- Honor Magic V2 - origami
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #29351 üzenetére
Vagy csak simán a 6gen óta minden sokkal szarabb?
Haverom Prelude-jében több mint fél millió van, a gátlói elöl hátul gyáriak és 93% -osak.
2004 óta a hét napból ötön minden egyes nap megtesz a munkájába 80 km -t, általában 150 körüli tempóval egy olyan útszakaszon, ahol én az enyémmel 70-től gyorsabban nem merek menni.. -
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #29357 üzenetére
Messze van az az autópályától
Réges régen egysávos út volt, amit lovaskocsik jártak, de az is tele van kátyúval. Azóta kitoldották picit jobbról, picit balról (!!! ) de az egész úgy meg van süllyedve, hogy szerintem ha én a szélén mennék (vagyis az én sávomban), és nem az út közepét fognám, akkor tuti bánná az első lökösöm, meg talán az autó alja is
Na ilyenen úton hajt ő mint az eszetlen, talán keveset is mondtam sebességre..Egyébként keresztapámék autósiskolások, és az egyik oktatója miatt, aki 150 kilós legalább, évente kell cserélnie a jobb oldali csillapítókat a tanulóautóban
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #29367 üzenetére
Lenne az 1 milla is, és akkor is csak 230 ló lenne
Nekem is megfordult a fejemben, elméletben bele is másztam elég rendesen, de inkább letettem róla amikor megtudtam mennyibe kerülne, és mennyivel lenne erősebb
Inkább abból a pénzből kitoldom, és veszek egy másik autót ami gyárilag tud ennél sokkal többet, és legalább nem első keréken hajtCsak a kpro meg egy normális szívósor lenne 4-500 ezer, és még nincs se leömlő, se cai, se catback, se szélessávú lambda, se programozás utcán illetve dynon (az is rohadt drága), se járulékos költségek (ecut venni és kiküldeni, immobilisert áthangolni, üzemanyagköltségek, futárköltségek, és akkor már a motortartókat, futóművet se ártana megerősíteni etc.. mert úgy el fog pattogni minta fene)
Egyik crxforumos cartárs akivel szoktam tárgyalni több mint 1.2 millát locsolt már bele kizárólag a szívó tuningba (úgy hogy kedvezményesen tud vásárolni), kapott +30le -t, és még vezérműtengelyeket sem cserélt.
Lehet bütyköket cserélni, ez által a mociba is belenyúlni, akkor talán meglenne a 235-240 ló (bár mosernek is csak úgy lett 240, hogy azon a híresen átlagon felülmérő padon mérette)
Persze sufnikból is össze lehet rakni valamivel olcsóbban, de ha csináljuk, akkor csináljuk rendesen
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Ehh láncot kell cserélni K20 -ban?
Valaki azt mondja nagyon is kell, valaki meg, hogy a lánc örök életű -főleg egy Hondában-
Most akkor ez hogy is van?Illetve vannak olyan alkatrészek a vezérműláncon kívül, hogy:
-Vezérműlánc vezető, bal
-Vezérműlánc vezető, jobb
-Vezérműlánc felső vezető
-LáncfeszítőOlajpumpánál meg:
-Olajpumpa lánc
-Olajpumpa lánc vezető
-Olajpumpa lánc feszítőEzek felsoroltak összesen ~150 ezer lenne, de mi a káromat kell itt cserélni, ha kell valamit egyáltalán?
A gyári vezérműláncom szemre úgy néz ki mint a tiszta új, viszont valami picit klattyog amikor üzemi hőmérsékletű a motor..
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #29376 üzenetére
Nem tudom
Netről le lehet tölteni? Mindjárt keresem, mert most nincs nálam a szervizkönyv.200k km nem lesz az enyémbe még vagy 6 évig szerintem, de azért kíváncsi volnék mit ír elő a szervizkönyv, illetve szerintem valami vezető, vagy feszítő hangját hallhatom üzemmeleg motornál.
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #29378 üzenetére
Ott a manual is mellékelve, hogy mit hogyan
Kérdés, hogy kell-e ezeket cserélni, és ha igen akkor mit
Mondjuk, hogy mi kerül egy szaros láncvezetőben 25 ezerbe az már egy másik kérdés, és h azokat is kell-e cserélni, vagy csak a láncot meg a feszítőt. Majdnem annyi mint a lánc.
Mondjuk én hozzá nem mernék fogni, de ezt tuti kinyomtatva viszem el a mesteremhez
-
DeathAdder
veterán
Hát én még jó tapadó télit nem láttam, nyári sport után mindegyik hígfos volt, még a zsír új blizzak lm25 -ök is
Szívem szerint fel sem tenném soha a télieket, hóban, jégben úgysem hajtom, szárazon meg totál szarok..
Hiába, kéne egy HRVTényleg erre most van törvény, hogy mikor vagy meddig vagy milyen körülményekkor kötelező a téli viselet?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Azta7szencsígit, amikor elkezdtem olvasni és szép lassan haladtam előre, és megláttam Integra autóját, mint áldozatét egyből elkezdett verni a szívem.
Ugyan soha nem beszéltem vele, még csak nem is láttam, és azt sem tudtam hogy néz ki, milyen idős, de sok topikban társalogtunk, és legtöbbször mindig adtam a szavára, volt súlya mindig a mondandójának, ezért mindig figyelmesen olvastam, nagyon tiszteltem őt!
Felfogni nem tudom, hogy egy ilyen ember hogy a fenébe tudott ilyen helyzetbe kerülni, hát miaf@szom történt?Nem vagyok egy érzelgős, de ez most nagyon szíven ütött.
Nyugodj békében, a túlvilágon remélem összejön a Range Rover -
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #29597 üzenetére
Ez az eset, a képek, és főleg az áldozat habitusát ismervén, ezen én is komolyan elgondolkoztam.
Ha ő így járt, akkor mindenki más hatványozottan így járhat, bármelyikünk itt a fórumon.Persze lehet mondani, hogy papírautó, nem tudom egy újabb typer civicből mi maradt volna hasonló körülmények esetén, de ezek a képek tényleg megrázóak ismerve a sofört.
Sajnos nem tudjuk irányítani a sorsunkat, ennek meg kellett történnie, valamiért meg kellett.
Más alkohol hatása alatt állandóan padló gázzal hajt lakott területen és soha nem üti meg a bokáját, aztán egy szívroham elviszi fiatalon. A sors kiszámíthatatlan, neki pedig ez volt megírva a nagy könyvben -
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #29605 üzenetére
Halálos esetek mindig is voltak és lesznek is, ha Te könyvedben is az áll, hogy xxxxxyyyy-kor egy autóbalesetben, akkor akár biciklivel is járhatsz és valaki anyósülésén jársz úgy..
Engem nem tud befolyásolni semmi és senki, hogy ezután egy még erősebb autóba üljek, ha egyszer abba akarok. Legfeljebb sokkal körültekintőbben és ésszerűbben fogok vezetni, ha pedig rám is egyszer ez a sors vár, akkor jöjjön.. (csak ne tudjam mikor) -
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #29612 üzenetére
Volvo-ban valóban van anyag rendesen.
Tavaly felénk egy e39 -es és egy régi Volvo (elnézést fogalmam nincs milyen volt már) frontálisan ütközött, a bmw -ből semmi sem maradt az utas szörnyet halt, a Volvo meg még csak totálkárosnak sem nézett ki, sőt..Persze tudom esete válogatja, de azért bazz....
-
DeathAdder
veterán
válasz Geller72 #29705 üzenetére
Az autóépítés mindig szopacs.
Van aki épít, szenved majd eladja, és van aki megveszi szaréhúgyé és élvezi a gyümölcsöt.Amikor én vadásztam a CTR-eket kínáltak egy EG6-ot B18C6+váltó swap-al, jó gumikkal, fékkel, futóművel 800 ezerért, ő meg szerintem alsó hangon 2 millát belelocsolt..
Szvsz nem éri meg rákölteni több millát, inkább később azt az összeget hozzácsapom az autó árához és veszek egy gyári erősebbet, amit hozzáértő profi mérnökök terveztek meg. Persze én is sokat kacérkodtam a tuningolás gondolatával...
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz SlanKyng #29709 üzenetére
Sok sikert az építéshezxcbiker - ez valahol minden autóbuzit utolér szerintem, és aki megteheti bele is vág. Még mindig jobb, mint elzülleni illetve olyan közegbe keveredni ahova nem kellene..
Ezt teljesen megtudom érteni, illetve tisztelni a belelocsolt rengeteg időt és százezreket, nemkelllehet mindig racionálisan gondolkodni, akkor nagyon egyformák lennének az emberek[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #29765 üzenetére
Az jó
Én valami ilyesmit reagáltam még annó amikor motorvásárlás előtt elkezdett pattogni[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #29827 üzenetére
Igen, illetve árulom amik még megmaradtak
Egyébként semmi különös, csak amilyen volt
Hátulról
illetve valamelyest az eleje
Fékekről nincs direktbe, de talán ez megtesziMásodikon a visszapillantók éppen festésen voltak, és cseréltem a tükörtalp gumikat is, ezért hiányoznak a képről
Majd három hétig nem hajthattam akkor, de megérte várni, a harmadik képen látszik hogy milyen lett[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Köszöni szépen
LógaGéza - megvan még a szűrő, White környékezgeti már jó ideje, de szerintem nem komolyak a szándékai
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #29835 üzenetére
Milyenre szeretnél piros emblémát?
Gondolom maszkkal együtt lehet csak cserélni, hogy szép legyen és arra ami neked jobban tetszik (fl vagy prefl).
De nem olcsó, fl-re konkrétan tudom hogy grego keresett, de egy istenért nem talált, végül Svájcból tudott szerezni használtan 65 ezerért. Viszont tény, hogy sokkal szebb az fl-é -
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #29842 üzenetére
Új árakkal eléggé elvan szállva a Honda, megint csak ledöbbennék, ha már egy váltószoknya 20 ezer..
Még szerencse, hogy ültem amikor azt az árat tudatták vele, különben lehet hanyatt estem volnaLógaGéza - MTF3
Tehetsz bele szintetikus eneost is akár, baja nem lesz tőle, a haverom Prelüjében több mint fél millió van, a váltót úgy nyírja mint az állat, kuplungelvétel nélkül vált, mindig 10w40 -es olajat rakott bele, és még mindig olyan precíz, hogy példát vehetne róla valamennyi autógyártó.
Én azért MTF3 -at teszek minden Hondámba[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #29850 üzenetére
Ez megmagyarázza
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #29861 üzenetére
Ez igen
Én a tavaszt várom már, hogy elkezdjem waxolni
Mit mondasz autoglym legyen akkor? -
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #29867 üzenetére
-
DeathAdder
veterán
válasz jozefgucci1 #29869 üzenetére
akinek a nevét nem mondjuk ki
Voldemort?
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #29897 üzenetére
Ennyi
Bár kiveséztük már, a 25 tényleg horribilis összeg, főleg ilyen jövedelmek mellett...Nekem meg végre bekerültek a motortartó betétek.
A cél az volt, hogy ne pattogjon el az autó, és hogy megóvjam a gyári bakokat, de azért változott egy kicsit a komfort érzet is. Jobban átjön a hang a beltérre, és a rezgések is értelemszerűen, már amikor az önindítót elcsavarom érzem a különbséget, sokkal nyersebb lett mint eddig volt, nekem tetszikElpattogás még mindig van, de minimálisra csökkent ahhoz képest amilyen volt.
Mitől pattog el egy autó, és mitől nem a másik?
Mindenkit megkérdeztem akinek EP3 van, mindegyikük elpattogott, illetve kisautóknál is ezt tapasztaltam. A haverom Prelüje, illetve az én 5gen, és 6gen VTi-m is csak szépen kapart ha kiforogtak a kerekek..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #29901 üzenetére
Beült mellém egy 100 kg -s ember, akkor is elpattogott
Most azért lényegesen jobb lett a helyzet.
tboy93 - mindenki máshogy gondolja..
Az én mesterem se szerelt előtte type-r civicet, ezért gondolom egy tipikusan márkaspecifikus művelet nála legalább 3x annyi ideig eltartana, mint akinek a kisujjában van az egész. De engem ez ugyan nem érdekel, és csak ezért nem viszem olyan helyre hogy 4x annyit fizessek érte. Van szervizkönyv, manual, van internet, ott vagyok én és a fórum segítsége ha odáig fajulna a dolog, mert tudom, hogy ő amit elvállal azt olyan precízen meg is csinálja ahogyan kell -
DeathAdder
veterán
Ne is foglalkozz vele
Inkább told ki és vegyél CTR-t (vagy valami erősebbet)Ha meg lenne időd, és ha lenne tudásod, és ha mindent patentul megcsinálnál akkor is sokkal többet költenél rá, mint amennyivel kitoldanád a tiédet egy erősebb autóra, és akkor se leszel ott mint egy jó gyári typer. Egyszerűen beleülsz, és más lesz. Más a kormány, az óracsoport és még rengeteg apróság.
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #29935 üzenetére
Aki CTR-ből ült át 2.4-es accordba mind azt mondja, hogy nem nagyobb, sőt valaki szerint alacsonyabb is az átlag fogyasztása
A megadott fogyasztási adatok:
CTR:
Urban consumption: 12,3 l/100km
Extra-urban consumption: 7,0 l/100km
Average consumption: 8,9 l/100kmATS:
Urban consumption: 12,7 l/100km
Extra-urban consumption: 6,9 l/100km
Average consumption: 9,0 l/100km -
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #29975 üzenetére
Én nem hiszem el, hogy Hondán kívül létezik olyan autó amit megfelelő karbantartás, és odafigyelés esetén ne tehetnél tönkre, ha állandóan pirosig húzod
Szoktam olvasgatni poénból minden féle fajta népítéletet, mondván jó ez csak vigyázni kell rá és 3 ezer fölé nem engedni a fordulatot....Ezért leszek nagyon nagy bajban, ha egyszer cserélni fogok, mert az már tuti nem honda lesz, és semmilyen elképzelés nincs előttem
A máig legjobb motorral szerelt M széria az e46-os M3 is egy szarcsomó lesz hondához képest megbízhatóságban, elképzelhetetlennek tartom hogy állandóan 8 fölé behúzzam és ne hibásodjon meg a motorja rövid időn belül[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #30013 üzenetére
Isten hozott a 7genesek táborában
Egyik ok (bár reméljük nem az): főtengelycsapágy
Másik ok (leggyakoribb a 7geneknél): szar denso önindító, lassan húz vissza.Van aki cserélte újra drága pénzért, de rövid időn belül megint jelentkezett a probléma
Nekem is csinál ilyet nagyon hidegben, vagy ha sokat áll, nem foglalkozom vele..
(szelephézag nálam állítva van gyári értékekre)[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #30024 üzenetére
Ha eddig nem csinálta hidegindítás után, csak most hogy tényleg hideg van, akkor én szinte biztos vagyok, hogy önindító.
Ha főtengelycsapágy lenne azt hallanád minden hidegindításnál, illetve hidegen a motor járásakor is ha figyelsz, legalábbis ilyen a kezdetleges szimptóma -
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #30031 üzenetére
A Honda mérnöke Ikuo Kajitani találta fel.
Megfelelő fordulatszám, és olajnyomás esetén egy szelep kinyit, és megváltoztatja a szelepek időzítését, ezzel nagyobb erejű égést előidézve.
Lényegében ameddig ez a szelep zárva van, addig a két szélső vezérműtengely bütyök állítja a szelepek nyitását, ám mikor a VTEC szelep aktiválódik, a középső nagyobb bütyök veszi át ennek feladatát, azáltal, hogy összeköttetésbe kerül a két szélsővel,
így már csak a középső nagyobb "bütyök" mérete lesz a meghatározó.Rohadt megbízhatók, romlani sem romlanak.
Legfeljebb valami extrém módon elhanyagolt, nem szervizelt lerakodott olajsár miatt a vtec szelep nem tud rendeltetésszerűen működni, de azt is csak kitakarítani kell[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #30037 üzenetére
Ha téged nem zavar hogy forgatni kell, akkor az autót sem fogja
Be kell tartani a két nagy szabályt (csak üzemi hőfokon húzatni, és rendszeres olajcsere), akkor úgy forgathatod ahogy akarod semmi gond nem lesz vele az ég világon, és ez az 1.5 ils-re hatványozottan igaz
Én is mindig ellövöm 8 ezer fölé, és szereti. Utána valahogy még szebben jár a motor, szinte könyörög hogy ne váltsak el 6 ezernél, és semmi furcsa szag nem árad ki belőle mint a legtöbb autóból...
Hétvégén egy golf V gti-t hajkurásztunk, te az utána úgy bűzlött utána mint a kurvaélet Volt ott kuplung, égett olaj, meg minden...és a motor is elég furcsa hangot hallatott, pedig csak addig lett húzva ameddig gyárilag megengedett(#30038) tboy93 - Az még hagyján, de ez figyeld-e: Haverom g astrája könyv szerint is 2008-as, de tudtommal csak 2004-ig gyártották
Amúgy ezek a tákolt gázok valóban kiszámíthatatlanok, és igaz h magasabb hőfokon ég el.
Láttam már 320as béemvét szelepfedél nélkül amiben gáz volt szerelve, a színe is teljesen más volt a veztengelyeknek és túlzottan száraz is volt.. -
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30051 üzenetére
Amúgy ez tuti h nincs értelme egy ilyen gyári szívót közel tiltás előttig elhúzni?
Régebben sokat méregettem VTi-vel, és mindig akkor mértem a legjobbakat amikor 8 fölé behúztam, éppen csak addig hogy ne érje el a tiltást, illetve dragon is úgy csinálják ha jól tudom
Így ment egy srác 14.4-et ep3 -al úgy, hogy gyári limitiren engedte ki a kuplungot 5800 körül (na az azért durva lehetett, én nem szívesen csinálnám )Miket lehet menni egyébként egy gyári DC2 swap-os 5 vagy 6 gen civic-kel?
!Overdose! - ez megmagyarázza
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30067 üzenetére
Fáj a fogam valami ilyesmire
Gyári fl. ,slickel és lsd-vel mente zsinórban a 14.4-es időket (Drag topik, az idei évadnyitó dátuma körül ki van témázva), a hringes ideje is kiemelkedő (2.13 vége), nagyon mehet az ő ep3-asa
Bár azt mondják a 16 alatti fn2 is elég ritka (nem értek hozzá), én meg a gyári vti-vel stabilan be tudtam 16 alá menni sima rajttal és váltással t1r gumikkal -
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30075 üzenetére
Én is pont ilyet mentem gyári 6gen VTi-vel, illetve 15.3 valamennyit
Elhiszem, hogy s2000-el volt pariban, egy integra vagy ctr se lehet téma egy olyannak, vagy egy DC2 swaposnak semLehet egyszer belevágok abba a perverzióba, hogy 5gen civicbe dc2 motor+sperr, és persze a fék/futómű
Azt hiszem gyűjteném jó pár nagy arcú skalpjait főleg úgy hogy nem nézni ki belőle semmi eget rengetőt
A többi gyárilag erősebb Hondán azért aki kicsit és ért a témához le tudja szűrni mi a helyzet, ha ránéz (új CTR-nél meg már túl is estek a ló másik oldalára )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- E-roller topik
- Motoros topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Honor Magic V2 - origami
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen