- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Íme az új Android Auto!
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #18273 üzenetére
Ha még csak ennyi baj lett volna vele, de egy fapados lebutított verziója a korábbi Mobilbanknak..
Nekünk csak Hitelkártya van rajta, és nem lehet utalást indítani, mert nincs rá Menü, a korábbival ellentétben... nyilván csak hitelkártyához nem tették be, de akkor is.
Valamint a Hitelkártya kártya Menü pocsék, nem jeleníti meg a napi vásárlási/kp. felvételi darabszám limitet, nem lehet így állítani sem. (a Kártyaképet nem mutatja, mint a korábbi Mobilbank)Szóval ráfáz az, aki lefrissítette, mert vissza térni nem lehet a régire, akkor sem, ha 2 telefonból csak az egyiken frissíti le a George-ra, ugyanis, akkor már a másik telefonon nem fog működni a régi Mobilbank soha többet.
Nagy a baj jelenleg is, a netbank része egyáltalán nem elérhető...
[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
válasz dptrsk #18336 üzenetére
Biztos, hogy tudod, mit jelent a csoportos beszedés? A csoportos beszedés, fizetési kérelem és a QR utalás nem is kettő, hanem három teljesen különböző dolog.
Ezek közül a csoportos beszedés az egyetlen lehetőség arra, hogy ne kelljen számlákkal foglalkoznod.
[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
válasz dptrsk #18341 üzenetére
Na, ezért kérdeztem, mert ezek szerint nem tudod pontosan, hogy működik a csoportos beszedési megbízás, de erre jó ez a fórum
Egyrészt, egy ilyen megbízásnál állandó limitet állítasz be, tehát nem vonhatnak le 10x-es összeget.
Másrészt, a levonást megelőzően napokkal korábban megjelenik a netbankban a beszedési igény, a pontos összeg megjelölésével, amiről nyilván értesítőt is kapsz, ha kérted. Tehát semmilyen kockázata nincs a csoportos beszedésnek, ha rossz az összeg, vagy valami miatt nem akarod kifizetni, elutasítod egyetlen kattintással. Nekem az évek alatt egyetlen egyszer nem fordult ilyen elő, pedig minden lehetséges szolgáltatónak így fizetek.
(Egyébként az "elgépelés" eleve nem lehetséges, mivel a számlákat már jó ideje nem emberek állítják elő.)
[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
válasz dptrsk #18341 üzenetére
Ha a szolgáltató kiállít egy számlát köteles vagy kifizetni, a reklamáció nem halasztó hatályú, sajnos.
Ha limitet állítasz be, akkor intelligens applikáció esetén (pl Raiffeisen-nél van ilyen), látom a beérezett kérelmeket, és jelzi, hogy nem fog teljesülni limit túllépés miatt, de engedélyezhetem. Az engedély ellenére, a beállított limit nem fog változni. -
addikt
válasz dptrsk #18350 üzenetére
és mindegyik esetben kb két héttel korábban e-mailben megkapod az összeget, hogy mennyit akarnak majd levonni. szóval van két heted bőven reagálni (és ha annyi idő alatt nem ismerik el a hibát, akkor még levonás előtt törölheted a csop.besz. meghatalmazást, vagy leveheted a limitjét 10 Ft-ra, stb). tehát összevetve a fizetés kérelemmel, itt csak akkor kell csinálnod valamit*, ha probléma van, ami azért jellemzően 5-10 évente egyszer fordul elő (/szolgáltató), szemben azzal, hogy minden hónapban jóváhagyni kell egyszer (/szolgáltató).
* azon túl, hogy ránézel a számlád összegére, ami jellemzően már az e-mailben is benne van
mellesleg, ha a csop. beszedés fel van véve és a limit is jó és valamiért mégsem vonják le a megfelelő összeget, akkor a vagy a szolgáltató hibázott, vagy a bankod, tehát késedelmi kamatot nem neked kéne állni. ha egyszer majd a fizetési kérelemre nem nyomsz rá, akkor sok sikert ahhoz, hogy bizonyítsd, hogy meg sem kaptad kérelmet.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
pictigjis
senior tag
válasz dptrsk #18380 üzenetére
itt az történik, hogy az mnb évek óta asszisztál egy olyan csaláshoz a magyar bankrendszerben, ami példátlanul szégyenteljes. az, hogy a bankok úgy küldik ki a zárolásról szóló sms-t, hogy középárfolyamon számítják át a devizát, miközben aztán (euró esetén) kb. 6-15 forinttal rosszabb árfolyamon könyvelik le, nálam kimeríti a szándékos csalás és átverés tényállását. és évek óta senkit sem érdekel
rengeteg ismerősömet világosítottam már fel arról, hogy nem, sajnos nem "középárfolyamon" vásároltatok, csak a tájékoztatással át lettetek verve. a bankok akkor lennének tisztességesek, ha a zárolást is a számlakonverziós "eladási" árfolyamon végeznék. a tényleges vásárlás és a könyvelés napja között nyilván ez is változhatna, de minimális mértékben
persze akkor világos lenne, hogy csalnak, mert sokan még mindig azt hiszik teljesen jóhiszeműen, hogy középárfolyamon vásárolnak
-
Oliverda
félisten
válasz dptrsk #18510 üzenetére
"K&H kimaradt a felsorolásból, pedig szerintem Nekik van az egyik legjobb appjuk."
Say wut? Az aktuális OTP, Erste, Gárnit, CIB, illetve mostmár Raiffeisen appokkal is van tapasztalatom, és a K&H mindegyiket alulmúlja. Igen, még a SmartBankot és George-ot is, pedig az már tényleg művészet. Elavult kb. 2010-et idéző felhasználói felület, push üzenetek hiánya, stb., egyszóval a legalja. El nem tudom képzelni, miért tetszik."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz dptrsk #18637 üzenetére
Ja, a SmartBank tényleg viszonylag lassú és push sincs, de ettől függetlenül használható, viszonylag sok funkció érhető el benne. A megbízhatósága olyan, mint az OTP-é, ami viszont a háttérrendszer sara. A CIB-re a rapszodikus push-működésen felül nem tudok más érdemleges negatívumot felhozni, szerintem összességében rendben van. A megújult Gránit alapvetően jó, bár a pushok tartalmát illetően lenne hova fejlődni. UI/UX szempontból a George egyértelmű előrelépés, funkciók szempontjából viszont erős visszalépés jelen állapotában. A Raiffeisent még csak a napokban tettem fel, ma fogok először utalni vele, de eddig rendben van. Letisztult, átlátható modern felület, a többi majd kiderül. K&H felülete viszont atomelavult. Olyan érzésem van, mintha zokniszandálos rendszergazdák rakták volna össze a hamburger menüjét valamikor 2010 környékén, amihez azóta sem nyúlt valamirevaló szakember. Ha évek alatt hozzászoksz, illetve megtanulod, mit hol találsz benne, akkor lehet, kézre esik, de egy szakemberek által megtervezett, intuitív felhasználói felületnél ennek legfeljebb pár napig kellene tartania a felhasználók 80-90 százalékánál. Nekem hetek után sem esett kézre, pedig láttam már néhány alkalmazást, rosszat és jót egyaránt. Nulláról kellene újratervezniük, hogy megfeleljen a kor követelményeinek.
cocka: A felsorolt bankéké kivétel nélkül gyenge, tehát csak rossz meg rosszabb van. Szerintem a Gránité a leghitványabb minden szempontból, és talán a CIB-é a leginkább tűrhető, bár abban is van pár érthetetlen húzás.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kuksa90
őstag
válasz dptrsk #18840 üzenetére
Nekem februárban járt le, gondoltam kivárok. Eddig nem történt semmi érdekesség. Jóváírtak márciusra 2,39 Ft kamatot...levonás (még) nincs.
Csak még nem tudom, hova fektessem be ezt a rengeteg kamatjóváírást.»» Redmi Note 13 ProPlus5G 12/512««»» MI 8 PRO 8/128 EUdev 20.9.4««
-
-
addikt
válasz dptrsk #18849 üzenetére
úgy értettem, hogy több OTP ATM-mel is az volt a tapasztalatom (tehát biztos nem csak egy OTP ATM van véletlenül így beállítva), hogy működik bizony az, hogy amint kiadta a 100ezret, egyből dugtam is vissza a kártyámat kivenni még 49ezret.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
w.miki
veterán
-
Stauffenberg
nagyúr
-
addikt
válasz dptrsk #18915 üzenetére
2-3 hete egy gránit-os mastercard-dal kerültem végtelen ciklusba, végül feladtam (megírtam ide anno). azóta valahogy mindig úgy jött ki, hogy otp online felületén kellett fizetnem és egyszer sem volt MFA, olyan helyen sem, ahol korábban nem vásároltam.
egyfelől örülök, hogy ment, meg amúgy sem látom értelmét jelen formájában az MFA-nak itt, másfelől, félek, hogy ha majd nagyon kell, akkor nem fog menni.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
sopruk
aktív tag
válasz dptrsk #19053 üzenetére
20-30 perc múlva is ez volt. A böngésző adatokat is töröltem pedig.
Végül 40 perc múlva kb beengedett. Az utolsó belépés idejére pedig azt az időpontot írta ki amikor nem sikerült belépni. Az sms kódot nem is tudtam beírni, így akkor nem tudom hogyan. Érdekes...#19054 sajtos365
Az is böngészőből, csak mobilra optimalizált felületen? Honnan tudom elérni? -
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #19327 üzenetére
Mondjuk 350k-t rárakva, havi 1k-val növelve, jó likvid tartalék lehet.
Előrebocsátva nekem minden indok, érv elfogadható, hogy valakinek miért jó egy megtakarítási számla, akár a CIB-é is.De a kérdés az, hogy mit nevezel likvid tartaléknak, mi célból tartod szükségesnek?
300-400 ezer arra nem megoldás, hogy ha elveszted a munkád, orvosra kell pénzt vagy hasonló komolyabb, nehezebb helyzetbe kerülsz. Ez az összeg tényleg arra elég, hogy meglátsz valamit és gyorsan meg akarod venni. Ez impulzív vásárlás, erre mondjuk jó.
Ha előre tervezhetőbb a rendkívüli kiadás, pl. egy nyaralás, akkor már hosszabb ideig parkol a megtakarításin a pénz, tehát a kincstári számlához képest jelentős kamatveszteséged lesz.
A kincstári számláról 1 munkanapon belül (munkaidőben lényegében azonnal) a számládra visszaküldhető a pénz. A kincstár appjával nem sokkal bonyolultabb, mint a CIB-en belüli visszavezetés. CIB-nél 1 lépcső, kincstárnál 2.
Tehát - az én szemléletem szerint - sok értelme nincs a #withSAVE és hasonló megtakarítási számláknak. De ismét mondom, másnak lehet jó![ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #19329 üzenetére
Ha szombaton elromlik a hűtő/mosógép/stb akkor hétfőig nem ér rá hogy a kincstártól visszaérjen.
Jaj, ne ...!
Mondtam, hogy bárkinek elhiszem, hogy neki miért jó egy megtakarítási számla. Indokolnia se kell! De ha indokol, az legyen ennél azért megalapozottabb, életszerűbb.
Ha szombaton elromilik a hűtőd, mosógéped, mosogatógéped, stb. akkor te azonnal rohansz venni egy újat?
Garanciaidőn belül is? Szombaton válogatsz abból, ami éppen van készleten a boltban? A nyitvatartó boltokban, mert webáruház kizárva. Az ár se számít? Aztán megveszed szombaton, de a kiszállítást csak hétfő-szerdára vállalják. Akkor minek a nagy sietség? Vagy van kocsid, amibe a behemót készülék csomagolással együtt elfér? Vagy rohansz szombat délután teherfuvart is szerezni? Tegyek még fel kérdéseket?Neked jó, ennyi elég. Nekem főleg!
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #19367 üzenetére
Erste MAX esetén bármikor feltölthető a keret, így zárás előtt is könyvelik.
Viszont, ha az adott ciklusban már elköltötted a max. 200 ezret, ami után jár a visszatérítés, akkor az ezt követően feltöltött összeg elköltése után már nem kapsz visszatérítést, csak akkor, ha a költés lekönyvelése a következő számlázási ciklusra esik.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #19410 üzenetére
Nagyon egyszerű díjmentes folyamat/megoldás van a másodlagos azonosító megadására, hosszabbítás helyett, aki nem szeretne telefonálni, és bemenni a CIB Bankfiókba, pl. én sem, ezért:
1/ Megvártam míg lejár az 1 év - Törlődött a másodlagos azonosítóm
2/ Másnap (vagy még aznap) interneten "újra" megadtam ezen a felületen kb. kettő perc alatt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs