétet? Ha fékezel, akkor igen, ha nem akkor nyilván nem. Az, hogy 500km alatt ledarálod a féket az annyit jelent, hogy behúzva használod.
- Teleszkóp csere is sok minden miatt lehet, mire használod? Milyen teleszkóp van benne? közben megkerestem, hogy dart 3-as, ezt barátom is és még nagyon sokan tárcsával használják.. tudomásom szerint bírta rendesen. Barátom 90kg-t is..
- 1500km egy 9-es láncban? Nem tűnt fel, hogy eszi a sort és nem megy a váltás? Csak a tisztán látás kedvéért, még a kategóriákkal magasabb láncok is alig bírnak ennyit vagy felét se. Egyszerűen nem erre vannak kitalálva.
- Fogaskerék csere, szintén a lánc nem rendeltetés szerű használata esetleg keresztbe váltások miatt vagy sokat dagonyásztál.Én azt csodálom, hogy ennek a felét is sikerült gariban elintézned, nagyon rendesek!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Fáraó
őstag
Nekem a fékekkel van itt egy kis kavarodás: ha jól tudom van Juicy 3, Juicy 3v és Juicy 3s is. Ezek közül a jól bevált fék a régi juicy 3-as. Jól tudom?
VIGYORRRGAZMUS.....
-
beci
őstag
Kinéztem egy kerékpárt az Intersportban.Genesis Theseus.Most akcioban 76500ft.
Theseus Mountainbike
Váz: alumínium; váltómű/-kar: 24 sebességes Shimano Deore/EZ-Fire;
fékek:Tektro V-fékek; villa: Suntour XCT V2; hajtókar/első váltó: FSA-CK/
Shimano Altus;Jonak tünik? 181cm magasságomhoz,és 80kg-hoz az 50-es méret megfelelő lenne?
[ Szerkesztve ]
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
-
ludsimon
veterán
-
Hasaggymeg
veterán
Csak hogy kípdembizi,ne egyéb hülyeségen ( ) járjon az eszük...ja és melyik edzőtárs lesz melléjük rendelve?Passat,Bora vagy inkább Monsoon?
ABBAHAGYTAM!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
KaraDani
addikt
válasz Hasaggymeg #49764 üzenetére
Ha olyan időt szerzel nekem, mint hétvégén volt, én mennék magamtól is. Most is folyamatosan mehetnékem van, ez így szemétség volt az időjárás részéről. 4 napig jól elkapatott, megjött a kedvem, erre nesze utána meg ezt írják egész Márciusra Pedig már készülni kellene Velencére, idén jóval többet akarok menni, mint ami tavaly sikerült.
-
F_Gergely
őstag
No megtettem az első lépést, megrendeltem a fékváltókart, ha megérkezik jöhet minden más, remélem a bringabutik be tudja szerezni, utána jöhetnek a fékek, a kerekek, fogaskoszorú, hajtókar, teleszkóp és minden más
Már csorog a nyálam -
fpeter07
veterán
válasz rétisün #49746 üzenetére
Még hogy nem szereted? Kipróbáltunk tesómmal egy cápát, sajnos csak aszfalton. Őszintén sok különbséget nem véltem felfedezni. Mondjuk az furcsa volt, mikor fékezésnél az első teleszkóp vagy 10 centit "süllyedt" .
Amit kijelöltek pályát tavaly... hát... nézni jó volt, mikor mentek.
Most olvasom, 10 órás verseny? Egészségükre! -
Hasaggymeg
veterán
válasz KaraDani #49765 üzenetére
Az volt inkább furcsa,hogy milyen jó idő van,ilyenkor az még szokatlan.Vasárnap Verőcén már majdnem megáztunk (beültünk "tankolni" az útszéli csárdába) ,de még mindig meleg volt.
Velencére hol szoktál lemenni?Vagy vonattal mész oda?"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
KaraDani
addikt
válasz Hasaggymeg #49769 üzenetére
Hát a szoktam túlzás, tavaly voltam először. Erről a TT-ről van szó. Reggel, vagyis inkább hajnalban vonatoztunk, valami fél 5/ 5 környékén induló vonattal ha jól emlékszem.
venember83: You're right my friend
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
válasz KaraDani #49770 üzenetére
Azért kérdem mert próbálom a bicikli/egyéb jármű párost biciklire redukálni ha lehet.Mint például tavaly első nap Dunakeszi-Pásztó,második nap Pásztó-Galyatető-Pásztó,harmadik nap Pásztó-Dunakeszi.Kissé költségesebb,ott kell megszállni,de nem kell egyéb járművet igénybe venni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
amargo
addikt
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
KaraDani
addikt
válasz Hasaggymeg #49771 üzenetére
Értem, olcsó szállással nem is feltétlenül sokkal drágább, mint az egyéb jármű. Velencére bicajjal lefelé még nem mentem arra nem tudok tippet adni. De egyszer majd haza szeretnék tekerni Kaposvárra Pestről, akkor majd ki kell dolgoznom az útvonalat.
amargo: nagyon jó
-
peugeotmate
őstag
Üdvözletem!
Hétvégén tervezem a láncomat letisztítani majd újrakenni. Ti miként szoktátok megjelölni szétszedés után, hogy aztán egyből jól rakjátok vissza a láncotokat? Tehát (szó szerint) a normál kerékvágásba.meg
-
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #49775 üzenetére
Javaslom a csíksomlyói búcsút, akkor menj egészen Csíkszeredáig.
-
Hasaggymeg
veterán
válasz venember83 #49778 üzenetére
+ - 150km már nem számít.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
venember83
nagyúr
Vérem árán ugyan, de felkerült a Pacestar változatú Racing Ralph hátra, talán nem ezt kellett volna venni, elég kicsik és alacsonyak a bütykök, remélem, hogy nem lesz Race King feelingem terepen...
-
Kloden
senior tag
válasz Xantomas #49716 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
Lenne még egy láma kérdésem
Egy ilyen váltó van az új gépemen, de nem tudom mit csinál az a csavar a Tourney felirattól balra, vízszintesen.
Eddig csak ezeréves váltóim voltak azon semmi ilyen nem volt (mégis működött faxán ).
És hogyan érdemes a váltót beállítani? Bovdent cseréltem, ilyenkor legalulra ugrik a váltó, a váltókart is gondolom legalulra kell állítani, és aztán mi a teendő? (végállás beállítását még vágom az a régin is volt )
Előre is köszönöm!"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
rii
nagyúr
voltam hercehurcá-b kegggyetlen zsíros jó hely
130.000-ból összepakolnak egy 9-10 kg-os SS-t újonnanagyváltót ők sem ajánlják )))-:
talán egy favorit 3 sebességes agyváltót használtan ....? sz'tetek?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rétisün
veterán
válasz Kloden #49781 üzenetére
ha jól tévedek, a láncfeszítéshez lehet köze, de pontosat nem tudok én se nem szoktam piszkálni
a váltóbeállítás jó úgy, ahogy írtad: lánc alsó lánckerékre, váltókar ennek megfelelő állásba, bovdent megfeszíteni (én fogóval szoktam érzéssel meghúzni, amíg az imbuszcsavart meghúzom) aztán szükség esetén vagy a váltón, vagy a váltókaron finomállítóval még pontosítani a beállítást.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
Xantomas
őstag
Váááh, oda csak a divatfixisek járnak.
50-ből raktam össze a 10 kilós SS-emet, és még csak külsőt, meg láncot cseréltem rajta, mert elkoptak.
130E? Miről beszélünk? Ott vannak az új Csepel Royalok 84-ért, egész jó kis konstrukció. [link]Az agyváltónak az a baja, hogy a régi agyből ki kell szedni a kontra szerkezetet, ha szeretnéd rendes szabadonfutósként használni, és ha nem a kallantyús váltókarját szeretnéd használni, akkor olyan típust kell szerezned, aminek van modern megfelelője.
Pl a Sachs Torpedo 3-at később Sram T3-ként is gyártották. Ugyanannyit húz a régi kallantyú a bowdenen mint a markolatváltó, így rá lehet applikálni.Jó dolog az agyváltó, egy 3 sebességes elég is városba. (viszont egy régi, full acél agy nehéz) Legkisebb sebességet elinduláskor használni, középsőt haladáshoz, legfelsőt nagyobb sebességhez. Csak meg kell tanulni, hogy terhelés alatt nem váltunk, ellenben ha megálltunk, nyugodtan leválthatunk.
Csak ahhoz, hogy ezt megcsináld, értened kell mit csinálsz, meg szerszámot kell kerítened.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Meme
aktív tag
válasz Kloden #49784 üzenetére
a hátsó váltó helyzetét állítja a felfogatáson. nagy fogaskeréknél van jelentősége, hogy a felső görgö ne érjen a fogsorhoz.
mellesleg rétisün kolega kihagyta, hogy a két állítócsavarral a végállásokat is illik beállítani.
dehát ezért kell ezeket a dolgokat a szervizben megcsinálni, nem otthon sufnizni mindenkinek
Szevasztok bogyókák!
-
rétisün
veterán
-
Atos23
senior tag
...és még sok kételkedő (főleg amargo fórumtárs) részére.
Leírtam mindent, azt is hogy 90Kg vagyok. Sejthető volt a kétkedők felbukkanása. Meg kell hagyni, sok bringám volt eddig, a Merida TFS az árához képest kb. egy harmadannyiba kerülő Neuzer vagy Caprine szintjét hozza minőségben.
Aki túlzottan okoskodik, hogy én feltehetően hogy használom a bicajt, pedig nem az én életemet éli, annak csupán egy idézetet tudok írni:
- Csoki, ne beszélj spanyolul.
- Miért ne?
- Mert nem tudsz spanyolul... -
ludsimon
veterán
válasz Atos23 #49789 üzenetére
"Aki túlzottan okoskodik, hogy én feltehetően hogy használom a bicajt, pedig nem az én életemet éli"
Innen látszik, hogy gőzöd nincs az egészről.
Nem írnál ilyeneket akkor.
Egy bringánál pont, hogy nem mindegy mire használod az adott kategóriában lévő bringát...Szerk.:
Megjegyezném, hogy egy olyan embert okoskodóztál le akinek szakszervize és szaküzlete van illetve 15 éves szerviztapasztalattal rendelkezik.[ Szerkesztve ]
undefined
-
amargo
addikt
válasz Atos23 #49789 üzenetére
Az idézeted teljesen igaz, így önkritikát gyakorolhatnál.
Teljesen irreleváns a véleményed, mert nem értesz hozzá, ellenben Meme ért hozzá.
Nekem teljesen mind1, hogy használod a gépet, ha ezentúl is így fogod, az is a te problémád, ezt is tartsd észben.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
lorcsi
veterán
eladó: vadi új soundcore motion+
-
Atos23
senior tag
válasz amargo #49792 üzenetére
Sziszifuszi, nevetséges vitát csináltok az egészből
Még mindig nem értem, honnan tudja a sok okoskodó, hogy én mire használom a bicajt. Ugyanis csak aszfalton használom, munkába járásra. Hogy ebből hogyan jött le, hogy valószínűleg ütöm vágom a bicajt, azt nem tudom, mindenesetre nagyon vicces, és jókat szórakozom a gép előtt rajtatok
Szerintem hívjatok minél hamarabb moderátort, mert valaki megírta a ellenvéleményét kellően kifejtve, ezzel lerombolva néhány kommentjogász és elméleti szakember lelki világát
-
AtHoS
nagyúr
Üdv a bringásoknak!
Bocs, hogy a problémáimmal jövök, de amatőr kerekezős lévén mélyrehatóan nem vagyok benne a bringa alkatrészek rejtelmeiben.
No de lényeg a lényeg. Van nékem egy idősebb Magellan Hydra bringám, amit még 2003-ban vettem. Igazából elég igénytelen jószág karbantartás szempontjából, bár én sem tekertem bele évi több ezer kilométert.
Mivel már használatban van pár éve, ideje lenne kicsit felújítani. Na már azért is szükséges lenne, mert a hétvégén a jó idő szelére előkapva bizony szembesülnöm kellett vele, hogy van már 1-2 problémája, amit illene rendbe hozni
A hátsó váltót sajna nem tudom mozgatni -> a bovden ki lehet szálasodba már a legelején, mert a hátsó részen kézzel tudom szépen mozgatni.
A hátsó váltó 7 lánckerékkel rendelkezik, melyből a legtöbbet használtnál megugrik a lánc, ha erőteljesen beletaposok. Más fokozatban nem ugrik meg.
A fékbetétek is megértek már a cserére + jelentős takarítás.
A racsni szvsz. cserére szorul. Nem tudom, hogy ennek következménye-e a hajtómű cseréje, illetőleg a hozzájuk tartozó váltók cseréje.
A hátsó váltón ezt a feliratot sikerült leolvasnom: RD-C050
Az első váltón pedig ezt: SiS 42TA váltókarok a fékkarokkal egyben vannak szerelve, bár nem tudom ennek van-e jelentősége.
Nem tudom mennyiből lehetne kihozni egy felújítást illetőleg mi a jó fenét is kellene keresnem ezek helyett, mert ugye így 8 év távlatából nem hinném, hogy 1:1-ben tudnám cserélgetni az alkatrészeket. Elég gyorsan fejlődik a technika, hogy ha rákérdezek ezekre, akkor kiröhögjenek.
Szóval egy kis segítséget kérnék a hozzáértőktől. Mindjárt itt a fullos jó idő aztán nem szeretnék csak napozni, hanem hajtanám a bringát ezerrel
read-only mode on the forum
-
beci
őstag
Na,megvettem a fentebb emlitett kerékpárt.
Tapasztalatom még nincs,egyfolytában esik.Max az az 5perc,mig hazatekertem.
Kell valami olajzás,zsirzás igy az elején?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
rétisün
veterán
így látatlanban: a fékek, váltók bovdenezését cserélni kellene. a hátsóváltó, ha kézzel tudod mozgatni, valószínűleg tényleg jó lesz még, azt majd be kell állítani bovdencsere után. a fogaskoszorút és a láncot cserélni kell, hajtómű lehet, hogy maradhat, az a lánctányérok állapotától függ, mennyire van leharcolva.
a kerékagyakat és a középcsapágyat szét kellene szedni, újrazsírozni, beállítani.igaz, hogy fejlődik a technika, de azért nem fognak kiröhögni, mert egy 7 sebességes bicajt akarsz kicsit felújíttatni, főleg ha elég a láncot, fogaskoszorút, bovdeneket, fékbetéteket cserélni.
árakat illetően nem vagyok képben, de olyan 2-3 ezer plusz az új alkatrészek árára saccolom.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Meme
aktív tag
válasz Atos23 #49794 üzenetére
jelentem én továbbra is érdeklődők csak.
semmi rossz szándék nincs bennem, gondoltam segitek felderiteni a problémáid okát, aminek -mint irtam- a hátterében szinte mindig a nem megfelelő használat van.nem azt mondtam, hogy nem megfelelően használod, hanem megkérdeztem. ennyi.
de ellenben velem te csináltál belöle vitát...ha nem bánod megkérdezem mégegyszer, hogy hogy használod.
mert az, hogy aszfalton mukábajárásra, az nekem azt jelenti, hogy ütöd vágod az aszfalton, nem kerülgeted a kátyúkat és nem tartod karban, mert "csak" finoman használod, terpet nem is lát. padkázást hogy oldod meg? kátyúkat kerülgeted? mennyire fékezel, és akkor is milyen intenzitással? esőben használod? eső után használod? ha igen, sárvédő van rajta? ha igen milyen? láncolajzással hogy állsz? a bicaj tisztitásával hogy állsz? áll a porban sárban állandóan, vagy le szoktad mosni?ha ezt igy hirtelen tisztázzuk, akkor kapunk egy közelítő képet, hogy hogy használod a bicajodat.
ha gondolod nem muszáj erről beszélgetnünk, de akkor nem irhatsz véleményt az adott bicajról, mert nincsenek meg a háttérinfok. tudod hány bicajjal találkozunk, amiről ordit nekünk, hogy nem ugy ahsználják ahogy kell. teljesen mindegy hány bicaja volt elötte.
de ha te mégis jobban tudod, akkor ismétlem nem kell elfogadnod segitő szándékomat....végső soron én csak egy kiskirály vagyok itt
beci: be van üzemelve a kerékpárod?
AtHoS: amiket leirtál, nem ártana egy teljes generál a bicajodnak. ez náluk az alkatrészekkel együtt kb 12-15k lenne (fogsor+lánc csere, komplett bowdenezés, fékbetétek cseréje, totál szétszedés tisztitás, zsirzás)
[ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
rekid
addikt
Hello!
Rég jártam erre.. gondoltam hétvégén lesz joidő megint végre elővehetem a bringát..hát nem.Más: Reggelente lehel tértől UVH-ig megyek kocsival vácin. Van egy piros bringás srác nagy szakállal aki az őrületbe kerget. (miután tudom hogy hol van bicikli út) Nem bírom felfogni hogy miért kell hol a külső hol a középső sávban olyan áttétellel tekerni amivel én a Jánoshegyre megyek fel! Annyit látok a kocsiból hogy ott egy félnótás piros mikulás a sáv közepén akinek jár a lába mint a hörcsög a futtatón halad kb 15-el, és mindemellett csinál néha olyan manővereket aminél volt hogy majdnem satuznom kellett.. Miééért???? Nem fél az ilyen hogy átmegy rajta egy kamion? ahh.
[ Szerkesztve ]
Gyáva népnek nincs hazája!
Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Interactive Brokers társalgó
- Milyen monitort vegyek?
- Ismét kiszáll a tabletpiacról a Google?
- Régi vágású miditorony a GameMax receptje szerint
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Steam topic
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB I 14" 2K I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G3 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-G8 I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest