- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- iPhone topik
Hirdetés
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz István89 #15340 üzenetére
Persze "bemutatóterem", és, ha fenn hagyják a sok negatívot, akkor aztán sok új ügyfelet nem szereznének mostanában, de a tény az tény, megtörtént a mostani eset, nem lehet ezzel megoldani, hogy törlik a negatív hsz-eket onnan.
Azért az, hogy "nagy erőkkel dolgozunk" azért az kicsit túlzás...
-
RR-13
őstag
A CIB-nél nem kell számszerűsítve bizonyítani a kárt, ha a hibát elismeri a bank.
Fentebb írtam az esetet, semmit nem kellett beküldenem nekik, nem volt vizsgálat.
Neked van a Gránitnál számlád?
Mert a többiek helyében én is ki lennék akadva még jobban, mint most, ha még számlám is lenne a Gránitnál.A hsz-edet nem címezted senkinek.Miért a Facen ki volt írva bármi előre
Ahhoz nem hiszem, hogy vezetői engedély kellene, elég ügyfélszolgálatos jogosultság is.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
"Bemondásra".
Ez nálam jelentősen előny, és piros pont a többi bankkal ellentétben.
Azonban mindenféle panasz típusnál csak 1 esetben történhet így, a következő azonos témájú kártérítési panasznál kötelező 30 napos vizsgálatot indítaniuk.A Gránit Bank telefonon sem volt elérhető tudomásom szerint, és nem mondott be semmit az automata sem.
Megjegyzem, hogy ez nem egy kezdő vállalkozás, ahol "belefér" az ilyen óriási kommunikálási stb. hiba.Ez olyan, hogy ha most jelentős kárt is csináltak volna, akkor majd azt kommunikálják, hogy "maradjatok" legközelebb figyelni fogunk
Kicsit azt kezdem érezni, hogy "közöd van a Gránithoz", és nem úgy, hogy "csak" számlád van náluk.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz István89 #15350 üzenetére
A kártyás fizetés sem biztos, hogy a Gránit Bank működő "jó" rendszerén múlott, hanem inkább a kártyatársaságokon, akik befogadták, jóváhagyták a tranzakciót, akár OFFLINE módon is.
Az 1-2 milliós utalás, mint példa, gondolom elvi kérdés volt..., de lehetne ez egy ház vételárának az átutalása is, mely meghiúsul azért, mert a Gránitnál nem dolgozik kb. senki szombaton, és nem figyelnek semmire ilyenkor
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Azért pl. az Erste Bank egy évben, 1-2 x történő, de jóval előre tervezett, meghirdetett, minden csatornán kommunikált, előre tervezett, teljes hétvégét érintő karbantartását nem hasonlítanám össze ezzel, ami most történt a Gránitnál.
A CIB.nek van teljes értékű web bankja, a régi felületű, gyors CIB Internet Bank, mert ott mindet el lehet intézni.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz István89 #15355 üzenetére
Nem kell, hogy kár keletkezzen senkinél, mert az is elvi kérdés, hogy akkor férjek hozzá a számlámhoz, amikor szeretnék, és ebben a bank a figyelmetlensége miatt kialakult jelentős leállás, vagy elérhetetlenségük, információ hiánya ne "akadályozzon".
Vagyis azért, mert anyagi kárt esetleg nem okoztak még felelősséggel tartoznak az ügyél felé, és nem hivatkozhatnak arra, hogy nincs károd, akkor "mit pattogsz"
Nemsokára megszületik a "döntés" az összefoglalóban található Gránit Bankra vonatkozólag.
-
RR-13
őstag
Már nem vagyok Erstés és nem védem őket, de azért a minden második hétvégén történő 1 vagy 2 napos hétvégi leállás, karbantartás azért az túlzás.
Az új netbankjuk furcsa volt, és nem tetszett, de aztán javították a színeket, és a kontrasztot, és akkor már használható volt.
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #15360 üzenetére
Amennyiben annyira jó ajánlata lett volna anno a Gránitnak, hogy számlát nyissak náluk, akkor azt én is másodlagos számlaként nyitottam volna csak meg, és úgy is használnám.
Viszont a CIB Bank mellett ez nem indokolt, hogy másik banknál nyissunk folyószámlát, azért ha esetleg történik valami a CIB-el.
Aki megteheti, és nem fárasztó neki több banknál vezetett számlájára figyelni, teljesíteni a feltételeket stb. az persze "jó", ha nyit másik számlát, abból nagy baj nem lehet, hacsak nem a másik banknál történik majd meg a nagy "gebasz".
-
RR-13
őstag
válasz merqree #15365 üzenetére
Igen, a CIB számlára elég, ha utalsz havi 107.500-at kb.
Igen lehet igényelni társkártyát. Pl. [Társkártya][ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #15370 üzenetére
"jó ajánlata lett volna anno a Gránitnak" nálam azt jelenti, hogy 0 Ft-os minden, és engem nem érint a kamatozás semmiben, ezért csak a költségek tekintetében mérem a jó ajánlatokat, mint régebben pl. a KH Zéró számlacsomag is, ami szintén jó ajánlat volt.
Ilyen nem volt a Gránitnál.
-
RR-13
őstag
Az olyan bank, amely a nagy áramellátás leállásról "nem tud", vagy nem tesz meg mindent a zavartalan működés érdekében, és nincs felkészülve az ilyen esetekre, valamint az ügyfelek informálását jelentős késéssel sem kezdi meg magától, majd amikor már "máshonnan" kiderült, hogy mi történt, akkor kezdi leírni kb. ugyanazt, ezért Gránit Bank a továbbiakban nem kerül ajánlásra ezen Topik összefoglalójában.
Így a Gránit Bank ajánlása, 2020. augusztus 13-án (az előre tervezett szerkesztési napon) törlésre kerül az összefoglalóból, előre meghatározatlan "ideig".
Addig is kérem, hogy az ide látogató Tagok, a Gránit Bankra vonatkozó LOGOUT Topik ajánlását vegyék "figyelmen kívül".
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Gondolom azért sem kaptál választ, mert ilyen körülményekkel kapcsolatos anomáliákkal nem találkoztak azok, akik olvasták a hsz-ed.
Valamint ilyen tapasztalat még talán nincs, hogy a zárolást 2 hétnél előbb feloldja-e a CIB, akár "bemondás" alapján.Az én hozzáállásom ehhez, hogy nem használok az ilyenek miatt sem Curve-t, Revolutot, és a többit sem.
Ezek nélkül ugyanis nem tapasztalható ilyen anomália, a CIB saját kártyás, saját rendszerében történő fizetésnél.Az "Egyszer miért jön, egyszer miért nem? " kérdésedre meg már korábban is lett válasz adva, hogy a Random jóváhagyási rendszer miatt, hol kér jóváhagyást, hol nem, vagyis nem kötelező neki jóváhagyást kérnie, ezt egy "analitika" (Logikai elemző módszer) alapján dönti el.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #15382 üzenetére
Tényleg kezdem "sajnálni" a Gránitot, hogy ennyire amatőrök.
A válaszaikból azt szűröm ki, hogy "valaki" otthonról válaszolgat a kérdésekre, miközben talán "senki" nem csinál "semmit" ( ) a helyreállítás érdekében, és csak húzzák az időt, hogy holnap reggelig valahogy átvészeljék ezt a helyzetet, majd belevethessék magukat a munkába közösen.
Amennyiben tényleg "nagy erőkkel" foglalkoznának a problémával, akkor már rég kész kellene lennie, ha akkora a baj, hogy 2 napig tart, akkor meg főleg nem voltak felkészülve az ilyen helyzetre...
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15392 üzenetére
A "leállás" vagy karbantartás? Nem mindegy.
Nem a tervezett karbantartás miatt van most gond, hanem azért, mert nem készültek fel rá, és ezt sem jelezték az ügyfelek felé.
Amit te valahol olvashattál, azt "senki" más nem látta, és a Gránit ezen oldalán sem volt kiírva, pedig biztos másnak is feltűnt volna, hogy van egy ilyen bejegyzés akárhol.Szóval lehet ezt szépíteni, de nem érdemes már.
Nem értem a hsz-ed másik felét miért nem nekem szántad, ugyanis én hivatkoztam példaként a lakásvásárlásra.
Szerintem a ház vételár kifizetésnél, lakásvásárlásnál is életszerű bizonyos esetelben, hogy hétvégén történjen az AFR átutalás, ha a kifizetési (szerződés szerinti) végső határidő hétvégére esik, és pl. hétfőn már szerződésszegéssel tudja csak teljesíteni a kifizetést, ami után kötbért lehet követelni. Ami szintén kár lenne, ha a Gránit miatt nem tudunk utalni hétvégén...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bolykys #15409 üzenetére
Az egy dolog, hogy nem megy még normálisan stb., de levették a hibáról szóló értesítést az erre szolgáló felületről, az oldalukról, és semmi nincs kiírva helyette, és az sem, hogy még jelenleg sem működik jól "akármi".
Nem igazán tanultak a 2 napos kommunikálási hibáikból.
A Facen ezzel kezdődik az oldal, ami roppant fontos ebben a helyzetben:
"Nem is indulhatna jobban egy reggel, mint egy finom kávéval ☕️ és GRÁNIT **** bankkártyáddal!"A beérkező utalások sincsenek még jóváírva.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Ennyire azért nem kellene talán "védeni" őket..., vagy megpróbálni megmagyarázni az amatőrségüket, és az ISMÉTELT 0 kommunikálást, és ezeket a többszörös hibákat, amit szombat óta csak tetéznek.
Nagyon nagy nehézség lehet kitenni egy TÁJÉKOZTATÓT, akár a főoldalukra stb., hogy "elnézést kérünk, de a visszaállítás folyamatban van, és pl. délig minden működni fog, vagy bármi.
És na persze még a végén a userek a "hibásak", akik VÉGRE próbálnának belépni 2-3 nap után... , hogy terhelik a rendszert, na ne viccelj már!
-
RR-13
őstag
válasz merqree #15429 üzenetére
Volt oda bármi kiírva? Én már szombat délben sem láttam ott sem, semmi ilyesmit.
Egyébként, ha volt is a netbank felületén "bejelentett" hétvégi karbantartás, az nem jelenti azt, hogy nekik nem kell felkészülni ARRA megfelelően, vagy annak esetleges következményeire, vagy egyáltalán bárhogy...
Vagyis attól még, hogy írtak esetleg valamit oda, nem jelenti azt, hogy 2-3 napig állhatnak, bármi történjen.
-
RR-13
őstag
Nem írtad azt, viszont én sem írtam, hogy te írtad, hogy hibásak, ráadásul a hibásak idézőben volt, ezt írtam:
"És na persze még a végén a userek a "hibásak", akik VÉGRE próbálnának belépni 2-3 nap után... , hogy terhelik a rendszert, na ne viccelj már! "
A leterheltségre már rég fel kellett volna készülniük, nem most kellene kiderülnie ennek, amikor ekkora baj van. Erre akartam rámutatni.
És azért mert a userek próbálnak végre infót látni a számlájukon, ezt is kezelnie kellene tudni egy banknak, és nem azzal amit most tesznek.Egyébként minél tovább tart nekik a "helyreállítás", annál több teória fog születni...
Már csak azon gondolkozom, hogy pl., aki most tervezett nyitni ott számlát, ezek után fog-e
-
RR-13
őstag
Igen valószínűleg, de inkább ne hasonlítsuk össze a Gránit IT rendszerét, a nagyobb bankok IT rendszerével.
Ráadásul, ha a nagyobb bankoknál egyszerre lépne be mindenki, akkor ott még el is nézhető a túlterhelés, mivel a nagyobb bankoknál ügyfél létszáma minimum a többszöröse a Gránithoz képest.
Nekem nem életszerű, hogy Gránit Bank ügyfél létszámához képest, ennyire leterhelné a rendszert, ha többen próbálnak belépni kb. egyszerre, mint az általában történik, és így nem is magyarázható ezzel, hogy még mindig nem működnek a dolgok.
Persze ez az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15457 üzenetére
Nem írtam le, hogy az OTP szervereivel azonos IT rendszert kellene a Gránitnak is kialakítani...
Többesszámot használtam, nem legnagyobb bankot, hanem "nagyobb bankokat" írtam, az nem az OTP akart lenni.Akkor talán az nem túlzás, hogy a Gránit nem talált meg semmilyen "középutat"
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15461 üzenetére
Nem a kérdésemre válaszoltál, és amit leírtál az csak egy elméleti számolás...
Vagyis, akkor a Gránit megtalálta szerinted a középutat Nem gondolnám...Egyébként meg nem is írtam, hogy minden banknak a túlterheltségre kell beruházni, hanem a Gránit mivel "kis" bank, jóval kevesebb ügyféllel, számlával, ezért nem nagy beruházás lenne, hogy egy kis túlterheltséget is elbírjanak akár.
Nem tudtam, hogy "ti" esetleg bankban dolgoztok, de így akkor "ti" jobban tudjátok, hogy a gyakorlatban melyik bank mire ruház be...
A Gránit biztos nem "pazarol" még a megelőző tájékoztatással sem, nehogy tudják az ügyfelek mi történik éppen.
A "túlterhelés" témát ezzel én be is fejezném.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Fenyi Leopol #15481 üzenetére
Ráadásul nem is "üzemzavar" hanem komplett összeomlás, leállás volt 2 napig, és ma sem rózsás a helyzet, ezzel a lassulással, és kb. semmi nem töltődik be még teljesen, a Tagok leírása alapján.
Ez viszont új infó akkor :
"Hétvégén a kártyáim sem voltak használhatóak" -
RR-13
őstag
válasz Sanyi.mTs #15484 üzenetére
Na látom más nem válaszolt, akkor :
1: "A CIB Bank által kibocsátott bankkártyák esetében az alábbiak szerint járunk el:
Bármilyen Mastercard és 2018. október óta pótolt, illetve 2021. szeptember után lejáró Visa bankkártyák esetén a 15 000 Ft-ot nem meghaladó tranzakcióknál nem kell PIN kódot megadni (kivéve a fent részletezett esetekben a PSD2 megfelelés és a POS terminál beállítása miatt).
A 2018. október előtt pótolt, illetve 2021. október előtt lejáró Visa bankkártyák esetén, ha élni kívánnak az összeghatár 15 000 Ft-ra emelésének lehetőségével, akkor kérjük, jelezzék éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon a (06 1) 4 242 242 telefonszámon, és kártyáját díjmentesen lecseréljük.""Ahhoz, hogy a fizetéskor a POS terminál ennek megfelelően ne kérjen PIN kódot a 15 000 Ft-ot nem meghaladó tranzakciók esetében, az alábbi három feltételnek kell teljesülnie:"
"... a kártyabirtokos érintéses fizetéssel, PIN kód megadása nélküli vásárlásainak összesített értéke eléri a 150 eurónak megfelelő összeget, akkor a terminál a 15 000 Ft alatti tranzakció esetén is kéri a PIN kód megadását.
A bankkártya beállításai módosításra kerültek."
ForrásEsetleg ez lehet az ok Nálad
2: Igen van, hogy rájön, és kér, Random! Azonban majd "leszokik" róla, hacsak nem a 150 Eurós limitet érted el ott "is".
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz radi8tor #15501 üzenetére
Üdv. a Topikban.
Köszi a megosztást.Ez egy új dolog lesz, és én is kíváncsi vagyok rá, hogy a valóságban, hogy fog működni. A minimum összeget egyelőre nem találom.
Talán fontos infó, hogy folyószámla-hitelkeret kell, hogy legyen, nélküle nem működik a szolgáltatás.
Valamint:
"A szolgáltatás igénybevételéhez a folyószámla-hitelkeret szerződésben szereplő Adós, illetve amennyiben van Adóstárs, úgy az Adós és Adóstárs együttes, külön hozzájárulása szükséges"
Forrás.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
A
Gránit BankTopik ajánlása, a mai nappal TÖRLÉSRE került az összefoglalóból!Az összefoglalóban jelenleg hagytam erről infót, de kérdezném a Topik lakókat, hogy ki szavaz arra, hogy ebben a formában maradjon ott, vagy teljesen törlésre kerüljön a törléses bejegyzés is?
Augusztus 13-án történik meg a "végleges" módosítása.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz ratcache #15513 üzenetére
Nem értem én ezt...
Van még pár bank, ahol nem olyan egyszerű ez a személyi igazolvány bemutatása, fényképezése, nehogy azt gondoljátok, hogy mindenhol egyszerűen megy.A CIB BM ECO új rendszere nem régen került bevezetésre, adjatok kis időt nekik, hogy legyen tapasztalat, biztos javítani fogják az eljárást, de ne feledjétek, hogy az akkor is egy teljesen ingyenes lehetőség, ami akkor is egyedülálló a piacon, ha "kell" a 107 ezres bejövő utalás hozzá.
Pl. mi az MKB videó számlanyitást ketten, 2x próbáltuk meg (4x30 perc ment rá) mind a 4 esetben elutasították az online számlanyitási igénylésünket levélben, mert a PC-én történő kamerázással nem felelt meg nekik a személyiről a kép, amit ŐK csináltak, és így ennyibe is maradtunk 1,5 éve az MKB-vel.
-
RR-13
őstag
válasz merqree #15516 üzenetére
Természetesen nem a Te hibád, de kezdem "kicsit azt érezni", hogy jobban "kiverte" ez Nálatok a biztosítékot, mint a Gránit kb. 3 napos (egyedülálló), fejetlensége, "ámokfutása", amit nem tudtak kommunikálással kezelni.
Igazad lehet nem vitatom, és jelzem ezt a BM-nek.
Azonban adjatok kis időt a BM-nek, hogy javítsa ezt is, lehet nem az összes telefonnal kompatibilis még a plugin, de többen jelezték, hogy elsőre sikerült már.
-
RR-13
őstag
válasz ratcache #15524 üzenetére
Neked is írom, hogy minden bank rögzíti az ilyeneket, de kikérheted 1 évig, mert minimum addig kötelesek őrizni a videó anyagokat.
Díjmentesen el kell küldeni részedre, ha kéred, és DVD-n fogják elvileg küldeni postán.
Mi az MKB-nál kikértük a felvételeket, ha már számlát nem nyitottak nekünk videón. -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15526 üzenetére
Nála "egyik, addig bevett eljárás sem volt igaz", mert a BM CIB ECO-t végül "engedték" neki megnyitni videóban a CIB-nél, a személyes megnyitás helyett.
Javasoltam neki, hogy regisztráljon újra a BM oldalán, és másik várost adjon meg, másik fiókot, és írja bele, hogy otthonról szeretné megnyitni.
Az első bankfiók nem engedte neki, de a második regisztrációban megadott bankfiók igen.És mivel BM számlát nyitott online, ezért örültem, hogy van most pozitív visszajelzés is erről, és most a BM-en volt a hangsúly.
Igaz az online BM számla nyitása CIB rendszerében történt még valóban, de én arra is értettem, nem a BM-es közvetlen nyitásra.Írtam is, hogy" mert biztos a BM is olvassa ezeket a tapasztalatokat, és a CIB is."
Megjegyzem, hogy te is megtehetted volna a fenti újraregisztrálást, hogy otthon nyisd meg a BM-est.
UHHH elvileg július 03-án nyitotta meg végül második körben a BM számlát.Te meg június 30-án regisztráltál a BM oldalán, amikor erről éppen itt beszéltünk a Topikban, majd ha jól számoltam te is július 03-án nyitottad meg a számlát a CIB-nél.
Valamiért pont akkor "nem jártál" erre a Topikban, amikor UHHH megnyitotta a számlát és beírta ide.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Hááát most erre mit mondjak
Ezt írtam "kb. 3 napos", és azért, mert a szombat délelőttől, hétfő délig, nekem ez minimum! 3 megkezdett nap volt.
Szerintem nagyon nem tévedtem.
A tegnap kirakott jelentősen elkésett "tájékoztatásuk" szerintem egy "mellébeszélés", nyugtatás a usereknek, mint ha egy tényleges megoldási leírás "lenne"...
És pont a ti hsz-eitek alapján szerintem nem tényleges megoldás, vagy próbálkozás, mivel gondolom tegnap, és ma sem "szaladtak" el venni egy szervert, vagy akármit azért, hogy "gyorsabban menjen" a tömeges belépés stb., ahogy ők fogalmaztak:"Dolgozunk a gyorsításán, türelmüket és megértésüket kérjük!
Ráadásul ezért "dicsérni" őket, hogy korrekt a jelenlegi kiírásuk
Szerintem egyáltalán nem az, inkább "terelés", és ezt a korábbi KI NEM RAKOTT tájékoztatások miatt fogalmaztam így meg.Talán valaki egyetért majd velem.
És ne menjünk bele jobban szerintem, én elfogadom, hogy részben véded őket, én nem úgy gondolom a mostani kiírásukat sem, és egymás véleményét tartsuk tiszteletben. Köszönöm szépen.
Szerk:
Viszont, amit a második részben írtál teljesen korrekt volt, és egyet is értek vele, és örülök, hogy reálisan látod ezt a részét a dolgoknak:"de ettől még amit a hétvégén alkottak az szörnyű volt, minimum egy rohadt nagy bocsánat kéréssel tartoznak és az, hogy "hétvégi karbantartásnak" hívják az nem kicsi ferdítés. az épületükben volt karbantartás, amit ők csinaltak az már (vész)helyreállítás volt, nem karbantartás."
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Milyen autót vegyek?
- Politika
- Milyen videókártyát?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Gurulunk, WAZE?!
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- PNY GeForce RTX 3060 12GB VERTO Dual Fan (3 év garancia)
- IPhone 11 Pro 64GB Silver gyári független akku 83%
- iPad Pro M1 128GB wifi 2024.09. 29. Apple garancia
- ÚJ, MUNKA/ Ultimate 2k GAMING PC / i7 14700KF,32Gb,1+2Tb,RTX4070ti super 16Gb,win11home,2 év gari
- Apple iPad Air 6 2024 13 128GB Cellular 5G "ÚJ" 2027.05. 16. Apple garancia
- Iphone 14 128Gb 3év gari! Midnight makulátlan, vattaúj hidrogélfóliás. 04.28. vásárlás
- Kábelek és átalakítók eladók fiókürítés céljából!
- Samsung Galaxy Watch Active 2
- SZINTE INGYEN! Acer Aspire! Szép állapotú! Kijelző beázott! Foxpost van!
- Eladó Apple iPhone 15 Pro Max - Black Titanium - Használt, Karcmentes Állapotban, 439.990 Ft
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest