- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
vacs
veterán
válasz egykori #23500 üzenetére
Nálam nem!
Ha csak úgy eltűnne, az elég komoly Google bug lenne!
Mondjuk az nem írtad le, hogy hol bankolsz.De ez inkább az Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC topikba való kérdés.
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
RR-13
őstag
Tegnap ezt kihagytam, de most azért leírom, mert még mindig nem lehet aktiválni az ebankot:
A Gránit ügyfsz. az ebank aktiválási hibára azt javasolta, hogy másik telefonnal csináljak arról képet, hogy nincs hova beírni az aktiváló sms-t, majd a képet küldjem el az app, fejlesztőknek.
Tényleg Ezt ők nem tudják 2 perc alatt tesztelni
3 db különböző Android verziós telefonon is próbáltuk, és mindnél ugyanaz a hiba.A számlanyitást követően telebankos hozzáférési PIN-t mikor küld a bank kb.?
Az azonosítómat már "kitaláltam", megnéztem a netbank felületén, de nincs hozzá PIN. -
RR-13
őstag
Most jött e-mail, hogy köszönik, hogy őket választottam, és teljeskörűen használhatom a számlát.
Viszont érdekelne, hogy hol van a bankkártya, ami azonnal használható?
Rendeltem Gránit digital kártyaszolgáltatást, de erről nem jött semmi..
Nincs a netbankban bankkártya menüpontJött egy másik e-mail, hogy köszönik, hogy a Gránit bankkártyát választottam, de azt nem írják, hogy hol van a kártya, vagy azt, hogy mikor küldik stb.
-
pictigjis
senior tag
ios-en ma uj verzio jelent meg a granit appjabol, a leiras szerint "kisebb hibajavitasokkal"
termeszetesen belepni tovabbra sem lehet, nem sikerult eltalalni a hiba forrasat. ez mar igazabol baromi kinos, tiszta szerencse, hogy eszemben sem volt hosszu tavra hasznalni
-
RR-13
őstag
A Gránitnál az Androidra megjelent előbb a 6.13.1 verzió, de természetesen nem javított semmit, ami engem érint jelenleg, hiszen továbbra sem lehet aktiválni az ebankot az alkalmazásban, mert az sms kódot nem lehet sehova beírni.
Jelenleg nincs lehetőségem:
- ebankot használni,
- telebankon azonosítani magam PIN kóddal,
- nincs digitális bankkártyám, így az ajánlási feltételeit sem tudom egyelőre teljesíteni a 3db kártyás vásárlással.Ez rosszabb mint gondoltam, iszonyú fapados a netbank, elképesztően hiányos a felület, pár alap funkció nem is elérhető.
Ezek után hogyan lehet ajánlani a Gránit Bankot egyáltalán -
addikt
Az első és a harmadik abból az átmeneti hibából adódik, hogy nem tudod aktiválni az ebank-ot. Nyilván ez baj, de nyilván a CIB-et és az Unicredit-et se az alapján ajánljuk mikor épp leáll a rendszerük.
A telebankot nem tudom miért nem tudod használni, ahhoz nem kell ebank sem, netbank sem.
A netbank-hoz leírhatnád, hogy milyen fontos funkció nem elérhető.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz CrazySouls #23509 üzenetére
nem tudom, sosem használtam a telebankot. netbank minden hétköznapi dologra elég volt. egyszer kellett napi kp felvét darabszámát megemeltetnem gyorsan, azt telefonon intéztem, de azt se tpin-nel, hanem ügyintéző azonosított.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Azért a CIB és az UniCredit számlanyitás 20x egyszerűbb, és gyorsabb volt, és nem 1 hét alatt kaptam meg a szolgáltatásokat, hanem AZNAP.
"a CIB-et és az Unicredit-et se az alapján ajánljuk mikor épp leáll a rendszerük"
Csak, hogy ilyen az UniCreditnél nem volt még 7 hónap alatt, hogy az alkalmazásba ne tudjak belépni.Itt naponta küldenek 2db e-mailt, aztán valamikor majd végeznek mindennel, de ez így egy összevisszaság.
Hol van itt a digitális bank fókuszáltság?Én azt írtam, hogy "alap funkció" nem azt, hogy fontos funkció.
