- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ottobacsi
tag
válasz tibcsi0407 #950 üzenetére
Esetleg valami közös panaszt nem lehetne benyújtani a DPD felé?
Arra már csak mozdulnának valamit. -
tibcsi0407
félisten
válasz tibcsi0407 #954 üzenetére
Érkezett válasz:
Kedves Tibor ,Sajnálattal hallom, hogy többen is így jártak, a probléma ezzel az, hogy mindíg a feladó, a feladó országban tud "nyomozást" indítani, egyszerűen azért, mert ott tudják, hogy milyen csomagolásban, milyen címkével, milyen terméket, milyen szállítólevéllel stb. adta át a futárszolgálatnak.
Így azt tanácsolom, legyen szíves felkeresni a feladót, aki ezután egy reklamációval keresi meg a holland DPD-t, és az egész kutatás onnan tud elindulni.
Sajnos amíg a feladó nem jelzi a feladó országban a problémát, addig mi sem tudunk Önnek/ Önöknek segíteni.Továbbra is a Gearbestre vagyunk utalva. Szerintem egyszerűen a DPD elhagyta a csomagokat valahogy.
[ Szerkesztve ]
Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #956 üzenetére
ugyanezt kaptam én is
hát furcsa, hogy ilyen mennyiségben és ilyen változó időközökben "tűnik" el csomag, közben meg érkeznek is meg. ez nagyon gáz
[ Szerkesztve ]
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz tibcsi0407 #956 üzenetére
Ezt nagyon egyszerű kideríteni, mi az utolsó státusz a csomagodnak? Mert, ha egyértelműen látszik, hpogy át lett adva a DPD-nek és ők átvették ergo betárolták pl. akkor már náluk tűnt el, viszont az sajnos úgy van ahogy mondja... keresést csak a feladó indíthat, ezek az eljárások átlag 3-5 hét alatt zajlanak le.
szerk.
már látom, a csomagod fel lett adva magyarország felé ,csak ide nem érkezett meg. ...
3 lehetőség van1. valamilyen csoda folytan, majd valamikor megérkezik
2. vissza fordítják
3. nem lesz meg és le kell fight-olnod a refundot a GB-el.[ Szerkesztve ]
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz tibcsi0407 #959 üzenetére
Reméljük a legjobbakat...
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
L4mie
veterán
válasz tibcsi0407 #959 üzenetére
rendeléstől számítva kb hány nap míg feladják a csomagot?
EU raktár.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
neil_mullen
aktív tag
-
thefreeman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1100 üzenetére
Szerintem is. Ha csak az itt jelenlevők rendelései közül csak egynek tűnt volna el az még talán lehetne véletlen. De így hogy többünknek is ugyanott itt tuti, hogy valami gubanc van. Bár egy ilyen nemzetközi cégnél mint a DPD szerintem egyáltalán nem elfogadható, hogy csak úgy eltűnnek a csomagok. Én még mindig úgy gondolom, hogy nem a gearbest a hibás a dologban bár a support azért lehetne jobb és kicsit jobban törhetnék magukat azon, hogy mi megkapjuk amit rendeltünk ők pedig megtarthassák a pénzt.
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #1103 üzenetére
Legyen igazad!
De korrektnek semmiképp sem nevezhető, hogy miután nem kapom meg a terméket, amiért fizettem egy harmadik félnek kell igazságot tenni (Paypal), mivel a GB a vételár szűk felét akarná visszaadni- Nem kérdés, a DPD trehánysága a probléma kialakulása, de a probléma továbbgerjedéséért csak a GB és a supportja okolható. Ez futárcég ide vagy oda, nem javítja a renomét.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
thefreeman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1103 üzenetére
Megoldódni szerintem is megfog attól valahogy nem félek, hogy pénzt vagy telefont nem fogok látni. Egyszerűen csak idegesítő ez a hosszú várakozás és kicsit az is, hogy a leveleikben nem látszik, hogy őket is zavarná a dolog, nekem az is megnyugtatóbb lenne ha beismernék, hogy gond van. Szerintem is sok ilyen eset lehet egész Európa szerte. Az enyém is Best-ben van elakadva és a a nyomkövető számok sem kamuk az egyik oldalon a számot beírva kiírja a nevem és a címem.
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1107 üzenetére
Nekem a DPD megírta, hogy eltűnt a csomagom. Értesítsem a küldőt és tudja mi a dolga. Vagyis kérje vissza a pénzét. Na ilyenkor jön rosszul, ha csak 20 dollárt írt a csomagra, mert akkor csak annyit kap vissza.
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1132 üzenetére
Én már korábban is írtam nekik a full refund-ot és megírtam a teljes vételárat is, szállítással, biztosítással.
Milyen madár benne bele a fele árba? Tuti bepróbálkoznak, hátha akad valaki.
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1134 üzenetére
te még egyszer bevállalnád ezt?
-
atala
addikt
válasz tibcsi0407 #1134 üzenetére
Én most először vettem tőlük telefont. Én kötöttem biztosítást, bár akkor még nem tudtam mennyire is jó.
Gondoltam, az a 3,38 dollár már nem oszt, nem szoroz.
De nagyon remélem nem lesz rá szükség. -
atala
addikt
válasz tibcsi0407 #1142 üzenetére
De legalább nem mondhatják, hogy csak a felét adják vissza, mert nem volt biztosítás.
Ha mégsem, akkor meg ott a paypal védelem. Remélem ők ilyenkor nem az eladó javára döntenek.
Azért az elég nyilvánvaló, ha egy árú beérkezik a központba, és ott megreked. -
mobileman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1195 üzenetére
Szintém Mlais M7 ....
BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu
-
L4mie
veterán
válasz tibcsi0407 #1259 üzenetére
Xiaomi Mi4i, szóval még nem is 3.ad kínai, hanem elvileg 1-2 közötti
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz tibcsi0407 #1261 üzenetére
de, az itt írtak alapján sem tudtam frissíteni
de egyenlőre foglalkozni sincs sok időm vele, mert meló van.
eléggé frusztráló, nem értem miért lehet :SDolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz tibcsi0407 #1263 üzenetére
jaja már egy ideje tagja vagyok, csak éppen még nem reagált senki a problémára, na majd talán...valaki tud valamit mondani.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
azbest
félisten
válasz tibcsi0407 #1278 üzenetére
"Írtam egy több, mint 1000 karakteres leírást a problémáról, remélem így minden érthető lesz számukra."
Nem biztos, hogy ez célravezető. Lehet csak pár másodperc van egy ügy továbblendítésére. Egyszerű, tényszerű mondatokat érdemes írni. Hivatkozni a bizonyítékokat.
Ha jól megy az angol, akkor remélhetőleg érthető a megfogalmazás, de pl a paypal ügyintéző is elvesztheti a fonalat a körmondatokban, a kínai fél pedig lehet google/baidu translattel dolgozik. -
L4mie
veterán
válasz tibcsi0407 #1281 üzenetére
mindenesetre drukkolunk.
*Telefonomhoz kínai töltőfejet küldtek, valaki kért már utólag normál töltőfejet?
Van valami sablon e-mail esetleg erre?[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
maroni
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1283 üzenetére
Szerintem megoldódik és a szállítás is rendbe jön!
Üdv -
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1283 üzenetére
En azon gondolkoztam, hogy kuldjek ujra DHL-el. Azert meg idohianybol nem irtam paypalnak.
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1286 üzenetére
Tuti azt mondjak, hogy fizessem ujra a szallitast, en mar egz fillert nem fizetek nekik. Sot oruljenek, hogy az olcsobb dhl szallitason nyernek 1 dollart
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1288 üzenetére
ezt a valaszt kaptam a vasarnapi levelemre
I can provide you the solutions:
(1).We can refund you $129 to your account.
(2).We can refund you $129 to your GB wallet.
(3).You can pay $50 for resend and we can reship for you using the registered mail.
I am looking forward to your reply.
Szoval csak levasarolni tudom a telo arat, a szallitast buktam. De ha eddig 9 dollar volt a szallitas, akkor miert 50ert akarjak ujrakuldeni??? Ezek most mentek at full kretenbe.
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1290 üzenetére
megirtam, hogy vagy tobbletfizetes nelkul ujrakuldik, vagy penz vissza (teljes szallitas es biztositas is) a bankszamlamra. Egyebkent a paypaltol kapom meg a teljes penzt.
Miaz, hogy csak naluk vasarolhatom le? Undorito banda ez.
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1293 üzenetére
Az lehetséges. Benéztem, de akkor sincs benne a szállítás és biztosítás. Ezeket pedig a GB-nek be kell tudnia hajtania a PDP-n. Szóval le akarnak nyúlni.
PayPal-on lesz a folytatás.
-
maroni
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1293 üzenetére
Sziasztok!
Nekem írtak 30$ jóvá és minden további nélkül fel tudtam használni a következő vásárlásra és a kiírt árat fizettem vele + pp- vel! -
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #1299 üzenetére
Paypal-lal is zátonyra futottam. A Gearbest elküldte a tracking számot, és a Paypal automatikusan továbbléptette a problémát. Semmit se tudok tenni jelenleg, se üzenetet írni, se semmit, csak választani aközött, hogy törlöm a claim-ot vagy megkapta a csomagot, de nem jó. Na, nálam egyik se áll fent, és az én lépésemre várnak. Kínomban írtam a Paypal Contact Us felületre egy szívhez szóló levelet, amiben megint leírtam mindent az elejétől a végéig. 24 órán belüli választ ígértek, kíváncsi leszek rá...
De ha a Paypal-lal is beszopom nem tudom mit csinálok...[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Atesz0142015
csendes tag
válasz tibcsi0407 #1304 üzenetére
Augusztus vége,szeptember eleje de úgy gondoltam h mivel elővásároltam így az időszak után egyből feladják majd, de ezek szerint majd valamikor ha lesz készleten akkor feladják,legalábbis énezt vettem ki a levelükből ,ileltve azt hogy nem valami kedvesek és szinte hülyének nézik az embert
(I have checked the stock availability and I'm extremely pleased to inform you that we have the items that you ordered in stock.
We kindly ask that you wait for 3-5 business days more before you receive the tracking no. for the shipment. )
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #1304 üzenetére
Szeptember 2.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #1308 üzenetére
8-adika óta egy helyben áll.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1328 üzenetére
Hát igen ez az összefüggés annyira hihetetlen mint, hogy a VW és BMW manipulálja a kocsijaik emissziós tesztjét. Várjunk csak...
Szerintem ismernek trükköket.
Kaptam választ is tőlük és ez a legjobb megoldás, amit nyújtani tudnak. Még a menedzserét is megkérdezte. Még az állását is kockára teszi, hogy nekem jobb legyen.
Kivárom a keddet és indítom a PayPal bejelentést. Kedden telik le a 7 munkanap, amennyi várakozást kértek. Nem akarom elsietni. Addig is nézek máshol telefont.[ Szerkesztve ]
-
thefreeman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1330 üzenetére
Kitöltöttem én is esetleg még a paypal tranzakció ID-t is beírhatnánk.
-
tibcsi0407
félisten
válasz tibcsi0407 #1333 üzenetére
5-en voltunk összesen? Többre emlékeztem.
Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
-
L4mie
veterán
válasz tibcsi0407 #1334 üzenetére
páran csak aggódók voltunk, mert miután nálatok kiderült, hogy mizu, rendeltünk telefont.
én most írtam a supportnak, hogy küldjenek már egy eu-s töltőfejet.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
sanzi89
addikt
válasz tibcsi0407 #1333 üzenetére
Egy kis olvasnivaló. Sitejabber. Van közte Best-es kolléga is, szóval nem magyar specifikus a dolog. Úgy gondolom itt is látszik, hogy a megbízhatatlanabb, kerülendő oldalak közé tartozik, csak az olcsó árak elcsábítják az embert - engem is, pedig a mostani gigaszopás előtt már volt egy szívásom a GB-vel. Tudom nem teljesen releváns, de eBay esetén 75%-os usert már rég kivágtak volna a picsába.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
wentworth
tag
válasz tibcsi0407 #1344 üzenetére
Scofield regi cimem nem modositottam
Egyebkent vegulis annyira nem hosszu a case. 1 percen belul el lehet olvasni es megerteni. A lényegét megertik. Viszont mivel Best bol altalaban megerkezett 1-2 nap alatt a Budapesti szortirozo központba ezert gondoltam hogy hasonlo dologba estem bele mint ti.
Mindenesetre akar megjon, akar nem. A vegeredmenyt majd leirom.
[ Szerkesztve ]
Vi10 32G Q32G221510...
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #1371 üzenetére
oké
-
thefreeman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1381 üzenetére
Hát ja az övé még nem olyan régi, bár szerintem az is ott marad már. Az is több mint 10 napja áll Best-ben.
-
thefreeman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1383 üzenetére
Belinkeltem nagy baj nem lehet belőle.
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #1387 üzenetére
meggondolom még, de ellopatni vagy hogy széttörjön nem veszek többért, amik meg itthon vannak akár használtan, ezzel a speccel azok sokszorosába kerülnek
[ Szerkesztve ]
-
Szirtimorc
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1349 üzenetére
Köszi, de inkább maradok a segítségnél
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #1393 üzenetére
ok, de a követés ingyenes ennél, a biztositás meg $1.89 , szoval nem egy nagy összeg
-
Outlander
őstag
válasz tibcsi0407 #1408 üzenetére
És miért írtok ilyen ökörséget?
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz tibcsi0407 #1411 üzenetére
Szóval, azért mert azthiszitek h nem jelent semmit, meg mert az a dpd classic az a dpd classic?!
Értem.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
SSlyTR
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1415 üzenetére
Igazából az könnyen beszél, akinek nincs ilyen problémája...
Egy DHL-es csomagom péntek hajnal óta egy helyben áll, és már elkapott gyomorgörcs -
SSlyTR
aktív tag
-
L4mie
veterán
válasz tibcsi0407 #1424 üzenetére
+sanzi89:
Akkor miért nem fogadják el PP-n? gyanús.[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Outlander
őstag
válasz tibcsi0407 #1424 üzenetére
Arra figyeljetek h a dispute és a claim az más...
Dispute az egy ilyen általános ticket, itt lehet jelezni a problémát, amit vagy megtudtok oldani vagy nem... de ez csak a 2 fél között zajlik és automatán! záródik időpont mindig látható, ha sikerült megegyezni ha nem... itt nem szabad elhinni semmit sem, az idő húzás megy, ha tartotta a szavát , refund, resend, kompenzáció stb, és te is elégedett vagy, mehet a close.
Ebből talán kettő nyitható... de nem vagyok biztos.Claim az pedig már a "követelés".. mikor sehogy nem tudtok megegyezni, ezért felkéred a paypalt, mint harmadik személyt, hogy döntsön.... itt ez ugye lehet pár óra, lehet pár nap, terheltség függő, illetve ha az adott operátornak sem egyértelmű, akkor agyal rajta, esetleg a felettesét is kéri..
Itt viszont csak egyszer lehet megnyitni és lezárni is... ha lezárod akkor nem a paypal döntött hanem megegyeztetek és te elfogadtad a felajánlott dolgot az eladótól... és ennyi volt, ha nem tartotta a szavát akkor buktad... mivel a ticket zárva, újra nem nyithatod így az eladót semmi nem köti a szava betartására...Work until You no longer have to Introduce Yourself.
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!