Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TexT-BoY

    addikt

    válasz Manitou #12317 üzenetére

    egy 14"os ACÉL felni kb azonos sulyban van a fellelhető legdrágább könnyüfém felnikkel (de legalábbis közelebb van hozzá mint egy tutyimutyi alu).
    A lényegi külömbség hogy egy 15"os verseny aluminium ötvözet felni nagyon nehezen hajlik, ugyanakkor minden terhelést átad a futomű más komponenseire, míg egy faszányos acél az egy nagyobb bukkanonál széthajlik és ezzel a nagyon könnyű deformálhatóságával éppen azt lehet elérni hogy a futomű alkatrészei sokkal kisebb részben sérülnek.

    Acura Integra TR 15 x 6 Cast 12.3
    Advan Racing RG 15 x 6.5 Cast 10.5
    Honda Prelude 15 x 6.5 Cast 22.5
    Mugen MF10L 15 x 6.5 Forged 10.5
    TRD Sports T3 15 x 6.5 Forged 11.4
    Volk TE37 15 x 6 Forged 8.8
    Volk TE SE37 15 x 6 Forged 15.8
    MOMO Arrow 16 x 7 Cast 23
    Rota Circuit 8 15 x 6.5 Cast 11.5
    Rota Slipstream 15 x 6.5 Cast 11.9
    Honda S2000 JDM (BBS) 16 x 6.5 Forged 13.3

    áraink LBS-nem értendőek, arra jók hogy lásd nagyjávól hogy mi a szitu, egy általános acélfelni 18-22LBS egy márkás alu 17-28lbs között mozog egy gagyi alufelni pedig a 25-40 közötti értékeken lazán mozog. Általába a gyári aluk azok a közép szinthez tartoznak és a VTI, S2000 meg más sportosabb autók stock felnije éri el a 13lbs körüli sulyt. Jol látszik hogy ezeket szépen faragják a VOLK meg Advan felnik, amik a sulyuk mellett még könyebbek is. A ROTA pedig talán a legjobb ár/arányu felni ami elérhető számunkra, 130-150ezerért megkapható a legkisebb súly.

    HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

Új hozzászólás Aktív témák