Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz pictigjis #32843 üzenetére

    Szerintem itt az AMEX volt a hibás legalábbis a refundnál, mert nem refundolta a tranzakciót, hanem küldött egy "utalást", ami tárgynapi szabályok alapján váltódott át a Raiffeisennél.

    Ha bankkártyás deviza tranzakciót refundolnak, akkor a teljes levont összeget kapod vissza, ha csak simán visszautalnak 10 EUR-t, akkor azt a bank a hatályos díjszabása szerint váltja át, kezeli a tranzakciót.

    A felháborodásodat megértem, engem is zavarna, de azt látnod, kell, hogy ha nem a tényleges tranzakcióra jön egy "helyesbítés", akkor a banki rendszer nem fogja tudni, hogy összetartoznak, a közlemény rovatot nem fogja vizsgálni, (szerintem GDPR miatt nem is tehetné, hogy ez alapján köt össze tranzakciókat,) megvan erre a banki kommunikációban a protokoll, hogy hogyan kell jelezni.

Új hozzászólás Aktív témák