- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Honor Magic V2 - origami
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 19. hét: Crime Boss Rockay City, From Space
gp Extraként a Cities Skylines Remastered is kipróbálható, valamint a Destiny 2 három nagyobb DLC-je is játszható.
-
Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
ph 55 hüvelykes transzparens képernyőket kap a Great Train eXpress (GTX) új szupergyors vonala.
-
Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
ma Feltámadt poraiból a Tab S6 – a Tab S9 FE kérdezi: amúgy miért?
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grande Ale
őstag
válasz Biznisz Elek #12829 üzenetére
Tehát akkor az a legutolsó szempont, hogy nem vagyok elégedett a termékkel? Hááát... Az ilyen ügyféllel van a gond mint én? Könyörgöm, ki van kiért? Nem az ő érdekük az elégedett vá sárló? Ha szívok egy jó háromnegyed éven keresztül egy termékkel,a gyártó csereutalványt is ad, és nem akarok még egy ugyanolyat, akkor én már problémás ügyfél vagyok? Az igen, köszi!
Még annyit, hogy pl. mosógépet vagy bármi mást biztos vásárolhatnék az árából. Akkor miről is van szó amikor a nagykerről beszélsz?
[ Szerkesztve ]
-
Grande Ale
őstag
válasz Biznisz Elek #12832 üzenetére
Te értelmezd, amit én írtam. Nem vagyok elégedett egy termékkel, amiben a bizalmam is elvesztettem, nem kell még egy. Miért is kényszeríthetne rá egy üzlet erre a termékre? Hogyan is hivatkozhatna csak cserére, amikor egy másik gyártó(!) másik termékére minden további nélkül kicseréli a készüléket? És ez szerinted korrekt eljárás?
-
Indian74
senior tag
válasz Biznisz Elek #12858 üzenetére
Kösz de ott nem mondanak semmit próbáltam,csak személyesen pl a Alle t- pontban a szervizes,az tudja megmondani,hogy mennyi az annyi.
Vagyis a kisker árlistát??
De kösz a segítségedet.
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Andris837
senior tag
válasz Biznisz Elek #12861 üzenetére
Köszönöm válaszod.
iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
-
Attix82
őstag
válasz Biznisz Elek #13291 üzenetére
"Attol hogy automata kuldi azt hogy megerkezett a neten rendelt cucc az akkor is egy visszaigazolas"
Automatikus visszaigazolás csak egy igénybejelentő, hogy Te olyat szeretnél. Nem szerződéskötés.
Szerződéskötésnek az üzlet által küldött megrendelő, vagy az átvételkor kiállított számla minősül.
-
Topikgazda
válasz Biznisz Elek #13291 üzenetére
"es csak 10eft feletti termekre vonatkozik az elallas"
Nem a jótállásra gondoltál véletlenül?
-
Gyuri27
félisten
válasz Biznisz Elek #13612 üzenetére
3 napon belül csak csere lehet. Vatta újra.
A 3 nap azért van a boltnak, hogy megnézze nem az user rontotta-e el.
Meg nem várható el, hogy a polcról leakasszon bármit. Ezt mind a 3 napban kell elintézni.
Ha a 3 nap letelik azonnal cserélnie kell vagy pénz vissza.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
ValoVillam
tag
válasz Biznisz Elek #13713 üzenetére
Értem.
Feljebb írtam hogy kaptam emailben visszaigazolást, a megrendelt termékekről (teló+fólia) és a fizetendő összegről.
És, ahogy szintén írtam, a visszaigazolás mellett fel is hívtak, majd másnap személyesen mentem be a boltba, aláírtam a papírokat hogy minden oké, és átvettem a terméket. Személyesen... ez sem gond?Muszáj előzetesen emailt írnom nekik? Ha csak simán besétálok nyitvatartási időben a hibás telóval, mint ahogyan másfél hete kisétáltam onnan, az nem lesz elég?
Ez az újabb 14 nap micsoda? A helyszínen készpénzben megkapnom a vételárat túl korai volna?
Nem akadékoskodom! Eszembe se jutna olyasmi, látom hogy segíteni próbálsz. Éppen csak, nem minden egyértelmű nekem, és kedden intézkednem kell.
[ Szerkesztve ]
-
ValoVillam
tag
válasz Biznisz Elek #13715 üzenetére
Jó, jelzem akkor előre.
Ők mit csinálnak az újabb 14 nap alatt amíg náluk lesz a visszavitt teló?
Én azt már semmiképp sem tudnám Bp-en megvárni. Vagy megadom a bankszámlaszámom és utalni fognak?
És arra mi a biztosíték hogy nem ők tesznek majd ez idő alatt vele valamit (mintha én tettem volna), amire hivatkozva nem fogják visszavenni? (Jelenleg sérülésmentes és hibátlan, leszámítva azt hogy szériahibája van az érintőpanelnek.)[ Szerkesztve ]
-
G@ß!
őstag
válasz Biznisz Elek #13719 üzenetére
Az a kellemetlen, hogy a gyártó honlapján semmi info nincs... illetve visszaküldeni neki ~annyiba kerül mint amennyibe kerül az alaplap...
A disztribútoroknál próbálkozok, párat felhívtam eddig semmi info. Egyébként 1-3 hónapot mondanak, amíg összegyűlik bizonyos mennyiségű cucc, hogy visszaküldjék a gyártónak... Már ha segítenek egyáltalán... -
Repsol600
addikt
válasz Biznisz Elek #13723 üzenetére
optikus: Az jó lenne, ha újraindulna. De a szervizlapon nincs semmi írva erről, csak az elvégzett munkák: Előlap, Érintőplexi + LCD, Main PFC, Sub-Board.
-
Topikgazda
-
Gyuri27
félisten
válasz Biznisz Elek #13755 üzenetére
Az igazi nyugati országokban a boltosok se ilyenek.
Itthon meg zsák a foltját tipikus esete van.Amd - Radeon - Ryzen
-
Tazsam01
tag
válasz Biznisz Elek #13755 üzenetére
Ha engem kérdezel és nem csak találgatsz akkor válaszolok.
Amikor visszaküldtem garira még aznap vettem egy ugyanilyen kitet 27ért. Kellett, egy nap sem eshetett ki és igen pont ilyen kellett ezért ezt vettem.
A bolt pontosan ugyanilyenre tudná cserélni, annyira ugyanilyenre, hogy a másfél éves megrendelő emailben amit ők küldtek a link is a ma kapható termékre mutat, a különbség csak a garancia ideje, amire nem tartok igényt. (most, hogy tudom mennyit ér pláne nem)
Szerinted ha egy nap alatt a hiba érzékelés után hajlandó voltam 27 rongyért megrendelni az ugyanilyen kitet mert annyira kellett és mert megtehettem akkor mennyire érdekelne, hogy a boltban épp 10 rongyos termékre cserélik-e vagy 50 ezresre....
...
...
Semennyire.
Semmilyen esetben sem az árát kérném vissza mert nem érzem elegánsnak ha 10 rongyon egyáltalán nekiállnék emailezni.
Nem hinném, hogy ez a tipikus magyar mentalitás. Ha mindenképpen általánosítani, osztályozni és skatulyázni szeretnél, hogy egyszerűbbé válljon számodra a világ akkor legalább máshova tegyél kérlek.
Az egész ügyben egy dolog háborított fel, érvényes garancia mellett ott lapul a boltban a termék de nyamvadt 5 ezer forint miatt nem cserélik automatikusan hanem inkább visszafizetik, mindegy egy bolttal kevesebb a címlistámban. Egyelőre nem adtam meg a bankszámlaszámom pedig ezt kérték, hogy visszafizethessék a pénzt, még azt sem tudom fogok-e válaszolni vagy ott hagyom megrohadni. Tehát gondolhatod, hogy nem a pénz motivál. -
axioma
veterán
válasz Biznisz Elek #13977 üzenetére
Nekem tokeletes lenne, csak nem ezt ajanlotta a holgyike. Hanem hogy az x-38e-et kedvezmenykent hasznalhatom fel listaaras vasarlashoz. Tobbek szerint mert a 2. evben vagyok. OK, akkor csak csere, meg csak fuggo telefonba beszamitas, csak azt csinaljak mar korrekten.
-
Attix82
őstag
válasz Biznisz Elek #13979 üzenetére
Nem feltétlenül, mivel 2. évbe van megszabhatja, hogy csak levásárlás van.
-
Shady313
aktív tag
válasz Biznisz Elek #13984 üzenetére
Nincs sajnos, csak a bejelentett hiba leírásáról van rublika amiben szerepel az is, hogy az átvételkor jelentkezett.
-
Shady313
aktív tag
válasz Biznisz Elek #13986 üzenetére
Közben felhívtam a 1220-at és jó hírt közöltek, miszerint a központi szervíz jogosnak találta a csereigényemet. Persze az új készüléket nem vehetem át addig amíg az előző vissza nem érkezik a szervízből
-
Shady313
aktív tag
válasz Biznisz Elek #13986 üzenetére
Köszönöm a segítséget, minden rendben ment, már az új készülékről írok
-
bazsi83vp
senior tag
válasz Biznisz Elek #14103 üzenetére
Ma visszavittük és egy másik kijelentette ilyen nincs (az meg szabadnapos), de bevették és jött a telefon, hogy elutasítva... Innen mi a következő lépés pontosabban. Ok, ezt nem írtam le
A kérdés az következő lépésben: az eladó adhat büntetlenül rész- vagy dezinformációt az elállási joggal kapcsolatban.
(különben ügye nem vettük volna meg, hanem rákeresek és ha jó paraméter szerint, visszament volna valaki a termékért - de nem az.)Amit állított az illető tegnap előtt: 3 napon belül bármilyen indok nélkül vissza lehet vinni. PONT.
[ Szerkesztve ]
-
N3gro
aktív tag
válasz Biznisz Elek #14444 üzenetére
De a gyártó még forgalmazza, és gondolom tudná cserélni. Nem ezért van rá gyártói garancia? Elég szarul járnék, mert promóció szerinti kedvezménnyel vettem, gondolom azt nem adnák vissza.
-
turnesjoska
csendes tag
válasz Biznisz Elek #14481 üzenetére
igen megvárhatnám a november végét, de szeptember 23.-a óta ott van.
Nem tudom mivel hozzák az alkatrészt... -
turnesjoska
csendes tag
válasz Biznisz Elek #14484 üzenetére
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/szavatos.html#subtitle_22
Szabályosan jár-e el a kereskedő, ha le akarja vásároltatni a termék vételárát.?
A levásároltatást a magyar jogrendszer nem ismeri, tehát a kereskedő nem jár el szabályosan abban az esetben, ha nem adja vissza a pénzt, hanem ragaszkodik ahhoz, hogy a fogyasztó vásárolja le a vételárat az üzletben.
OFE szerint nem kötelezhet hogy válasszak valamit...
-
turnesjoska
csendes tag
válasz Biznisz Elek #14486 üzenetére
Értem, de azért ajánlotta fel mert, ő is látja hogy gáz a 2 hónap....
-
turnesjoska
csendes tag
válasz Biznisz Elek #14489 üzenetére
Nem tudom az árral mi lesz, az majd kiderül ha bementem t be, teljes áron volt számítva, nem volt készülék kedvezmény 10%se, mert egy alap 1900 ft havi díjas előfizetés mellé lett véve.
-
turnesjoska
csendes tag
válasz Biznisz Elek #14491 üzenetére
a számla bruttó összege ami fizetve lett 146.640 Ft. szerintem ez teljes ár volt
-
Nirvatti
tag
válasz Biznisz Elek #14907 üzenetére
Az egy dolog, hogy én olyan állapotban viszem vissza, ahogyan átvettem.
Nem fognak akadékoskodni, hogy én bontottam ki és pasztáztam össze? -
Nirvatti
tag
válasz Biznisz Elek #14909 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget!
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Biznisz Elek #14909 üzenetére
Valószínű, hasonlót kapott ő is.
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
domewalker
csendes tag
válasz Biznisz Elek #15019 üzenetére
Azt tudtam hogy nagyker, de 2-3 hónap egy kicsit durva... azért kérdeztem mert gondolom van itt 1-2 ember aki vásárol nagykerből (akár máshonnan), hátha van valami tapasztalat...
-
domewalker
csendes tag
válasz Biznisz Elek #15021 üzenetére
Köszi a válaszokat, gigabyte alaplapról van szó egyébként. Igyekszem türelmesnek lenni, bár addig ezen az 5+ éves kalap szr notin pötyögni elég frusztráló, 1000 baja van már és nincs türelmem megcsinálni, meg venni hozzá új tápot meg akksit.
[ Szerkesztve ]
-
Z14XEP
csendes tag
válasz Biznisz Elek #15029 üzenetére
Kaptam emailt erről, ki is nyomtattam.
-
Z14XEP
csendes tag
válasz Biznisz Elek #15041 üzenetére
Van visszaigazolásom az x gyári számú tv-ről, sőt a Samsungnál most is látják, hogy akkor mit adtak rá és regisztráltam ezzel a gyári számmal. Ha belépek a MySamsungra akkor én is ugyanazt látom, amit akkor, hogy 2016 év végéig van rá garancia. Én is így gondolom, de nem jutok el a szervízhez, mert nem fogadja!
[ Szerkesztve ]
-
chazseisyll
újonc
válasz Biznisz Elek #15107 üzenetére
LENOVO B50-80 80EW01CAHV
A Lenovo oldalán megtalálhatóak a Windows 7-es driverek.
-
chazseisyll
újonc
válasz Biznisz Elek #15111 üzenetére
Igen, igazad van. Jelenleg ténylegesen megtalálható. Mivel nem volt laptopom ezért nem nagyon nézegettem az oldal a napokban. *szerk: (Mivel nem volt laptopom, mert egyik szervízből a másikba ugrált - félreértések elkerülése végett) Viszont amikor szeptemberben vásároltam, valamint amikor leadtam az iPonba javításra ők is megnézték és nem szerepelt.
[ Szerkesztve ]
-
VIBO
őstag
válasz Biznisz Elek #15185 üzenetére
Igy van. Hasznalt. Remelem ki tudom csereltetno egy masik tellara.
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
kiszi07
senior tag
válasz Biznisz Elek #15284 üzenetére
Ez egy vadiúj telefon volt, ami fóliás. Az apple boltban azt mondták, hogy hívjam fel a hivatalos telefonszámukon és 2 órán keresztül üssem a vasat és akkor elérek valamit. (A boltban mondták ezt)
ui: ha én egy számitástechnikai alkatrészt gariztatok és kicserélik, akkor is újraindul - ilyen nincs...[ Szerkesztve ]
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
kiszi07
senior tag
válasz Biznisz Elek #15286 üzenetére
Nem vitatkozom veled csak válaszoltam. Mivel magát a készüléket cserélték. Rajta volt a gyári fólia.
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
kiszi07
senior tag
válasz Biznisz Elek #15290 üzenetére
Szóval akkor az apple is telibe szarja a pofámat. Telekom hárít, szuper...
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
mirci18
addikt
válasz Biznisz Elek #15388 üzenetére
Ez hol van benne?
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Biznisz Elek #15392 üzenetére
Kb 10 oldalnyi szöveg.
Biztos könnyen megtalálom azt az egy sort amit belinkeltél.
Köszi a segítséget.
De konkrétabban nem tudnád bemásolni?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Gyuri27
félisten
válasz Biznisz Elek #15567 üzenetére
[link] NFH. Mégis hivatalosabb. Bár a lényeg ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Topikgazda
válasz Biznisz Elek #15567 üzenetére
Nálam felmerül egy kérdés: bármilyen szállítási költséget köteles állnia a jótállásra kötelezettnek? Pl. futárt hívok, ami mondjuk 3000 Ft-ért elviszi a terméket a boltnak. Köteles a bolt nekem visszafizetni a 3k-t, mikor postán is elküldhettem volna 500 Ft-ért? Valahol nekem nagyon sántít ez a dolog...
-
psg5
veterán
válasz Biznisz Elek #15683 üzenetére
Köszi mindenkinek.
Telefonról van szó Samsungról. S7.
1+1 évhivbatalos viszonteladó
sima 1 év nem hivatalos viszont eladó.
Szerintetek megéri az árkülönbözet, hogy +1 év (nem olvastam, de tuti sok feltételű) "magyarország gyártói" garancia miatt azt válasszam?F.K.T.
-
Attix82
őstag
válasz Biznisz Elek #15856 üzenetére
Én már beszéltem ez ügyben a fogyasztóvédelemmel is, ha nem az van írva, hogy 3 év jótállás hanem 3 év garancia, akkor automatikusan csak 1 év a jótállás......mivel garancia szó nincs a jogszabályban.
-
Recipro
tag
válasz Biznisz Elek #15909 üzenetére
elküdhetném a képet ide de olyan minőségü lett annó facebook kamerával fotóztam le egy havernak gépen eszméletlen minőségü... telefonon jó.
GARANCIA LEVÉL
termék tipusa: VGA káryta
Gyártó: MSI Asus Gigabyte Sapphire
széria szám: bla bla
Vásárlás dátuma: 2013. dec. 2.
A termékre a vásárlástól számitott 36 hónap
Sapphire termékre 24 hónap garancia vonatkozik
melyet üzletünkben érvényesithet:
Telemat kft 1094 budapest
Tompa u 15/a
H-P 9- 17 óráig
tel: 0614592071
Garancialevél 1 tételt tartalmaz!
ENNYI ÁLL A GARI JEGYEN ELKÜLDÖM A KÉPET IS DE MAX TELÓN LÁTOD JÓL nekem egy note 3 asom van azon még türhető a kép.
-
Recipro
tag
válasz Biznisz Elek #15911 üzenetére
pedig a főnők azt állítja hogy ez 1év magyar garancia 2 másik meg gyártói ugye amit le is irtam mit irt gmailen...
-
Recipro
tag
válasz Biznisz Elek #15913 üzenetére
néztem a google-n mielött valaki beszólna.
de nem tudsz egy jó oldalt ahol esetleg lehet emailen fogyaszó védőknek írni?
ha azt nem is akkor egy telefonszám nem cseszekedek velük legyen akkor fogyasztó védelem...
-
Recipro
tag
válasz Biznisz Elek #15913 üzenetére
kaptam tőlük egy emailt
ezeket ajánlották azért régen ez a kártya amit garanciába adtam 154 ezer volt 2013 dec 2 meg 80-90 között volt az ára
erre ilyen ajánlatot kaptam..
Ezt tudjuk ráfizetés nélkül adni:
ASUS
GTX 950 STRIX 2GB GDDR5Vagy AMD-ből
MSI r7 370 2gb
Sapphire rx460 4gb
R7 370 4gb
röhej...
-
dethroner
veterán
válasz Biznisz Elek #16077 üzenetére
Értelmezve van a szöveg. Az alap MPL 990 Ft-os költséget fizettük. Ám most a visszaküldés után csak a termék árát utalták vissza.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Diablo IV
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Óra topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Acer notebook topic
- További aktív témák...
- 24"-os LG 24BK550Y FULL-HD IPS LED monitor, 75MHz, 5ms VGA, HDMI, DVI és DP port, 2 USB, Forgatható
- Radeon VII eladó 60k akciós áron
- 10.GEN GAMER PC /B460-STEEL-I5 10400F +VÍZ - 1TB NVME + 4TB HDD - 16GB RGB - RX 6600-8GB DDR6 + RGB/
- Harman kardon AVR 132/230 5.1 Házimozi erősítő LCD-s Távval
- Pioneer DVR-215DBK DVD RW SATA Író
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest