- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Drágább lett a Pixel 8a
- Mobil flották
- iPhone topik
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
ma Nagyon hasonlít az elődjéhez, de jobb hangzást és erősebb ANC-t ígér.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Előszöris: Olyan nincs, hogy ''feltételes garancia'', ezt szépen kitalálták maguknak az üzletek (pl. Mistral), de nem jogszerű. Jótállási idő alatt a kereskedőnek kell bizonyítania (!), hogy te okoztad a hibát, ha ezt nem tudja/akarja, akkor köteles javítani/cserélni/teljes vételárat visszaadni. Bizonyítani bárhogy lehet, de a saját szerviz véleménye csak vélemény, nem bizonyít semmit, mivel nem független (meg sokszor nem is szakértő ). Tehát itt azt kellene bizonyítania, hogy vásárláskor nem volt hajlott a tüske plusz azt is, hogy emiatt hibás a lap (ami egyáltalán nem biztos!). Vásárlóként egyébként nem is vagy köteles észrevenni azt, hogy két kis tüske fél mm-t elhajlott, hiszen nem vagy szakember.
A gyakorlati érvényesítése a dolognak nem egyszerű (nem tudom, melyik üzletről van szó), de először érdemes bejegyzést tenni a vásárlók könyvébe, leírva ,hogy ne mhajlandóak jogszabálynak megfelelően eljárni, nem bizonyítják be, hogy a hiba a vásárlás után keletkezett (és mi is az pontosan), mégsem hajlandóak teljesíteni a kötelezettségeiket. Második körben békéltető testülethez lehet menni, akik ingyen de nem kötelezően döntenek az ügyben (gyorsak), majd a döntést nyilvánosságra hozzák, ha azt nem teljesíti a cég. Ezután bíróságra lehet menni, kb. ezek a lehetőségek. A fogyasztóvédelemnek is meg lehet írni a dolgot, de ők más nem dönthetnek egyedi ügyekben. Vidéken néha előfordul, hogy kiszállnak bírságolni, de a fővárosban panasz alapján bírságolós esetről még nem hallottam."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Riasztó topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest