- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz barack1997 #24602 üzenetére
Neis mond, rongyosra néztem már az évek során
898 ezer nézőből ezer én vagyok, fantasztikus az a hang -
DeathAdder
veterán
WTCC -t fogja valamelyik csatorna jövő hétvégén élőben adni?
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #24632 üzenetére
Köszi.
Nem is néztem, hogy van WTCC topik -
DeathAdder
veterán
Enyém 4-5 cm-t ül, (legalább is azt mondták, sosem mértem le) gyári felnin /50 -es oldalfallal.
Azt mondom ez még annak a határa amivel el lehet autózni a rosszabb utakon is, de a gyári azért ott lapul a garázsbanElőtte 5gen Coupe Civicem volt, 10 cm-t ült /40-es oldalfalú gumival. 1 kátyú 1 felnijavítás volt Alig vártam, hogy megszabaduljak tőle, pedig nem egy kátyús környéken mozogtam vele..
-
DeathAdder
veterán
válasz audi100td #24725 üzenetére
Erről is sokat ment vita. Honda fórumon van aki ragaszkodik a 03-as CTR-hez, és hogy maximálisan meg volt elégedve vele, de javarészt a facelifteset ajánlja mindenki (nyilván nem hiába), én csakis olyat vennék.
Bár kisbuszra hajazó "sportautót" én nem vennék
7gen ATS kell neked Sőt a CTR ~3 lityóval többet is megeszik..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Aladdin #24728 üzenetére
Haverom mesterének oké, FN2-je van, de pofátlanul sokat fogyaszt. ATS eket is néztem egy időben elég komolyan, igaz nekem nincs összehasonlítási alapom, de akinek van az ugyanezt mondta. kb 2-3 liter. (ha nem hiszed megadom a címét és beszélgess vele)
Egyébként amikor először mondták én is meglepődtem, hogy a 2.4-es ATS annyit eszik vegyesben mint egy 6gen VTi..
-
DeathAdder
veterán
Autóvásárlás (Honda, hogy ne legyek teljesen OFF) előtt mi a teendő, ha kötelezőt akarok kötni, de még megvan a VTi -m, amin már van kötelező?
Akkora hülyeség ez, akkor most ha veszek egy második autót ugyanabban a járműkategóriában, akkor olyan mintha a nulláról kezdeném a kgfb-t és a sok éves bonus/malus -om elúszik?Azért nagyon nem mindegy, ahogy kiszámoltam netriszken. Nincs erre valami megoldás?
Tehát okvetlen el kell adni a jelenlegi autóm, vagy felbontani a kötelezőjét, ha egy másikat akarok venni, amivel továbbvihetem a jelenlegi bonus/malus besorolásomat? -
-
DeathAdder
veterán
Venne valaki közületek motorfelújított ITR-t?
Nekem megvan a véleményem erről, de szeretném mások véleményét kikérni.Szóval a tulaj állítása szerint a gyári moci hajtókar csapágyas lett 160 ezernél, ezután fel lett fúrva 81.5 -re és gyári dugót és gyűrűket kapott. A főtengelyt "jobbnak látta lecserélni egy tényleg alig használtra", és acl csapágyakat kapott. A fejhez nem nyúltak, csak át lett vizsgálva. Motul X-cess 8100-al használja és omv 100-assal.
A felújítást "Boti illetve Bajoék" csinálták. Hogy kik ők nem ismerem..
Én úgy vélem ez sose lesz már olyan jó és tartós, mintha egy bontatlan nem füstölő 160-180 ezres gyári motorral vennék, hiába a gyári felújított alkatrészek..
Vélemények? -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #24791 üzenetére
Régebben lehet adtam volna 3millát, de mostmár biztosan nem.
Egyrészt abban is van legalább 120 ezer, és ki tudja az milyen körülmények között van benne, hideg motor, olajcsere stb.. másrészt meg megveszek egy patika állapotút dupla áron és belém jön valami bohóc , és akkor sajnálkozhatok. Sajnos nemegyszer jöttek már belémMindenesetre szeretnék utána érdeklődni aki csinálta azt az intit. Mit jelenthet, hogy Boti ill. Bejo szerelte?melyiket kérdezzem? Boti -nak valami elérhetősége, tudnál ebben segíteni?
neduddki linkelte Bejo honlapját őt már ismerem nagyjából, köszi az infót
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #24798 üzenetére
Sajnos a kasznit is megette az idő vasfoga, szinte az egészet át kellene festeni, részemről ő kiesett a kívánságlistáról
!Overdose! - meg is van
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #24827 üzenetére
Ezen azért meglepődtem kicsit, de tartom magam ahhoz, hogy egyszer kimegyünk a haverokkal szétnézni.
Délután jútúboztunk is a hétvégéről, ment ám az ész nélküli motornyírás, aminek soha nem láttam értelmét(#24828) b4sxe - Én elég sokat láttam a linkelt videón, de ezen nem veszünk össze
-
DeathAdder
veterán
válasz IreN!CuS #24844 üzenetére
Honda az Honda, nekem is van ilyen a haveri körömben, és nagyon elégedett a tulaj vele. No a kinézete már egy teljesen más tészta
Hülyeség, hogy ennyi baj legyen vele. Népitéletbe is leszarozik minden modellt egykét ember, javarészt azért mert ő volt hülye, vagy nem tartja karban.. -
DeathAdder
veterán
Nos egy hosszabb beszámolóval én is adós maradtam.
Mint azt sokan tudják ITR-t vadásztam nagyon sokáig, sokat megnéztünk, de még Magyarország legszebbjeinek egyike sem ütötte meg nálam a mércét, hogy kiadjak érte több mint 2 milliót.
Sokan az ep3 –ra próbáltak rábeszélni, mint még lehetséges alternatíva, és mielőtt még nem volt alkalmam hozzá (csak FN2-höz, ami számomra csalódás volt), bevallom tévedtem. Amikor először megláttam élőben, beleültem, meghajtottam egyből átrajzolódott a kép bennem, hogy ez csak egy családi kisbuszra hajazó autó lenne. Nagyon szkeptikus voltam vele kapcsolatban (persze nem egy lapos sportkupé formavilág, mint itr).Sok szart megnézetem ezek közül is, végül egy vak hirdetésre akadtam, ami a képeken és egy telefonszámon kívül nem sok mást mutatott. Vacilláltam is, hogy elmenjünk-e megnézni, ugyanis ez az autó biztosan törve volt, mert fl lámpák, mugen lökös, maszk, hátsó farok stb.. vannak rajta, a telefonban meg egy nagyon magyar nyelvet törő egyén beszélt (nem kell hangsúlyozni, hogy milyen „emberre” gondoltam). Végül azonban a számomra meglehetősen igényesnek tartott optikai tuning hatására, úgy voltam vele, nézzük meg ezt is, mit veszíthetünk..
A gazdája nem az volt akinek gondoltam, hanem egy kínai 33 körüli srác, így már világossá vált a fura akcentus. Úgy kellett kihúzni belőle, hogy milyen extrákra költött, amit egy mezei eladó már a hahus hirdetésben nagy betűkkel emelt volna ki. Azonnal megtetszett, hogy nem dicsérte, áradozott, csak annyit mondott „elég volt”, egy új dízeles E mecskát akar, ha ezt eladja.Az autót 2 milláért hirdette meg, állítása szerint törve nem volt, nála mint második gazdánál pedig biztosan nem, és minden egyes gyári alkatrészt ad vele. Első-hátsó mugen spoiler, mugen farok és maszk, eredeti mugen pedálok, fl első és hátsó lámpák, komoly zenemotyó, fékek stb.. Audio rendszerre állítása szerint 1 milliót költött (utólag utánanézve még keveset is mondott), igényesen kialakított a csomagtér (igaz pakolásra nem túl hasznos), nagy érintőképernyős multifunkcionális Alpine lejátszó, és még egy tetőből lehajtható Sony a hátul ülőknek. Nem vagyok zeneőrült az autóban, csakis a motort szeretem hallgatni, hifi kikapcsolva, de ilyen komolyat autóban még nem hallottam Az autó belül teljesen újszerű, semmi sérülés, folt hiba nincs sehol, és ez a kaszniról is elmondható. Minden illesztés a helyén van, semmi, zéró esztétikai hiba, kivéve bal oldali visszapillantó tükör, de véleményem szerint egy polírozással az is eltüntethető.
Ami a féket illeti egy merci cl 55 amg-re való Brembo első fékrendszer van rajta, a tárcsákon semmi kopás (a vele járó gyárin sem), a ferodol pedig olyan vastag, hogy szerintem az életben nem koptatnám el, főleg, hogy inkább a motorfék, és nem a városon belüli őrültködés híve vagyok. A kuplungról nem tudok nyilatkozni, de nem gyári az 100%, mert keményebb és sokkal erősebb annál. Csak rövidet lehet rajta csúsztatni, de lehet, és nagyon meglehet vele ugrani. A gumik szinte teljesen újak, Bridgestone, csak egy baj van velük, hogy téli, juhejj gumivásárlás..Mocitetőt felpattintva majdnem rosszul lettem, amikor megláttam a gombát. Később jobban szemügyre véve (és az eladó is közölte), hogy ez egy típusspecifikus AEM direktrszűrő. Egyébként, ha non fl ctr-em lenne, valamit csináltam volna idővel, mert sokak szerint elég gyenge a gyári légszűrő kialakítása, ami meleg levegőt szippantja fel. A gyári airbox is járt vele és minden ami le lett cserélve az autón, saját csomagolásában! A motoron semmi nem volt tuningolva, minden teljesen gyári, a kipuff is.
A váltó tökéletes, a motor puskaporszáraz (nem volt lemosva), és 1-2 be tiltásig semmi füstöt nem ereszt, hidegen is nagyon szépen dolgozik. Rendkívül tetszik, hogy 5 ezerig olyan a hangja mint egy 1.4-esnek, majd közel a 6-hoz elkezd szívóból üvölteni, de brutálisan. Az árból egy fillért nem akart engedni, látszott, hogy ő ennyiért akarja eladni, nem is pakolt ki belőle semmi extrát, ahogy ő mondta „elég volt”.Oké, láttuk elmentünk, rávártam, és pár nap után telefonon felkínáltam 6 ezer eurót (akkori árfolyama 1.780.000 Ft), ha azt elfogadja, akkor holnap mennék is érte, és meg is egyeztünk. Nekem euróm volt, a Ft ment le, így én is jól jártam. Úgy éreztem ez egy alkalmi vétel lehet, és mivel nem kellett neki a VTi-m, elhoztam. Már két hete megvan az autó, és azóta napról napra egyre jobban tudatosul bennem, hogy jó üzletet kötöttem. A srác nagyon kötődött autójához, egy kérése volt mielőtt elhoztuk, hogy fényképezkedjek le vele, az autójával és a VTi –mmel, hogy megmaradjon neki elmékbe, és megkért, hogy nagyon vigyázzak rá. Látszott rajta az öröm, hogy egy Hondaszerető birtokában lesz a továbbiakban.
Minden hibát konstatálok egy autón és számolok vele, ha egy 10 éves használt autót veszek, mert tökéleteset úgy sem találok. Egyelőre lekopogom, hihetetlen de minden működik rajta, a motor nagyon rendben van, mindenre gondosan oda volt figyelve, és karban volt tartva, rengeteg ismerősöm azt hitte amikor meglátta és beleült, hogy egy vadi új autót vettem. Ja az egyik hátsó rendszám megvilágító ki van égveMásnap amikor hazahoztam elvittem festékvastagság mérésre, és kiderült, hogy a jobb ajtó mögötti elemmel történt egykor valami, mert 1000 mikront mutatott a műszer, viszont a festő szerint nagyon szépen megcsinálták, és nagy dolog nem történhetett. Én meg szkeptikus voltam, hogy ez biztosan csak egy jól összefújt autó, ami nem lehet ennyire megkímélt. Mindig is ITR-t szerettem volna, és soha az életben nem gondoltam volna, hogy helyette egy non fl ctr-em lesz. Ha igazak a pletykák, amit egyesek cáfolnak egyesek pedig megerősítenek az angol non fl ep3 betegségeiről, akkor be fogom látni és számolok is vele, de már csak az extrákból annyi pénzt kivehetek, hogy ne bukjak rajta semmit, sőt... és akkor is elmondhatom, hogy volt egy CTR-em Mindenesetre én nagyon egyben érzem a vasat, aztán majd kiderül mit hoz a jövő. Más kérdés, hogy egy jó fl ctr-t 4 milláért nem tudtam volna megvenni
Előbb lőttem pár képet:
(bocs, hogy kizummoltam a pedálokat, de nem vagyok büszke ahogy most belül kinéz, de a lényeg látszik. Legalább megvan a vasárnap délelőtti program )Ja és ha már megvan mindkettő, akkor egy kis CTR vs VTi
Több ember szerint a „vétéí mindent visz”, és egy fn2 csalódást okoz teljesítményben hozzá képest.
Nos első utamon a CTR-el hárman mentünk, az eladóval és a hondabuzi haverommal egy próbakörre, ja és tele tankkal (napokig hajtogattam, és tankolnom sem kellett ). Amikor először odaléptem 2-esben vtec –nél teljesen tudatlanul szinte egyszerre csúszott ki a szánkon, hogy „megbaszod”, úgy ver az ülésbe mint állat, pedig tele tankkal 3-an mentünk. Sokak szerint 100-ig fogja a VTi, én erre azonban egy árva fillért nem mernék tenni, mert ez a CTR sokkal jobban megy. Hazafelé felváltva hajtottunk néhányszor kihúzatva egyes-kettest, a gyomron enyhén forogni kezdett, annyira szokatlanul erősebb a VTi után.
Vasárnap délután pedig egy elhagyatott hosszú útszakaszon összemértük őket. Én hajtottam a VTi-t, vtec váltást nem éreztem, sem azt, hogy ez az autó valahogy is menni tudna a CTR után. Volt ám meglepetés és miegymás! Guruló egyből kezdtük különböző fordulattartományban, majd ugyanezt kettesben is, nem hittem a szememnek! 100-ig tartottam a Type-R –t, azután amikor harmadikba raktuk, mintha gáz helyett a féket nyomtam volna úgy kezdett elnyúlni a CTR, de valami drasztikusan.
Hihetetlen de igaz, tényleg fogja 90-100-ig, és tényleg a VTi mindent visz
100 főlé nagyon ritkán szoktam menni kigyorsításkor, addig meg kb. azt tudja, mintha a VTi-t hajtanám. Egy mérnöki csoda az a motor, kis fogyasztású, alacsony költségvetésű. CTR-em van, ezt hajtom, de még mindig kötődöm és szeretem a kis VTi-t. Hétfőn majdnem eladtam, titkon örültem is ,hogy nem jött össze, de sajnos ez a sors vár rá
VTi-m ültetve van, szinte új Proxes T1-R gumikal, és hozzá képest a CTR-t kanyarsebességben !téli gumikkal! lassabbnak érzem, folyamatosan helyezkedik (futómű, kormánymű, lengéscsillapító ok vele). Kíváncsi vagyok rendes gumikkal mennyit fog javulni a helyzet, ami egyelőre kiábrándító, jó volna ha legalább a VTi szintjét hozná
Gumival kapcsolatban beszéltem Boozilla-val, aki erősen az AD08 –at ajánlja, kezdve grego-tól nagyon sok CTR-es ilyen gumit vásárol nála, de az is lehet hogy Parada lesz, most ezen a kettőn vacillálok. T1R-el nagyon megvagyok elégedve, csak szeretnék kipróbálni mást is. Hogy melyik lesz még nem tudom, és hogy megéri-e az AD08 a felárat, ami kb. 20 ezerrel több lenne mint a Parada garnitúra. Viszont, ha 205 helyett 215-öst vennék, akkor pont annyiba jönne ki az AD08, mint a 205-ös Parada. Viszont AD08 ide vagy oda, az én szívem még mindig a gyári méret felé húz..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Köszönöm mindenkinek, reméljük a legjobbakat
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #24924 üzenetére
Köszi
Én is gondolkodtam az RS2-n, lehet egyszer ki is próbálom, de most ad08 lesz, ha bele szakadok is.
Kellemes meglepetés ért az anyagiakat illetően az átíratáskor. 195k -t számoltam akárhol is néztem a neten, műszakival és biztosítással együtt, végül 105-nél álltam meg Azt hiszem ezek után megengedhetek egy ad08 -at(#24935) xcbiker - nem fikáztam a vti-t inkább dicsértem, nagy fasság lett volna tőlem ha tényleg fikázni kezdem, mivel tudom, hogy sok büszke VTi tulaj követi a fórumot Ek9 szerintem tuti megfogná 3-asban is, de lehet abban sem érezni, hogy úgy húzna, ahogy honda23 is mondja. Érdekes egy dolog ez a nyomaték, a haverom szaros 2.0 tdi -je úgy húz, hogy szinte kiszakít a valóságból főleg a VTi-m után, mégis félgázból megettem annak idején.. A 320 Nm csupál rendesen, csak a km óra alig akar fölfele vánszorogni
(#24957) honda23 - nekem is a harmadik Hondám, nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki ez az első ami nem eszi az olajat bő 2 ezer km és meglehetősen komoly igénybevétel után még nem hiányzik olaj belőle, igaz a java még hátra van..
Neked nagyon jó, hogy nem eszi az 5W30-as Sustinát, mert az meglehetősen híg olaj, amit valahova a klasszikus 0W20 és 0W30 közé sorolnak. -
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #24960 üzenetére
Meg fogom kockáztatni én is azt a Sustinát, de csodát azért nem várok.
Eddig nem cseréltem benne olajat, egyelőre még szép sárga benne, de a héten megejtjük azt is. Előző gazdi 5W30-as Edge-vel tankolta, ezt nálam még nem kezdte el enni. Lassan 150 lesz benne, legalább is óra szerint...Engem dízel még nem gyorsult le, benzines is csak egy (még a VTi-t), igaz akkor is az esélytelenség nyugalmával álltam ki ellene
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz DCI_market #24962 üzenetére
Azért írtam, hogy megkockáztatni, nehogy felzabálja az 5w30-ast ezren, de meg fogom próbálni Mindenképp Sustinát szeretnék, hogy milyet még nem tudom. Van egy 4 literes doboz 5w40-em, valaki nem ajánlja, white és grego szerint meg mehet bele, grego most 0w50-et akar önteni a CTR-be, én meg még mindig nem tudom, hogy mi legyen...
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #24967 üzenetére
fogalmam nincs, de olajcserekor mindent megnézünk, és amit kell azt cserélünk. Engem sosem érdekelt különösebben a km, ha az autón minden rendben van akkor csak az miatt mert 270 et ír az órában én nem ijedek meg tőle (mondjuk egy dízeltől annál inkább).
Ott van pl a haverom Prelü-je, 460 ezer van benne gyári motorral, minden nap többször pirosig be van húzva, csipegeti az olajat igaz, de -20 ban is gond nélkül indul és nagyon egészségesen dolgozik a motorja, de ott van még anyám 380-as 4gen Civic-je is, az még az olajat sem eszi, igaz nincs is akkora igénybevételnek kitéve[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #24973 üzenetére
Vagy mondjuk úgy; japán autóra nem illik
-
DeathAdder
veterán
K szériás motor vezérlése esetében, mit illik még cserélni, ha a láncot szeretném?
Látom webshop-okban, van még olyan, hogy "Feszítő és vezetőgörgő", "Vezérműlánc feszítő".. -
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #24985 üzenetére
Hihetetlen, de a vezérlés olyan tökéletes állapotban van, mintha új lenne.
Az olajpupma lánc+vezető+feszítő állapotát még titok övezi, ahhoz jobban bele kellene nyúlni a motorba, én se tudom mitévő legyek.. -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #24988 üzenetére
Azóta felkerültek az új autóra?
Én is megint T1-R -t vettem gyári méretben. kb egy hete vannak fent, a VTi-men is ilyen volt és tökéletesen elégedett voltam vele, viszont erre már kevésnek érzem
Kanyarokban még rendben van, de kigyorsításnál 1-es vége + 2-es folyamatosan helyezkedik az eleje.
Alkalmi áron vehettem, 2012-es gumik, írása szerint In Japan, jó a futása is, én viszont sóher voltam, erre tényleg AD08 kellett volna[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #24991 üzenetére
Lengéscsillapító rendben van, bemérettem.
Nem azt mondom, egy zsír jó aszfalton valószínű nem lenne probléma, de felénk ezeken a vegyes szarokon nem ritka, hogy elkapar, ugyanott ahol a VTi simán ment. Plusz valószínű neked a gyáritól szélesebb gumik azért jobban megfogják.
Kanyarsebesség helyrejött az új gumikkal, nagyon kezes és szépen ráfekszik az ívre, elégedett vagyok a kanyarsebességgel. Féltem valami ott nem lesz rendben mert eléggé helyezkedett a téli gumikkal.
Fogyasztásom vegyes, voltam vele úton + vegyesben 7.6, de volt már 11 is. Mondjuk az a 10l (+/− 1) átlagban nálam[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #24993 üzenetére
Múltkor néztem egy intit párezer után, hogy Bejóék full generálozták, hát az valami nagyon szépséges volt. Füstmentes motor, nagyon szépen járt, és még szebben ment Azért kíváncsi vagyok feltéve, ha nem titok, hogy a végén mennyivel állsz majd meg az egész generál költségeivel
Én ad08-at 170k -ért tudtam volna akkor, 17-est gyári méretben, de ami már 1 cm-vel szélesebb futófelületű az 130-140k lett volna. Hát igen ez a gyári méret átka
T1-R viszont ehhez képest is nagyon jó áron volt, a gyári méretű 110k-ban van felszerelve, kvázi muszáj volt ennyiért megvennihonda23 - Engem is nagyon kellemesen meglepett a fogyasztás, rosszabbra számítottam. Amikor összemértük a VTi-vel húztam is a számat, hogy csak ennyi plusz teljesítmény +3-4 literbe fog majd fájni, de nem.
VTi nálam is (az én hajtásommal) 9-10l körül mozgott, szóval majdnem ugyanott van.A nyomatékból autózás 4 ezer alatt nekem mindig elég érdekes dolog. Sokan panaszkodnak ITR-re is, hogy 6ezer alatt úgy megy mint egy "1.4-es astra". Hajtottam én is, és tényleg úgy tűnik sokkal jobban megy alul a ctr. De hogy a VTi-met se egyesben se kettesben se fent se lent se középen sehol nem tudta megenni az is biztos, pedig úgy tűnik tényleg sehogy se megy alul az a kis 1.6-os és múltkor mikor mentem egy 156-os 2.0 twin spark-al azért nagyon kellett a vtec, mert alatta nem igazán húztam el tőle
"megnéztem, nagyjából mit megy" - mit ment? érdekel, mert én szerintem soha nem fogom megpróbálni, de mindenkinek ez a második kérdése az után, hogy megkérdezi mennyit fogyaszt (sok hülye istenem )[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Ne nézd le a VTi-t, sehogyan sem megy, de az csak úgy tűnik.
Kolegának E30 318is volt, felcsigázva, wems és minden finomság, 250 ló körül mozgott (már nem emlékszem). Amikor meghajtottam, az valami eszméletlen hogy ment, 21.1 mp alatt volt 200-on, ehhez képest az M3 E30 34 alatt van, még a CTR is előbb eléri A 225 lovas 4 keres TT-t játszva ette, és természetesen engem is kihívott, de csak akkor amikor már biztos volt benne, hogy meg fog enni. Fel is húzott rendesen, de azért kiálltam vele a teljes esélytelenség nyugalmával. Repülőstartból 100-110 -ig magam mögött tudtam tartani vagy tízszeri próbálkozás után minden alkalommal, aztán nagyon elhúzott, de addig semmi. Mentem E92 330i-vel, az még 3-asban is alig-alig nyúlt el. Több haveromnak bmw-je van, szarul mennek, sokat zabálnak, drága bele az alkatrész és hetente szervízben vannak, pedig az enyémtől újabbak.. én speciel semmire nem tartom őket, sőt sok ember közül csak 2 olyat ismerek aki bmw után még egyszer azt vett, ebből az egyik gyerek kora óta bmw buzi és olyan családban nőtt fel, ahol bmw a törvény Nekünk is volt egy E34 535i ami az első és egyben utolsó bajor mérnöki csoda is volt az udvarban -
DeathAdder
veterán
válasz DCI_market #25012 üzenetére
Ugyan, én elismerem, és le a kalappal, hogy a haver is milyen alacsony költségvetésből és milyen olcsó autóból milyen szívós és erős járgányt épített. Viszont a csodától azért messze van, főleg amilyen ítéletekkel vannak róla az emberek, csak azért mert az autón repülőpropeller embléma van.
-
DeathAdder
veterán
válasz Viszlát #25032 üzenetére
Túlöntéstől nem kell félni. Nekem is egyszer elbaszta a hülye mester, nem 1mm volt az, hanem több is annál. Mindenki azt mondta hagyjam a fenébe, ha nincs durván túlöntve akkor nem lesz baj. Azóta a haverom is csekkolja és mint kiderült neki is mindig túlönti az okos mestere, viszont ő és az autója tökéletes példa arra, hogy ez nem tesz kárt a motornak, mert senkit nem ismerem aki olyan igénybevételnek tenné ki az autóját mint ő
-
DeathAdder
veterán
WTF
-
DeathAdder
veterán
50 fokokban egész napon át utaztunk a hegyekben,rengetegszer amikor gyerek voltam, soha semmi bajunk nem volt és senki fejében meg nem fordult a klíma gondolata.
Igaz nagyot változott a világ, legtöbb ember nagy gyesza és hipohonder egy személyben. Gyerek koromban a koszban, sárban játszottunk egész nap, volt leütött véres láb, kullancs, naptól leégés, senkit nem érdekelt, játszottunk tovább. Általános iskolás korom óta nem vagyok beteg, még akkor sem amikor napi szinten rám szólnak körülöttem, hogy öltözzek már vastagabban, mert rossz rám nézni, és nem kerülöm a beteg embereket nehogy én is elkapjam Azért van a test, hogy szenvedjen.
Amúgy csak én vettem észre, hogy akik ennyire törődnek magukkal azoknak van lépten-nyomon mindenféle "betegségük"? -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25122 üzenetére
Ja én is végigolvastam délután, szerintem Te azért nem fogsz cumizni, ennyire biztosan nem, semmi rendkívüli eltérés nincs benne, amiért okkal lehetne félni.
A koléga viszont nagyon cumi (bocs). Ha azt nézzük alapból vehetne a rá költött pénzből egy EVO VIII-ast, de talán még újabbat is, az elpocsékolt időt és rengeteg idegességet nem számolva, és lenne közel 300 LE-je amit szerencsétlen autó át is tudna vinni az aszfaltra, amit mégis a Japán mérnökök raktak össze, de nem is akárhogy, és nem egy időzített bombán ülne. Vagy ha már nagyon első kerék, akkor ott a sokkal konszolidáltabb 3-as MPS is , rengeteg pénzt, idegességet és időt megspórolva
Persze a Need for Speed autóépítési vágy belőlem is csak nem régen égett ki.[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #25183 üzenetére
Szerintem én rég hulla vagyok, ha VTi-vel kezdem a pályafutásom
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest