Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz
zolynet #29668 üzenetére
300+ lo elso kereken? Meg hatson is sok de azzal legalabb lehet valamit kezdeni
Lampanal szerintem ennyi a linkelt civic:
Wroaam wroam wroam wroam Nyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ti ti ti ti ti ti ti. Mire elindulsz vele en mar leparkoltam szemben es kiraktam az asszonyt a cipoboltnal
Mondjuk ringen nagy elmeny lehet varosban hasznalhatatlan. De ringre akkor a race kit-et pakolnam bele az csekely 500Le
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz
zolynet #29668 üzenetére
Háát... Ezzel a CTR-rel pont van pár baj a ringre:
-Kompresszorral pont felül nem fog menni, elveszted az élvezetes Honda "forgasd ki a szemét" karaktert, amiért a Hondákat egyébként nagyon szeretjük.
-Sajna ennek a generációnak butus a hátsó futóműve, csak bóklászik utánad.
-Ha ezt a nyomatékot a gyári sperre és a gyári váltóra engeded, imádkozni kell minden rázókövön, hogy lehetőleg csak a következőn reccsenjen, ne most.
-Kompresszor (és gondolom, töltőlevegő-hűtés, illetve a nagyobb teljesítményhez növel motorhűtés) mind az első tengelyen extra súly, hogy még orrtolósabb legyen.Szóval ez pont az az autó, ami megy, mint a barom, csak élvezet nem lesz benne sok. Sokkal inkább pályáznék egy ITR-rel, vagy egy gyári állapotú EP3 Type-R Civiccel.
Az erő nem minden. Ennek legjobb szemléltetése volt a tegnapi TC cikk:
A Honda NSX-szüzességünk elvesztése óta Winklerrel minden élményautót NSX-ben mérünk. Mondjuk egy új 911 Carrera 0,75 NSX, a Toyota GT86 0,9 NSX...Sem az NSX, sem a GT86 nem a túlhajszolt teljesítményről szól.
Same rules apply!
-
-
Snoop-y
veterán
válasz
zolynet #29747 üzenetére
A sztori:
Ezt a kocsit kb 3 eve nezegettem minden nap ( szomszedome volt de sosem talalkoztunk mindig elkerultuk egymast)
Aztan szeptemberben mi eppen koltozkodtunk a berelt lakasbol mert sikerult venni egy lakast a kozeli kisvarosban.Eppen alltam volna be a berelt Ford transittal a haz ele hogy pakoljunk mikor latom hogy nem ferek be mert a szomszed odaallt a kapu ele
Abban a pillanatban mar jott is le a lepcson a csaladdal ( gyerek es anya )
Gratulaltam neki es mondtam hogy mar harom eve nezem minden nap meg hat nekem is volt sportkocsim stb stb
Erre a felesege mondja hogy ha ennyire tetszik miert nem veszem meg mert hogy elado lesz par honapon belul. Kerdezem a fickot es mennyit ker erte? Mivel surgosen akarta eladni bazi jo arat mondott de hat ugye a lakasvasarlas kozepen voltunk es a felesegek nem annyira szoktak toleralni azt az otletet, hogy vegyunk egy STI-t mikor eppen azon izgultunk vajon mikor es hogyan tudunk koltozniMondtam a szomszednak, hogy masnap megneznenk az autot.
Masnap elmentunk megnezni es kiprobaltuk a kocsit hat teljesen elvesztem de a felesegem is odaig volt meg vissza
Kiderult, hogy egy raklap extra van a kocsiban es kb egy het gyozkodes es szamolgatas utan megkaptam az engedelyt, hogy megvegyukA kicsike nem "sima" hanem egy Prodrive STI ( van hozza bizonylat is sorszammal mindennel )
Nagyobb teljesitmenyu benzinpumpa
-1 katalizator ( Prodrive atepites miatt )
+1 Prodrive rozsdamentes kipufogo
Prodrive ECU
Prodrive felnik
Defi Stepmaster control unit ( Olajnyomas,Hofok,Turbo nyomas Record es visszajatszas funkcioval )
Grill, tukrok, orr resz 3M foliazva
Carbon teto spoiler
Carbon front lip
Egyedi Scooby rendszam
Semmi utolagos belenyulkalas progizas kipufogo csere hala a jo istennek nem volt a kocsin soha.Miota megvan az alabbiak tortentek vele
Hatso es elso lengokarokban szilentcsere Powerflex Black series -re ( Designed for the Track - Ready to Race )Azota az auto olyan mint a villamos. Bazira nem akar leesni az utrol.
Szilentcsere utan beleultem es erezhetoen merevebb lett az egesz auto. Egy STI amugy sem puha de igy nem tudom mashogy jellemezni de nagyon szigoru lett. Semmi nyekles nyaklas.Az autoban 72,000 Km volt mikor megvettem most kb 74
A teljesitmenye boduletes, volt ugye a Nissanom az sem volt gyenge ( 325Le ) de ez teljesen mas kategoria. Minden fokozatban dobbenetesen huz. Az egyes olyan rovid, hogy legszivesebben 2.-bol indulnek vele. Nagyon ovatosan probalgatom inkabb meg baratkozunk kicsit. Padlot eleg ritkan nyomok fordulatrol mert oriasi rantassal katapultalja az embert es nem akarom ijesztgetni a tobbi kozlekedot sem
Korforgalmak kozott siman "toltam" mar vele egy McLarent is. Szoval olyan utra ahol vannak kanyarok szerintem nem is kell ennel tobb.
A HKS racing suction kit mar otthon var beszerelesre egy uj Denso legtomegmerovel egyutt. ( ez az egy dolog lesz kicserelve rajta )
Max meg futomuelemekhez fogok nyulni de a motorhoz tuti nem. Ez igy nagyon jol ki van talalva.
4,6-os 0-100 is boven eleg.Palyara nem viszem inkabb berelek egyet amit lehet kinozni
A J1 az foglalt sajnos de ha otthon jarok majd a B1-be barmikor
( jovore tervezzuk a kocsival hazamenetelt )
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
runner 125
nagyúr
válasz
zolynet #29615 üzenetére
Hi,
Korábban te írtad párszor a sperr diffi projektet. H áll ez?
Ugyan nem a túlontúli teljesítmény miatt, de jövő télre lehet rakatok én is a hátsó diffibe.
Tegnap leveleztem vele. 130k-ért gyártaná le."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
EQMontoya
veterán
válasz
zolynet #29798 üzenetére
Seggpattogáson segíthet picit kisebb guminyomás. Illetve nem feszül esetleg a gumid? Ha túl széles a felni, akkor elég furán feszül fel a gumi, az is ilyen pattogós irányba viszi el a viselkedést.
Slovakia ringen szerintem többet nyersz a sperrel, mint a Hringen, a több egyenes miatt nagyobb pluszt jelent, hogy gyorsabban tudsz kijönni a kanyarokból.
Az persze tuti, hogy a Hringen is érezhető lesz.Same rules apply!
-
DeathAdder
veterán
válasz
zolynet #29901 üzenetére
Beült mellém egy 100 kg -s ember, akkor is elpattogott
Most azért lényegesen jobb lett a helyzet.
tboy93 - mindenki máshogy gondolja..
Az én mesterem se szerelt előtte type-r civicet, ezért gondolom egy tipikusan márkaspecifikus művelet nála legalább 3x annyi ideig eltartana, mint akinek a kisujjában van az egész. De engem ez ugyan nem érdekel, és csak ezért nem viszem olyan helyre hogy 4x annyit fizessek érte. Van szervizkönyv, manual, van internet, ott vagyok én és a fórum segítsége ha odáig fajulna a dolog, mert tudom, hogy ő amit elvállal azt olyan precízen meg is csinálja ahogyan kell -
Snoop-y
veterán
válasz
zolynet #29930 üzenetére
Sok ra a vam ize olyan nincs az eu-ban viszont van neki masik neve a regado
Subaru forumon erdemes korbenezni nferi-t keresd o csinal balositasokat meg hordja be halomszam az autokat mindenhonnan.
2.5 -os is teljesen jo valasztas csak picit jobban kell ra odafigyelni ha tuningolja az ember.
Amugy en a helyedben egy teljesen gyari STI-t keresnek ( ha van keret az STI-re ) a leheto legkevesebb modositassal. No ecu mod no bov no kipuff...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz
zolynet #30132 üzenetére
Sperrt igen, a futóművet már kevsébé, de szard is le szerintem. Ha nem tudsz élni vele legfeljebb eladod, de úgysem fogod csak az miatt
EQMontoya - s2k -ra azt mondják (ugye az még a sima dohc vtec), hogy nem valami durranás CTR után.
Az fn2-es ex haverom arra akart váltani, de amikor meghajtotta azt mondta szerinte semmivel sem ment jobban mint az övé, és a fórumon is valaki mondott már ilyet.
Oké teljesen más világ a kettő ezt nem vitatomén egyszer ültem benne, hát alig fértem el
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
zolynet #30227 üzenetére
Nekem 296 (elől) és 308 (hátul).
tboy93: ha már ilyen kategóriájú terméket veszel, szeirntem vedd tárcsával. Ha egy 30k-s betétet 10.000km alatt kinyírsz, mert nem hozzávaló a tárcsa, vagy hullámos, bármi, akkor verni fogod a fejed a falba... Vagy csak sizmplán pl. kurvára csikorogni fog, a sárgának azért van némi versenybetét-betütése.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz
zolynet #30237 üzenetére
Hat kb olyan kulonbsegek vannak mint amit elobb a kollega emlitett
WRX -et kicsit olcsobb tartani mint az STI-t
Lassuk csak:Gyari elso fek 160-180K korul van ( Brembo tarcsa + Brembo betet )
Futomuve gyarilag meglepoen jo szoval ha upgrade kell az zsebbenyulos.
Legolcsobb futomu upgrade az cserelni a szilenteket polyurethan szilentekre
Az olcsobb pack az olyan 160K + szereles. Sokkal feszesebb lesz tole az egesz auto.
Ezek utan lehet szorakozni gatlokkal rugokkal (300K+ a kategoria alja )
Olajbol csak Motul otezrenkent csere
5L kb olyan 20-30K kozott mozog ( mikor hol van akcio vagy tudsz e olyat akinel leesett valami a kamionrol)
Turbo az 3-400K persze lehet felujitosat is jatszani akkora felebol megvan.Mo-n az a baj, hogy tul sok hely nincs ahova vihetned a kocsit javittatni. Ha pest kozeleben vagy akkor jo. Ha nem akkor szopacs lesz
Csilliokat ra lehet locsolni meg kulonbozo futomu elemekre na azok is baromi dragak.
Ha sokat taposod akkor nem art valami muszer bele ,hogy lasd az olajnyomast olaj homersekletet turbo nyomast. Ha ugyes vagy akkor 150-200k korul lehet loni egy ilyen 3-as combot Defi-bol controllerrel szoval egy adott szakaszt rogzithetsz is illetve tudsz beallitani warning ertekeket.Vezerlesre most passz de megnezem neked azt is
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz
zolynet #30251 üzenetére
Hat ez draga buli nekem meg most is. Otthon nem engedhettem volna meg en sem. Lehet egy FN2-t sem
A fogyasztasrol mar ne is beszeljunk. Enyem ott kezdodik ahol egy FN2-nek kitapostad a beletNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
honda23
aktív tag
válasz
zolynet #30234 üzenetére
Erre beszél rá mindenki, sokkal jobb még a dot 5.1-eknél is, eddig én ferodo racing 5.1-et vagy valamilyen 4-et használtam, de most ezt a motult mondják az egyik legjobbnak, nekem ez megy majd kuplungba, fékbe is.
Grego és Laci is ezt ajánlja most, nekis is ez van ep3-ban, nissanban.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Snoop-y
veterán
válasz
zolynet #30258 üzenetére
Neha hianyzik a hondazas. Enyemet is el lehet forgatni 8K-ig csak minek?
Valamelyik nap lattam egy szep DC5-ot. Most meg hirdetnek egy 400+ lovas FD2-t.
Hihetetlen szep es jo draga is de abba azert atulnekNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz
zolynet #30251 üzenetére
azzal tuti nem fogsz szívni, és ha csak nem sti-t veszel akkor egyértelműen erősebb sem lesz az fn2-nél
Egy 2005-ös sima WRX mozdulni nem tudott mellőlem, sőt fent már nyúltam is el, nem kicsit lepett meg(de annyira más élmény a kettő)
A hangjuk viszont brutális. Pécsen a legújabb STi -t pörgette a halálba valami elmebeteg lakott területen, de valami brutálisan gyönyörű szép hangja volt
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz
zolynet #30330 üzenetére
Tavasszal nekem is gondolkodni kell majd bar kaptam jo otleteket milyen szinu legyen a felni.
Legtobb szavazat a gunmetalra jott. Azutan meg a ketszinu gunmetalra
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
xcbiker
addikt
válasz
zolynet #30340 üzenetére
Adja nagyon!
Egy hangyányit ez is aktualitását vesztette: http://prohardver.hu/tema/honda_civic_klub/hsz_1-1.html
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
m3tr0
senior tag
válasz
zolynet #30373 üzenetére
Amit az anyagiak engednek,az az elsődleges ugye...valszeg nem Honda lesz.
Egyszerűen nincs olyan amit megbírnék venni és minimum 2005-ös,klímás,légzsákos.
Swfit Sportra vadászok,bár árban az is elég sok még...
De lehet VW lesz...nem tudom.Az a baj,hogy látom erre folyamatosan kell költenem annak ellenére,hogy jó.
Tavasszal alvázvédelem,szélvédőcsere, a lámpáim szarok,pedig frissen vannak polírozva...mod:7J széles? ET37-tel?? sima 195/50-et rá azt jónapot.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz
zolynet #30138 üzenetére
Na tegnap este kigurultam elég nedves idő volt, eső is esett aznap délután, rövid távokon mentem, többen ki-be szálltunk nyirkos, vizes cipővel, majd kint állt a szabadban az autó kb. hajnal 3-ig, és hát szóval egyelőre nem akarom elkiabálni de belül egyáltalán nem párásodtak be az üvegek.
Két zoknit töltöttem fel kb. bokáig szilikonos macskaalommal és helyeztem ki őket a elém a műszerfalra (ideiglenesen oda, csak tutira akartam menni, hogy hasznos-e), nem volt pára bent.
Kívül már más volt a helyzet, de mint mondtam rohadt párás volt (és még most is az) a levegő, ez az összes autón látható volt, de beválni látszik a recept -
xcbiker
addikt
válasz
zolynet #30470 üzenetére
Majd meglátjuk...
Egyelőre az UFO árából vett néhány OTP Gépkocsinyeremény Betétkönyvből ma nyerek egy 2,5milla körüli Szuzit vagy majd a negyedévente sorsolt 8milla körüli Mergából egyet és közelebb is vagyok az álmomhoz.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz
zolynet #30484 üzenetére
Jó én nem a legkisebbel nyomom aminek az esélye kisebb, hanem a legnagyobbal, aminél havonta nem 1db, hanem 3db autót sorsolnak. Valamint nem 1db-al megyek rá a dologra.
Persze ha nyersz, akkor azzal az eggyel is nyerhetsz.Inkább ebbe raktam a pénzt, mint néhány odalökött pár %-ért lekössem.
Tiszta vicc lenne.
Ehhez bármikor hozzányúlhatok és névértéken visszaválthatom.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Snoop-y
veterán
válasz
zolynet #30492 üzenetére
Erdekes nekem a skyline olyan ormotlan. Ronda szegeny.
Szoval nekem ezert esett ki.Hjam egy Mugen ami nem csak optika is jo lehet. Bar sosem ultem meg olyanban ( egy sima Mugen optikas civic is tok draga hatmeg ha Mugen cuccok vannak benne )
A Mugen RR az a 260 Le ugye? Volt FN2-bol is mugen az talan valami 240 voltNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron