Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZseF1000

    csendes újonc

    válasz Kernel #62253 üzenetére

    Lekaptam a mennyezetről ezt a ventilátort.

    Leírnám, hogy van a vezetékezése (a fotókon azért kicsit nehezebb elmenni):

    Motor:
    Barna (fázis) vezeték megy a sebesség választó kapcsolóba. Ebből a kapcsolóból megy tovább egy sárga és egy kék vezeték a CBB61 kondiba. A kapcsolóból még megy egy fekete vezeték a forgásirány váltó kapcsoló egyik középső lábához. A CBB61 kondiból megy egy szürke vezeték, egyenesen a motorba, elágazás nélkül.

    Kék (nulla) vezeték megy egy csomópontba ami elágazik egy fehér vezetéken egy a motorba, egy fehéren a lámpa foglalathoz, és egy újabb fehéren a forgásirány váltó kapcsoló másik középső lábára.

    A motorból jön egy barna vezeték egy csomópontba, ami kettéágazik, két további barna vezetékre, és mennek a forgásirány váltó kapcsoló felé, ami a forgásirány váltó kapcsoló két végére kerül átellenesen.

    A motorból jön egy piros vezeték egy csomópontba, ami kettéágazik, két további piros vezetékre, és mennek a forgásirány váltó kapcsoló felé, ami a forgásirány váltó kapcsoló két végére kerül átellenesen.

    Világítás:
    Piros (fázis2) vezeték, megy egy másik húzó kapcsolóba majd a lámpa foglalatba egy kék vezetéken.

    A közös pont a lámpa és a motorban csak a nulla vezeték.

    A földelés a fémházhoz van szimplán csavarozva.

    Remélem ez a részletesebb leírás a hozzá értőknek segít.



Új hozzászólás Aktív témák