Vagy szerinted a bankkártya menü az nem alap része kellene, hogy legyen a netbanknak
Vagy, ha ott van, akkor hol?Telebankot azért nem tudom használni, mert nem kaptam PIN kódot.
Szerk.: Most ott tart az alkalmazás, hogy amikor beírnám az ebank felhasználónevemet, kilép az app.
Remek fejlesztés, javítás.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Mostanában más bankot nem használtam, de soha nem láttam bankkártya menüt még netbank-ban. Szabadformatumú levélben kértem eddig mindent, illetve ugye ebank-ban, de azt most valóban nem lehet aktiválni (nem csak új ügyfeleknek), most próbáltam ki.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz tonyrulez #23513 üzenetére
Olvasd el mégegyszer. Frissen nyitott.
Ma nem tudja aktiválni, felmondják, ahogy teljesitették azokat a feltételeket, hogy ne kelljen visszafizetni a nyitási bónuszokat. Azaz a bank nettó bukik a dolgon.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
A Grániton kívül az "összes" általam ismert banknál van a netbankban bankkártya menü, ami több opciót is tartalmaz, de ez bankonként változó.
Bankkártya státusza, rendelhetősége (igénylés), adatai, blokkolása, felfüggesztése, limitek módosítása, és sorolhatnám, ha eszembe jutna még a többi is...
Szóval ez önmagában elég nagy hiányosság a Gránitnál, nem is értem.
Most honnan tudjam, hogy van-e bankkártyám, vagy gyártás alatt van-e stb.
Tegnap írtam levelet, de semmi reakció nem jött rá még.Még a CIB Javas felületen is van Kártya menü:
Letörölted a mobilappodat, és most nem tudsz te sem visszaregisztrálni
Gondoltam, hogy senkinek nem működik, mert központi hiba, nem is alkalmazáshiba egyébként.
Ugyanaz kb. mint 1 hete, amikor a számlanyitásnál a csomagválasztó felület üres volt pár napig.
Kicsit sok a hiba mostanság... -
addikt
nem töröltem le, hanem megpróbáltam ugyanazt, ami hétfőn még ment: aktiválni egy másik készüléken. akkor az történt, hogy amint aktiváltam az új készüléken, a régin (nem a legelegánsabb módon, de) kiléptetett. most az történik, hogy beírom a netbank belépési adataimat és megáll egy homokórával. üzenet se jön.
arra voltam kíváncsi, hogy csak új ügyfeleket érint a hiba (az ő fiókjuk nem jön létre rendesen), vagy mindenkit. úgy tűnik utóbbi.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
na de ez akkor is igaz lenne, ha nem létezne digitális kártya. jövő héten, vagy rákövetkező hét elején megkapod a fizikait. már ha az árát átutaltad már.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz pictigjis #23521 üzenetére
emlékeim szerint, de ne kérjétek számon, ha nem így lesz, utólag vonják majd le a kártya kibocsátás díját. csak a fedezetet akarják látni előre.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Pont az lett volna a lényege a Gránit digital kártyaszolgáltatásnak, hogy amíg nem jön meg a plasztik, is tudjak vásárolni, na de a digitális sem lett kész, így akkor meg a plasztik érkezése előtt kb. 2 nappal elkészítik a digitálisat, vagy mégis, hogy megy ez (meg minek?)
Na akkor pont semmi értelme nem volt megrendelni ezt (se). -
sifarr
senior tag
btw, most vettem észre, hogy a betéti kamatokat viszont emelték.
Hát, ez jelenthet akár jót is, de nem garantált.
Ha arról van szó, hogy a begyűjtött betéteket leköti az MNB-nél magasabb kamatra és besöpri a különbözetet, akkor korrekt, hogy visszaad valamennyit az ügyfeleknek.
Viszont ha a hitel/betét mutatója közelít az 1-hez, és azért emel kamatot, mert szüksége van a forrásokra, akkor az egy ilyen pénzbőséges időszakban elgondolkoztató. -
sifarr
senior tag
Erről az egész Gránit-mizériáról, a sok elégedetlen hozzászólásról egy jutott eszembe: Tiborc panasza.
Kérdés, hogy a bank felelősei is megkapják-e Tiborcz panaszát?[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #23529 üzenetére
Igen ezt eddig is értettem, de ez most az új számlanyitókról szól főleg.
Napok óta nem lehet az alkalmazást (ebank) aktiválni.Kiszámoltam, és naponta kb. 120 új ügyfél regisztrált szelfis nyitással, csak, ha az utolsó 4 napot vesszük figyelembe, a hibával kapcsolatban, így ez kb. 480 új számlatulajdonost érinthet.
A számolás alapja:
Napi 12 órát vettem csak figyelembe, és óránként 10 új szelfis regisztrálót, aminek az adatát a 13-án több esetben (összesen 5) elindított szelfis nyitás, igénylési azonosítók különbözete adta ki. Pl. fél óra alatt 5-el növekedett az igénylési azonosítók száma.Ha figyelembe vesszük, hogy a kb. 480-ból elutasítottak mondjuk 200 db-ot, akkor is sok marad, akiket érint.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23531 üzenetére
Igen, és megint semmi kommunikáció, még csak egy e-mail, vagy netbank üzenet sem.
-
Ereshkigal
őstag
Gondolom mindenki saját tapasztalat alapján ajánl.
Nekem az elmúlt egy hónapban (nyitás óta) nem voltak rossz tapasztalataim, így eddig simán ajánlottam volna. Viszont látva ezt a nyitási szenvedést, most biztosan nem ajánlanám, mert utána égne a pofám, hogy nem lehet napok alatt sem egy működő számlát (nyitás, app, dig. kártya) összehozni. Annyi szerencséjük van, hogy legalább a meglévő ügyfelek nem szívnak a hiba miatt.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23533 üzenetére
Egyetértek.
Viszont nem a hibával van gond alapvetően, hanem ismét a kommunikációval, és azzal, hogy nem egy hibáról van szó, hanem összetett hibáról, és kb. semmi nem úgy alakult, mint ahogy elvárható lett volna.Nem értem miért megint a kommentek törlésével foglalkoznak, miért nem azzal, hogy a hiba megoldásra kerüljön.
Egyébként az sem világos, hogy miért nem tettek ki egy saját hírt erről, hogy ne az új ügyfél szembesüljön majd vele, hogy nem tud aktiválni az ebankba...Nekem ez az egész elég jó rálátást adott arra, hogy miként mennek a dolgok, legalább is a számlanyitással kapcsolatban.
-
RR-13
őstag
Most elindítottam egy számlanyitást, hogy elolvassam a Gránit digital kártyaszolgáltatás igénylésnél az i részt, hogy mikor kapom meg a digitális kártyát.
A feltétele az, hogy az ebank aktiválva legyen.
Akkor ez most nagyszerűen alakult, mert se ebank, se kártya. -
CrazySouls
kezdő
-
cocka
veterán
válasz Ereshkigal #23533 üzenetére
Mondok jobbat. Szerintem a személyes ügyintézés ilyen esetben sokkal gyorsabb! Ráadásul ott rögvest kaphatsz MOST kártyát, ha annyira sürgős, hogy nem bírsz ki egy hetet Gránit kártya nélkül.
A fővárostól kb. 180 kmre lakok, nem túl gyakran, de azért rendszeresen járok Pestre, nem voltam rest befáradni Lechner Ödön fasori fiókba.
Meg se fordult a fejemben, hogy appos nyitással sz..assam magam.
-
addikt
Ma már sikeresen aktiváltam ebank-ot (meglévő ügyfél költözött másik telefonra).
Próbáljátok meg most!It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
érdekes, most megpróbáltam egy Android 9-es telefonra áttérni és oda is megjött az sms és kb. az sms-sel együtt váltott az app-ban a képernyő a kód beviteli oldalra is. (nem csináltam végig, de szerintem sikeres lett volna ez is)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
-
RR-13
őstag
5. nap. Még mindig nem lehet a Gránitnál az új ügyfeleknek aktiválni az ebankot.
Oké, hogy ünnep van/volt, de ez így akkor is durva.Egyébként az sms értesítőt nem kapcsolták ki, mert akkor majd az iSMS-t nem tudnám bekapcsolni.
Ami furcsa volt a válaszban, hogy reggel 04:56-kor küldték pénteken hajnalban.
Ezek szerint ott vannak ünnepnap is, akkor már az ebank aktiválást is megcsinálhatták volna, ha nem is ugyanazok foglalkoznak ezzel, mint a válasszal.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest