Hirdetés
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple Watch
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
Mobilarena
- kezdőknek infók itt: [link] és itt: [link]
- Drugs Bunny - A sárga kapszula (alapismereteket tartalmazó könyv .pdf formátumban) (alternatív letöltési link)
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz kolosanyi #116749 üzenetére
Ezek csak legendák, de laboratóriumi, bemért eredményekkel senki nem tudja alátámasztani. A fogyasztáscsökkenésnek is 1000 más oka lehet:
Pár hete váratlan hívást kaptam, olyan ex-kollégám csörgetett meg a vasárnap délutáni szieszta idején, akivel évek óta nem beszéltem. „Képzeld, Ausztria nyugati szélétől autózunk hazafelé a sztrádán, és olyan fogyasztást mutat a kijelző, amit még soha. Pedig otthon is sokat autópályázom, és pont ennyire állítom a tempomatot. Bakker, sokkal jobb az osztrák üzemanyag, írj már róla cikket!”
Isten hozott a klubban, Andriskám! – válaszoltam, majd megosztottam vele, hogy a “németbe” járó vendégmunkásoktól kezdve a mazsola nyaralón át a hardcore autóbuziig számosan tapasztaltak hasonlót, ám a kinti és az itthoni üzemanyag laboratóriumi összevetésével készült bizonyítékkal még senki nem szolgált. Legenda a jobb osztrák és német üzemanyag, vagy szimpla valóság? Ki más adhatna rá jobb választ, mint egy osztrák olajcég.
„Magam is hasonlót tapasztalok rendszeresen, amikor Ausztriába autózom meetingekre” – lep meg kissé Nagy Zsolt István, az OMV Hungária kommunikációs igazgatója, majd még tovább fokozva az izgalmakat hozzáteszi: „Csakhogy én kizárólag itthon tankolok, azaz magyar üzemanyaggal tapasztalok hasonlót. Odafelé is magyarral megyek, visszafelé is, mégis kevesebbet eszik Budapest irányába a céges autó.” Zsolt kikérte erről a történetesen a schwechati kompetencia-központjukat vezető Nikolai Schubert véleményét.
Közösen nekigyürkőzve 3 feltételezést és 1 határozott állítást fogalmaztak meg. Úgy vélik, a nyugati sztrádák földrajzilag magasabban fekszenek, azaz kifelé valamivel többet kell emelkedőn autózni, míg hazafelé valamivel többet lejtőn. Ráadásul az uralkodó szélirány is nyugati, azaz gyakrabban kap hátszelet az Ausztriából Magyarország felé haladó autó, ráadásul – és ez a harmadik feltételezhető magyarázat szerintük -, kint általában jobb az aszfalt minősége, ami szintén fogyasztáscsökkentő hatású lehet. De e három valamilyen kombinációja bizton benne van a magyarázatban.
Tutira csak egy dolgot mondtak: a német és osztrák kutaknál kapható OMV üzemanyagok pont olyanok, mint a magyar kutaknál megvehetők. Erre megesküdtek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban érdekeltségi körbe tartozó (tulajdonos, munkavállaló, stb.) boltot reklámozni, bármilyen módon üzletelni tilos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen