Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz !Overdose! #16621 üzenetére

    jaaaaa, az van, persze:DDD :B
    eztet írtam fórumba:

    na, hogy bonyolítsuk a mi a picsa szívja le az akksim játékot..

    bemértük, 1.1A-t mutat a műszer, ha az autót leállítottam és bezártam, riasztó bekapcsolt (lenyomtam a motorháztetó érzékelőjét és úgy mértük). ez egy picit (nagyon) sok(k). maximálisan 0.03-0.05A-t szívhatna bármi is le. szóval ez kegyetlen sok.

    igen van egy hifi beépítve, Sámpi bácsi rakta be. egy 4x25-ös rockford fosgate erősítő és egy 1 farados digi kondenzátor. elméletileg az semmit sem szabadna, hogy leszívjon, a kondi kikapcsol 2 perc után. úgy van megcsinálva az egész, hogy a mélyláda a kondival együtt lehúzható. ezt most kíváncsiságból megtettem.
    úgy csináltuk meg az egészet egy rázkódásvédelmis csatlakozóval, ohgy az erősítőből kijövő kábelek után bekötöttünk egy csatlakozót, az megy a kondiba és a ládába, majd onnan tovább a kábel és oda is bekötöttünk egy csatlakozót. tehát ha lehúzom a kondit és a ládát, akkor még mindig összetudom kötni a kábelt és az erősítő működik az első komponens szettel.
    biztonság kedvéért már írtam a Sámpinak, hogy mondjon erre valamit.

    a gondom az, hogy ez a jelenség (gyenge akksi) már a hifi előtt is megvolt. egyszerűen nehezen ugrik be a motor. az új gyári akksival olyan gyorsan röffent januárban, mint még életében szerintem nem. aztán egyre gyengült és 2 héttel ezelőtt már alig indult be. fülről megmondom az akksit és hogy a motor mennyire ugrik be jól vagy rosszul adott akksival. és emlékszem rá, hogy a hifi beépítés előtt is már szarul ugrott be, mindig is furcsa volt ez, mert a civic-ek meg mint a villám, pöcc, röff, mentek.

    a generátorom tuti jó, megmértük, járó motornál 14.4-14.5-öt mutat a műszer és a hifi kondenzátor is pontosan ugyanezt az értéket mutatja.

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák