- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
ma A Blackview elérhető áron kínál összecsukható képernyős élményt, három Android főverzió támogatással.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #16621 üzenetére
jaaaaa, az van, persze
eztet írtam fórumba:na, hogy bonyolítsuk a mi a picsa szívja le az akksim játékot..
bemértük, 1.1A-t mutat a műszer, ha az autót leállítottam és bezártam, riasztó bekapcsolt (lenyomtam a motorháztetó érzékelőjét és úgy mértük). ez egy picit (nagyon) sok(k). maximálisan 0.03-0.05A-t szívhatna bármi is le. szóval ez kegyetlen sok.
igen van egy hifi beépítve, Sámpi bácsi rakta be. egy 4x25-ös rockford fosgate erősítő és egy 1 farados digi kondenzátor. elméletileg az semmit sem szabadna, hogy leszívjon, a kondi kikapcsol 2 perc után. úgy van megcsinálva az egész, hogy a mélyláda a kondival együtt lehúzható. ezt most kíváncsiságból megtettem.
úgy csináltuk meg az egészet egy rázkódásvédelmis csatlakozóval, ohgy az erősítőből kijövő kábelek után bekötöttünk egy csatlakozót, az megy a kondiba és a ládába, majd onnan tovább a kábel és oda is bekötöttünk egy csatlakozót. tehát ha lehúzom a kondit és a ládát, akkor még mindig összetudom kötni a kábelt és az erősítő működik az első komponens szettel.
biztonság kedvéért már írtam a Sámpinak, hogy mondjon erre valamit.a gondom az, hogy ez a jelenség (gyenge akksi) már a hifi előtt is megvolt. egyszerűen nehezen ugrik be a motor. az új gyári akksival olyan gyorsan röffent januárban, mint még életében szerintem nem. aztán egyre gyengült és 2 héttel ezelőtt már alig indult be. fülről megmondom az akksit és hogy a motor mennyire ugrik be jól vagy rosszul adott akksival. és emlékszem rá, hogy a hifi beépítés előtt is már szarul ugrott be, mindig is furcsa volt ez, mert a civic-ek meg mint a villám, pöcc, röff, mentek.
a generátorom tuti jó, megmértük, járó motornál 14.4-14.5-öt mutat a műszer és a hifi kondenzátor is pontosan ugyanezt az értéket mutatja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik
- Arena Breakout: Infinite
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Kenyér
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen