Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz merqree #23841 üzenetére

    Most a Gránitnál leírt problémák szintje meg sem közelíti, azt a szintet, amit te felvezettél itt akkor!
    Az a szolgáltatáson belüli egyedi igény "nem működése" volt.
    Nem láttam egyetlen hsz-t sem arra vonatkozólag, hogy az UniCreditnél nem menne a kártyás POS fizetés, vagy nem lehetne elérni őket telefonon, vagy nem hívnak vissza, vagy nem működik a telebank azonosítás, de még azt sem, hogy nem szüntetik meg a számláját valakinek 2-3 hónap alatt sem, és nem veszik fel a hívását.

    Nálam az alapszolgáltatások nem működnek a Gránitnál.

    Viszont a mostani hsz-ed szemben van ezzel a Hsz-eddel.

    Be is fejeztem, mert úgy látom, hogy a saját tapasztalatok megosztását folyamatosan kiforgatják egyesek.
    Tehát a CIB-et régen nem dicsérhettem, most az UniCreditet sem (pedig a NEGATÍVAT is leírtam, ami volt), mert az is baj, de ha a Gránitról leírom az összes negatív véleményt IS, azt sem lehet. :U

    Nem vagyok én szent, de ehhez nem is kell annak lenni, hogy a hibákat észleljük.
    Az egyik banknál nincs szinte probléma a másiknál meg sok van, és ez ilyen egyszerű.

    "Vagy az első megállapításodat szeretnéd esetleg revidiálni?"
    Nem tudom mire gondoltál pontosan, de biztos, hogy ilyenről nincs szó.
    Nem vártam volna erre kb.3 évet, hogy azt megtegyem, ha arról lenne szó.

    Nekem ez a sok tapasztalat nagyon jó mérce volt a többi bankhoz hasonlítás miatt.
    A jövőben a saját tapasztalataim ellenére sem fogom a Gránitot itt szidni, de ajánlani sem.

Új hozzászólás Aktív témák