- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
dredjudge84
őstag
válasz TrollBalint #24511 üzenetére
Amúgy milyen az unicredit? Mik az általános tapasztalatok? Én este nézegettem a győri fiókrol véleményeket, és tele van egy csillagossal, így kicsit most eltántorodtam. Magával a bankkal és szolgáltatással minden ok?
-
zsola400
aktív tag
válasz TrollBalint #24511 üzenetére
Úgy emlékszem, hogyha személyesen nyitod meg fiókban akkor csak 1 évet néznek.
-
dredjudge84
őstag
válasz TrollBalint #24522 üzenetére
Köszi a választ. A másik amiért egy csillagot adtak sok értékelés esetén pont a telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlensége. De akkor ezek szerint ez már helyreállt.
Más kérdés hogy volt valakinek itt már átvizsgálása a bankjánál? Miből áll egy ilyen folyamat?
-
dredjudge84
őstag
válasz TrollBalint #24527 üzenetére
Én vissza is akartam adni a cibnél a fizikai kártyát. Gondoltam kreálok egy virtuálisat ami fél évig jó, és azt hozzáadom a curve-höz. Működik is a dolog, amíg megvan a fizikai kártya. De ha visszaadod a fizikai kártyát, akkor nem generálhatsz virtuálisat. Meg akartam spórolni az éves kártyadíj át, dehát ez nem jön össze.
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #24571 üzenetére
Szia.
(#24515) zsola400 Helyes infót írt, ugyanis a fiókban csak az utolsó 12 hónapot nézhetik a személyes számlanyitásnál.Amennyiben az ügyintéző a személyes számlanyitásra mondta a 8 évet, akkor tévedett, és félretájékoztatás történt. Amennyiben csak az online számlanyitásra mondta a 8 évet, hogy az online rendszer ezen időszakot nézi, vizsgálja, akkor az egyébként igaz.
A fióki nyitást választva nem hivatkozhatnak arra, hogy volt számlája évekkel ezelőtt, és ezért nem nyitják meg neki a Partner Aktív Zéró csomagot.
(B)A megoldás, hogy az online regisztráció végén nem a videó hívást, hanem a személyes bankfióki számlanyitást kell kiválasztani.(/B)
Amennyiben ezt nem engedi, akkor is a rendszerükben lesz az, hogy elkezdtétek a számlanyitási regisztrációt, és akkor a fiókban ezt látni fogják, ha bementek ismét, ahol be tudják fejezni a számlanyitást.Hivatkozni kell a hirdetményre, amiben csak a számlanyitást megelőző 12 hónapos feltétel van írva, a „partnerség” (pl. BM., Allianz, E.ON) teljesítésén felül.
A hirdetményben egyértelműen le van írva:
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #24675 üzenetére
Nem köthetik, ugyanis nem kizáró ok, hogy Partner Aktív Zéró számlát nyisson az, akinek volt korábban számlája az UniCreditnél, 12 hónapon túl.
A 8 év csak az online nyitásra vonatkozik továbbra is.
Az, hogy a hirdetmény tájékoztató jellegű lenne, elég nagy sarkítás.
Egyébként itt a Topicban is volt olyan, akinek megnyitották, pedig 8 éven belül volt már náluk korábban számlája.
Javaslok másik fiókot, mert ezek szerint ahol volt, ott csupa tájékozatlan ügyintéző dolgozik...[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz TrollBalint #24675 üzenetére
És hogy a hirdetmény tájékoztató jellegű....
Nem. A hirdetmény kötelező erejű a bankra nézve. Viszont azt megtehetik, hogy nem szerződnek az ügyféllel, indokolni sem kell. Erre joguk van.Ha ők kötik az ebet a karóhoz, akkor nem igazán tudom mit lehetne tenni.
Megoldást jelenthet, amit RR-13 javasolt: másik fiókban kell próbálkozni.
Vagy van egy belemenősebb lehetőség is.
Partner Aktív Zérót kérsz a fiókban, ők megtagadják a 8 év miatt. Erre megkérdezed, hogy milyen más csomagra szerződhetnél. Ajánlanak valamit, hogy azt lehet.
Na, ekkor kéred, hogy vegyetek fel jegyzőkönyvet, hogy zérót megtagadták, de másik csomaggal szerződnének, mert panasz akarsz tenni a felügyeletnél. Utána pedig irány a bankfelügyelet.
Nem árt, ha van veled valaki tanúnak. Valószínű nem akarják írásba adni, de meglehet, hogy erre változtatnának az álláspontjukon - központot előtte megkérdezve. Ha nem, akkor tényleg mehet a panasz.
Persze ennyi macerát a számlacsomag nem ér.[ Szerkesztve ]
-
Zirowe
nagyúr
válasz TrollBalint #24745 üzenetére
Appban nem érhető el, csak netes felületen a beállításoknál.
De akkor jól gondolom, hogy ott kikapcsolva push marad.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
cocka
veterán
válasz TrollBalint #24775 üzenetére
Nem. Arra gondoltam, hogy az ATM néha a valódi bankjegyeket is kiszűri. Arra már nem emlékszem, hogy "bevonja" és nem adja vissza vagy csak simán nem fogadja el és visszaveheted, de a lényeg az, hogy nagyobb valószínűséggel ítél egy igazi bankjegyet is hamisnak, mint a banki ügyintézők. És az ATM-nek nem mondhatod, hogy de mégsincs igazad.
Én tavaly nyitottam számlát,
Július előtt? A banki ügyintézőknek sokszor fingjuk nincs mik vannak az ÁSZF-ben leírva.
-
zsola400
aktív tag
válasz TrollBalint #24784 üzenetére
Elsőre azért dobta vissza, mert rossz pint adtál meg vagy sok/gyűrött bankjegyet raktál be. Ha gyanús bankjegyet érzékel azt nem adja vissza, az ATM kiürítés után a pénzt ember is megvizsgálja és ha rendben találták jóváírjáj a számládra.
Nekem is volt többször, hogy vissza dobta a pénzt és utána kevesebbet meg elfogadta, pedig a max 50 és ez általában 10-15 bankjegy volt. Olyan is volt, hogy a 10-ből 1 bankjegy beragadt az ATM lefagyott, majd pár nap múlva mikor ürítették a számlámra jóváírták (azóta kerülöm a Sugár Unicredit ATM) -
zsola400
aktív tag
válasz TrollBalint #24786 üzenetére
PIN-kódot meg tudod nézni az appban, kártyák > PIN-kód.
-
geleati
tag
-
fatal`
titán
válasz TrollBalint #24851 üzenetére
-
válasz TrollBalint #25328 üzenetére
Momdjuk ez csak tipp, de gondolom azert ilyen, hogy allandoan hasznald az appot.
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
s7evcsenko
addikt
válasz TrollBalint #25348 üzenetére
Ez nagyon jól hangzik... de így van aki a törvényit választja?
"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #25348 üzenetére
Az UniCreditnél a Partner Aktív Zéró csomagban csakis a törvényi díjmentes ATM kp. kivétel van, ha nem így lenne, akkor az az összefoglalóba is belekerült volna. (lehet, hogy Te nem arra írtad, amit, de azért ez fontos infó)
Van 2 csomag, ahol valóban van díjmentes ATM kp. kivét.
Az egyik az Ikon Plusz számlacsomag, ahol havi 4db ATM kivét van díjmentesen, egyszerre max 500 ezerig, ahogy írtad.
A másik a Partner Ikon Plusz számlacsomag, ahol viszont korlátlan ATM kp. kivételi lehetőség van, akár napi 500 ezer Ft.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz TrollBalint #25539 üzenetére
#25537 bigdady: Köszönöm a válaszod
#25539 TrollBalint: Köszönöm a válaszod. Igazából amit én néztem, az egy CIB ECO Bankszámla , ezt szeretném nyitni. Eléggé tetszik, hogy nem számolnak fel semmi költséget SMS-re, mivel van Push értesítés. Illetve ahogy látom, meg lehet nyitni Online a számlát. Ezzel mi a tapasztalat, mennyire biztonságos? Gondolok itt arra, hogy netán csőbe húznak stb.. Mondta az ügyintéző hölgy, van sima kártya ami díja durván 4890 Ft és van dombornyomott amelynek díja 9800 Ft, és van Mastercard kártya durván 21.000 Ft. Nyílván nekem a sima kell, mivel elmondása alapján a dombornyomott és a sima az ugyan az, már nem tesznek különbséget. Erről mit lehet tudni?
Kérdeznék még áttutalással kapcsolatban. Ezt találtam: 0,408%, maximum 12 210 Ft
(Akció:2022.12.31-ig: 0 Ft a tranzakció 20.000 Ft-ot meg nem haladó részére).
Ekkor ha ezt jól számolom, akkor ha 50.000 Ft-ot utalok valakinek akkor ami ez után járó költség, az 204 Ft ? Jól számoltam?Köszönöm
-
zeus_2k14
senior tag
válasz TrollBalint #25541 üzenetére
Szuper köszönöm! Online számlanyitás bonyolult lehet? Kell tőle tartani, jobb személyesen?
-
merqree
őstag
válasz TrollBalint #25667 üzenetére
Nyáron futottam kört ausztriában.
Az EU rendelete szerint bárki bárhol nyithat számlát, ha a banki feltételeknek megfelel.
Akiket megkerestem (Raiffeisen, Sparkasse, Unicredit) mindegyiknél kellett:
VAGY ausztriai tartózkodási hely
VAGY ausztriai munkahely -
merqree
őstag
válasz TrollBalint #25669 üzenetére
Most akkor a Fio Banka fintech vagy sem?
-
TrollBalint
addikt
válasz TrollBalint #25669 üzenetére
Én úgy tudom fintech, de nem vagyok róla meggyőzödve teljesen és mivel amúgy is jobban szerettem volna osztrák számlát, nem is nagyon néztem utána. De ha náluk nem lehet nyítni, akkor megfontolom, hogy Fio Banka...
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #25932 üzenetére
Nem azért használjuk (szerintem egyikünk sem), hogy látszódjon, ez csak a hozadéka volt annak.
Sok mindent lehetne amúgy igen, de ezekből sok minden nem hatja meg a bankokat...Én a CIB-nél, és a UC-nél a képernyőmentés hiánya (Android) akaszt ki évek óta, hogy a saját utalásaimról nem tudok készíteni instant semmit.
Ebben a legjobb megoldást a George adja, ahol a beállításokban eldöntheti a felhasználó, hogy akarja -e használni vagy nem.
És akkor említsük meg az MKB (old BB) appot is, ami az egyik legjobb sokak szerint, még sincs évek óta még mindig benne a várt Push értesítés. Nemhogy összeg vagy kártyaszám megjelenés nincs, hanem semmi.
-
Noxy
veterán
válasz TrollBalint #26173 üzenetére
Összefoglalót kinyitod, ahol van egy táblázat az ATM használatáról . Amennyit ki ad az ATM, ugyan annyit annyit lehet berakni is. 500 címletekkel eltart egy ideig.
Amúgy ez egy up topik kérdés lenne?''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''
-
zsola400
aktív tag
válasz TrollBalint #26173 üzenetére
Régi, kivezetett számlám van itt is ingyenes az ATM kp. befizetés, az új akciósnál is. Az ATM-re ráírják mennyi a max egyszerre befizethető címlet általában 50 db, de van olyan aminél 10 sem lehetett, folyton visszadobta valami hibával többször is (vagy beragadt majd lefagyott az ATM, Bp.Sugárban kerüld) a másiknál meg elsőre 30-at bevett.
-
dredjudge84
őstag
válasz TrollBalint #26175 üzenetére
Amikor nyitottam az Unicreditnél számlát akkor kérdeztem én is ezt ott. Azt mondta az ügyintéző hogy tízmillió forintig nem kell igazolás. Hogy ez tényleg így van e azt nem tudom nekem ezt mondták a fiókban.
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #26175 üzenetére
UniCredit ATM max. befizethető db 50. Így max. 1 milliót tudsz befizetni egyszerre.
Nekem eddig mindig elfogadta az 50db-ot, amit lapjára pakolva, de egymáshoz igazítva kell berakni a nyílásba mert, ha nem, akkor visszadobhatja.
Az ATM csak a pénz eredetiségét ellenőrzi, egyebet nem tud, és mivel max 1 millió fizethető be egyszerre, ezért nincs is ott egyéb ellenőrzésre szükség.(más kérdés, ha egymást követően többször tennél be max. 1 milliót, mert lehet nem is engedné az adott számlára már a következőt befizetni.
Ezt még nem teszteltem, mert ez elég egyedi eset, és sok pénz kell hozzá.)Befizetés ATM-en pedig minden számlára díjmentes jelenleg, 2023. április 30-ig.
[ Szerkesztve ]
-
Noxy
veterán
válasz TrollBalint #26175 üzenetére
Sehogy nem ellenőrzi. Hogy a rákban tudná az ATM ellenőrizni a pénz forrását? Akkor sem kérdeznek, ha személyesen fizeted be az 50-100 mill.. Miután a pénzed a bankban van, majd kérdeznek.
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''
-
Catman
aktív tag
válasz TrollBalint #26549 üzenetére
Köszi. Felhívom majd őket, hogy hogyan lenne ezt célszerű intézni.
-
kentucky
őstag
válasz TrollBalint #26570 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, kár hogy addig Apple Payjel nem lehet használni
-
andrás47
senior tag
válasz TrollBalint #27159 üzenetére
Köszönöm szépen sikerült is megoldani telefonon a problémát.
-
Ereshkigal
őstag
válasz TrollBalint #27159 üzenetére
Telefonon úgy tudom 3 milla a max. Lehet kérni határidőig, vagy következő módosításig (tehát ez kvázi permanens.)
-
Ereshkigal
őstag
válasz TrollBalint #27162 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy felhívod őket, hogy magasabbra akarod állítani (a fél millláról), és akkor két lépcső van, másfél, illetve 3 millió. Ezek közül választhatsz. Ezek a limitek lehetnek tartósak, vagy adott nap 23:59 percig.
-
cocka
veterán
válasz TrollBalint #27654 üzenetére
Az ugye megvan, hogy a karbantartás vége és az utalásom közt több mint 19 óra telt el? (sőt, inkább 20)
Nem lehet, hogy az bankszünnapnak számít?
A péntek? Mint írtam az utalások AFR-ben történtek. A Gránit azonnal megjelenítette a számlatörténetben, a CIB nem. Következésképp: a CIB ráér a könyvelgetéssel. Miután minden utalást azonnal levon az egyenlegből vagy érkezőt jóváír, a számlatörténetben AZONNAL meg kéne jelennie az AFR-es tranzakcióknak.
Akkor úgy írom, hogy legalábbis ez eddig így működött, mint ahogy a Gránitnál működött is.
-
cocka
veterán
válasz TrollBalint #27680 üzenetére
Az az Erste, ez meg a CIB. Ezért írtam, hogy eddig nem ez volt a "gyakorlat". Ha bankszünnap, ha nem, az átutalásokat azonnal be kell(ene) írnia a számlatörténetbe a könyvelés napjától függetlenül.
Ez a ráérős történtbejegyzés arra emlékeztet, amikor bevezették a kártyás vásárlásoknál a contactless fizetést és csak annyit mutatott a rendszer, hogy x összeg zárolva, a kártyatörténetben is napokkal később jelent meg. Holott ugye a kártyatörténet lényege az lenne, hogy azonnal lásd a kártyás tranzakciókat.
[ Szerkesztve ]
-
janes1976
őstag
válasz TrollBalint #27966 üzenetére
Köszi az infót, a Unicredit felé hajlok, sztem hozzájuk megyek
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
veterán
válasz TrollBalint #28625 üzenetére
Ha ma éjfélig leveszek 500-at és holnap reggel még 500-at az már két napnak számít ugye? A költség sem lesz több a 2x500-ra, mint az 1x1M-re szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
zsola400
aktív tag
válasz TrollBalint #29490 üzenetére
Nálam is jól működik mert nem frissítettem , de még béta verzióban sincs frissítés/javítás az ujjlenyomatos bejelentkezési hibára.
-
zsola400
aktív tag
válasz TrollBalint #29493 üzenetére
Felraktam én is a legfrissebb 4.37.27 verziót, szintén A13 de nem enged be ujjlenyomattal, úgyhogy ment vissza mentésből a jól működő régebbi verzió. Ez azért eléggé bosszantó, hogy kb. 2 hete nem bírnak megoldani egy eléggé súlyos hibát.
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #29917 üzenetére
Most sem lehet belépni, ami elég érdekes este óta, hogy így van...
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #29959 üzenetére
A havi 150 E kp. felvétel kedvezménye (és nyilatkozat) nem kártyához van kötve, hanem számlához. Ezért a kp. felvételi nyilatkozatot a George appban adhatod meg, mint számlatulajdonos.
Mivel számlához van kötve ez a kp. felv. kedvezmény, ezért szvsz. mindegy, hogy kinek a nevén van a számlához kapcsolódó kártya (de azért nem árt megkérdezni ezt előtte a banktól, hogy náluk is "így veszi-e figyelembe" a rendszer).George Appban:
Kattints „A termékeid” lehetőségre, majd arra a számládra, amit meg szeretnél nézni.
Bal oldalon válaszd ki a „Részletes adatok” lehetőséget.
Alul tudod beállítani az ingyenes készpénzfelvételt.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #29961 üzenetére
Igen, szerintem mindenképpen engedi beállítani.
A George appban, a beállítást követően, ha másik banknál van már nyilatkozatod, akkor azt ez felülírja, és ott megfog majd szűnni következő hónap elsejétől, ha az Ersténél nyilatkozol hónap 20-áig. -
w.miki
veterán
válasz TrollBalint #29998 üzenetére
Attól félek, ha visszafagyasztom, de elfelejtettem lemondani az előfizetést, akkor egyből sokat akar majd levonni, ezért inkább egyből törölném, akkor nem tudják piszkálni.
Végtelen számú virtuális kártyát lehet igényelni (és törölni) a Revolutban, vagy van erre korlátjuk?Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #30011 üzenetére
Szerintem az ügyintéző nem teljes körű rendelkezői jogosultságot állított be.
Ezt érdemes megnézni, hogy az iraton mi szerepel.
A rendelkezőnek is joga van látni az egyenleget, és arról utalni, sőt minden beérkező jóváírásról tudhat, és értesítőt is kaphat.
Szerintem csak kártyaszintű jogosultság lett neki beállítva, és nem teljes számlaszintű hozzáférés.
Az Ersténél is jellemzően marhaságokat mondanak telefonon, és bankfiókban is.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #30023 üzenetére
Lehet, hogy már eleve akkor került hibásan beállításra a rendelkezői jogosultság, mert valóban mindenhez joga van egy teljes jogú rendelkezőnek, kivéve arra, amit írtál.
-
Hintalow
senior tag
válasz TrollBalint #30023 üzenetére
Igen, az a baj, hogy minden bankban máshogy hívják ezeket, de szerintem is a párod nem meghatalmazott (amivel teljeskörűen hozzáférne mindenhez) hanem csak társkártyabirtokos, amivel csak az adott számlán lévő pénzt használhatja. Jellemzően az ilyen kártyabirtokos jogosultságoknál szokott az lenni, hogy még egyenleget sem láthat.
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #30028 üzenetére
A teljes körű és részleges rendelkezői jogosultság beállításra mindkét fél jelenlétére, és aláírására szükség szokott lenni.
Vagyis neki is be kell majd menni, hiszen az adatait a rendelkezői nyilatkozatra fel kell vezetni, és te helyette nem diktálhatod be, az aláírása is kell, ahogy fentebb írtam.
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #30113 üzenetére
Nálam most sem lép be az appba, mert technikai hibát ír ki még most is..., nem értem ezt, hogy mit művelnek...
Nálad az appba beenged? Nem írtad, hogy George app. vagy a Web. -
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #30118 üzenetére
Most épp nekem is megy már a belépés.
Kiadtak valóban egy új verziót, "óriási" új funkciókkal...
Levelek Push értesítése.., "nem" csodálkoznék már azon sem, ha azért is pénzt kérnének...Viccesen kezdődik az első mondat az új funkcióknál:
Elég aktuális az első sorban lévő funkció, mert valóban mostanában semmit "nem találunk" az appban, mert visszatérően be sem tölt, be sem lehet lépni.
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #30236 üzenetére
Sajnos a tranzakciótörténetben nem tudtam én régebben sem visszamenni 6 hónapon túli időre.
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #30242 üzenetére
Igen, de az a fentebb már leírtak alapján csak a számlakivonatra működik, arra lehet 6 hónapon túl keresni, de nem a tranzakciótörténetre.
A kettő nem egy és ugyanaz.
Az igaz, hogy mindkettőből ugyanazt lehet megtudni, ezért nem is értem, hogy miért nem lehet tranzakciótörténetet is min. 1,5 évre visszamenőleg megnézni, hogy ne kelljen azért az egész kivonatot leszedni, és abból kikeresni. (bár nekem mondjuk nem volt még ilyen gondom)
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- További aktív témák...