Hirdetés
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Netfone
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
ma A klinikailag hitelesített, 24 órás, folyamatos vérnyomásmérést kínáló okosóra is Barcelonában debütál.
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
-
Full-size AT formai tényezőjű gépház restaurálása.
lo Már volt egy sikeres gépház felújítás korábban [link] , most egy teljes méretű AT gépház került sorra.Egy IBM klón...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz BigBlackDog #44801 üzenetére
Mind a két lámpatest úgy van kialakítva, hogy külön-külön is egy tört vetítési kép alakul ki. Ennek a balra eső része vízszintes, mindkét lámpatest esetén, és a vízszintes sávnak mindkét lámpából tökéletesen azonos magasságba kell esnie, amit 2 méterre egy sötét falhoz állva is lehet ellenőrizni. MAjdnem milliméter pontosan lehet állítani, ugyanis ha szabványos az izzó, és megfelelő a lámpatest/búra, akkor határozott, éles kontúrvonalat ad. A töréstől jobbra lévő megemelt vetítési sáv pedig szintén mindkét fényszóróból látszódik, és ezeknek az előző miatt szintén egybe kell esniük megfelelő távolságból. Összességében a vetítési kép az útra levetítve ilyen kell hogy legyen.
Óriási tévedés az, hogy bármelyik lámpatest vetítési magasságát feljebb kellene állítani a másikhoz képest. Ebből adódnak azok az autók, amelyiknek az egyik lámpája maga elé világít 2 méterre, a másik meg jeleket küld a Holdra. Nem tudom ezt kik terjesztik, de minden 3. autó így, vagyis szabálytalanul/vakítóan/szarul van beállítva. Nem a felfelé állítás miatt világít tehát jobbra magasabban/messzebbre, hanem a szabványosan kialakított lámpatestből adódó vetítési kép miatt. A vízszintes sávot pedig azonos magasságba kell állítani. Ha kell, mert nincs mérőtábla, akkor menni kell az autóval, és a vízszintes úton az előttünk haladónak 50 méterről kb. a rendszámtáblájánál kell mozognia az éles sávnak. Az se jó, ha 2 méterre világít, de az se, ha elvakítjuk a szembejövőket, mert a végtelenbe van állítva a sáv.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen