Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Most volt idő átgumiztatni a kisbuszt. Gondoltam azért rámérek a nyomásra a közeli MOL kúton, és ha kell korrigálom. Amúgyis mindig korrigál az ember ha hűl az idő.
    Már az gyanús volt, hogy egy öreg Zuk áll bent a kezelőnél a sofőr áll és nem történik semmi. 5 perc után elment, beálltam, levettem a gumicsövet, rányomtam a gumira, ami felfújta a puffertartályt... :F Nyomkodom a gombot, de semmi nem történt. Kicsit vártam, de semmi nem történt, úgyhogy felhagytam vele... 3 bar nyomást nem tudott produkálni a kompresszor és a puffertartály együttesen. Köszviszlát. Hazafelé OMV-nél a hordozható is tud 4 bar fölött, majd ott megnézem. De a nyomásmérőre leglább fel volt téve az OMH matrica. Végülis nyomást mért, csak növelni nem tudta. A matrica hatálya csak a műszer hitelességét garantálta valaha a vizsgálat idejekor.

    Ma hozzájutok a második garnitúra izzókhoz. Kíváncsi leszek a beltéri 8W helyett 10 wattos szofita tuningra ;] nem ledesítek, nem voltak meggyőzőek a vélemények, meg fölösleges. Vajon hőtermelés szempontjából viszont elbírja a foglalat a kicsit magasabb teljesítményű izzót?
    Ja, azt nem is mondtam, az utatéri hátsó világításból kiszedtem a szofitát, és mindkét végén lévő fém kupak elforog az üvegen... nem éppen stabil állapot :) csodálom hogy még világít 9 év után.

    Majd összemérem a sima Philips vision-t és az extreme-t a rendszámban.

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák