Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    válasz goodboy007 #33492 üzenetére

    Sajnos a vilagon sehol nem mukodik az, hogy eloszor megteremtik a felteteleket, aztan pedig atterelik az embereket. Itthon is az lesz, hogy eloszor iszonyatosan megnehezitik majd az autozast, aztan utana majd lesz P+R meg hasonlo.

    while (!sleep) sheep++;

  • Marky18

    aktív tag

    válasz goodboy007 #33492 üzenetére

    Eloszor leszoktatni kell az embereket, utana lehet a megmaradoknak valami infrat adni. Ha eloszor infrat epitenek, akkor az csak tovabbi tomegeket buzdit az autozasra.

  • Egon

    nagyúr

    válasz goodboy007 #33492 üzenetére

    Ennyi.
    Egyébként én sem fogok csak a poén kedvéért a melóhellyel ellenkező irányba tömeggel menni reggel a gyerekkel (mivel arra van az iskola), mert éppen autós boszorkányüldözés folyik. Az sem életszerű, hogy azt az oda-vissza 3 km-t megteszem kocsival, aztán leteszem a verdát és átpattanok a buszra: egyrészt tönkremenne a kocsi ilyen rövid távos használattól, másrészt ha már kaptam céges autót, használjuk is... ;] Nem is beszélve a napi plusz fél óra kiesett időről, amivel lassab a bejutás tömegközlekedéssel. Az sem fog menni, hogy elmenjek az első metrómegállóig, és utána P+R: ha már elmegyek a Mexikói útig, onnan egy köpésre van szinte a cég, felesleges lenne lerakni a kocsit.
    Amúgy is egy héten 3, max. 4 nap szoktam bemenni, ebből 2 napon általában az asszonyt is fuvarozom be a munkahelyére (tehát nem egyedül ülök a kocsiban), és őszintén szólva nagyon nagy ívben és meglehetősen magasról teszek rá, hogy mit gondol erről Karácsony, vagy a többi autóutáló.
    Egyelőre amíg az általam és a többi autós által fizetett sarcok: útadó, matrica, benzin jövedéki adó és társai révén nagyságrendekkel többel hozzájárulok többek között az úthálózat építéséhez (amiben a járdák mellett a kerékpárutak is benne vannak ofc), mondjuk egy bringáshoz képest, aki konkrétan nulla forinttal teszi mindezt, addig pontosan annyira érdekelnek a kifogások, mint amennyivel ők hozzájárulnak a történethez... ;]
    A legnagyobb probléma hogy mindenki a másik nemiszervével szeretné csépelni a csalánt, így nulla kompromisszumos javaslat szokott megjelenni, csak a totális üldözés megy. A légszennyezés vonatkozásában meg a műanyag palackkal és minden szarral fűtők nagyjából kétszer annyit tesznek azért, hogy problémás legyen a levegő minősége, őket érdekes módon mégsenem cseszegeti senki. Sok más mozgalommal együtt ez az autósellenesség is nagyon fancy-nek, elitértelmiséginek, divatosnak és rettentően menőnek tűnik egyes körökben, ez tisztán látszik.

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák