- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz zolynet #24437 üzenetére
az biztos jó lesz, ha nem spórolnak a technikán. bármikor elfogadnám, az már kellően erős is. meg azért jó merev az a kasztni. vezettem a 9gen ufot, síri csönd, szinte luxuslimuzin, döbbenetesen halk.
én meg merevíteném az intit, de fogalmam sincsen, hogyan.. ezek az ebay-en árult meglévő rögzítési pontra kapható merevítések, stabrudak meg... a fene tudja, hogy most jók e vagy sem, igazi lutri az egész......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #24439 üzenetére
jaja, le is írtam az aggodalmamat azokkal kapcsolatban, azóta beszéltem unokatesómmal, ő is gondolkodik hasonlóban az mr2-re, de az isten tudja csak, hogy ezek a kínai csodák mekkora lutri... ugyanezért nincsen a turboban sem még semmi ilyen. kifizetsz mondjuk 1200 dollárt és kukázhatod..
majdnem úgy vagyok, hogy inkább keresek egy profi műhelyet, beszerezzük az anyagot és legyártjuk magunk a megfelelő szilárdságú, falvastagságú nyersanyagból, a megfelelő hegesztési technikával etc.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #24475 üzenetére
Jatszos autokent egyre tobbszor felmerul nalam.
Nyilvan nem a type-r verzio de en a simaval is meglennek jol :-)
Mivel soha nem volt alkalmam meg csak utaskent sem beleulni ki kene probalni mivel ezert az arert FQ400 evot is lehet venni. Nem tudom hogy az NSX nagyobb elmenyt ad e Mivel masodik auto lenne baromira nem lenyeg semmifele fogyasztas vagy pakolhatosagi tenyezo. FQ320-hoz mar volt szerencsem dobbenetesen jol megy kanyargos utakonNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integra
titán
válasz zolynet #24609 üzenetére
megnéztem westendben a múltkor. és toyota mércével nagyon jól néz ki - tudom, furán hangzik, de tényleg. de sosem vennék civic ellenében, az is biztos. más kérdés, hogy még nem sikerült napirendre jutnom, hogy dízel... de apámnak és tesómnak, az ő vezetési stílusukhoz.. ez van, még emésztem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
neduddki
nagyúr
-
-
Integra
titán
válasz zolynet #24733 üzenetére
elnézést
ha imi mondja, akkor jó természetesen. én mindent gyárira cseréltem 100e km-nél, de az is igaz, hogy nálam semmi bontás nem volt, csak a kötelező alkatrészek, ott pedig egyértelmű volt, hogy ha a következő 100ezret is hibátlanul akarom, akkor csak gyári. a vízpumpánál és a feszítőgörgőnél mindenképpen.
szóval ha valamelyik nem lett volna jó, szerintem imi mondta volna, hogy nézd, beteszem, de nem tenném be nyugodt szívvel...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #24791 üzenetére
Régebben lehet adtam volna 3millát, de mostmár biztosan nem.
Egyrészt abban is van legalább 120 ezer, és ki tudja az milyen körülmények között van benne, hideg motor, olajcsere stb.. másrészt meg megveszek egy patika állapotút dupla áron és belém jön valami bohóc , és akkor sajnálkozhatok. Sajnos nemegyszer jöttek már belémMindenesetre szeretnék utána érdeklődni aki csinálta azt az intit. Mit jelenthet, hogy Boti ill. Bejo szerelte?melyiket kérdezzem? Boti -nak valami elérhetősége, tudnál ebben segíteni?
neduddki linkelte Bejo honlapját őt már ismerem nagyjából, köszi az infót
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #24881 üzenetére
Tehát minibeszámoló
Mindig 6 gen 4d buzi voltam, először volt egy fehér amcsi kupé motros 4d-m, majd egy vtim.
Vti nagy csalódás volt, ek4 japán és több volt benne a hiba, mint amire életemben számítottam, konkrétan majdnem ráment egy millám a vti-re...
EP3 nem is tetszett, tavaly nyár körül kezdett el nagyon bejönni a formája, majd miután a vtim hirtelen felindulásból felbaxta az agyamat, ezt a verdát pénteken márciusban felrakták hahura, hétfőn foglalóztam is, rá pár napra el is hoztam.
Hibalista, amit az előző nyomi szakács gyerek baxta megcsinálni, sajnos a hondások fele le sem tojja a verdáját, de mivel nagyon egybe volt a kocsi, facelift kevés km-rel, törésmentes stb, így bele mertem vágni:
-Denso önindító, leinformáltam, egy kalap kaki ezekben a típusokban és pl Lexusokban is, bendix felújítás
-olajcsere 5w30 eneos sustina gyári szűrővel és gyári légszűrővel, pollenszűrővel
-ngk irrídium gyertyák
-tulaj elhanyagoltsága:hátsó ablaktörlőt cserélni kell, ma kiégett a bal első h4-es égőm, hátsó rendszámtábla jobb oldali égője néha nem világít, vagy halványan világít, bal oldali ablaktörlő spricni bal lyukában szennyeződés van(néha folyik egy kicsit magától), kormányösszekötő gömbfejek lógtak, cserélni kellett, futóműbeállítás előre hátra, mert eléggé el volt menve, jobb hátsó téligumi belső pereme kiszakadva, így járkált a felnin...
Fogyasztása lehet, a vti alatt lesz, én 10 literrel számoltam de lehet, elmegy 8-9 literrel is, nemsokára kiderül.
Összességében jó a verda a béna tulaj bénaságait leszámítva.
Holnap cserélek egy égőt még.
Komolyabb hibája nincsen, de elmentem egy műszaki állomásra és mindent bemérettem, majd nyáron cserélem még a hátsó lengéscsillapítókat, sajnos a type-r civicen ez kb 100e km-t bír ki a pesti utakon.
Egy gyors autót akartam, vtit vtire cserélni nem akartam, akkor legyen már sokkal fiatalabb és szebb, jobb, kuplungja, váltója, fékje, kanyarsebessége a vtihez képest ég és föld.
Majd még kap EBC yellowstuffot karbon tárcsákkal, na akkor lesz faxa.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
xcbiker
addikt
válasz zolynet #24936 üzenetére
álmodozni csak szabad... az itr cuccokból a legkevesebb egyéb költséggel járókat fogom szerintem beszerelni: szívósor, légszűrőház, ECU... a többi eladó és inkább a belteret és a karosszériát csinálom meg néhány szilent cseréjével együtt.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz zolynet #24952 üzenetére
Nekem is jó lenne megcsinálni ezt, mert csipegeti rendesen... de ahhoz marha sok pénz kellene.
Ha egyszer rám szakad a bank rendelek ek9 dugókat, tengelyeket, szeleprugókat, tányérokat. felújítják a hf-et.
Akkor lesz nagy-nagy bódottá! ... majd eccer!
Addig meg rendet rakok belül. Most szégyen bárkit is beültetni hozzám.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
BlacKSouL
addikt
válasz zolynet #24975 üzenetére
A 2004-es 235 000 km-es céges Nissan Primera, valamint a 2006-os 240 000 km-es céges VW Passat 2.0 tdi dsg mutatott fel hasonló jellegű kopást. (A passatban konkrétan hámlanak a műanyagokról a ráfújt mattító műgumi rétegek)
A céges 2004-es 7 gen Civic sedanban semmi ilyesmi.
De a szintén céges 2007-es 8 gen. sedanban sem, 170k után, ott csak a bőrkormány fényes.
Az enyémben meg szintén semmi ilyen. Talán a váltógombon lévő rücskös gumibetét a tenyérnél van egy kicsit rücsökvesztett állapotban, de aki nem tudja azt hiszi ez mindig is ilyen volt.Ez hol is készül? J vagy GB?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #24988 üzenetére
Azóta felkerültek az új autóra?
Én is megint T1-R -t vettem gyári méretben. kb egy hete vannak fent, a VTi-men is ilyen volt és tökéletesen elégedett voltam vele, viszont erre már kevésnek érzem
Kanyarokban még rendben van, de kigyorsításnál 1-es vége + 2-es folyamatosan helyezkedik az eleje.
Alkalmi áron vehettem, 2012-es gumik, írása szerint In Japan, jó a futása is, én viszont sóher voltam, erre tényleg AD08 kellett volna[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #24993 üzenetére
Múltkor néztem egy intit párezer után, hogy Bejóék full generálozták, hát az valami nagyon szépséges volt. Füstmentes motor, nagyon szépen járt, és még szebben ment Azért kíváncsi vagyok feltéve, ha nem titok, hogy a végén mennyivel állsz majd meg az egész generál költségeivel
Én ad08-at 170k -ért tudtam volna akkor, 17-est gyári méretben, de ami már 1 cm-vel szélesebb futófelületű az 130-140k lett volna. Hát igen ez a gyári méret átka
T1-R viszont ehhez képest is nagyon jó áron volt, a gyári méretű 110k-ban van felszerelve, kvázi muszáj volt ennyiért megvennihonda23 - Engem is nagyon kellemesen meglepett a fogyasztás, rosszabbra számítottam. Amikor összemértük a VTi-vel húztam is a számat, hogy csak ennyi plusz teljesítmény +3-4 literbe fog majd fájni, de nem.
VTi nálam is (az én hajtásommal) 9-10l körül mozgott, szóval majdnem ugyanott van.A nyomatékból autózás 4 ezer alatt nekem mindig elég érdekes dolog. Sokan panaszkodnak ITR-re is, hogy 6ezer alatt úgy megy mint egy "1.4-es astra". Hajtottam én is, és tényleg úgy tűnik sokkal jobban megy alul a ctr. De hogy a VTi-met se egyesben se kettesben se fent se lent se középen sehol nem tudta megenni az is biztos, pedig úgy tűnik tényleg sehogy se megy alul az a kis 1.6-os és múltkor mikor mentem egy 156-os 2.0 twin spark-al azért nagyon kellett a vtec, mert alatta nem igazán húztam el tőle
"megnéztem, nagyjából mit megy" - mit ment? érdekel, mert én szerintem soha nem fogom megpróbálni, de mindenkinek ez a második kérdése az után, hogy megkérdezi mennyit fogyaszt (sok hülye istenem )[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
NoLF
addikt
válasz zolynet #25001 üzenetére
miért, csónakkal nem jöhetnek?
egyébként tegnap kipróbáltam egy jóbarátom által összepakolt 87es évjáratú E30at, azóta is ráz a hideg, a VTi meg elmehet a picsába. 1 gurigában van az autó, mért adatai 1000 kg, 200LE, 250 Nm, belül minden E30 M3, kívülről meg egy gyári felnis gyári 4 ajtós szürke E30, patentul néz ki. barátaim az az autó annyira de annyira ment, hogy 3ban mertem elsőnek padlót nyomni... szerelmes vagyok.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest