Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Teasüti #57377 üzenetére

    Szerintem le lett írva már többbször is, a gumit nem akkor kell cserélni, mikor már kilátszik a drót, az az egyik legfontosabb biztonsági eszköz az autóban, bármit javíthatsz a kocsin, enélkül semmit sem ér az egész...
    Én pl a Picasson most cseréltettem komplett féket, a barátom, akinek autókölcsönzője van, és a saját autóikat szervizelik, mondta, hogy ők a sajátra mindre ate féket raknak, nagyon jók a tapasztalatok, picit rálépve fog rendesen, nincs hangja, jól bírja,
    úgyhogy az enyémet is ők szervizelték, a vezérlést, folyadékokat is ők cserélték, előtte 25km-rel máshol kapott új vízhűtőt és kléímahűtőt és komplett gáz feltöltést, ebből a pénztárcám vastagságán és a féken volt észlelhető bármiféle változás, a fék volt fontos, és azt kaptam amit vártam...
    Ennek ellenére benne van, hogy a sok más paraméter bármelyike egy véletlenszerű, egyedi esetben olyan értéket fog mutatni, hogy nem az elvártat hozza a fékezés, akkor bizony én is keresni fogom a hibát.
    Nekem az a fixa ideám, hogy a saját normál közlekedési kultúrámnál addig javítok a lengéscsillapító- gumi- felni paramétereken, amíg végül az abs-nek sosem kell bekapcsolnia, hiszen nem csak a saját tapasztalatom, hanem mindenféle egyéb külső tény szerint is úgy lesz a legrövidebb a fékút, ha nem kapcsol be közben az ABS.
    Ennyit lehet tenni, minden más már olyan, hogy ahhoz szerencse kell, hogy egy féktáv- közeli lelépés- felbukkanás esetén időben meg tudj állni, de ebben a konkrét féktávon túl a reakcióidő és minden más is benne van.

    Qru: Rendszeresen szoktam próbálni üres úton, milyen a fék, egyrészt elfelejti az ember, miképp viselkedik az autó, másrészt kell a betétnek is egy kis frissítés, a pici hétköznapi fékezésektől csak felüvegesedik- megkeményedik a betét legfelső rétege, de mivel sosem éri el a krikitus hőmérsékletet, hogy az a réteg leolvadna, romlani fog a fékhatás, bár ez is olyan, ami tesztkörülmények között lenne valóban mérhető, minden más esetben belejátszik sok más paraméter is, ami miatt nem figyeli az ember az ilyesmit..
    Aztán mikor jön az első téli gumis út, megint fékpróba, reggeli fagyos úton, meg pláne hóban (azt évekkel ezelőtt sdikerült utoljára) megint próba, hogy hogy kapaszkodik a gumi, mi lesz padlóféknél), megnövelt követési távolság, több figyelés a kereszteződésekben, stb stb.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák