- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
it Ezúttal egy 6,69 milliárd eurós befektetést jelentett be a spanyol adatközpontok kapcsán a Microsoft – korábban pedig egy 15,7 milliárd eurósat az Amazon.
-
Tecno Spark 20 Pro újra, immáron 5G-vel
ma 108 megapixeles kamera, vegán bőr hátlap és a többi Spark 20 mellé illő forma a Tecno új modelljén.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gallmix
aktív tag
válasz
pictigjis #31983 üzenetére
Most komolyan?
nem, soha nem volt nagyobb hét százaléknál a kedvezmény az emagnál,
Dehogy nem volt, nekem ezek szerint régebb óta van Cetelem kártyám mint neked.Amikor a 7% bevezették az volt a marketing duma, hogy "szuper hetes" így adtak el -3% csökkenést. Érezd magad jól, mert ez szuper... az meg csak sima 10 volt...
Nem egyszer vásároltam a 10% kedvezménnyel, nagyobb értékű dolgot - extreme digitálban.
" hanem akkor is működik, ha minden hónapban elköltöd a teljes hitelkeretet"
Költse aki akarja...Ennyire nem érdekel. Az egész kártya csak azért van, mert anno 15% kedvezményt kaptunk a vásárlásból Euronicsnál, ott is lett kiváltva, ez volt a feltétel.
Gondoltam, hogy valamilyen költéshez lesz kötve az ingyenesség.
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz
pictigjis #31987 üzenetére
Kibeszélt az emagról?
Akkor még Emag nem is volt talán Mo-n sem, nem hogy egyesültek volna (egyik megvásárolta a másikat). Ez az Emagos összefonódás nem olyan régi történet. Azóta nem jártam az üzleteikben...ha feltétlenül nagyon sok évvel ezelőtti dolgokról akarsz nosztalgiázni
Az emagra azért van kedvezmény, mert felvásárolta az Edigitált és így mint jogutod megörökölte a 7%ot... ok okozat...Amióta ez megtörtént kb el van sorvasztva az ED, mint név brend. A tulajoknak talán van % százaléka az emagba.
azért ilyen szinten nyomni az offolást nem akármi
Talán te vagy ilyen hatással az emberekre...[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
pictigjis #32008 üzenetére
Nem tudok, nekem budget megoldás kell erre
Podgoricában 4 napra 10k se(!) lenne a berles egy minimal autoval, de fizessek ki ugyanennyit egy nyamvadt kartyaert? Amit soha nem fogok hasznalni csak evente nagyon max 2 alkalommal, deposit gyanánt. Mindezt persze amelle h mar sima meg ertekpapirszamlam utan is terhelgetnek ezt-azt.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
sifarr
senior tag
válasz
pictigjis #32246 üzenetére
azért ez komoly feltételrontás, hogy ...
Ráadásul a Rafi nem lenne Rafi, ha nem trükközne még ezzel is.
Az 1 milliós limitbe beleszámítanak a kezdeményezett, de nem teljesült, törölt, visszahívott utalások is. De ez még hagyján ...
Az 1 millióba beleszámít a fizetési kérelemre indított utalások is.
Ugye ez jogszabályilag ingyenes. Viszont azzal, hogy beleszámít a limitbe mégis fizetősség válik bizonyos esetekben. Persze nem a fizetési kérelemre indított, hanem az ilyen utalás a fizetősök közé tolja a normál utalásokat, amelyek beleférnének az 1 millióba.Ügyes ez a Rafi.
Egyébként még így sem olyan rossz ez a számla. De sokan nagyot hibáztak, hogy nem nyitottak korábban Gold 2.0-át. -
RR-13
őstag
válasz
pictigjis #32246 üzenetére
Bizony az, és nem is véletlen nem Premium Gold lett az új csomag neve sem.
Nekem kifejezetten nem tetszik a 1,5 millás kártyás vásárlási feltétel sem, hogy nullázható legyen az éves díj.
Az 500K is kb. csak Rev. feltöltéssel jött össze, mert vásárolni Hk. használunk.Ezt a számlát nagyon ajánlani sem lehet majd, de az biztos, hogy sokkal kevesebb ügyfélnek lesz vonzó mint a kivezetett Gold 2.0.
-
sifarr
senior tag
válasz
pictigjis #32494 üzenetére
ez alapján a raiffeisen sokakat megpróbál majd rábeszélni a váltásra...
Hát, próbálkozni lehet, de egy szerződésmódosításhoz mindkét fél egyező akarata kell. Ügyféloldalon pedig nem hiszem, hogy van olyan ostoba, aki ebbe beleegyezik.
Ha keres a prémiumbankárod, akkor a felvetésére, ajánlatára egyetlen szót kell válaszolni. Nem!
Amire az olyan rokonoknak, ismerősöknek, akik kevésbé vannak képben a banki dolgokról, érdemes felhívni a figyelmét.
Konnyen előfordulhat, hogy a telefonban elhangzik olyan érv a szerződésmódosítás mellett, hogy továbbra is elég a négyszázezres egyösszegű jóváírás. Ez igaz, de csak félinformáció, ezért valójában félrevezetés, mert ez akció, csak 2024 végéig igaz.Tehát ha ez elhangozna, akkor határozottan rá kell szólni a rafis hívó félre, hogy ne akarja megtéveszteni az ügyfeleket. Nem szereti az ilyet a bankfelügyelet sem.Szóval nem eszik olyan forrón a kását!
Ők próbálkoznak, az ügyfél pedig visszaveri.
-
pictigjis
senior tag
válasz
pictigjis #32504 üzenetére
tévedtem, mégis felhívott. mivel rögzített vonalon beszéltünk, csak célzott rá, hogy ez ki lett adva kötelező feladatként
úgy érzem, a raiffeisen nagyon szeretné, ha sokan önként váltanának, de elhangzott, hogy jelenleg természetesen "nem kötelező", jelzi majd, hogy szeretném (szeretnénk) megtartani a jelenlegi csomagot
nem tudom, lehet, azon is fog múlni a raiffeisen következő lépése, hogy hány embernek tudják bemesélni, hogy az új a jobb
-
axioma
veterán
válasz
pictigjis #32568 üzenetére
En az elso jelzesre szoltam a rokonsagban akit en vittem be a gold2.0 csomagot kotni akkor me'g, hogy hivni fogjak de mondjon hatarozott nem-et, aka'r hivatkozzon ram...
Az mondjuk jo kerdes, hogy fugg-e attol hogy ra akarjak-e beszelni a usert a valtasra, hogy az ujban is ingyenes lenne-e a regi hasznalati szokasaival, vagy nem? Nalam jelenleg boven 1M feletti kiutalas van (bar lehetne optimalizalni rajta, ha kihuznak alolam).Eddig me'g nem hivtak, 2011-es a szamlam. Bar lehet hogy nincs is szemelyi bankarom, volt mar parszor hogy kiderult, a regi nem dolgozik ott, az uj meg nem foglalkozott a bejelentkezessel.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #32568 üzenetére
Engem is hívtak.
Olyan címszóval, hogy most ő lett az új személyi bankárom - az előzővel évek óta nem is beszéltem - és meginvitált egy személyes találkozóra, hogy az új portfóliós csomagjuk megismerjem és megbeszéljünk esetleges változtatásokat, mint számlacsomag, befektetés, biztosítás ... -
sifarr
senior tag
válasz
pictigjis #32568 üzenetére
... lehet, azon is fog múlni a raiffeisen következő lépése, hogy hány embernek tudják bemesélni, hogy az új a jobb
Számlacsomag szinten nem fog történni semmi. A Gold 2.0-át (meg a korábbi, régebben lezárt csomagokat, amelyek ma is élnek) nem fogják kivezetni, azaz kollektíve nem kényszerítik a használókat váltásra.
Az igaz, hogy a 2.0-hoz túl sokáig nem nyúltak hozzá, nem valorizálták a feltételeket. Sokan lehetnek, akik másod-, harmadszámlának használták. Nem jövedelmet érkeztettek, a Goldjukról szinte csak utaltak, és így csak termelték a tr. illetéken keresztül a ráfizetést a Rafinak.
Most megkeresnek mindenkit, és próbálnak rábeszélni a váltásra. Ez bizonyos arányban eredményes lesz. Utána pedig egyedileg fogják megvizsgálni a Gold 2-0-ásokat. Akik 2-4 éves visszatekintésben csak ráfizetést jelentettek, hiteltermékük nem volt, befektetési szintén nem, azaz nulla bevételt terméltek, na az ő esetükben el tudom képzelni, hogy a Rafi egyedileg már "kényszeríteni" fog: vagy vált az ügyfél, vagy ők mondanak fel.Nálunk a párom Gold-os. A jövedelme ide érkezik, a januári tr. illeték kevesebb volt 20 forintnál, a kártyás vásárlás viszoint 650e volt. Általában ilyen a havi költési szerkezete. Na, rajta keres a Rafi. Nem sokat, de keres. Nem fogja megkockáztatni, hogy egy Gold 2.0 kivezetés, kényszerű csomagváltás esetén elveszítse ügyfélként a párom. Mert garantáltan ez lenne, annak ellenére, hogy az érkeztetési feltételt tudná teljesíteni, és az 1 milkás havi utalási határba beleférne és az évi 1,5 milkás kártyás vásárlási limit teljesítése sem jelente gondot.
-
RR-13
őstag
válasz
pictigjis #32575 üzenetére
Valóban egyedileg szelektálni nem lehet az ügyfelek között, így részleges megszüntetés nem lehet, de egyedileg felmondhatják a számlát, indok nélkül sajnos, de ne történjen meg senkinél.
Más:
Ki támogatná azt, hogy a Bank Topik csak bejelentkezéssel legyen olvasható?
Indok:
Szvsz. nem szeretnénk a Bankoknak "ötleteket adni" a jövőre nézve, és így kisebb eséllyel tudnák azt, hogy miről beszélgetünk.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz
pictigjis #32575 üzenetére
... szerintem így egyedileg nem lehet szelektálni az ügyfelek között.
Lehet.mi lenne a bank általi egyoldalú felmondás indoklása?
Nem kell indokolni, ahogy az ügyfélnek sem kell indokolni, ha fel akar mondani. Egyenrangú felekről beszélünk. Pont ezért nem módosíthatja a bank sem egyoldalúan a szerződést.ez nagyon veszélyes terep lenne szerintem.
Nem lenne veszélyes, mert amit leírtam az nem érintene sok ügyfelet.
Gondold meg, nagyon kevés embernek van több számlája, nem sok embernek van hitelkártyája (kb. 1,5 millió talán). Azaz kevés Gold 2.0-ás van, aki sok százezret, milliós összeget elutal más banknál levő (saját) számlára. Mert nem valorizálták a jóváírási feltételt, ezért egyre többen belefértek a felltételbe. De a legtöbb új szerződő teljesen átlagosan használta/használja a rafis számláját. Van 450-600e jövedelemjóváírása, kifizeti a rezsit a banknak rosszabb esetben utalva vagy csopbeszedéssel (ezeknél van tr. illeték), jobb esetben bankkártyával, a napi vásárlást bankkártyával intézi, felvesz 50 esetleg 100e kp-t. Mennyi marad ezek után utalásra? 200e? Inkább kevesebb. Ez a használat nem termel sok veszteséget, belefér, hagynák.
Az a kérdés, hogy mennyi olyan Gold 2.0-ás van, akiknél nulla bevétel mellett havonta rendre sokezres tr. illetéket kell fizetnie a banknak. Biztos nincsenek sokan. Lehet, hogy még bele is férnek a maradók közé, mert összességében még ez a költség is elmegy a banknak.Az új csomagokra pedig elsősorban nem a ráfizetés miatt akarja átszerződtetni a Rafi a Gold 2.0-ásokat, hanem azért, mert az új csomagokban a br. minimálbérhez van kötve a jóváírási feltétel. Azaz a valorizáció automatikus, a banknak nem is kell vele foglalkoznia. Az ügyfelek kiértesítése nélkül is érvénybe lép az évi emelés.
Szóval nem kell félni. Nem fog rádőlni az ügyfelekre a rossz ügyfélélmény.
-
TrollBalint
addikt
válasz
pictigjis #32715 üzenetére
Az nem teljesen világos, hogy miért terhelt be, ha a cég rendezte a dolgokat. Meg azt sem teljesen értem, hogy egy hitelkártya cég miért terhel be a magánszámlára. Gondolom az Amex is úgy működik, mint a többi hitelkártya. Miért nem "csak" kamatot számoltak fel?
Első körben nem gondolnám, hogy a bank hibázott, mert gondolom Ők valami jogos kérést kaptak. Ahhoz, hogy ehhez hozzájárult a feleséged, meg elvileg a céges kártyaigénylésnél járult hozzá, valami apróbetűs részben. De ez csak tipp. (Gondolom átnéztétek azt a szerződést)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
TrollBalint
addikt
válasz
pictigjis #32718 üzenetére
Csak most jutott eszembe, hogy esetleg nincsen gyakori neve a feleségednek? (Főleg, ha nem vette fel a Te nevedet). És ezmiatt valaki más terhelése is ott landolt? (ez magyarázná nálam a "nem beazonosítható" összeget)
Bár nem hitelkártya, de át tudom ültetni ide is ezt az esetet:
Rendszeresen én utalom el a feleségem és a saját önkéntes nyugdíjmegtakarításunkat is. Egy napon megy a kettő, közleményben ott van a tagiszámunk, és csak az, mert ezt kérték. Mivel egyszerre nyitottuk az utolsó számjegyben különbözik. Nem tudom mennyi ideig, kb. 5-10 évig, ezzel nem volt gond. Majd a következő évben azt láttuk, hogy a visszaigényelhető összeg különbözik, holott mindig ugyanannyit utalok mindkettőnknek. Kiderült, hogy az adott évben nem minden havi könyvelést ismert fel a rendszer, és van amikor mindegyiket az én számlámra könyvelte el.... Olyan, mintha valaki kézzel hagyná ezt jóvá és úgy gondolta, hogy ott csak téves a szám.
Mondanám, hogy fejlesztettek valamit, és a rendszer rosszul ismerte fel, de több hónapban előfordult és nem egymást követő hónapokbanhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz
pictigjis #32736 üzenetére
ez nekem is fura, pont, hogy mindenhol az a divat (legalábbis ezek alapján már csak remélem, hogy máshol ez a divat), hogy amit nem engedélyezel a bankban, az tiltott. Ez alapján tényleg csak annyi kell, hogy mondom a bankomnak, hogy kezdeményezzen beszedés Júliska néni számlájáról Négy csilliárd Ft értékben...
Eddig se voltam nagy Raiffeisen rajongó, bár nem is mondanám, hogy gondom volt velük, de ezek után nagyon nem lettek szimpatikusak...https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz
pictigjis #32740 üzenetére
Én is azt mondanám, hogy ez fix ügyfél "győzelem", de azért az utánajárás, idegeskedés és időelb@szás zavarja az embert. Mindenesetre kíváncsi leszek a végkifejletre (nem csak Raiffeisen, hanem Amex oldalról is)
Kellően tanulságos lesz mindenkinek, azt hiszemhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
axioma
veterán
válasz
pictigjis #32736 üzenetére
Az durva, nem is beszedesi megbizasnak hivja (akkor az ugyfel megbiz vele), hanem siman beszedesi szolgaltatas...
Ezek utan az AMEX-tol kerjetek kartalanitast a minuszos szamlanak nem csak a kamatara, hanem az egesz ugymenetre, mert a Raiff semmit nem fog csinalni, reszukrol rendben volt az ugymenet.
[Azt sejtem, hogy sepa beszedove valni valoszinuleg nem csak egy igenylesbe kerul, ezert nem tudnak ezzel csalni.] -
merqree
őstag
válasz
pictigjis #32749 üzenetére
https://www.raiffeisen.hu/documents/10423/1475706/bankszamla_20190701.pdf/cfd85bc3-cc60-ae17-216b-3441cb1b2142
Euró alapú SEPA DD Core beszedés
Beszedés letiltása3,9 Díjmentes
Egy frissebb kondíciós listából ollózva (https://www.raiffeisen.hu/documents/10423/161875/lakossagi_bankszamla_kondicios_lista.pdf):
A SEPA DD Core beszedések korlátozó rendelkezés szerinti kezelését a Bank a rendelkezés átvételének napját követő munkanap tól - az aznapi
értéknapos SEPA DD Core beszedésekre is - biztosítja. SEPA DD Core beszedésekre vonatkozó korlátozó rendelkezéseket a Bank 2016. október 3-tól
fogad.
*** Teljesült SEPA DD Core beszedés indoklás nélküli visszatérítésének kezdeményezésére a beszedés teljesítési napjától számított 8 héten (azaz a
teljesítés napját nem beleértve 56 napon) belül az utolsó banki munkanapig van lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz
pictigjis #32749 üzenetére
Próbáld meg visszahívni az összeget, ha ez opció még.
A Raiff leírása alapján ez indokolás nélkül lehetséges, bár elég kesze-kusza az egész.Pl. Ez elég nagy marhaság részükről, és ellentétes a gyakorlat is:
"A Bank kizárólag SEPA beszedési megbízás fogadását és teljesítését vállalja, indítására vonatkozó szolgáltatást nem nyújt. A szolgáltatás igénybevételéhez új – SDD szabványoknak megfelelő – felhatalmazás adása szükséges"
Felhatalmazás szükséges, amit aztán nem vizsgál a bank (
) a teljesítéskor, ami szvsz. jogilag is "probléma".
-
RR-13
őstag
válasz
pictigjis #32755 üzenetére
2024. február 17-től meg ráadásul 2.717 Ft a korlátozó intézkedés rögzítése, módosítása, és törlése is, ami meg "rablás" is.
A teljesített beszedés visszatérítése meg 2.188 Ft, amit nem értek, hogy miért nem visszahívásnak van írva, hogy egyértelmű legyen, hogy mire vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz
pictigjis #32757 üzenetére
Pontosan...., amit idéztél én is olvastam, és azért linkeltem az egész oldalt, hogy biztos kiszúrod majd azt a részt is benne, mivel nem kaptál értesítést a beszedésről 14 napon belül sem.
Nem is lenne túlzás ezek után azt feltételezni, hogy azért teljesítik minden ellenőrzés nélkül az ilyen beszedéseket, hogy aztán "lehessen mit" visszahívni, ha nem tetszik a teljesítés, a jelenleg 2.188 Ft-os díj ellenében, ami meg plusz bevétel nekik...
Tényleg egy vicc, hogy pont csakis az a díjmentes, amit kvázi nem is tudsz igénybe venni, ha nem kapsz értesítést 14 napon belül a beszedésről. -
axioma
veterán
válasz
pictigjis #32757 üzenetére
a teljes letiltas ingyenes, akkor kell fizetni ha csak reszlegesen tiltod, nem? en legalabbis ezt olvastam ki (korlatozo rendelkezes az a nem teljes tiltas)
de az is lehet hogy a dijmentes a mar tudott beszedes tiltasa egyesevel? [mikor lesz mar minden "definiciora" iteletkalkulus-kifejezes a ketertelmu magyar kormondatok helyett...] -
axioma
veterán
válasz
pictigjis #32778 üzenetére
Epp ez jart a fejemben, hogy aszf ide vagy oda, az mnb-nel mint felugyeleti szervnel megfuttatnam en ezt. Bar van eselye annak, h a beszedesre jogosultak elvben megbizhatoak [14 nap kiertesites], az amex is hibabol tolta csak, de akkor mondjak ezt es jeloljek ki h ilyen esetben milyen mertekben kell kartalanitani.
-
TrollBalint
addikt
válasz
pictigjis #32784 üzenetére
Ilyen esetben, hogy nem tudtad használni a pénzed X ideig, meg volt árfolyam veszteséged is (ill. nagy valószínűséggel lesz). Csak a különbözetet kérheted vissza, hogy itt is lehet "élni" a jegybanki alapkamat mértékével? Mert szolgálatócégek szeretik ezt hangoztatni, hogy ha nem fizetsz időben, akkor a jegybanki alapkamatot rádobják (esetleg a többszörösét)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
RR-13
őstag
válasz
pictigjis #32790 üzenetére
Ha elfogadsz egy tanácsot, ne levelet írj nekik, mert a panaszkezelő osztály nem telefonos ügyintézői, nem feltétlen írják majd jóvá első körben, akár mindenfajta kifogásokat keresve, és feleslegesen vártál 15 munkanapot a válaszra, amiben már most biztos vagyok, hogy az utolsó napokra fogják hagyni a választ.
A tanácsom, hogy hívd fel a prémium ügyfélszolgálatot a 0680488-488-as számon munkaidőben, de fontos, hogy kb. délig történjen meg a hívás, és telefonon jelentsd be a panaszt, és mond el mennyit szeretnél kérni jóváírni majd.
Ezt továbbítják az illetékes telefonos panaszkezelőnek, aki 90% eséllyel még aznap, 2 órán belül visszahív (nálam ez 25 perc volt), és a hívásban megbeszélheted a panaszkezelő telefonos ügyintézővel a problémát, aki szvsz. jóvá fogja írni, amit kérsz, minden "kötekedés" nélkül.
(mindkettő "utat" tapasztalatból ismerem)[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz
pictigjis #32790 üzenetére
Szerintem karteritesre az Amex kotelezheto, ok a sajat elvuk szerint is hibaztak. A Raiff csak zargathato azzal, hogy a default szar. Az amex lehet hogy erobol le akarja tolni a torkodon, hogy a) csak utalni tud b) leszarja az arfolyamkulonbozetet, de ez is meg a serelemdij is toluk jar, igazabol a Raiff koltsegeid is. [Ne felejtsuk el, hogy azon kivul hogy a tetel teves volt, ok azt a kotelezettseget se tartottak be, hogy 14 nappal elobb ertesitsenek, ami a rendszerbe tartozasuk feltetelenek tunik igy messzirol, tehat van mit vedeniuk, mielott esetleg kirakjak oket onnan ha kepes hibazni a rendszeruk.]
-
axioma
veterán
válasz
pictigjis #32797 üzenetére
Varj, az amex nem eygbol az esedekesseg napjan tolta ki, hanem 14 nappal kesobb?
Es a raiff azt irja, a beszedo kell ertesitse a usert magat, nem a Raiff-t, legalabbis amennyire fejbol emlekszem. Persze lehet hogy nem igaz, de ez volt az en szovegertesem.
Az amex altal teljesitett visszautalasra siman ramondtam volna hogy reszteljesitesnek vagy karenyhiteskent fogadom csak el... -
pictigjis
senior tag
válasz
pictigjis #32799 üzenetére
eszem megall tenyleg. megjott a refund az amextol, ahogy szamitottam ra, termeszetesen most 379-es veteli arfolyammal valtottak az eurot, es erre is levontak 3000 forint dijat. ezt a pofatlansagot azert tenyleg nem turjuk el, osszesen tobb mint 12e forintot vonogatott le a raiffeisen erre a kis tevedesre
jeleztuk a premium ugyintezonek is, hogy panasz lesz ebbol, amire kb. azt irta, de hat ok "anno minden ugyfelnek kuldtek tajekoztatot", de ha ez 2016-ban volt, akkot nekunk aztan nem. visszaadjak szepen ok is a dijakat, aztan meg a felesegem cege/amex is
-
dptrsk
addikt
válasz
pictigjis #32843 üzenetére
Szerintem itt az AMEX volt a hibás legalábbis a refundnál, mert nem refundolta a tranzakciót, hanem küldött egy "utalást", ami tárgynapi szabályok alapján váltódott át a Raiffeisennél.
Ha bankkártyás deviza tranzakciót refundolnak, akkor a teljes levont összeget kapod vissza, ha csak simán visszautalnak 10 EUR-t, akkor azt a bank a hatályos díjszabása szerint váltja át, kezeli a tranzakciót.
A felháborodásodat megértem, engem is zavarna, de azt látnod, kell, hogy ha nem a tényleges tranzakcióra jön egy "helyesbítés", akkor a banki rendszer nem fogja tudni, hogy összetartoznak, a közlemény rovatot nem fogja vizsgálni, (szerintem GDPR miatt nem is tehetné, hogy ez alapján köt össze tranzakciókat,) megvan erre a banki kommunikációban a protokoll, hogy hogyan kell jelezni.
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #32847 üzenetére
Szurkolok, hogy minden költségeteket megtérítsék és kártalanítsanak is a felmerült közvetett költségeitek miatt is (telefonhívások, levelezések, ráfordított idő stb.) akár amex, akár raiffeisen oldalról is!
Kíváncsi leszek, hogy mit értek el és ez változtat-e a banki gyakorlaton, üzletszabályzatokon.
-
axioma
veterán
válasz
pictigjis #32854 üzenetére
Oh en kitanitottam a rokont is, hogy nem akar valtani... ott mondjuk eddig is kis segitseggel volt premium, epp januartol van onerobol 400e felett, nnan nezve indokolt lenne a lefokozas, de semmi premium szolgaltatast nem hasznal, nem ugyintez se szemelyesen se telefonban, neha kp-t vesz fel vagy netbankon utal, allandokat es beszedeseket me'g en vittem fel neki par eve, ennyi. Nem hianyzik neki se a plusz koltseg se a valtas maceraja.
Amugy a csaj folyamatosan tolta volna az uj szamla "elonyeit" [a nem premiumhoz kepest], en meg vissza arra h nem az erdekel hanem a regivel mi tortenik... lehet jutalekos ha atdumalnak.
fecus: en a tr.ado visszasomfordalasat nagyobb bajnak tartom, mint a limit emeleset, raadasul a tr.ado limitje fix, el fog inflalodni [az ugyintezom meg most irt ra sajat magara, eddig nem volt vele kapcsolatom][ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz
pictigjis #32854 üzenetére
"nem tudom, miért jó ez nekik,"
Kevés a profit, rosszak a számok. És a kis F is rosszul áll... Optimalizálni kell gyerekek
Eddig vicces módon a rafi volt itt az "Isten", most meg fordult a kocka, ahogy olvasgatom, kiderül a király meztelen... ők sem jobbak. ők is csak emberek.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz
pictigjis #32847 üzenetére
Ahogy egy bankkártyás tranzakció, úgy egy utalási/beszedési tranzakció is visszavonható.(szigorú szabályok szerint, valószínű a bankok közötti díja is nagyobb, mint egy sima utalásnak)
Gondolom az AMEXnek kényelmesebb volt visszautalni, mint tranzakciót visszafordítani.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!