Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
ma A klinikailag hitelesített, 24 órás, folyamatos vérnyomásmérést kínáló okosóra is Barcelonában debütál.
-
Nyugodtan viheti az AI-szakembereket a Microsoft
it A Microsoft átvette az Inflection embereinek zömét, valamint a társalapítókat – de az EU trösztellenes hatósága nem piszkál bele a folyamatba. A hollandok elégedetlenek.
-
Konkrét terv van az Altera jövőjéről
ph Nincs szó egyelőre az Intelről leválasztott részleg teljes eladásáról, de a jelenlegi felállás sem marad.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aladdin
tag
válasz BlacKSouL #26215 üzenetére
5 év és 88 ezer km az kurvasok még egy halogén izzónak is. Durván veszít a fényéből, csak nem veszed észre.
Én nyilván a másik véglet vagyok mint lámpabuzi, de ha valamilyen oknál fogva nem ég ki, akkor is évente cserélem, a helyzetjelzőket, féklámpákat meg olyan 3 évente. Az első kis W5W-s izzókat is lehet nyugodtan évente cserélni, mert feketednek.
Mondjuk az előző autóm, a 7. gen Civic az magától megoldotta, az izzó ne maradjon bent sokáig, mert max 3 hónap volt amit kibírtak, de pluszos esetében ez inkább 2 hónap volt. Amint fölraktam a DRL-t megnőtt az időtartam 7-8 hónapra.
Most meg xenonom van, az meg bírja és még jól is világít -
-
neduddki
nagyúr
válasz BlacKSouL #26224 üzenetére
HI!
CromMolibden:- )))
udv
neduddki
p.s. meg az van benne amivel first seen volt anna mindkettonknek, gyun eszembe:- )
mod: mongyk ez sem igaz mert Te mar regebrol esmerted nabazzzzzzz.....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Aladdin
tag
válasz BlacKSouL #26228 üzenetére
Oké, nem tudtam, h az elején autóbemutató van
Hát most meglepett ez a dolog, mert mint lámpa és Honda buzi úgy gondoltam, h séróból vágom a Hondákban található izzókat. A fényszóróban lévő HB3-on nem lepődtem meg, mert a Civicemben is ilyen volt. De, h a tompítottban HB4? Eszem-faszom megáll. -
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26349 üzenetére
Érdekes, a váltóról egy népitéletben is azt olvastam, hogy néha akad, vagy esetleg ott is te írtad?
Azért érdekes ez számomra, mert eddig váltó terén nálam a Honda mindent vitt Nem lehet, hogy a kettes szinkronos?Köszi a leírást, én egyértelműen ezt ajánlanám a 3-as mazda sedannal szemben
A 140 lovas moci azért meggondolandó főleg a 6-os váltó fényében.
neduddki - ja, a haveromnak ufója van, azzal minden a legnagyobb rendben, nem győzi dicsérni, bár az 1.5 iLS-t azóta is visszasírja, hogy 2007-be erre cserélte.
NoLF - Az a kézifék lehet nem is lesz olyan kényelmetlen helyen, mert hölgyemény venné az autót, s a mérete miatt talán jobban kézre esne
Mondjuk a 7gen 3d váltóját is amikor/ahányszor megláttam a víz kivert, aztán kb. 2 perc alatt megszoktam és annyira kézre esik, hogy semmire nem cserélném
Ha más autót hajtok mindig rossz helyre nyúlok és valahogy olyan szögbe kell mozdítani a kezemet (ahol a váltó van), hogy elsőre direkt kényelmetlen, pont ahogy BlacKSouL mondja, a hónom alá kell nyúlni
Ez volt akkor is amikor visszaültem a VTi-be, ellenben a 7gen-ben már elsőre sem éreztem kényelmetlennek a váltó helyét.. -
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26356 üzenetére
Nálam az összes autó amit valaha hajtottam és próbáltam gurulva 2-esből egyesbe tolni ellenállásba ütközött, még a zsír új autók is. Ez valami gyári dolog lehet, s mivel nekem 6 sebesség miatt rövidebbek az áttételek, azért, ha kereszteződésnél nem állok le nullára, akkor sokszor meg sem próbálom 1-esbe nyomni, csak kettesből kigyorsítok
Apám kombija olyan, hogy nem mindig tudom rükvercbe rakni (ahogy Te mondod lámpánál nem tudtad 1-esbe), én akkor kiengedem, majd ismét benyomom a kuplungot és már megy is hátrafelé
Mindenesetre köszi az infókat, erre mindenképp odafigyelünk. Kérdés, hogy ez típushiba lehet, vagy mindegyiknél benne van a pakliban?
8gen CTR-t hajtottam már, annak a váltója tényleg szar volt (azóta viszont ezt inkább a rossz kuplung számlájára írom, amit a gazdája azóta sem cserélt ki), ill. 9gen váltóhoz is volt már alkalmam, az viszont tökéletes volt -
Winner_hun
félisten
válasz BlacKSouL #26405 üzenetére
Nokian hakkapeliitta 8 éves téli gumit kaptam a nyári mellé mikor megvettem a kocsit. 8 évesen sokkal jobb volt mint az új nyári. Aztán tavaly télre vettem új télieket, Hankook Icebear W310-et. Hát... egyáltalán nem vagyok tőle elájulva, a 8 éves gumi sokkal jobb volt..
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #26405 üzenetére
bizony, öregednek pár év alatt. és akkor rohangálnak csontkemény téligumival, mert annak még van profilja.. :-/ szerintem is nagyon jó az ug, nemtom mit veszek következő télre, de az ug is esélyes. amúgy meg fwd-vel ilyenkor már necces amúgy is.
winner:
azt a gumit meg kinek a javaslatára vetted? azt ne mondd, hogy fórumról ajánlásra[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #26540 üzenetére
Gyárit sehol. Sőt, mióta Purflux a gyári olajszűrő, azóta nem is adnak hozzá. Nem tudom honnan szerzik be a szerelők, de ez csak egy egyszerű réz alátét.
Izzót szalonból vagy eBay-en kapsz és jó eséllyel darabokra kell szedni a középkonzolt a cseréhez.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26548 üzenetére
Hihetetlen ez a km óra állás mennyire befolyásolja az árat.
Ezek se akarnak sok km-set venni, de mondom, miért?? Mi baja lehet? Elkopik a bütyök vagy mi?
Végig vezetett szervizkönyv, első gazdás, bevallottan utazásra volt használva, a motor, bódé kifogástalan.
Elmennék megnézni hogy üzemel hidegen, hogy áll a futómű, melegen letaposnám 1-2be, ha nincs baj előbb megvenném mint az esztétikai hibás kopott pedálos régebb évjáratú, de drágább 150e km-estCTR-ben is láttam már garantált 130ezres rongyot, és 230 ezres patika állapotút, mind attól függ szerintem, hogy milyen volt a gazdája.
Én jobban szeretném, ha 1.8-as lenne, mégis dinamikusabb, 6 sebességes, de hát nem én döntök
Hülye kérdés, de az 1.6 is i-VTEC? ill. mi a különbség az ES és LS között?Szép amit linkeltél, egyébként a km óra visszatekerések mennyire gyakoriak még MO-n?
Integra - sedant akar, eddig ferdehátú volt és az ufó nagyon nem bejövős neki.
Amúgy azt sem értem miért van ilyen kevés belőlük és miért olcsóbb mint az ufó ami alatt rendes futómű se nincs?[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26552 üzenetére
Köszi, erre midig is kíváncsi voltam
Mondjuk csak kíváncsiságból kérdezem, mert ha az ember ilyet autót szeretne venni, akkor rá van kényszerülve arra, hogy ebből a szűk repertoárból válasszon. Hát még ha olyan kikötései vannak a leendő tulajnak, hogy 200e felett nem kell neki semmilyen autó, az így már rendesen leszűkíti a kört.Integra - jobb volna az R18, én is annak örülnék, mégis ott van egy 6ik sebesség, és persze a dinamikusabb motor, mindez fogyasztásban a userek szerint alig mutatkozik meg.
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26645 üzenetére
Igazság szerint engem ennyi nem zavar, mert egyébként az egész autó valóban nagyon rendben van. Megkértem egy cartársat is fórumon, hogy ő is nézze meg mielőtt megvették (sajnos én nem tudtam felmenni).
Csak azért kellemetlen mert hát az volt a kikötés, hogy kevés km legyen, én meg mondom itt van ebben kevés km van az orrotok előtt, de igazából lehet több van, mint abban amit el sem akartatok menni megnézniKomolyra fordítva azért nem hiszem, hogy sokkal több lehet benne, mert tényleg nagyon egybe van az egész, és ezektől függetlenül érzem vezetés közben, hogy nem egy széthajtott darab de lehet tévedek, ez az első ilyen amit vezettem, ezért nem tudhatom milyen amiben valós 300e van.
Mondjuk simán lehet, ha nő is vezette 8 gyűrűvel az ujján ami elég könnyen kikezd egy általad is kényes elemnek titulált váltógombot.
Az enyémben is van egy kis rész a kormányon, amit az ex gazdi neje megkoptatott a műkörmével, ezért is fáj a fogam már rég óta egy újrabőrözésre..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26685 üzenetére
Ez valóban szalon állapotú ahhoz képest amit mutattam
janati is mutatott néhány képet az övéről (120k), az is hasonlóan szép.Bár úgy látom a gazdáját nem különösebben érdekli mindez, csak a gázt nyomja ész nélkül a lényeg meg h 93k -t mutat az óra, a többi meg le van baszva.
Úgy látom magas ívben tesz rá, hogy mi mennyire kopott, még a nyári gumira sem sikerült rábeszélnem, pedig volt egy visszautasíthatatlan ajánlat.
Csak tudnám minek az ilyennek "új" autó....Ezzel az erővel egy leharcolt félmilliós féláron is megtenné neki
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz BlacKSouL #26786 üzenetére
HI!
az acea osztajozas nem tom kmkor jott ki de 97ben mar biztosan volt az A betu jeloli a benzoint a B a dizelt a C betu pedig a csokkentettt hamu amit nem monden kultival
tehat neked vagy A1/bla v. A3/bla olajva van szukseged, az A1-nek kisebb a surlodasa csereb a A3-nalk nagyobb a HTHS-e
raadsul az acea 2008ban ugy megnovele a diszpergens es detergens elvarasokat hogy edemes csak azokkal szobaallni na
szoval teye bele sustinat:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz BlacKSouL #26794 üzenetére
HI!
akkor japo/usabul kell 0w20as sustina:- )))
ha 0w30 akkor castrol edge /C2-3/, mobil 1 /A1/5/, fuchs supersyn /A3/, shell /A1/5/, total ineo eff /C2-3/, total 9k /A3/, total ineo /c1-2, honda!/ oleg lusta vagyok ovab keresni:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #26839 üzenetére
ugynailyen szép kell legyen
nekem 100e km-nél, mikor vezérlést cseréltünk levettük a szelepházag állításhoz és tömítés cseréhez a szelepfedelet és ugyanilyen tiszta volt mindenhol. neked ugye a láncvezérlés miatt picit más belül, picit irígykedem is érte...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #26843 üzenetére
nagyon jó a full szinti mobil-1, intit leszámítva minden más autóba mobilt öntöttem az utóbbi 10 évben. sosem volt gondom vele, nem is tervezek váltást. még a turbo is 5w-50 protection formula mobil-1-et kap. persze 10k km után mindig csere. és azt is tervezem, hogy a 300v-vel is leállok, egyszerűen feleslegesnek érzem a 6k km-es cserét. bár mentem már vele szerintem 8k km-t is vagy 10k-t, nemtom. és semmi baja nem lett tőle. igazából nem is értem ezt a 6k km-es cserét, ki találta ki és miért.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #26843 üzenetére
Túl van misztifikálva szerintem ez az egész innen is látszik.
Márkás olajakat öntöttél bele, rendszeresen odafigyelsz rá, és semmi gond nincs vele. Szerintem az olajtársaságok kiélezett versenye a gyári beszállítóknál, és a mindennapi életben nem engedhetik meg, hogy visszavegyenek a minőségből, vagy kispóroljanak valamit legyen az Mobil, Castrol, Valvoline, Elf... inkább szubjektív vélemények szürkítik ezt be olyan személyek által, akiknek a motorja kopott.
Épp befotózok én is egyik nap, kíváncsi vagyok, de nagyon rossz valószínűleg nem lehet, ha lassan 6k után még aranysárga színe van -
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz BlacKSouL #26854 üzenetére
HI!
beszlewtem exxonnal ok is akrcsak a bp igyekeznek tartani magukat az acea elirasaihoz es az arra alkalmas drabokatr ujraminositik
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #26898 üzenetére
az első talira teljesen gyári állapotban mentem, akkor volt meg ~1 hete az autó
már ott nézelődtem a felni ötleteket, meg hogy ki mit csinál rajta, stb
nincs azzal semmi baj sem h gyári ... sőt vannak páran akik pont ennek örülnek h van még olyan amihez nem nyúltakLife is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo 3
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Ingatlanos topic!
- Viccrovat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen