- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
Ezt demegnézném, lehet az új illatból maradt még benne valami
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25981 üzenetére
Oké bubu, evo nekem is böki a csőröm, de kitartani is sokszorosa és benzinből is a dupláját kéri, ami nekem már sok és rettegnék minden nap, hogy mi történik, ha egyszer bedobja a csiga az unalmast, ki tudnám-e fizetni vagy sem, nem mernék utánanézni sem, és nekem turbo örökös visszahűtése is elég körülményes lenne..
Kéne, viszont csak is ha van egy másik autó mellette, de félek nem tudnám kitartani[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25983 üzenetére
Élőben én sem beszéltem még tulajjal, népítéletet viszont rengeteget olvastam, ami szerint be tudja verni sokszor 20-at is városban.
Na ehhez képest én 11-től többet még nem tudtam megetetni az enyémmel, vagyis nagy átlagban mindig 11l a fogyasztásom.
Arról már nem tudok mit nyilatkozni, hogy mi van ha cserélni kell egy kopóalkatrészt. Azt mondom, hogy Subaru Impreza WRX STi, lehet felcsillan a beszerző szeme, rád mosolyog és azt mondja, na akkor nézzük
Sokszor belegondolok, ha turbós autóm lenne, akkor hány olyan kellemetlen alkalommal szembesülnék, amikor ki kéne várnom azt a pár percet, hogy visszahűljön.
Az oké, ha élményautónak van tartva és A-ból A-ba megyek, vagy csak korlátozott helyekre ahol nyugodtan semmitől és senkitől nem zavartatva visszahűthetem, de ahogy a pc-sek mondanák 24/7 -ben sokszor kellemetlen, akkor inkább meg sem húzatom, akkor meg minek ilyen autó?Én ezt csak úgy tudnám megoldani, ha lenne mellette mégegy másik
Persze adom, az élmény teljesen más, ég és föld főleg egy type-r hez képest, ahol az ülés kicsit nyomja a hátadat ha elengeded magad és padlógázt nyomsz, szóval összehasonlíthatatlan a kettő A haverom 90 lovas tdi-je jobban ver az ülésbe
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25986 üzenetére
Sérült, de bevallja, meg amúgy is mi ez horzsolás, gyerekjáték kijavítani.
Szerintem olyan 10+ éves autó ami soha sehol nem volt megsérülve, vagy ne lett volna fényezve rendkívül ritka.Mentségére szóljon ebbe legalább 50 ezer van és első gazda, de mi van amikor valaki egy "megkímélt" VTi-ért kér másfél milliót, szerintem az még őrültebb Relatív hogy mi a reális ár, én a vti-mnél megtudtam amikor árultam, de az is tény, hogy a magyar piacon olcsóbban lehet autót kapni, mint máshol. Néztem a CTR-t is amit linkeltél, szinte biztos, hogy ez is teljesen át van fényezve, de h van ez most, hogy nonFl és az irányjelző a visszapillantóban van?
Mobile-n néztem olyan CTR-ekért kérnek 10ezer eurót, amilyenekre nem cserélném el az enyémet, a 6-7 ezresek meg igen rongy állapotúak.. -
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25990 üzenetére
Majd olajcserével együtt, és akkor veszem majd meg, ha a motorolajat is, egyelőre nem sürgős
Sperr-t meg nem veszek ameddig a gumi a szűk keresztmetszet. Igazad volt annyira valóban nem tolja az orrát, ez inkább a gumi elégtelen tapadására írható, nem értem én sem grego-t, hogy akkor nem, de most arra kanyarodik az autó amerre a kormányt csavarja Kedden beszéltem Boo-val, azt mondta másnapig ír árat PM-ben az ad08-ra, hát azóta is írja..Jó az, ha le tudtad nyomozni az előéletét és mindent tudsz róla, enyémmel egyelőre én is elégedett vagyok, a vezetőgörgőn kívül más meglepetés nem ért, amióta megvettem, csak ami szokásos azt költöttem rá, meg kicseréltem a rendszámtábla megvilágítót és a középső műszerfal izzóit, pedig csak egy "szar angol", amit én is megszóltam, még mikor a VTi-m volt, de úgy látszik, ha törődnek vele, akkor nem lehet nagy baj, aztán ki tudja mit rejteget még a jövő, meglátjuk, én kíváncsi vagyok
"Sokan ha karcos a fényezés, vagy egy két elem fújva volt, nem veszik meg, pedig az a jó, ha volt rajta valamilyen sérülés" - ezzel egyetértek, én is 100x többre becsülök egy összekarcolt, de gyári fényezést, mint egy teljesen átfényezett autót (mint vásárló). A VTi-m is ilyen volt, mindenhol gyári festés, de voltak esztétikai hibái, meg a jobb hátsó ív rohadt, és erre nagyon húzták a szájukat. Amúgy mi van ezek a 7gen -től gyártott Civic-ek nem rohadnak már? Épp ma mondta a haverom, hogy nem látott még rohadást olyan autón mint az enyém (ő is nagyon nézegeti őket, valami hasonlóban gondolkodik).
Nem is tudtam, hogy csinálják a gyárival megegyező mikronrétegre fújást (ami 100-200 ugye), de minden nap tanul az ember! Ahhoz viszont nagyon precíz munka kellhet és a bádogmunkát is el lehet felejteni, ha előtte törve volt
Integra - Annyi biztos, hogy nem szeretnék turbót cserélni, ha egyszer olyan verdám lesz
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25993 üzenetére
Nem adtad még el őket?
Nem tudom, szerinted mit kérjek az idén tavasszal vásárolt T1-R garnitúráért? 3e km van bennük.Ami az autót illeti az egy dolog, hogy a tulaj mennyire tartja, vagy hogy mit kaphat érte.
Mennyiért adta el a Skunk2 cuccokkal telepakolt szívóban 251 lóra felhúzott fehér EP3-at a srác, aki nyáron még fix 4 millát kért érte?
Utoljára 2 milláért volt fent, ha azóta egyáltalán eladta, pedig 3-at játszva ráköltött szerintem csak a hirdetésében felsoroltak alapján!
Arra meg tisztán emlékszem, hogy 2 éve karácsonykor egy fórumozó 1.3m ért vette meg a 40ezer km-es első tulajtól származó bordó 1.6 VTi-t, na az talán megérte az árát, csak azért mert full full minden gyári volt rajta.Elhiszem, hogy Te a legjobb helyre vitted, és mindenből a legjobbat adtad neki a felújításkor, ezt magadnak
a saját lelki világodnak csináltad így meg, és nem azért, hogy eladd (szerintem), mivel senki nem fizetné meg az árát amit ráköltöttél. Én pl. ha meglátok egy generálozott pöpec, és egy full gyári, de nem makulátlan állapotú hirdetést, akkor a gyárit választanám.Ott van pl. az EP3-am, 1 millás zenecucc benne, Brembo fékrendszer, Mugen cuccok minden felé, fl első-hátsó lámpák, AEM szűrő, majdnem teljesen hibátlan bódé stb.. ez mind munkadíjjal, fényezéssel minimum 2 milliás plusz az autó árán felül, én meg megkínáltam 6 ezer eur-t ami az akkori árfolyam szerint még 1.8 milla sem volt és pár perc múlva hívott is vissza a tulaj, hogy vihetem, minden egyes gyári alkatrészével és annak csavarjaival együtt (két autóval alig bírtuk elhozni, volt ám cumó ), de ottvan a vti-m is, amivel nem akarok már unalmas lenni, de azt legalább feltételeztem, hogy kapok érte annyit amennyit bontószökevényekért bekérnek a hahus tulajok, hát volt mit nézni..
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25996 üzenetére
215-öst veszek, Boo is mondta h nagyon sokan vesznek tőle EP3-ra és senki nem 205-öst, és nem azért nem mert drágább.
225 már sok szerintemAmúgy miért van az, hogy valaki kamionnyi pénzt locsol az autójára aztán meg szaré-húgyé eladja? Legújabb példa erre most Elmör, nem is tudtam, hogy árulja
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26003 üzenetére
Ne is mond, én is kapizsgálni kezdtem az elmúlt hetekben.
Ugyanis az ismerősöm a kezembe nyomott 300 rongyot, hogy vegyek az FN2-jére Skunk2 direktszűrőt és leömlőt.
Az a baj, hogy ettől semmivel sem lesz jobb, max rosszabb, ehhez illene még egy hondata flash pro, ami alaphangon 200+ ezer, és kikapni a középső dobot, mindezt beprogramozni, beszerelni és nyerne vagy 10 lóerőt több pénzért mint amennyiért én idén eladtam a VTi-met ez betegség mán, rohaddrága basszusT1-R meg VTi-re egyszerűen tökéletes, extra tapadás, esőben is kiváló, és a tapadás/kopás indexe is kiváló
Remélem sikerül majd eladni nekem is, engem sem sürget az idő, csak hát kiaza gyökér aki 205 17"-es gumit vesz, nagyon mellényúltam veleInti - igazából a víz nem érint, nem hajtom esőben, max. csak ha váratlanul elkap, vagy nagyon muszáj menni valahova és nincs más lehetőség
Az a cél, hogy szárazon legyen odaverős, arra akár semi-slicket is vehetnék, de nem akarok annyira a végletekbe menni, mert előfordulhat hogy esőbe keveredek, de lehet (nemtom) a zsaruk, műszakisok sem néznék jó szemmel, sokkal drágább és gyorsabban is kopik, gyakorlatilag 10e alatt kukahonda23 - jaja, ő az Én már a 6os evot is megtépáznám, és gurulnék is vele egy repülőt
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26029 üzenetére
Miért vagy ennyire fwd ellenes, ill. lenéző vele szemben? Meg fog ez is lepni néhány bubut és evo-t az az érzésem.
Ha jó lesz és át tudja vinni ezt a teljesítményt az aszfaltra, akkor lehet még jó Az fwd-nek is megvan a maga varázsa
Az talán kissé túlzás, hogy annyi kipuffja van mint egy gtr-nek, de így jó minden hengerre jut egy[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26035 üzenetére
Biztosan megvan a 4wd-nek is a maga varázsa, ahogyan a hátsóhúzásnak is (amit józan ésszel a mindennapokban nem tudnék hajtani ). Én az elsőt is szeretem, ami kevésbé veszélyes mint a hátsó, de nagyon szépen lehet vele játszani a kanyarban.
4wd-t terepjárón kívül még nem igazán vezettem, ezért nem tudok róla komoly véleményt alkotni.Esőben, hóban szerintem senki sem vitatja az awd toronymagas előnyeit (bár mivel nem vagyok nagy utazó, ezért hóban inkább a csúszkálásokra izgulok )
Napfénysüti - oké gyorsulási versenyen nehéz lehet megfogni, de egyébként ha normál esetben lendületből mentek már aligha van nála az előny.
Ott van 225 lovas szappantartó TT, startból kiugrott tartottam-tartottam aztán 120 felett durván kezdtem beérni majd el is húztam mellette, hogy ezt mi okozta nem tudom, lehet ott már visszasül ami a startnál az előnyt képezte, nem értek hozzá..Pályázásra meg sajnos nem igazán adódik alkalmam, ezért az nem érint, bár nagyon szeretnék egyszer kimenni
Ez nem kötekedés meg semmi, csak annyi, hogy nem vetem meg egyiket sem, mert mindegyik más szemszögből szerethető peace
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #26038 üzenetére
Jaja, egy awd hrv Honda nem lenne rossz télre, meg úgy egyébként is. Régóta fáj egyre a fogam, olyan szimpatikus kis gépek és semmiképp sem hétköznapi
[ Szerkesztve ]
-
-
DeathAdder
veterán
Szeged környékén tud valaki jó futóművest?
-
DeathAdder
veterán
Feni felújítással kapcsolatban tippek?
Tudni szeretném, hogy mit kell hallanom, ha megkérdezem, hogy hogyan javítják ki a felnimet, pl. mit csinálnak a járdába beleharapott részekkel?
Mi ennek a módja, hogy kijavítsák jól? Mert gondolom több módja is van..Holnap megyek körbekérdezni, csak tudni szeretném, hogy mit kell hallanom ha elmegyek ilyen helyre
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26064 üzenetére
Bele van harapva a felni peremébe (járda stb), szerinted ezt meglehet olyanra csinálni mint az új? Te tudod ajánlani, vagy jobb ha veszek inkább másik felnit?
Kissé elbizonytalanodtam, néztem EP3 gyári megkímélt felniket tudnék venni 450euróért, amit eléggé sokallok, de ha ez a legbiztosabb...[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26066 üzenetére
Majd kiötlök akkor valamit
Azon viszont most erősen gondolkodom, hogy meg-e vegyem a gyári EP3 felniket.
Ha azt nézem felújítás és fényezés kb. 120eur (egyik ezt mondta akitől kérdeztem), felni dugók amit akarnék venni mert az enyém kopottak 50eur, ami már 170eur. Ha ezt kivonom a 450-ből, akkor már is ott vagyok mintha vennék egy XY gyártmányú nem gyári használt 17"-es felnit.. -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26068 üzenetére
Nem én padkáztam meg, így vettem már
Mindenképp akarok másik felnit venni, és ha találnék megkímélt állapotú gyári felnit, akkor lehet azt venném meg, ez meg megmaradna felújítatlanul télire.
Az viszont lutri, ha veszek használt felnit, főleg ha 150+ ezres gumikat teszek rá aztán a felni miatt baj lesz a futással, mert a mostaniak tényleg tökéletesek, leszámítva az esztétikai hibáitFelújíttatom akkor szerintem, egyre többen rábeszéltek bíztató szavakkal!
Szépen megcsinálták, Szegeden környékén nem néztél szét annak idején amikor csináltattad? Ott esetleg tudsz ajánlani?
-
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26079 üzenetére
Az enyém is szarabbul megy és a haveré is.
K20-nál tehát 100%, hogy önmagában inkább teljesítményt veszítesz mint nyersz vele. Neki fel kell tenni még a leömlőt, és venni hondata-t akkor lenne meg a kívánt többlet, de addig semmi Az fn2-je meg van zavarodva, 24 literes fogyasztás ír ki stb...
A szívóhang viszont vtec felett brutális, de nagyon kompromisszumot kell kötni, ha az ember úgy akarja használni.Én is a gyárit javaslom, és a haverom Prelüje sem ment jobban, amikor egyszer kipróbálta a CAI-t.
Honda fórumon beszéltem pár CTR-essel, azt mondják önmagában nem ért semmit amikor a CAI-t berakták, de hogy még rosszabb is legyen, ezzel egyik sem dicsekedett..
Túl sok levegőt kaphat, ami messze meghaladja már a gyárilag előírt határokat, ami a teljesítmény rovásához vezethet..
Egyébként is azt mondják a K20 levegőből bőségesen el van látva gyárilag isA VTi-vel is eldobtam stabil 3-4 tizedet, amikor ráaggattam a B18/16 Spoon leömlőt 60-as kilépővel és rendszerrel.
Nem olyan egyszerű dolog ez a tuning, mint amilyennek tűnik. Sok idő, vergődés, és nagyon sok pénz kell elérni a kívánt hatást!Lehet nem lesz sokkal olcsóbb a gyári zárókupak, mint a skunk2. Kérdés, hogy miben jobb a skunk2 mint a gyári?
Én is a fórumozótól akartam venni a 3 gyűrűset, aztán végül gyári lett, de megmondom őszintén halvány fogalmam nincs, hogy mennyibe került
VTi-nél nem írtam a költségeket, ennél viszont minden apró kiadást feljegyzek -
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #26081 üzenetére
Lehetséges!
Nekem is, ha nem is sokkal, de néhány fokkal hidegebb levegőt szív be a gyári airbox.
Programozás nélkül nincs értelme belevágni az egészbe -
DeathAdder
veterán
Nekem az 5gen Coupe-n volt 205/40-R16 - ez volt a váltóméret.
Keménynek kemény (plusz ültetve is volt), volt párszor olyan kátyú, hogy leengedett a kerék, mert a
felni eldeformálódott nem is olyan nagy ütésre..
Egy gyári felni biztosan szívósabb, de akkor is, nekem az már sok volt, bár rohattmód jól nézett ki -
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #26097 üzenetére
Könnyebben megy a CTR is a 16"-os papucsokkal?
Én az ESi-t éreztem lomhának, amikor rájuk aggattam a 17"-es papucsokat, no de az már rosszul is nézett ki rajta, meg nagyon bokorugró volt Le sem mertem mérni mennyit veszítettem, de nem pár tized volt az tutiMMt#k#D - Nebazzz Pedig sok rész óta azt 7-ik részt direkt vártam a 6-ik zárójelenet miatt elsősorban, bár úgysem lett volna olyan mint az első 3.
Kíváncsi vagyok hogyan pótolják majd, ha egyáltalán szerepet szántak neki a 7-ik részben![ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #26110 üzenetére
Simán belevereted a vtec turbót azt jóidó van
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26116 üzenetére
Jujj -jujj, júúújjj
De mééé már? Ezen akarnak spórolni megint? A 6gen -ha jól tudom- még dupla lengőkart kapott, azóta meg inkább csak hátrafelé kullognak..Én nem is elsősorban a hangja miatt félek tőle (persze attól is kiver a víz), de a körülöttem levő traktor sofőrök (szóval az ismerőseim 95%-a ) nem győzi locsolni rá a pénzt, nagynyomású pumpa, csiga, dűznik.. fogalmam nincs mik még, de nagyon nem olcsó játék ez
Oké új autó az új autó, lehet más, ha újan veszi az ember, majd túl ad rajta 100.000-nél, de jóval drágább is, szóval nem tudom ha mondjuk 10 év után meghúzza a vonalat egy benzines és egy dízeles új autó tulaj, akkor hol lesznek a végén. Lehet Hondánál ez a sok rossz kevésbé igaz a traktorokra, de az én fejemet még nem csavarták el -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26120 üzenetére
Nem, nem Honda dízelek, ezért is írtam, hogy ez a Honda esetében lehet kevésbé igaz. Ezek német, olasz, francia, angol autók és egy japán (mazda6) amire itt locsolják a pénzt, de a legtöbb az b6 Passat és Ford, mondjuk abból is van a legtöbb
Na igen a multilink egy sokkal komolyabb független felfüggesztés össze se lehet hasonlítani a merev tengellyel.
Nem tudom érzésre jobb lenne-e, ha elöl is ilyen lenne, hallottam már szapulni a mcphersont is, de én (a kevés tapasztalatommal) azt mondom ennél jobb se rosszabb ne legyen
Két Hondám is ültetve volt /40 gumival az egyik, de még az sem volt olyan pattogós mint az FN2 -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26124 üzenetére
Én is ültem már 9g-ben és tényleg nem rossz, bár a formájával nem vagyok kibékülve, a hátulja szerintem ultra gagyi az 5d-nek, de ez szubjektív.
Amúgy Hondánál még a 9g-nél is olyan a start gomb, hogy nyomni kell folyamatosan, és forgatni a motort mintha kulccsal indítanánk? Olyan érdekes, más gyártók megoldották ezt, persze lehet ez kevésbé romlékony..
Már is fl kellene? mi baj ezzel?Zsombe - Nem tudom jó-e, szerintem jó, mert nekem is a 7g Civicben jó, de azért ennek nézz utána. Megérni megéri, olcsó és hasznos. Nekem van vgate ELM327, sokszor elnézegettem a hőfokokat, fogyasztást, és a hibakódot is ki lehet vele olvasni (javítani nem).
Ez tuti olvassa a 7gen Civiceket, a faceliftet is, és apám 2001-es Dodge-ján is próbáltam azon is jó volt.. -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26131 üzenetére
Jogos, részben csak azért is, mert az első modelleknek általában megvan a maga gyermekbetegsége, ami a 7gen-re hatványozottan igaz volt (ott nem is csak gyermekbetegségekről volt szó ).
Bár én lekopogom egyelőre nem tapasztaltam rendellenességet, az az egy csapágy bajom volt eddig az 50-ik EP3-al
Tavasszal azért át akarom nézetni, hogy állnak a motortartó bakok stb... mert olvastam, hogy ezeket annó garanciában cserélte a Honda, mert szarok voltakÖsszességében nekem is jobban tetszik a 9gen mint az ufó, ami type-r ben azért jobban néz ki elölnézetből, szerintem sokkal vagányabb, hogy nincs "egybe" elöl a fényszóró.
Még egy pillanatra visszakanyarodva a futóműre a 7gen az tuti, hogy multilinket kapott hátra, nem csak egy sima kettős keresztlengőkart?
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26133 üzenetére
Kövezz meg, lehet én vagyok vak, de valahogy nem ilyennek látom, mint az általad mutatott képeken
Vagy csak a fogalommal nem vagyok tisztában, én úgy tudom, hogy a multilink esetében tekercsrugó szét van választva a lengéscsillapítótól, de alapjaiban a kettős keresztlengőkaros felfüggesztésre épül, ergó annak a továbbfejlesztett változata
-
DeathAdder
veterán
Végre megérkezett a 20db gyári kerékanya, s ha minden jól megy a jövő héten hozzák a 4 gyári fehér CTR felnit a téli gummáknak, a meglévő garnitúra meg megy felújításra
Talán nem is nézne ki rosszul a fehér feketén, az viszont mindenképp jó, hogy gyári, de mégsem tök ugyanaz, mert a változatosság gyönyörködtet -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26141 üzenetére
Kíváncsi vagyok milyen lesz, csinálok majd egy after/before-t, kíváncsi vok a fórum véleményére is, de a legfontosabb, hogy nekem is nagyon tetszik
Bika kormány, milyen ez ek9 v inti? most szerváltad? az enyémmel is kéne valamit kezdeni, hol bőrözteted újra ill. milyen áron megy az kb.?
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26143 üzenetére
Nem tudom, egyelőre csak a srácnak mutattam meg a képet (amit most ide is linkeltem), akit rábeszéltem, hogy adja el a felnit, s neki is nagyon tetszett Még a haveroknak sem mondtam, szóval tényleg nem tudom mi lesz mások reakciója..
Úgy gondoltam az előbb, hogy az a fontos, hogy nekem tetsszen, de azért kíváncsi leszek mások véleményére is
Mondjuk a gyári színűre fogom aggatni a nyári gummákat az biztos
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #26146 üzenetére
Ez jó hír, szoktam járni Kecskemétre és úgy látom valóban elég profik!
Köszi, ez igen hasznos volt -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26240 üzenetére
Nekem is tetszett az a féle gondoskodás, hogy beálltam a garázsba, felpattintottam kiszereltem, tisztítgattam, olajoztam, majd visszatettem
Amúgy én szűk ezrenként csináltam, azért nem bízom annyira benne, hosszú távon a papír azért mégis minden koszt felfog, viszont ha itt az olaj megszárad....
Csak a hangja miatt nem löktem ki azonnal, viszont ez a teljesítmény dolog engem is érdekelne, mert pár hónapja már a gyári van benne, viszont mintha jobban is menne..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külpolitika
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest