- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
Haverom 4gen prelüje rozsdásodik.
Tavalyelőtt ő is ráköltött egy raklap pénzt, sárvédőívek, fényezés ésatöbbi, erre épp valamelyik nap látom h megint elkezdte enni a rozsda
5 és 6gen (béka) civicem szintén durván rozsdásodott.
Másik haver 8gen accordján dettó elkezdte a rozsda a sárvédő íveket mindkét oldalon - ezen azért nagyot koppant az állam-7gen civicből én még nem láttam rozsdásat (oké erre van ellenpélda a topikban is, de ahogy tarzan mondta az volt ütve is azon a részen), 7g ctr -ből tudok kiindulni amiből annó mentünk nézni haverral nagyon sokat, volt ott minden szar amit lehet azóta sem adtak el, de egyikükön sem volt egy deka rozsda sem. Csakhát az sem egy szépség, 5gen prelude azért durván jól néz ki
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #36974 üzenetére
Nem hiába drágább, mert jobb is
.de tele van motorhibás TS-ekkel, én is nézegettem őket régen de nem tűnt jó döntésnek és alig mennek jobban mint egy 1.6 vti
Sok hülyegyerek könnyen szét tudja hajtani mert ezt a vvtli technológiát hidegen is lehet gyilkolni, míg hondánál nincs is vtec amíg az olaj el nem ér egy bizonyos hőfokot.Illetve tévedés jogát fenntartom de múltkor egy pálya melletti kútnál parkolva leálltam dumálni egy TS compressor igen önelégült tulajával aki elmondta hogy kívül annyiban különbözik sima TS-től hogy egyedi felnije van, dupla kipuff és mind 3 ajtós.
!Overdose! - Milyen nicken van Jana PH-n?
-
DeathAdder
veterán
válasz EQMontoya #36990 üzenetére
Újabb, modernebb, komfortosabb, biztonságosabb ezt nem vitatom.
És hát szerintem árulkodó hogy miért van közel egy áron egy átlagban 5 évvel fiatalabb vti-vel..
(pl. azon is nagyot néztem a minap hogy 2010es insigniák már 2,5 millánál kezdődnek)Szerintem egy jó autónak kevésbé esik az ára, de nem vagyok kereskedő, csak így gondolom
Egy 2002-es Autó-motor magazin amit azóta is a polcon őrzök, jól láthatóan az alapára még magasabb is volt a TS- nek, ráadásul a 7gen civic annyira fapados hogy még külső hőmérséklet vagy óra se volt benne, mégis jobban tartja az árát
-
DeathAdder
veterán
válasz EQMontoya #36995 üzenetére
Sokkal racionálisabb választás a TS ha családról is szó van, ebben teljesen egyetértek.
gaga1 - szinte csontra egyforma negyedeket tud gyárilag a vti a ts -el, szóval nem valószínű hogy sokkal jobban megy, persze felette kijön már az a +30 ló, de ilyenre megpróbáltatásra nem is igazán adódhat lehetőség.
YT szerintem irreleváns mert nincs két autó ami csontra egyformán menne, nem beszélve a hátrányokról ha fent van egy dircsi szürcsi és alul egy 200as kipuffrendszer... illetve az apróbb módosításokról.De ez csak a puszta teljesítmény, a vti ma már inkább egy papírautó, zajos beltérrel, a TS pedig egy kevésbé nyers, sokkal szofisztikáltabb, biztonságosabb, felszereltebb jármű, tehát sokkal racionálisabb, de én akkor is inkább vti-t vennék. Régen ennél százszor rosszabb autókban is utazott tengerig a család, de azóta már sokkal jobb alternatívák kínálkoznak
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #37004 üzenetére
DC2 biztosan nyersebb ez által nagyobb élményt nyújt, ott semmi felesleges dolog nincs csak és kizárólag ami szükséges egy autó vezetésre, de az igazi élményt nyújt ami kiemelkedik a legtöbb közül. Az ilyen zajszigetelés smafu, de ettől is olyan fantasztikus
DC5 már egy sokkal felnőttebb verziója ennek. Nekem is dc2 volt álmaim autója, sokáig is kerestem, de nem találtam említésre méltót idehaza egyel gyengébb kivitelbe végül csak sikerült egy hozzá hasonlót venni, de ez mégsem dc2..
-
DeathAdder
veterán
válasz EQMontoya #37165 üzenetére
Engem se b@szott fel sosem a zene kocsiban.
Egyrészt szeretem a motort hallani, érezni ami körülöttem zajlik amit a bömbölő zene elnyom. Nem beszélve hogy valami mindig berezonál, amitől a hajamat tépem..
Enyém is meg van pakolva zenével ex gazdi által, még a csomagtartó is át van alakítva hozzá, de inkább otthon nyugodtan hifin vagy minőségi fejhallgatón élvezem a zene minden szerethető részét, mint egy mozgó dobozban
Mondjuk nem sokan vannak így, de nekem ez egy önálló cselekvés, és ilyenkor semmi mással nem foglalkozom csakis a zenére koncentrálok. Ha nem így teszek akkor az inkább idegesít mint sem szórakoztat. -
DeathAdder
veterán
válasz Radomer #37321 üzenetére
Erről majd honda23 részletes beszámolót tud adni ha érdekel a szétszedése, neki van már gyakorlata ebben
Nekem nincs, jómagam csak a középkonzol alsó részét szedtem eddig le. Azt nem nagy kunszt, csak le kell csavarozni a váltógombot a váltószoknya alá benyúlni és egy határozott mozdulattal magad felé húzni (no nem ilyen hidegben)tboy93 - nem szakmabeliként de netről megtudva kiderül, hogy a sustina -nak olyan tulajdonsága van hogy szinte hozzátapad a fémfelülethez nagyon jó védelmet biztosítva, amit a molibdénnek köszönhet. Gondolom valami csak van benne ha már több mint a duplájába kerül mint a sima
300v motul pedig hasonló tulajdonságát az észternek köszönheti. Nomármost bennem is felmerül a kérdés, hogy tavasszal vegyek-e megint 300v -t, vagy tök felesleges és mondjuk egy 8100 X-cess is megtenné..
Nem spórolás miatt, csak nem tudom van-e neki értelme.
Évi 5-6e km, sok esetben magas fordulatszámon. BlacKSouL?Ami viszont érdekes és egyöntetűen megállapítottuk a cartársakkal, hogy sustinát ette legjobban mindannyiunknál.
-
DeathAdder
veterán
válasz vaspingvin #37400 üzenetére
hagyd a 10w-t, ezt olvasd végig ha lesz időd, megéri (egykét off becsúszhat)
-
DeathAdder
veterán
5-600e környékén szerintetek milyen benzines kisautóban érdemes gondolkodni?
Azért ide irom mert itt nagyjából hasnóak az elképzeléseink a jô autóról
Barátnőnek kéne valami jószág.. ő golf 4 et képzelt el magának
-
DeathAdder
veterán
Köszi mindenki
Ilyen behatárolt anyagi körülmények között azt hiszem nem is nagyon lehet válogatni, ami jót dob majd a gép.
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #37541 üzenetére
350-400 ezer darab Mátyás nem kevés
-
DeathAdder
veterán
válasz 7600 GS #37544 üzenetére
4 gen civicet vett egy barátom idén lesz pontosan 10 éve, 950 euróért (ma ez kb 300 ezer).
Eléggé ütött-kopott, 300+ ezer km, de a beltér korrekt volt, és napi használat mellett azóta is jól van.
Motorra semmit nem kellett költeni, 1.4 dupla karbis.
Fékekre, szilentekre természetesen kellett, de igazából azóta is egy nagyon megbízható jó kis gép.Esetleg bakancs micra szintén beleférhet a keretbe.
-
DeathAdder
veterán
válasz JoolsNOS #37634 üzenetére
Nálam is úgy van hogy az éves súlyadó csekk fele márciusban a másik fele pedig szeptemberben érkezik.
Ne idegeskedj, meg fogod kapni nyugi illetve ahogy demars írja az adott naptári évben még az előző tulaj kapja a csekket.demars - na ez a kalkulátor már azt adja vissza amennyit valójában fizetek
-
DeathAdder
veterán
6gen fl civic-eknél nem egyértelmű számomra mikor nincs színre fújva a kilincsek és a díszléc?
Olyan is van hogy csak a díszléc nincs színre fújva, a kilincs meg igen. Nem igazán értem ezt. Olyan zűrös dolog ez mint a vti -nél a piros, nempiros óracsoport?Mert az sem volt sosem egyértelmű számomra
Ja és lehetséges hogy egy 99-es civicen még nem volt gyárilag faceliftes az első lökös?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #37681 üzenetére
Sokkal jobban néz ki ültetve, én vti -m is volt
Az én toldatom bal alsó sarka is ilyen, és kivételesen én volt az idijóta tegnapelőtti sztori, és azóta is gyötör hogy mekkora kretén voltam. Legjobb hogy ősszel fényeztettem az egész elemet első lökössel együtt. Remélem ki lehet javítani...
-
DeathAdder
veterán
Nálam a jobb hátsó idom van hasonló helyzetben.
Hálisten én ahová hordom ő kifogástalan munkát végez (no meg is kéri az árát tisztességesen), de az ex tulaj nem tudom hol fújatta újra a jobb hátsó idomot, de olyan ocsmány lett idénre (vagyis tavalyra ) hogy a festék elvált az alapozótól és sok apró pukli van most az egész felületen a jobbhátsó üveg alatt. Még jó hogy másfelé nem volt festveSzóval azt is meg kell csináltatnom a mugen farokkal együtt (ami szintén csúnyán van befestve, de a változatosság kedvéért az csak narancsbőrös), aztán kap egy telipolírt, jól levédjük és kész is lesz.
Ja nem, előtte még az első toldaton lepattant festést kell helyrehozni, de remélem azt megkapom grátiszbahonda23 - bazz milett már?
-
DeathAdder
veterán
válasz Radomer #37704 üzenetére
Ha megpöccinted (vagy teljesen benyomod) a kuplungot akkor elhallgat?
Mert nálam ez szokott lenni (nem mindig, változó), és többünk köztük én is a kinyomóra gyanakszik. Érdekes hogy sosem volt ilyen, aztán mihelyst megvolt a kuplungcsere pár napra rá rákezdett.Ugyanilyen tünetekkel találkoztam már a honda szerviz topikban is, és ő is gyári kuplungszettet vett.
Én lehet megrizikózok egy új gyári kinyomót, hogy eloszlassam kételyeimet (14k + munka). Mert ha már a váltót kell szétszedni akkor nem árt az összes csapágyat lecserélni, nem csak a nyelestengelyt, ami nem aprópénz
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #37780 üzenetére
Nálam pontosan ezeket a tüneteket produkálta, hátul cseréltem az iker gömbfejeket (becses nevén bal hátsó stabilizátor összekötő) amitől megszűnt a kopogás.
Először én is azt hittem hogy gátlók, bevizsgáltattam és megállapították hogy a kettős gömbfej "lötyög", és megjegyezték hogy a gátlók sem éppen a legjobbak. Viszont nem egyszerre lettek cserélve a gátlókkal, és onnan tudom biztosan hogy a gömbfej miatt kopogott amikor egyenetlen úton haladtam.
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #37790 üzenetére
Nálam egyértelműen ez volt a ludas. Nem is volt olcsó, több mint 30k volt.
runner 125 - bosch-nak azért nézz utána. Múltkor egy off autóba kerestem labdaszondát és a bosch-t nagyon lehúzták, hogy a nevéhez képest már fabatkát sem ér. (és nem csak szonda téren van így)
Egyik ismerős corollaban cserélt 3x is, és csak akkor volt hajlandó kialudni a check engine amikor a gyárit vette meg bele[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #37809 üzenetére
Nálam is akkor jelentkezett. Nem amikor folyamatosan lassan mentem macskaköves úton, nem amikor átmentem egy fekvőrendőrön, hanem amikor valami enyhén felpúposodott útegyenetlenségre szaladtam rá 50-el. Már fejből tudtam hogy hol és pontosan mikor fog kopogni, elég idegesítő volt
Lehet ez lesz nálad is, én is először azt hittem hogy kalaptartó, miután gátlók cseréje után is csinálta
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz kalapur #37818 üzenetére
profil dc kft, Soroksár.
Reggel viszed, este hozod és örülsz.
Ismert hiba náluk, te leszel ott az ezredik, csukott szemmel megcsinálják és jobbra megcsinálják mint ahogy a gyárból kijött. (többen ajánlották szerviz topikban is)Én semmi másban nem gondolkodnék. Nekem is hallatszik picit a fogasléc néha, ennek okáról olyat olvastam gyárilag kevesebb zsírt raktak bele, és ami érdekes hogy úgy veszem észre időjárásfüggő is Tehát semmi értelme másikat venni sem, mert ez Típushiba. Van hozzá felújító szett, az ideig óráig jó lesz aztán kezdi elölről. Ha BP-en lennék már régen megcsináltattam volna a fenti cégnél.
-
DeathAdder
veterán
válasz SzalaiG #37831 üzenetére
Kormánymű felújítással és szervoszivattyú javításával és ki- beszereléssel foglalkoznak.
Honlapjuk szerint: "Az elkészült gépjárműveken kívánság szerint műszeres futómű állítást végzünk, továbbá a futómű vizsgálat során felmerülő hibákat is orvosoljuk. Ezzel kapcsolatban keresse futóműves kollégánkat."
-
DeathAdder
veterán
Azt olvasom hogy ez a FILTRON OP 575 olajszűrő a 15400-RBA-F01 cikkszámú gyári Honda szűrő váltó terméke.
Ez azt jelenti hogy teljesen ugyanaz csak mást ír rajta, vagy lehet minőségbeli különbség is?Több mint négyszeresébe kerül a gyári mint a filtron, eddig mindig gyárit vettem. Szerintetek?
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #37913 üzenetére
Köszi, marad a gyári akkor.
Ő 3.700 ért kínálja, filtront meg 900 ft -értÉs bevallotta hogy a sajátjába ő is inkább a gyárit választaná..
-
DeathAdder
veterán
válasz JoolsNOS #37949 üzenetére
Castrol oldala szerint 1.5 liter.
mivel literes kiszerelésben vannak ezért 2 litert veszel, az biztosan elég leszEnyémre is ennyit ír, de picit több ment bele azért mint 1.5
-
DeathAdder
veterán
válasz Wiz Khalifa #37975 üzenetére
Sajnos már nincs
Ide viszont nyugodtan mehetsz kérdezni
-
DeathAdder
veterán
válasz Wiz Khalifa #37980 üzenetére
Hát sok sikert hozzá
Én is így voltam, de hosszú idő után már belerokkantam a keresésbe, végül egy ep3 lett. Egy jó integra után azóta is fáj a szívem
-
DeathAdder
veterán
válasz Wiz Khalifa #37983 üzenetére
Amióta az eszemet tudom nekem is mindig az gép volt a nagy álom, de egyre inkább mondhatom el hogy ez már sajnos az is marad..
Motorjuk jól bírja de amit th is mond, az ellen nincs orvosság ha nem figyeltek oda az olajra neagyisten az nélkül is maradt, vagy széthajtották hidegen (főleg 10w -vel).
Kasztnira is helytálló amit írsz, bár vannak olyan bódék amik nem korrodálódnak hondáéknál, rendszerint az újabbak, de nem mindegyik -
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #37998 üzenetére
Baszod
Nem lesz rá túl nagy ez a kabát?
Syd2012 - hát annyiért tuti jó lenne, én is szeretnék venni annyiért de az szinte biztos hogy a piac aljáról jót nem fogsz találni, kivéve ha valami szenzációs nagy mákod illetve alkalmi vételed akad
Megboldogult Integra 3-3,5 milla alatt nem adta volna a gépet, az ilyen hahus 2 millások meg olyan állapotban voltak hogy nagy részüket még próbakörre sem vittem el, na azután elgondolkoztam el... -
DeathAdder
veterán
Na akkor egy rövid beszámoló az új kormányról
Ebben a topikban kaptam az elérhetőséget a kecskeméti Fell-ser kft-ről. Hosszú idő után végre rávettem magamat és elmentünk a haverommal.
Kecskemét külvárosában egy kertes ház udvarában kialakított műhelyben levő családi vállalkozás ahogy elnéztem. Semmi teátrális viselkedés, mindenki laza, kellően mocskos szájú de a munka rá eső részét mindenki profin végzi. Szombat délután odacsörögtem, hétfőn reggel már vihetem is. A helyszínen meg tudtuk várni míg elkészül, ez idő alatt legalább öten jöttek és hagyták ott kormánykereküket (újabb Audi, Mercedes, de volt teherautó is), és ahogy elnéztem valami sport kormányokat is gyártanak, többet, folyamatosan elmondásuk szerint külföldre...2 óra 15 perc alatt meg is volt az egész ki és beszereléssel, nyugodtan mondhatom szinte bagóért (15 matyi) és 1 év garanciát kaptam a munkájukra.
Perforált bőrtől kezdve a cérnákon és színeken át bármilyenre lehetett kérni, én mégis azt szerettem volna hogy gyári kinézetű maradjon. Kissé erősen látszik a piros cérna, lehet annó régen új korában is ilyen volt nemtom, mindenesetre mielőtt levették koránt sem volt ilyen domináns a varrás.
Annyira azért nem zavar, most igazi élmény fogdosni vezetés közben, ki sem akarok szállni belőle
A kormányagyat nem tették vissza szépen (alul kicsit elállt), ezt később otthon megigazítottam.Hát nagyjából ennyi a konklúzió.
Tehát ilyen volt:
és ilyen lett:
Részemről:
-
DeathAdder
veterán
válasz Nigrin #38105 üzenetére
Engem is érdekelne, éppen gyári magnót venne apám 6gen civicbe. Egyelőre annyit tudtam meg, hogy vannak akik "ki tudják kódolni" mint a telefont.
Egyelőre erről az alternatíváról tudok, ha a kódot nem tudja senki.Asszem inkább egy kódolatlan gyári 6gen magnót vetetek meg vele, azzal nem lesz gebasz.
-
DeathAdder
veterán
Mennyire normális, hogy olajcsere előtt már nem jár olyan szépen a motor mint utána?
Tavaly is ezt tapasztaltam. Évente egyszer cserélem, mivel nem rakok sok km-t, de a cseréhez közeledve már tisztán hallható, hogy nem jár olyan szépen a motor. Most hogy lecseréltem, megint faja. Ja és szelephézagot milyen időközönként, vagy km-ként érdemes állítani? Nekem utoljára 3 éve volt.zolynet - gratula így utólag is, sok balesetmentest hozzá, és csak óvatosan azzal a gázpedállal csüccsentve van?
Fogyasztás abszolút lehetséges (nem csak egy tdi fogyaszt keveset), nekem white mondta még régebben hogy CTR után az ATS konstans 1 literrel kevesebbet zabált. S ha abból indulok ki, hogy múltkor több nagyobb távot mentem, város, országút, és pálya is mindenhol annyival amennyit a tábla engedett, 746 km 51 liter ~ 6.8 -as fogyasztás, szóval teljesen hihető (mondjuk azelőtt és azóta is inkább a duplája jellemző ).
Pedig a cai-tól lenne csak igazán ordító elmebeteg hangja, vtec alatt meg ugyanúgy kussolna mint gyárilag én beleszerettem.
Együtt érzek a váltóval, short shifter már régóta van és egy gyengébb pillanatomban nekem is beugrott a kosárba egy skunk2 (450g) váltógomb Azóta meg a friss kormány óta olyan élmény a vezetés hogy ki sem akarok szállniz123456789 - áhh szemét egy dolog ez múlt héten romániában majdnem én is így jártam, mentem egy nyolcvannal és a sűrű dzsungelből, a semmiből 5! rohant keresztül az úton. Olyan satuféket nyomtam amilyet még soha, a mellettem ülő meg is fejelte a műszerfalat. Állóra fékeztem a kocsit, az utólag beszerelt erős nagy fék minden tudására szükség volt hogy megálljak (ennyire van értelme egy jobb féknek) és még meg is koccintottam a második őzike fenekét, aztán még három rohant el közvetlen előttem. Nem volt időm a visszapillantóba se nézni és a félsz végig bennem volt hogy hátulról belémdurran valaki, de szerencsémre tisztes távolságból figyelt. Aztán egy ragadozómadár durrant a szélvédőmnek, végül 50-el jöttem hazáig..
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #38336 üzenetére
Jól néz ki nagyon a rugókkal. ATS-eket nagyon lehet nyomni igaz?
Mennyi hozható ki kb az általad tervezett kombóból?Qru - kerestem de nem találtam a szelephézagról leírást, persze attól még lehet hogy van, ezért kérdeztem Motul 300v power 5W40 egyébként és mindig gyári olajszűrő. Évente cserélem tavasszal, az nekem 4-6 e km, de a vége felé már hallom hogy nem jár olyan szépen a motor. Előtte eneos sustinát használtam, és ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, ráadásul azt elég szépen csipegette is.
-cobra- - én csakis a motorhang miatt használom megvetem egyébként az ilyesmit, mert önmagában semmi értelme, macerás (tisztán kell tudni tartani) és pár lovat el is dobunk azzal ha csak ehhez nyúlunk. De az a szívó hang, hmm..
Azt nem tudom, hogy a k&n szűrőt érdemes-e cserélni bizonyos időközönként? Elég gyakran mosom k&n tisztító szettel, és olajozom a k&n erre szánt termékével, de bizonyos idő után nem roncsolódhat a szűrő anyaga? (leírás szerint erős vízsugárral vagy kompresszoros levegővel sem szabad tisztítani, tehát csak érzékeny anyag)
Megnéztem egyébként elm327 -el a beáramló levegő hőmérséklet szenzor adatait, és semmivel nem szív fel melegebb levegőt mint a gyári. A gond inkább az -szerintem- hogy könyék méretű böszme vastag csövön szívja fel a levegőt a gyári légszűrőház helyett, amin a levegő 128 apró járaton keresztül vándorol mire a szívósorba jut[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs