Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz enginev3.0 #13742 üzenetére
Elvileg nem tud letiltani, nem tudok ilyenről.
Próbáld jelezni CIB24-en ezt a jelenséget..., hátha tudnak róla valamit. -
RR-13
őstag
Szia. Sajnos mivel a kártyát gondolom most adtad le, ezért az miatt a rendszer nem tudja a számlát zárni, csak a 30 napos "felmondással".
Ebből adódik az is, hogy nem történt az előző hónap második felében 150 ezres utalás, ezért is jogosan számolták fel a díjat, de egyébként ha kártyát nem most szüntettél volna meg, akkor csak a mai napra számoltak volna díjat, mint nekem
A NetBankba én is betudok lépni, és a 75 Ft-ot eltudnám utalni a CIB számlámra, de akkor nem szűnne meg a számla a holnapi napon.
Ezt nem kockáztatom meg[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Egész pontosan nem írják le a felületen, hogy tiltást von maga után 3 sikertelen próbálkozás!
Amiben biztos voltam, hogy 1 hibás kísérlet után nem tilt le!Hibás azonosítás után, amit kiír az oldal az a következő:
"Sikertelen azonosítás! Kérjük ellenőrizze a felhasználói azonosítóját és jelszavát. Többszöri sikertelen bejelentkezés esetén kérjük hívja a CIB24-et A (+36 1) 4 242 242-es telefonszámon, vagy keresse fel bármely bankfiókunkat."
Mivel a CIB-nek ugyanazon rendszerén megy az összes azonosítással igénybe vehető hozzáférés, ezért, valóban 3 próba után tiltja az összes felületes belépési lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Igen, ha így vesszük az elmegy..., én meg 75 Ft-ot fizettem 3,5 évre
Talán a CIB ECO megszüntetésnél nem kell ennyire kisakkozni, hogy mit, hogy, mikor, mert ott nincs hóközi feltétel, hanem egész hónapra nézik.
Viszont a kártya ott sem engedi kb. azonnal szüntetni a számlát, ha akkor adjuk le, amikor a számlát is megakarjuk szüntetni, ezért érdemes a kártyát előtte kb. 33 nappal már megszüntetni. -
RR-13
őstag
válasz kircsi21 #13757 üzenetére
Azért én ebben nem lennék ennyire biztos, ugyanis voltak többen, akik teljesítették a hónap második felében is a 150 ezres utalási feltételt, mégis kifizettették velük előre a 2.390 Ft-ot, és senki nem számolt be, hogy a kb. 30 napos felmondás lejárata utáni számlazáráskor a rendszer "elengedte" volna a korábban felszámított havidíjat, és visszakapták!
Ráadásul az Erste az Ászf-re hivatkozva nem végez kedvezménykalkulációt a felmondás alatti számlán:
"A Bank közös megegyezéssel történő Számlavezetési Keretszerződés megszüntetés esetén a Számlavezetési Keretszerződés megszűnésének hónapjában, rendes felmondással történő megszüntetés esetén a felmondási idő alatti törthónapban – a Hirdetmény Díjkedvezmény című fejezetében foglalt- kalkulációt nem végez, mivel a díjkedvezmény kalkulációját a Bank minden hónap utolsó munkanapján végzi el."
Ez alapján szerintem nem fogja "visszaadni" a havi díjat, és így ha valóban utal még előtte rá minimum 150 ezret, és a feltétel teljesül, akkor ezzel a tovább utalással, felesleges költséget generál magának, ami miatt biztos nem szűnne meg a számlája még május 4-én sem, mert nem lenne a számlán elég fedezet ehhez.
Fentieken túl hiába utalt volna Március 15 és Április 01 között min. 150 ezret, mert akkor is "elkérték" volna tőle a 2.390 Ft-ot! Erre több példa is volt már sajnos.
Az egyetlen működő megoldás a megszüntetési kérelem beadásának, másnapján történő teljes megszüntetésnek, ha a számlához nincs bankkártya, és ha volt is, azt minimum a megszüntetés előtt kb. 33 nappal azelőtt már leadta vagy megszüntette a számlatulajdonos!
Ebben az esetben tudják a számlát zárni 1 nap alatt, és nem a 30 napos felmondással.
-
-
RR-13
őstag
válasz kircsi21 #13763 üzenetére
Az általam leírtaknak szerintem továbbra is volt alapja.
Ugyanis, az április is tört hónap lehet a rendszer szerint, mivel a 30 nap felmondási időt 2020. április 02. napjától számítják neki, és ebből a szempontból nem teljes hónap az április sem, mert az április 01. napja nincs ebben benne, így szerintem erre sem fogják figyelembe venni a kedvezmény feltételének a teljesülését a hónap végén, ha 15-éig teljesíti az utalást, ahogy én az Erstét "ismerem".Az általad kiemelt "a felmondási idő alatti törthónapban" azt szerintem úgy alkalmazzák a gyakorlatban, hogy a 2020. április 02 - április 30-ig is törthónap a felmondási időszakban.
"Saját tapasztalatból írtam, amit írtam."
Megkérdezném, hogy akkor visszakaptál valamit, amit korábban kiszámoltak?
Mert az, hogy 3 alkalommal mentél be, és mindig mást számoltak ki, és elölről kezdték a kalkulációt, az nem azonos a fenti esettel, amikor már egy bizonyos kalkulált díjjal indították el a számla zárását!Persze felőlem megpróbálhatja amit leírtál, de jelenleg 20% esélyt látok arra, hogy úgy fog történni a gyakorlatban is, ahogy leírtad.
-
RR-13
őstag
Igen az a legtisztább, ha hónap elsején kezdi el a számlamegszüntetést a tulajdonos, mert így kell legkevesebbet fizetni, akinek kell.
1. igen, mert csak a szolgáltatás tényleges időszakára "jár" nekik a díj.
2. A másnapi felmondást, vagyis zárást a rendszer ajánlja fel nekik, ha minden feltétel adott ehhez, vagyis az ügyintézőnek nincs lehetősége kiválasztani, hogy 30 napos megszüntetést, vagy másnapi zárást válasszon ki.
3. ez elég speciális "kérdés" volt, de amennyiben a feltételek adottak, akkor a rendszerük akár április 30-ai zárást is feltud ajánlani, de szerintem, ha 29-én kezdeményezed, akkor a 30. napra tör hónaprésznek számít majd a felmondás szempontjából, és kedvezményfeltételt nem fognak vizsgálni az utolsó napon sem ez miatt. (ez persze akkor derülne ki, mert erre példa még nincs)
Ami biztos, hogy saját tapasztalatból tudom, hogy én hiába teljesítettem áprilisra is a min. 150 ezres utalást (2020. március 30-án), mégis kiterhelte a rendszer a 77 Ft-os számlavezetési díjat április 1-ére.
Vagyis, mivel az Április 1. napja (mint 1db nap) is tört hónaprész, ezért erre nem vizsgálnak kedvezmény teljesítést. (nem is tették)Aztán lehet, hogy az én fenti logikám téves...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz kircsi21 #13773 üzenetére
Nem kaptál vissza semmit addig, amíg be nem mentél, és ami a bank saját maga döntéséből fakadt!
Vagyis, amennyiben március vége előtt teljesítetted a 150 ezres utalást, akkor sem "hagyták" volna a számládon az első felmondásod leteltének napján, záráskor a számlavezetési díjat, mert a felmondási kalkuláció alapján az nekik járt volna.
Az egy harmadik helyzet, hogy te bementél az első számlamegszüntetési kérelmed 30 napos eltelte előtt, és egy új kalkulációt végeztek neked azért, mert visszavontad a korábbi számlamegszüntetést.
Azonban, ha csak simán teljesíted az utalási feltételt a felmondási idő alatt, akkor a bank magától nem végzett volna kedvezménykalkulációt.
Ebben a hsz-ben nem azt javasoltad, hogy menjen majd be egy új kalkulációt végeztetni 1-én, ahogy te tetted, hanem szerinted magától fog kiesni a 2.390 Ft, ha teljesíti az utalási feltételt.
Viszont így nem volt teljes a javaslatod.Lehet, hogy kiesne a 2.390 Ft egy új kalkulációval, de magától ez nem történik meg, csak, ha bemegy, mivel a felmondás alatt már új kalkulációt nem végezne a bank.
Megjegyzem, hogy tudomásom szerint nem lehet jognyilatkozatot visszavonni, és a felmondás az az. Nekem ezt mondták a bankban, hogy ha elkezdi a számlamegszüntetést, és az lezárja a státuszát, akkor nem tudja visszavonni... nagyon sok érdekes dolog van abban, amiket leírtál
-
RR-13
őstag
válasz kircsi21 #13775 üzenetére
Amennyiben egyszer már elindították a számlamegszüntetést, akkor a kiszámolt terhelés összegét fenn kellett hagyni a számlán vagy befizetni!
Amennyiben valóban neked is elvégezték ezt korábban, nem csak kalkulációt végeztek, hanem elindították a megszüntetést is, akkor benn kellett hagynod a számlán a kb. 2.390 Ft-ot , ha aztán visszamentél visszavonni, és új kalkulációt végeztetni, az új megszüntetéssel, akkor a korábban befizetett vagy fennhagyott 2.390 Ft-ból vissza kellett kapjál!
Ha nem került terhelésre, akkor mégis csak vissza kellett kapnod a korábbi kalkulációból...Vagyis ha most teljesíti az utalást, és nem megy be ugyanazt megtenni, amit te, akkor szerintem nem kapja vissza a havi díjat!
A 11. pont szerint valóban visszavonható a rendes felmondás, más kérdés, hogy technikailag hogyan oldják meg. Az ügyintéző valóban marhaságot mondott ezzel kapcsolatban... csodálkoztam is akkor...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz kircsi21 #13778 üzenetére
Engem nem kell meggyőznöd, mert ha feltűnt az előző hsz-emben, akkor szerettem volna tisztázni a részleteket!
CSak azt nem értem, ha ilyen levelet kaptál akkor minek mentél be megint
Mert most is új részletet írtál le... de én is befejezem inkább..., számomra sosem fog kiderülni, mit tettél pontosan, és milyen sorrendben![ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13785 üzenetére
Lehet, hogy az "el nem fogadó nyilatkozattal" kellett volna menned, és neked is tegnap
Hivatkoztál a hirdetményre, hogy az átváltás hónapjában ingyenes a számlavezetési díj?Egyébként megteheted, hogy később visszamész új kalkulációt végeztetni, a korábbi megszüntetést visszavonva, hátha mást számol ki a rendszerük, persze ez csak egy ötlet..., meg nem tudom, hogy a 150 ezres utalási feltételt teljesítetted-e március 15- után
A számládon van a befizetett összeg, szóval bármikor elutalhatod onnan -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13788 üzenetére
Teljesen érthetetlen, hogy másnapi zárással miért nem tudta megszüntetni a számládat az ügyintéző
Kezdem azt hinni, hogy némely ügyintéző nem jó helyre kattint ilyen esetben, amikor már kártya sincs...Az is lehet, hogy az átváltás kavart be a rendszernek, mert tegnap történt meg kb. egész délután...
Az átváltott csomag havi díja magasabb, mint a korábbi, 2.600 Ft, de ehhez képest is többet kellett fizetned... nem értem.
Egyébként miért nem 1-én mentél be, mert korábban ezt írtad itt.
(én nem mertem április 2-ára halasztani a megszüntetést a magasabb havi díj miatt sem...)Folyószámlahiteled volt egyébként?
És "asszonynak" van folyószámlahitele?Kíváncsi leszek neki mit számolnak fel
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #13794 üzenetére
Igen jóvá tudják neki írni ha akarják a hitelkártya számláján is... vagy bekérnek egy másik folyószámlaszámot!
Ráadásul nem csak kp-ben lehet a kalkuláció összegét befizetni a felmondáskor, hanem azonnali utalással is meglehet oldani, mert az a lényeg, hogy a felmondáskori egyenlegen legyen annyi összeg, amennyit a kalkuláció kiszámolt. -
RR-13
őstag
A felmondási idő mindig a felmondást követő nappal indul!
Nekem az Április 1. napjára kellett kifizetnem a 75 Ft-ot, mert az még nem számít bele a felmondásba, megszüntetésbe, majd 2-án megszűnt a számla, így 2-ára nem kértek díjat.
Szerintem hagyd a csudába, több munkád lenne vele, és akkor sem biztos, hogy célt érnél... főleg, ha be is kellene menned a sok utalgatás után.
Persze te döntöd el mit teszel... -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13805 üzenetére
Igen fentebb írtam, hogy az ügyintéző nem tudja kiválasztani, hogy másnapi vagy 30 napos felmondást alkalmazzon, azonban lehet ügyintézői hiba, ha nem vesz valamit észre a számlatulajdonosnál, ami miatt a rendszer nem ajánlja neki fel a másnapi zárás lehetőségét.
Példa: nekünk az egyik számlánkat először nem akarták a másnapival megszüntetni, mert a rendszer nem engedte, azért mert "be volt ragadva" a rendszerbe egy korábbi folyószámlahitel kérelem, és az nyitott státuszban volt október óta (!), majd miután 4x elmondtam, hogy az már rég megvan szüntetve, és nincs folyószámlahitel sem, ezért oldja meg, hogy másnapi zárással szűnjön meg a számla.
Na addig kattintott ide-oda, amíg sikerült a másnapival indítani a megszüntetést, és engedte a rendszer neki.
Vagyis bármilyen hasonló anomáliák miatt sem ajánlja fel a rendszerük a másnapi megszüntetés lehetőségét, ha az ügyintéző nem veszi észre a "hibát". -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13811 üzenetére
Továbbra is azt gondolom, hogy ha nincs már semmi, ami a számlához kötődik, csakis a számla van meg önmagában, és több, mint 30 napja meg lett szüntetve a hozzá kapcsolódó kártya stb, akkor a rendszer felajánlja a másnapi zárással történő megszüntetést.
Amennyiben az ügyintéző valamit "nem jól" csinál, vagy nem jó helyről indítja el a megszüntetést, vagy a kalkulációt, akkor lehet csak az, hogy a rendszer nem ajánlja fel.
Más okot nem tudok elképzelni erre. -
RR-13
őstag
Akkor kérek mindenkit, hogy a Transferwise -al kapcsolatos dolgokat a továbbiakban a saját Topikjában beszéljétek meg, ahol egyébként hamarabb választ is kaphattok a felmerült kérdésekre! Köszönöm!
-
RR-13
őstag
Dombornyomott esetleg a kártyád?
Csak azt tudom elképzelni, hogy OFFLINE volt a rendszer a fizetésnél, és ezért csak később kapja meg a bank a tételt, és teszi majd zárolásba, vagy már csak lekönyvelik.Mi régebben az Ersténél jártunk úgy, hogy patikás vásárlás után nem jelent meg a zárolás alatt a tétel, majd 2 nap múlva megjelent könyveltként.
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #13856 üzenetére
A contactless fizetés sohasem offline, dombornyomott kártya esetében sem.
Korábban legalább 7 esetben volt a dombornyomott Esrtés h.kártyás, 5.000 Ft alatti "érintéses" fizetés OFFLINE!
Nem láttam, hogy kiírta volna a terminálon, hogy kapcsolódás, hanem egyből elfogadta a fizetést.
(mondjuk az tényleg érdekes helyzet lehetett volna, ha valaki letiltott kártyával fizet OFFLINE)A fenti vásárlások összege nem jelent meg a zárolt tételeknél, hanem 2-3 nap elteltével könyveltként jelent csak meg.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Igen én nem találkoztam már OFFLINE fizetéssel kb. 2019. március óta.
Remélhetőleg nem is fogok.Amikor még korábban 2017. és 2018-ban, több helyen fizettem dombornyomott h.kártyával, akkor rá is kérdeztem minden boltban, hogy az OFFLINE fizetés mitől függ, és azt mondták, hogy kártya típustól függ, hogy a terminál mikor alkalmazza az OFFLINE fizetést, és nem ők állították be.
Talán még azt is mondták, hogy bizonyos időszakban alkalmazza a terminál az OFFLINE fizetést, ha olyan a kártya. Ebben kicsit kételkedtem, mert bármikor mentünk, akkor a fő hitelkártyával, szerintem mindig OFFLINE történt a fizetés.
Lehet egyébként, hogy alapbeállítás volt az hogy, ha a terminál olyan kártyát érzékel, akkor alkalmazhatja az OFFLINE fizetést.
Teszteltem később, bementünk ketten a patikába, a fő h.kártyával, és a társ h.kártyával is, és egymás után fizettünk ugyanannál a terminálnál 5.000 Ft alatt, érintéssel.
A társ hitelkártyával történő fizetés után jött értesítő sms, és az ONLINE fizetéssel történt (kapcsolódás is volt), a másik fő hitelkártyás fizetés után sms nem jött, (kapcsolódás nem volt) és így az OFFLINE történt.
Majd ez zárolt tételként sem jelent meg.Vagyis terminál/beállítás, és kártyafüggő volt a dolog régebben biztos.
Erről korábban is írtam itt a Topikban, hogy ezt tapasztaltuk, mert hiányoltuk az értesítő sms-t
Tudtam, hogy ha megérkezik az sms, akkor a tr. ONLINE történt, ezért figyeltem is.Egyébként az Amazon -al kapcsolatos online fizetés leírásoddal teljesen egyetértek, mert az botrány, hogy nekik miért van ez így megengedve, sehol máshol nem tudok ilyenről, hogy a CVC2 kódot nem kell kérni.
-
RR-13
őstag
válasz Hintalow #13867 üzenetére
Igen ez rendben van, de mi saját magunk tapasztaltuk a kártyatípus különbsége miatti, OFFLINE érintéses fizetést.
Ott konkrétan azonos VISA h.kártyák voltak, az egyik fő a másik társ, és itt ugye nem lehetett ok a régi terminál, vagy a kapcsolat lassúsága.Jelenleg ilyen különbség szerintem sincs egyébként, mindig kapcsolódik a terminál, igaz már MasterCard kártyáink vannak.
Az Amazon-os dolgot értem, de nem az ő oldalukról nézem az okát a CVC2 be nem kérésének, hanem vásárlói oldalról, a mi szempontunkból, és így nem annyira biztonságos, igazából ezért tartom "botrányosnak"...
Az abebooks-ot nem ismertem egyébként, mint hasonlóan eljáró céget...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13869 üzenetére
Jól írod, én is hasonlóra következtettem abból, amit leírtál korábban..., jól megszívatták az embereket, akik hagyták átváltódni
Annyira új volt a csomag, hogy a rendszer még nem volt felkészítve a közös megegyezésre, mert nem számítottak erre, hogy valaki az átváltás napján mondaná így fel -
RR-13
őstag
Talán az Ersténél olvastam azt, hogy a PSD2 bevezetése után nem minden esetben küldenek sms jóváhagyó kódot, illetve kérnek alkalmazásban törénő jóváhagyást, hanem random dönti el a webshop fizetési rendszere (bankja), hogy kér e jóváhagyást vagy nem.
Ez lehet az oka annak, amit tapasztaltál -
RR-13
őstag
válasz sifarr #13875 üzenetére
Írtam a következő hsz-ben, hogy 2019. március óta nem tapasztalok OFFLINE fizetési jóváhagyást, olyat ami kapcsolódást nem igényelt.
A mai helyzet már más, teljesen más, mint a 2017., 2018. év volt.Egyébként fizettem már az elmúlt 10 napban 5 ezer feletti, de 15 ezer alatti összeget, és sehol nem kért PIN kódot sem az Erste, sem a Budapest Bankos kártyatípusánál a terminál. Ezt tapasztaltam.
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #13884 üzenetére
Felesleges ezt ennyire részletesen elemezni...
Mivel volt okom, hogy teszteljem az OFFLINE fizetést, ezért figyeltem a terminált!
Amint odaérintettem a közelébe, azonnal kiírta, hogy elfogadva, és nyomtatta a papírt is!
Az ONLINE engedélyezés minimum 3x tovább tartott.Megjegyzem, hogy senki nem állította, hogy az 5 ezer alatti érintéses fizetések, azok mindig OFFLINE történtek!
Azt írtam több esetben is, 2017-ben is, hogy egyik kártyával OFFLINE "engedte" a másikkal nem.
A minimum 7 eset, meg egy bizonyos patikában volt, és emlékszem, és nem csak erre...Ezt nem értem miért nekem címezted reakciónak:
"Abban nem hiszek, hogy kezdetben az internet lassúsága miatt, a gyorsítás céljából volt "OFFLINE"."
Ezt nem (én) állítottam."Szerintem nem. Eredetileg is volt mindig legalább, a terminált üzemeltető banknál érvenyességellenőrzés."
Az én ismereteim szerint a tranzakció OFFLINE-ként ment végbe, és nem kért engedélyt, talán ezt nevezik „tárolás-továbbítási" eljárásnak.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
CIB Bank értesítése:
Rendszerfejlesztés - 2020.04.09.
Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2020.04.09. (csütörtök) 00:00-04:00 óra között
- a CIB Bank által kibocsátott bankkártyák nem lesznek használhatóak, vagyis az említett időszakban velük a vásárlás és a készpénzfelvétel kapcsán is fennakadások lehetnek, továbbá
- a POS szolgáltatás nem lesz elérhető. -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13887 üzenetére
Na ez jó hír
Akkor át tudták vezetni simán a hitelkártya számládra
Érdekes, hogy a bankszámla máris eltűnt.. Május 4 végdátumra emlékeztem...
Akkor valószínű a csomag átváltás miatt a rendszer hibásan kezelte a zárást, amire tippeltem, és ezért visszajár az egész pénz. -
RR-13
őstag
GRÁNIT Bank értesítése:
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszereinkben végzett karbantartás miatt 2020. április 11 (szombat) 02:00 és 03:00 óra között az alábbi szolgáltatások tekintetében fennakadások lehetnek:
- GRÁNIT NetBank, eBank
- GRÁNIT Ügyfélterminál
- GRÁNIT Bankkártya SMS szolgáltatás -
RR-13
őstag
Szia. Kérdés, hogy fontos-e, hogy bankfiókba is betudj menni személyesen a közeledben, ha szükség van rá?
Mert, ha igen, akkor CIB BM ECO, mivel a Gránit-nak "igen kevés" fiókja van, mivel digitális bank.
én CIB BM ECO-t használok így annak +1A CIB-nél egyelőre fura, hogy kettőféle netbank felület van, és a mobilapp, de majd egyesítik a netbank felületeket később.
És mi a döntés amúgy?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest